-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Γενικά δεν καταλαβαίνω γιατί οι τιμές των καυσίμων ανεβαίνουν τόσο πανευκολα κ πέφτουν πανδύσκολα στην Ελλάδα τη στίγμή μάλιστα που είναι κάκιστης ποιότητας!!! Αλλα έτσι είναι όταν δεν υπάρχει έλεγχος κ μλκες καταναλωτες όπως προανέφερα...Το λένε ολιγοπώλειο... Δεν είναι θέμα ελέγχου... είναι θέμα ανυπαρξίας ανταγωνιστικής αγοράς...
-
Η λέξη που μου έρχεται εμένα στο μυαλό είναι «καρτέλ» και όχι «ολιγοπώλιο», γιατί υπάρχουν και υγιή ολιγοπώλια (σε άλλες χώρες πάντα, γιατί στο Ελλάντα όλα τα ολιγοπώλια μετατρέπονται αυτομάτως σε καρτέλ).
-
Γεμισα παλι σημερα με 1,395...
Περιπου 42 λιτρα ενα 60ευρω... -
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
....
EDIT: Το τελευταιο πραγμα που θα γραψω ειναι αυτο που ειπα και στον φιλο ak20 και αποτελει μερικους υπολογισμους....Για μια τιμη της ταξης του 1,349 που παιζει στα πρατηρια αυτες τις μερες ισχυουν τα ακολουθα:
Το πραγματικο κοστος της βενζινης (χωρις φορους και κερδη) ειναι περιπου 0,46€ (http://www.elpe.gr/online/item.aspx) ... Σε αυτα πρεπει να προσθεσεις τον Ειδικο Φορο Καταναλωσης για τα καυσιμα που ειναι περιπου 0,60€ που μας κανει 1,06€! Βαλτε και 0,07 για τον βενζινα αρα 1,13 και αυτο επι 1,19 για τον ΦΠΑ και να τη η τιμη της βενζινης! 1,345!!!!Αρα το κοστος της βενζινης ειναι 0,46€!!!
Το κερδος του βενζινα ειναι 0,07€!!!
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 0,82€!!!!!Για δειτε τα νουμερα συγκρινετε και πειτε μου τωρα... Κλεφτης ειναι ο βενζινας???
Ειναι τυχαιο οτι τα ΜΜΕ παντα σε ολη αυτη την αλυσιδα (δυιλυστηρια, εταιριες, ΚΡΑΤΟΣ, βενζιναδες) ασχολουνται μονο με τους τελευταιους... Food for thought που λενε και οι αγγλοι!!
That's it for me!Να κάνω μία σκέψη, χωρίς όμως να υπάρξει κάποια παρεξήγηση ή προστριβή...;
Εγώ συμφωνώ ότι τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά και επίσης θα προσθέσω ότι τα έξοδα συντήρησης μίας τέτοιας επιχείρησης είναι ιδιαίτερα μεγάλα ειδικά όταν έχουν πολλούς υπαλλήλους.
Μπορεί να μου εξηγήσεις όμως γιατί επιμένουν να συντηρούν τέτοιες επιχειρήσεις; Πως γίνεται να έχει γεμίσει η Ελλάδα βενζινάδικα αφού τα περιθώρια κέρδους είναι μηδαμινά;
Στέκει αυτό επιχειρησιακά;;Εγώ πάντως αν είχα μία (προβληματική) επιχείρηση με πολύ χαμηλά ή και μηδαμινά ποσοστά κέρδους ή θα την έκλεινα ή θα άλλαζα τύπο επιχείρισης.
Άλλη μία ερώτηση. Μπορείς να μου εξηγήσεις πως γίνεται να υπάρχουν μεγάλες αλυσίδες Α.Ε. με συγκεκριμένα πρατήρια;
Κοιτούσα το gasprice.gr και πρόσεξα ότι συγκεκριμένες Α.Ε. έχουν πολλά καταστήματα διάσπαρτα σε διάφορα σημεία με ότι αυτό συνεπάγεται. -
Mάλλον πρέπει να ενημερώσω το σάιτ ότι η ελλάδα δεν είναι 25% φτηνότερη απ την Ολλανδία
με τιμές στα 100$ το βαρέλι, θα γίνουμε τουρκία...
