-
Περιμενετε να δειτε και την Αυστραλια* και μετα μιλατε περι ελειψη θεαματος φετος.
- Παντα γινεται χαμος εκει + χαμηλοτερες θερμοκρασιες
Το bahrein, η βαλενθια, η βαρκελωνη, το hungaroring και η σιγκαπουρη δεν εχουν λογο υπαρξης στο πρωταθλημα.
-
Εννοεις σαν πιστες, ετσι; Αν ναι, τοτε βλεποντας αγωνες GP2 καταλαβαινεις οτι με εξαιρεση τη Βαρκελωνη, ολες οι αλλες ειναι μια χαρουλα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εννοεις σαν πιστες, ετσι; Αν ναι, τοτε βλεποντας αγωνες GP2 καταλαβαινεις οτι με εξαιρεση τη Βαρκελωνη, ολες οι αλλες ειναι μια χαρουλα.Μια χαρα ειναι δεν λεω απλα παντα για αγωνες φορμουλα 1 (οπως ειναι τωρα τα αυτοκινητα) δεν κανουν.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Περιμενετε να δειτε και την Αυστραλια* και μετα μιλατε περι ελειψη θεαματος φετος.- Παντα γινεται χαμος εκει + χαμηλοτερες θερμοκρασιες
Το bahrein, η βαλενθια, η βαρκελωνη, το hungaroring και η σιγκαπουρη δεν εχουν λογο υπαρξης στο πρωταθλημα.
το Μονακό έχει;
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Το bahrein, η βαλενθια, η βαρκελωνη, το hungaroring και η σιγκαπουρη δεν εχουν λογο υπαρξης στο πρωταθλημα.Ας μιλησουμε για Bahrain. Το μονο προβλημα που εχει η πιστα ειναι η πληρης ελλειψη σημειων αναφορας πλην της ευθειας εκκινησης - τερματισμου. Κατα τα αλλα εχει 4 σημεια προσπερασματος, κλειστο κομματι, μεγαλη διαδρομη (αρα εκ των πραγματων δυσκολιες στους οδηγους απο ενα σημειο και μετα). ΑΝ καποιος ειχε τη δυναμη και τα @@ κοτσια ας πουμε να βαλει στους 12 τελευταιους γυρους φρεσκα μαλακά λαστιχα, εγω πιστευω οτι θα δικαιωνονταν ή εστω δε θα εχανε (ο FL του Κουμπιτσα με φρεσκα μεσαια το αποδεικνυει) και θα ανεβαζε τον ανταγωνισμο και το θεαμα. Το βασικο προβλημα για μενα ειναι το κλίμα και η ζεστη και οχι η πιστα που ειναι αρκετα καλη (δεν ειναι Σπα, αλλα δεν ειναι και Βαρκελωνη = το σιχαμα του προγραμματος)
-
Ναι σαφως greo, βεβαια υπηρχε και μια αλλη -ατυχης- παραμετρος, οτι αυτοι απο την 10η θεση του grid και κατω που ηταν οι πιο πιθανοι να μας δωσουν δραση (Kubica, Sutil και Hulkenberg) την πατησαν στον πρωτο γυρο. Λενε οτι αν η Force India ειδικα δεν ειχε καθυστερησει, ειχε την ταχυτητα να μπει 8αδα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Περιμενετε να δειτε και την Αυστραλια* και μετα μιλατε περι ελειψη θεαματος φετος.
- Παντα γινεται χαμος εκει + χαμηλοτερες θερμοκρασιες
Το bahrein, η βαλενθια, η βαρκελωνη, το hungaroring και η σιγκαπουρη δεν εχουν λογο υπαρξης στο πρωταθλημα.
το Μονακό έχει;
Οχι αλλα λογο ιστοριας και ειδικου χρωματος που προσδιδει στο πρωταθλημα σκοπιμα δεν αναφερθηκα σε αυτο
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Περιμενετε να δειτε και την Αυστραλια* και μετα μιλατε περι ελειψη θεαματος φετος.
- Παντα γινεται χαμος εκει + χαμηλοτερες θερμοκρασιες
Το bahrein, η βαλενθια, η βαρκελωνη, το hungaroring και η σιγκαπουρη δεν εχουν λογο υπαρξης στο πρωταθλημα.
το Μονακό έχει;
Οχι αλλα λογο ιστοριας και ειδικου χρωματος που προσδιδει στο πρωταθλημα σκοπιμα δεν αναφερθηκα σε αυτο
ναι αλλά αν βάζαμε σε μία λίστα τα πιο βαρετά gp αυτό θα ήταν πάνω πάνω, λέμε για Βαρκελώνη αλλά για μένα υπάρχουν χειρότερα από αυτήν βλέπε Ουγγαρία και Βαλένθια.