-
Ο χρήστης melos86 έγραψε:
Για μια τιμη της ταξης του 1,349 που παιζει στα πρατηρια αυτες τις μερες ισχυουν τα ακολουθα:
Το πραγματικο κοστος της βενζινης (χωρις φορους και κερδη) ειναι περιπου 0,46€ (http://www.elpe.gr/online/item.aspx) ... Σε αυτα πρεπει να προσθεσεις τον Ειδικο Φορο Καταναλωσης για τα καυσιμα που ειναι περιπου 0,60€ που μας κανει 1,06€! Βαλτε και 0,07 για τον βενζινα αρα 1,13 και αυτο επι 1,19 για τον ΦΠΑ και να τη η τιμη της βενζινης! 1,345!!!!Αρα το κοστος της βενζινης ειναι 0,46€!!!
Το κερδος του βενζινα ειναι 0,07€!!!
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ 0,82€!!!!!Για δειτε τα νουμερα συγκρινετε και πειτε μου τωρα... Κλεφτης ειναι ο βενζινας???
Ειναι τυχαιο οτι τα ΜΜΕ παντα σε ολη αυτη την αλυσιδα (δυιλυστηρια, εταιριες, ΚΡΑΤΟΣ, βενζιναδες) ασχολουνται μονο με τους τελευταιους... Food for thought που λενε και οι αγγλοι!!
That's it for me!απο το λινκ που εδωσες, η 100αρα κοστιζει μονο 6 λεπτα παραπανω απο την 95αρα. Αντε να βαλουμε και το ΦΠΑ μεσα.
στα πρατηρια γιατι πωλειται 20-35 λεπτα παραπανω?
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ συμφωνώ ότι τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά και επίσης θα προσθέσω ότι τα έξοδα συντήρησης μίας τέτοιας επιχείρησης είναι ιδιαίτερα μεγάλα ειδικά όταν έχουν πολλούς υπαλλήλους.
Μπορεί να μου εξηγήσεις όμως γιατί επιμένουν να συντηρούν τέτοιες επιχειρήσεις; Πως γίνεται να έχει γεμίσει η Ελλάδα βενζινάδικα αφού τα περιθώρια κέρδους είναι μηδαμινά;
Στέκει αυτό επιχειρησιακά;;Εγώ πάντως αν είχα μία (προβληματική) επιχείρηση με πολύ χαμηλά ή και μηδαμινά ποσοστά κέρδους ή θα την έκλεινα ή θα άλλαζα τύπο επιχείρισης.
O βενζινας ειναι ιδιαιτερη κατηγορια επαγγελματια,ειναι λιγο μούτρο.
Καποιοι δεν ξερουν ουτε το ονομα τους να γραψουν.(προφανως οχι καποιο απο τα μελη μας εδω).
Δεν μπορουν ετσι απλα να σηκωθουν να φυγουν και να κανουν αλλη δουλεια.
Βεβαια στο μελλον ειναι εξαιρετικα πιθανο οτι πολλοι θα αναγκαστουν να το κανουν.
Αλλωστε ολοι το καταλαβαινουν οτι οταν υπαρχουν πχ 10 βενζιναδικα σε ακτινα ενος χλμ,αυτο ειναι ενα μοντέλο μη βιώσιμο,ουτε καν με κλοπη-απατη-νοθεία. -
Αυτο συμβαίνει σε πολλά επαγγέλματα στην Ελλαδα (πολλά ανά χλμ)
Ψητοπωλεία
Περίπτερα
Δελτα της γειτονιάς.Δε μπορούμε να κάνουμε κάποια σοβαρή δουλειά και ανοίγουμε κάτι που πουλάει στους άλλους κάτι...
Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο αυτό. Ειναι το μοντέλο της φτώχειας μας
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εγώ συμφωνώ ότι τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά και επίσης θα προσθέσω ότι τα έξοδα συντήρησης μίας τέτοιας επιχείρησης είναι ιδιαίτερα μεγάλα ειδικά όταν έχουν πολλούς υπαλλήλους.
Μπορεί να μου εξηγήσεις όμως γιατί επιμένουν να συντηρούν τέτοιες επιχειρήσεις; Πως γίνεται να έχει γεμίσει η Ελλάδα βενζινάδικα αφού τα περιθώρια κέρδους είναι μηδαμινά;
Στέκει αυτό επιχειρησιακά;;Εγώ πάντως αν είχα μία (προβληματική) επιχείρηση με πολύ χαμηλά ή και μηδαμινά ποσοστά κέρδους ή θα την έκλεινα ή θα άλλαζα τύπο επιχείρισης.
O βενζινας ειναι ιδιαιτερη κατηγορια επαγγελματια,ειναι λιγο μούτρο.
Καποιοι δεν ξερουν ουτε το ονομα τους να γραψουν.(προφανως οχι καποιο απο τα μελη μας εδω).
Δεν μπορουν ετσι απλα να σηκωθουν να φυγουν και να κανουν αλλη δουλεια.
Βεβαια στο μελλον ειναι εξαιρετικα πιθανο οτι πολλοι θα αναγκαστουν να το κανουν.
Αλλωστε ολοι το καταλαβαινουν οτι οταν υπαρχουν πχ 10 βενζιναδικα σε ακτινα ενος χλμ,αυτο ειναι ενα μοντέλο μη βιώσιμο,ουτε καν με κλοπη-απατη-νοθεία.οι βενζιναδες δεν ειναι μουτρα το παιζουν μουτρα....χαζοι ειναι.Το εχω αναφερει κ σε προηγουμενο ποστ οτι αποδειξεις απο βενζιναδικα δεν θα περασουν να σου που απαληθευομαι α κ κατι αλλο θα δειτε σε λιγο καιρο ποσα βενζιναδικα θα κλεισουν,παλια ηταν απο τα πιο επικερδη επαγγελματα οχι πια,αλλα κ παλι με εξυπνες κινησεις μεροκαματο βγαινει καλο που για αλλους ειναι μηνιατικο
-
εμενα πειτε μου γιατι μετα την αυξηση της βενζινης αυξηθηκε η δουλεια μου 20% αυτα βλεπει το κρατος κ βαραει
-
Τι δουλειά κάνεις?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τι δουλειά κάνεις?βενζιναδικο εχω
-
Πάσο
-
Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι οι σωστοί επαγγελματίες και τα σωστοί φορείς βενζινοπολών θα έπρεπε να είχαν πετάξει έξω από το επάγγελμα τους ΑΛΗΤΕΣ!
Όποιος βενζινοπώλης νομίζει ότι δεν υπάρχουν πλανάται και εκεί βρίσκεται η προσωπική του ευθύνη, στο ότι ανέχεται και δεν κάνει τίποτα.
Η ΠΑΡΑΝΑΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ (είναι και ένας λόγος που κάποιοι δεν θέλουν συστήματα καταγραφής της διακίνησης).
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Υπουργείου αν δεν υπάρξει η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ 2,000 πρατήρια θα πάψουν να λειτουργούν.Αυτά για ξερόλες και μη είναι γραφικά ΙΜΟ. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα γνώμης. Με επιχειρήματα μπορείς να του την καταρίψεις. Αν βαρίεσαι πάλι NO PROBLEM
Δεν μμπορεί κάποιος να αγνοήσει πχ τις υποθέσεις με τα 'βουλγάρικα' βυτία.
Δεν μπορεί κάποιος να αγνοήσει τα εικονικά τιμολόγια προς 'τουριστικά σκάφη' σε νησιά.
Δεν μπορει κάποιος επαγγελματίας του χώρου ναμ ην ξέρει ποιος συνάδελφος του βάζει θέρμανσης αντί για κίνησης.
Δεν μπορεί κάποιος επαγγελματίας του χώρου να μην ξέρει ότι χτύπαγαν τους αγωγούς -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι οι σωστοί επαγγελματίες και τα σωστοί φορείς βενζινοπολών θα έπρεπε να είχαν πετάξει έξω από το επάγγελμα τους ΑΛΗΤΕΣ!
Όποιος βενζινοπώλης νομίζει ότι δεν υπάρχουν πλανάται και εκεί βρίσκεται η προσωπική του ευθύνη, στο ότι ανέχεται και δεν κάνει τίποτα.
Η ΠΑΡΑΝΑΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ (είναι και ένας λόγος που κάποιοι δεν θέλουν συστήματα καταγραφής της διακίνησης).
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Υπουργείου αν δεν υπάρξει η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ 2,000 πρατήρια θα πάψουν να λειτουργούν.Αυτά για ξερόλες και μη είναι γραφικά ΙΜΟ. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα γνώμης. Με επιχειρήματα μπορείς να του την καταρίψεις. Αν βαρίεσαι πάλι NO PROBLEM
Δεν μμπορεί κάποιος να αγνοήσει πχ τις υποθέσεις με τα 'βουλγάρικα' βυτία.
Δεν μπορεί κάποιος να αγνοήσει τα εικονικά τιμολόγια προς 'τουριστικά σκάφη' σε νησιά.
Δεν μπορει κάποιος επαγγελματίας του χώρου ναμ ην ξέρει ποιος συνάδελφος του βάζει θέρμανσης αντί για κίνησης.