-
Alonso απλα....
Ειδα τον αγωνα αργα το βραδακι κατεβασμενο απο τορεντς!!Ενταξει ειναι λιγο σκοτωμα η κονσερβα αλλα τι να κανουμε!!!
Το ευχαριστηθηκα πολυ!!Ειδικα με τα παπαγαλακια στο τελος!!
Ξεκινησαμε καλα..Ο Μασσα ειχε μουτρα η μου φανηκε??
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
:iconcool:Alonso απλα....
Ειδα τον αγωνα αργα το βραδακι κατεβασμενο απο τορεντς!!Ενταξει ειναι λιγο σκοτωμα η κονσερβα αλλα τι να κανουμε!!!
Το ευχαριστηθηκα πολυ!!Ειδικα με τα παπαγαλακια στο τελος!!
Ξεκινησαμε καλα..Ο Μασσα ειχε μουτρα η μου φανηκε??
Να σε ρωτήσω κάτι? Παπαγαλάκια είναι αυτά τελικά που κάνει με τα χέρια του? Εσύ που το ακολουθείς γενικώς...τι ακριβώς σημαίνει?
Ο Μάσσα είχε λίγο ξινισμένη φάτσα είναι η αλήθεια σε podium & press conf ...ήθελε μωρέ να το κερδίσει ο καημένος
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Να σε ρωτήσω κάτι? Παπαγαλάκια είναι αυτά τελικά που κάνει με τα χέρια του? Εσύ που το ακολουθείς γενικώς...τι ακριβώς σημαίνει?
για τα παπαγαλάκια που αναμασάνε-επαναλαμβάνουν συνέχεια μακακιούλες για το άτομό του.
Ο Μάσσα είχε λίγο ξινισμένη φάτσα είναι η αλήθεια σε podium & press conf ...ήθελε μωρέ να το κερδίσει ο καημένος
ναι αλλά την έφαγε στα μούτρα κανονικά την προσπέραση. Δεν αμφισβητείται. Ξυδάκι στον κύριο λοιπόν.
και με την συμπεριφορά του ο Νάντο τους έδειξε ότι δεν μπορούν να του προσάψουν τίποτα μιας και ο ίδιος πήγε και στους 2 να τους συγχαρεί.
-
Ξέρετε ότι γενικώς δε πολυσυμπαθώ τον Νάντο...αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι σε αυτό τον αγώνα ήταν Κύριος. Πέρασε νορμάλ χωρίς χαζομάρες κλπ τον Μάσσα στην αρχή (έξυπνο πως 'πούλησε' τη Κ1 για να τοποθετηθεί σωστά στη Κ2) και μετά ήταν ο πρώτος που είπε συγχαρητήρια.
Μπράβο του λοιπόν.
Για τα παπαγαλάκια αυτό κατάλαβα...αλλά δεν έχει πει κάποιος κάτι κακό για το άτομό του τώρα τελευταία.
-
Το μπουζί είχε πρόβλημα στον Vettel τελικά.
Γαλλικά
-
Ενα ωραιο που βρηκα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ναι αλλά την έφαγε στα μούτρα κανονικά την προσπέραση. Δεν αμφισβητείται. Ξυδάκι στον κύριο λοιπόν.
Mwre thn prosperash thn efage kanonika kai kaneis den to amfisbitei ayto... To 8ema poy prokeiptei gia thn ftasa (synepws kai to ksydaki opws anafereis) einai oti enw ekleine thn diafora me ton mate toy ksafnika akoyse to 8eiko apo ton asyrmato..... SAVE FUEL....
Ti skata idia den htan ta aytokinhta toys? Afoy kai oi dyo phgainane aera patera pws ginetai mono o Massa na mhn bgainei apo kaysima kai mono aytos na SAVE FUEL kai oxi kai oi dyo kai o Alonso na synexisei na phgainei aera patera?
Trofh gia skepsh kai syzhthsh loipon....
-
επισης μην ξεχναμε αλλαξαν κινητηρα...
για να δουμε...
οπως και να εχει στην Ιταλια οι τιφλοζι βριζουν τον Σουμαχερ οπου ξεφτιλιστικε...
η εμπαθεια ακομα και των εν τη RAI δηλητιριογραφων δεν περιγραφεται...εντολες να σπρωξουμε τον Αλονσο με τον σπονσορα...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
εντολες να σπρωξουμε τον Αλονσο με τον σπονσορα...
thats life.
σιγά μην τον προμοτάρουν κιόλας...τον Σουμάχερ.
για πες μας τι γίνεται κ στην αγγλία με τους ειρωνειογράφους....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
ναι αλλά την έφαγε στα μούτρα κανονικά την προσπέραση. Δεν αμφισβητείται. Ξυδάκι στον κύριο λοιπόν.