Δεν μπορεί κάποιος επαγγελματίας του χώρου να μην ξέρει ότι χτύπαγαν τους αγωγούς+1000
Δεν είναι λίγο όμως κ δικό μας χρέος; Δηλαδή να προτιμάμε τα πρατήρια με λογικές τιμές κ καλή ποιότητα σπρόχνωντας τους απατεώνες στην αναδουλεια κ το κλείσιμο; -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι οι σωστοί επαγγελματίες και τα σωστοί φορείς βενζινοπολών θα έπρεπε να είχαν πετάξει έξω από το επάγγελμα τους ΑΛΗΤΕΣ!
Όποιος βενζινοπώλης νομίζει ότι δεν υπάρχουν πλανάται και εκεί βρίσκεται η προσωπική του ευθύνη, στο ότι ανέχεται και δεν κάνει τίποτα.
Η ΠΑΡΑΝΑΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ (είναι και ένας λόγος που κάποιοι δεν θέλουν συστήματα καταγραφής της διακίνησης).
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Υπουργείου αν δεν υπάρξει η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ 2,000 πρατήρια θα πάψουν να λειτουργούν.Αυτά για ξερόλες και μη είναι γραφικά ΙΜΟ. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα γνώμης. Με επιχειρήματα μπορείς να του την καταρίψεις. Αν βαρίεσαι πάλι NO PROBLEM
Δεν μμπορεί κάποιος να αγνοήσει πχ τις υποθέσεις με τα 'βουλγάρικα' βυτία.
Δεν μπορεί κάποιος να αγνοήσει τα εικονικά τιμολόγια προς 'τουριστικά σκάφη' σε νησιά.
Δεν μπορει κάποιος επαγγελματίας του χώρου ναμ ην ξέρει ποιος συνάδελφος του βάζει θέρμανσης αντί για κίνησης.
Δεν μπορεί κάποιος επαγγελματίας του χώρου να μην ξέρει ότι χτύπαγαν τους αγωγούςολα αυτα γινονται κ τα φωναζω γι'αυτο κ διεγραφει απο το συλλογο κ δε θελω να ανηκω σε κανενα διακοσμητικο συλλογο βενζινοπωλων που δουλεια τους ειναι το ωραριο(να τους γλειφει καθε βενζινας σε ποια ομαδα να τον βαλουν)κ να κανονιζουν τις τιμεςγια να τα κονομανε,μαλλον εγω τους χαλασα την πιατσα με τις φτηνοτερες τιμες στην αγορα επιτελους ποτε θα γινει ενιαιο τιμολογιο αγορας κ να σταματησουν τα μπονους (κ σας το λεω εγω που παιρνω πολυ μεγαλο μπονους)για να δουμε ποιος αισχροκερδει κ ποιος οχι
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι οι σωστοί επαγγελματίες και τα σωστοί φορείς βενζινοπολών θα έπρεπε να είχαν πετάξει έξω από το επάγγελμα τους ΑΛΗΤΕΣ!
...Αυτό δεν συμβαίνει για κανένα 'ελεύθερο' επάγγελμα στην Ελλάδα. Γιατί να συμβαίνει στα βενζινάδικα;
Όποιο ελεύθερο επάγγελμα υπάρχει είναι πολύ δύσκολο να ελεγχθεί ποιοτικά αν και εφόσον δεν ενεργοποιηθεί το κράτος να συμμαζέψει μία χώρα όπου ο καθένας κάνει και δηλώνει ότι θέλει...
Όσο δεν υπάρχει πραγματικός έλεγχος, πιστοποίηση και ποιότητα, κατοχύρωση του πελάτη, μεγάλες ποινές, φυλακίσεις κλπ...κλπ... τίποτε δεν πρόκειται να διορθωθεί.Και να αναφέρω ένα προσωπικό παράδειγμα... πολύ πρόσφατα έφερα στο νέο μου σπίτι, 'ηλεκτρολόγο' να μου φτιάξει ηλεκτρολογική εγκατάσταση (πίνακες/καλωδιώσεις/πρίζες κλπ...κλπ...) και στην πορεία διαπιστώθηκε ότι ο τύπος δεν είχε τελειώσει ούτε το γυμνάσιο. Δήλωνε 'ηλεκτρολόγος' επειδή ο αδελφός του είχε τελειώσει μία τεχνική σχολή και του είχε μάθει κάποια πράγματα από κάποιες εγκαταστάσεις... οπότε έγινε και αυτός 'ηλεκτρολόγος'...
Όταν υπάρχει ασυδοσία και ο καθένας κάνει ότι θέλει και ότι του κατέβει στο κεφάλι είναι λογικό να υπάρχουν πάντα 'κακά σπυριά' τα οποία θα πολλαπλασιάζονται όσο υπάρχει από παντού ανεκτικότητα.
-
ποιος αισχροκερδει αυτος που κερδειζει 17 λεπτα το λιτρο με τιμη πωλησης 1,40 η αυτος με 2,5 λεπτα κερδος κ τιμη πωλησης 1,46 (για το πολιτη αισχροκερδει ο δευτερος αλλα η αληθεια ειναι το αντιθετο)γι'αυτο κ φωναζω ενιαιο τιμολογιο
-
Ο χρήστης manosQ5 έγραψε:
ποιος αισχροκερδει αυτος που κερδειζει 17 λεπτα το λιτρο με τιμη πωλησης 1,40 η αυτος με 2,5 λεπτα κερδος κ τιμη πωλησης 1,46 (για το πολιτη αισχροκερδει ο δευτερος αλλα η αληθεια ειναι το αντιθετο)γι'αυτο κ φωναζω ενιαιο τιμολογιοθες να μας εξηγησεις ποιος τα κονομαει σε αυτο που εχω γραψει εδω: viewtopic.php?p=1806046#p1806046
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι οι σωστοί επαγγελματίες και τα σωστοί φορείς βενζινοπολών θα έπρεπε να είχαν πετάξει έξω από το επάγγελμα τους ΑΛΗΤΕΣ!
Όποιος βενζινοπώλης νομίζει ότι δεν υπάρχουν πλανάται και εκεί βρίσκεται η προσωπική του ευθύνη, στο ότι ανέχεται και δεν κάνει τίποτα.
Η ΠΑΡΑΝΑΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ (είναι και ένας λόγος που κάποιοι δεν θέλουν συστήματα καταγραφής της διακίνησης).
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Υπουργείου αν δεν υπάρξει η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ 2,000 πρατήρια θα πάψουν να λειτουργούν.Αυτά για ξερόλες και μη είναι γραφικά ΙΜΟ. Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα γνώμης. Με επιχειρήματα μπορείς να του την καταρίψεις. Αν βαρίεσαι πάλι NO PROBLEM
Δεν μμπορεί κάποιος να αγνοήσει πχ τις υποθέσεις με τα 'βουλγάρικα' βυτία.
Δεν μπορεί κάποιος να αγνοήσει τα εικονικά τιμολόγια προς 'τουριστικά σκάφη' σε νησιά.
Δεν μπορει κάποιος επαγγελματίας του χώρου ναμ ην ξέρει ποιος συνάδελφος του βάζει θέρμανσης αντί για κίνησης.
Δεν μπορεί κάποιος επαγγελματίας του χώρου να μην ξέρει ότι χτύπαγαν τους αγωγούς+1000
Δεν είναι λίγο όμως κ δικό μας χρέος; Δηλαδή να προτιμάμε τα πρατήρια με λογικές τιμές κ καλή ποιότητα σπρόχνωντας τους απατεώνες στην αναδουλεια κ το κλείσιμο;Συμφωνώ απόλυτα! αυτή είναι η τακτική μας ως καταναλωτές.
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ.Από την άλλη οι ταλαίπωρες βενζινάδες είναι ο προ-τελευταίος τροχός της αμάξης πριν τον ταλαίπωρα καταναλωτή.
Είδαν τις δύο ξένες εταιρείες Shell και BP με τρελούς ισολογισμούς και κερδοφορία που και μέσω καρτελ πήραν όλο το χρήμα από την χώρα μας δίνοντας ένα ξεροκόματο στους βενζινάδες. Τα προστιμα που έφαγαν δεν τα πλήρωσαν ποτέ και την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια πλουτίζοντας και μερικούς βενζινάδες φίλους και σόγια τους που τους έδωσαν πρατήρια.Ο κλάδος όμως τότε που γίνοταν η αφαίμαξη ή κόφευε ή απαρτίζεται από άσχετους αντι να είναι με την μεριά των καταναλωτών.
Τώρα όμως τα λάθη του παρελθόντος θα τα πληρώσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Αρκετοί βενζινάδες θα κλείσουν και αρκετοί καταναλωτές δεν θα έχουν λεφτά να βάλουν βενζίνη.
Βενζίνη ώρα μηδέν!