Mwre thn prosperash thn efage kanonika kai kaneis den to amfisbitei ayto... To 8ema poy prokeiptei gia thn ftasa (synepws kai to ksydaki opws anafereis) einai oti enw ekleine thn diafora me ton mate toy ksafnika akoyse to 8eiko apo ton asyrmato..... SAVE FUEL....
Ti skata idia den htan ta aytokinhta toys? Afoy kai oi dyo phgainane aera patera pws ginetai mono o Massa na mhn bgainei apo kaysima kai mono aytos na SAVE FUEL kai oxi kai oi dyo kai o Alonso na synexisei na phgainei aera patera?
Trofh gia skepsh kai syzhthsh loipon....
Βασικά αν διάβασες τη συνέντευξη του Domenicali λέει ότι δεν ήταν τόσο το θέμα της βενζίνης όσο το πρόβλημα που είχε ο Μάσσα με την υπερθέρμανση του μοτέρ του. Από το slipstream του Φερνάντο, η F10 του Φελίπε ανέβαζε θερμοκρασία και του είπαν να κάτσει πίσω επειδή θα είχε θέμα.
Επίσης άλλαξαν μοτέρ λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών στον αγώνα. Το μοτέρ που έβγαλαν θα το χρησιμοποιήσουν σε πιο 'κρύες' μέρες.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ναι αλλά την έφαγε στα μούτρα κανονικά την προσπέραση. Δεν αμφισβητείται. Ξυδάκι στον κύριο λοιπόν.
Mwre thn prosperash thn efage kanonika kai kaneis den to amfisbitei ayto... To 8ema poy prokeiptei gia thn ftasa (synepws kai to ksydaki opws anafereis) einai oti enw ekleine thn diafora me ton mate toy ksafnika akoyse to 8eiko apo ton asyrmato..... SAVE FUEL....
Ti skata idia den htan ta aytokinhta toys? Afoy kai oi dyo phgainane aera patera pws ginetai mono o Massa na mhn bgainei apo kaysima kai mono aytos na SAVE FUEL kai oxi kai oi dyo kai o Alonso na synexisei na phgainei aera patera?
Trofh gia skepsh kai syzhthsh loipon....
Βασικά αν διάβασες τη συνέντευξη του Domenicali λέει ότι δεν ήταν τόσο το θέμα της βενζίνης όσο το πρόβλημα που είχε ο Μάσσα με την υπερθέρμανση του μοτέρ του. Από το slipstream του Φερνάντο, η F10 του Φελίπε ανέβαζε θερμοκρασία και του είπαν να κάτσει πίσω επειδή θα είχε θέμα.
Επίσης άλλαξαν μοτέρ λόγω υψηλότερων θερμοκρασιών στον αγώνα. Το μοτέρ που έβγαλαν θα το χρησιμοποιήσουν σε πιο 'κρύες' μέρες.
Ofeilw na omologhsw oti thn synenteyksh den thn exw diabasei. alla den mporw na katalabw kati. Estw kai h entolh na do8hke logw yper8ermanshs. Den 8a legane ston asyrmato change mapping cause of overheating issues (opws exoyn kanei kai alles fores sto parel8on)?
Giati toy do8hke ypo morfh na kanei oikonomia sto kaysimo?Me ayth toy thn dhlwsh na perimenoyme oti h ferrari den exei aksiopista moter? dhladh se zestoys agwnes ama katsei kapoio mono8esio toys sto slipstream enws allou 8a exoyn overheating problems? Kati den mas leei kala o Domenicalli kai pisteyw oti h fatsa toy Massa mas edwse kapoies apanthseis alla dhmioyrghse pooooolla parapanw erwthmatika.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
ναι αλλά την έφαγε στα μούτρα κανονικά την προσπέραση. Δεν αμφισβητείται. Ξυδάκι στον κύριο λοιπόν.
Mwre thn prosperash thn efage kanonika kai kaneis den to amfisbitei ayto... To 8ema poy prokeiptei gia thn ftasa (synepws kai to ksydaki opws anafereis) einai oti enw ekleine thn diafora me ton mate toy ksafnika akoyse to 8eiko apo ton asyrmato..... SAVE FUEL....
Ti skata idia den htan ta aytokinhta toys? Afoy kai oi dyo phgainane aera patera pws ginetai mono o Massa na mhn bgainei apo kaysima kai mono aytos na SAVE FUEL kai oxi kai oi dyo kai o Alonso na synexisei na phgainei aera patera?
Trofh gia skepsh kai syzhthsh loipon....
Απλά ο κινητήρας του Massa υπερθερμάνθηκε και για να ψυχθεί δούλευε με πιο πλούσιο μείγμα και άρα είχε υψηλότερη κατανάλωση.
2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX