-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
κατι που θα βολευε βεβαι τρελα τον χαμιλτον που ως γνωστο 'τρωει' τα λαστιχα του περισσοτεροαπαπαπα κατι βρωμικα μυαλα που κυκλοφορουν
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Σήμερα τα κινούμενα σικέιν,δεν είναι τίποτα άλλο από πλυντήρια,στελεχωμένα αποκλειστικά από οδηγούς συνταξιούχους ή ατάλαντους που δεν θα είχαν καμιά ελπίδα να πιάσουν τιμόνι αν δεν διέθεταν πιασάρικο επώνυμο (Senna) ή κατάλληλο διαβατήριο (Τσαντουκπωςτονλένε).Ε, ρε αμα πεσει γραμμη απο το Μαρανελο πως δαμορφωνοντα αποψεις...
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
[
... η δουλειά να γίνεται , συντροφε ...Vamos ....
Την θέλω για wallpaper υπάρχει ???????????????????????????? σε μεγαλύτερο μέγεθος ?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Lewis Hamilton believes he would have finished second to Fernando Alonso but for being 'squeezed' off the track by Ferrari's Felipe Massa on the opening lap of the Bahrain GP.
...'He was squeezing, He looked in the mirror... it was pretty aggressive'
Που ακριβώς τον έσπρωξε και μάλιστα πως ακριβώς και με τι pace 'believes that the outcome of the race could have been dramatically had he overtaken Massa. '
Στην πρώτη στροφή όταν βγήκε εκτός δρόμου και πιστεύει ότι μπορεί να έβγαινε δεύτερος γιατί είχε το ίδιο και λίγο καλύτερο race pace από τον Massa. Βλέπε και κανένα live timing.
Τέτοιες δηλώσεις κάνουν όλοι οι οδηγοί, όταν συμβαίνει ανάλογο περιστατικό στην εκκίνηση.
Ξεκολήστε σε κάποια φάση με τον Hamilton.Τις ίδιες βλακείες λέγατε για τον Alonso και τώρα τον έχετε για μεσσία.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σήμερα τα κινούμενα σικέιν,δεν είναι τίποτα άλλο από πλυντήρια,στελεχωμένα αποκλειστικά από οδηγούς συνταξιούχους ή ατάλαντους που δεν θα είχαν καμιά ελπίδα να πιάσουν τιμόνι αν δεν διέθεταν πιασάρικο επώνυμο (Senna) ή κατάλληλο διαβατήριο (Τσαντουκπωςτονλένε).
Ε, ρε αμα πεσει γραμμη απο το Μαρανελο πως δαμορφωνοντα αποψεις...
Δεν φτάνουν τα 12'' που τρώνε στο κεφάλι ανά γύρο οι διάφοροι Senna,De Grasi,Τσαμπκουντο και Σια.....η γραμμή του Maranello φταίει
-
Ο Schumacher δήλωσε πως το προσπέρασμα είναι σχεδόν αδύνατο με την παρούσα κατάσταση των κανονισμών.
Έτσι ούτε webtv δε θα έχουμε, και περισσότερες ομάδες σαν τις HRT, Lotus κτλ. Βλέπω συρρικνωση του αθλήματος.
«Είμαστε μία από τις τρεις ομάδες που είπαν ότι θα πρέπει να έχουμε δύο υποχρεωτικά pit stop. Νομίζω ότι η πρόταση αυτή πρέπει να επανεξεταστεί. Επίσης, πρέπει να πιέσουμε την Bridgestone να φέρει πιο ‘αγωνιστικά’ ελαστικά. Χρειαζόμαστε ένα πολύ μαλακό ελαστικό που θα σε ‘τιμωρεί’ αν θέλεις να κάνεις 20 γύρους με αυτό. Στον αγώνα τα ελαστικά ήταν πολύ πιο κοντά από ότι περιμέναμε και αυτά καθόρισαν το θέαμα.
Δεν υπήρχε σοβαρή φθορά και ο λόγος που εμείς ξεκινήσαμε τα pit stop ήταν για να βρεθούμε μπροστά από τον Rosberg. Αλλιώς, θα μπορούσαμε να κάνουμε 25 γύρους ή και περισσότερους με τα πολύ μαλακά. Αν μπορείς να το κάνεις αυτό με τα πολύ μαλακά, τότε τα σκληρότερα θα μπορούν να κρατήσουν για όσο θέλεις. Προσωπικά πιστεύω ότι διαφορετικά ελαστικά θα βοηθούσαν το θέαμα. Επίσης, πιστεύω ότι θα πρέπει να γίνουν υποχρεωτικά τα δύο pit stop. Αν σήμερα είχαμε ένα Safety Car στον 5ο γύρο όλοι θα μπαίναμε στα pit, θα βάζαμε τα σκληρότερα ελαστικά και θα κάναμε τους υπόλοιπους γύρους χωρίς διακοπή. Αυτό θα ήταν επικίνδυνο για το θέαμα»
Είναι απλά για γέλια. Όποιος έχει κάνει αυτές τις επιλογές ελαστικών είναι για γέλια. εδώ και χρόνια τα μαλακά με τα σκληρά είναι το ίδιο σχεδόν απλά τα μαλακά ζεσταίνονται πιο γρήγορα.
Έπρεπε τα μαλακά να είναι 1 δευτερολεπτο πιο γρήγορα στο γύρο και να κρατάνε 10 γύρους.
-
Alonso!
Α ρε Νάντο με τις χειρονομίες σου μου έλειψες εκεί ψηλά!!!
-
Η προοπτική δηλαδή του να φτιάξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κανονισμούς που να επιτρέπουν σε αυτοκίνητα να στρίβουν κολλημένα το ένα πίσω απ' τ' άλλο και ας μην γίνεται ΚΑΝΕΝΑ πιτ-στοπ δεν πάιζει;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Oμάδες τύπου Amon,Ensign,Simtec,Coloni,Eurobrun και το κακό συναπάντημα είχαμε πάντα στο sport.Με τη διαφορά ότι το σημερινό χάλι είχαμε να το δούμε από τα μέσα της δεκαετίας του 90...για να μην πω από την εποχή των γκαραζιέρηδων,αλλά τότε η ασφαλιστική δικλείδα του 107%,μας απάλλασσε τουλάχιστον από την παρουσία τους στον αγώνα.Μα και σήμερα να ίσχυε το 107%, μόνο η HRT θα έμενε απ' έξω και εκ των οδηγών της ο Senna ήταν πολύ κοντά στο άτυπο αυτό όριο. Δες τους χρόνους του χθεσινού Q1.
-
Σήμερα πάντως σε 2-3 φάσεις είδα ότι ο πιλότος που το διεκδίκησε σωστά, κατάφερε να προσπεράσει.
Μήπως Hellenic Tifosi είναι θέμα μουροχαβλίασης οδηγών και όχι σχεδιασμού μονοθεσίου; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Σήμερα πάντως σε 2-3 φάσεις είδα ότι ο πιλότος που το διεκδίκησε σωστά, κατάφερε να προσπεράσει.
Μήπως Hellenic Tifosi είναι θέμα μουροχαβλίασης οδηγών και όχι σχεδιασμού μονοθεσίου;Πιθανόν!
Ας περιμένουμε λοιπόν 2-3 αγώνες ακόμα και να δούμε.....
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Η προοπτική δηλαδή του να φτιάξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κανονισμούς που να επιτρέπουν σε αυτοκίνητα να στρίβουν κολλημένα το ένα πίσω απ' τ' άλλο και ας μην γίνεται ΚΑΝΕΝΑ πιτ-στοπ δεν πάιζει;To είχαν κάνει πέρσι, αλλά η προοπτική της 'σταχτοπούτας' τό 'στειλε στον κάλαθο των αχρήστων με συνοπτικές διαδικασίες.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μήπως είναι θέμα μουροχαβλίασης οδηγών και όχι σχεδιασμού μονοθεσίου;Ειναι θεμα οτι το να βαλεις το Μπαχρεϊν με τους 40 βαθμους υπο σκια πρωτο αγωνα ειναι εντελως λαθος. Ξεκαθαρα σημερα η πλειοψηφια του grid με τα αγουρα ακομη μονοθεσια πηγαινε οσο σιγα μπορουσε για να φτασει στην καρο σημαια.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Απλα η καλυψη του BBC . Τι να πρωτο-πω. Απο τα τρια διαφορετικα καναλια ? (κανονικο - highlights -Onboard) Απο τα 3 διαφορετικα feed στον ηχο? (κανονικο - απο το BBC Radio - καθολου μονο κινητηρες να ακουγονται) Απλα διαλεγες οτι τραβαει η ψυχη σου.
Απο τους δημοσιογραφους (μπρανλτ -κουλθαρντ - τζορνταν - βιλνεβ+ παρουσιαστες του BBC) Απο τις συνεντευξεις που πηρανε απο ολο το grid (απο οδηγους μεχρι VIP), απο τις βολτες στα γκαραζ διπλα στη δραση ? ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ .Ενα ακομα θα πω, ακομα και αυτην την στιγμη δειχνει δρωμενα απο την πιστα και κανουν αναλυση του αγωνα βημα βημα με πολλα replay και εξηγησεις απο τους ιδιους τους πρωταγωνιστες τους οδηγους.
Αφωνος...Δε θα ρωτησω αν εγινα κουραστικος σε παραπανω ποστς αλλα τωρα ελπιζω καταλαβαινουν κατι γιατι επριζα. Η μεταδοση αυτη ειναι εκπληκτικη. Μεσα στα γκαραζ μπαινουν την ωρα του αγωνα. αλλο πραμα
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Lewis Hamilton believes he would have finished second to Fernando Alonso but for being 'squeezed' off the track by Ferrari's Felipe Massa on the opening lap of the Bahrain GP.
...'He was squeezing, He looked in the mirror... it was pretty aggressive'
Που ακριβώς τον έσπρωξε και μάλιστα πως ακριβώς και με τι pace 'believes that the outcome of the race could have been dramatically had he overtaken Massa. '
Στην πρώτη στροφή όταν βγήκε εκτός δρόμου και πιστεύει ότι μπορεί να έβγαινε δεύτερος γιατί είχε το ίδιο και λίγο καλύτερο race pace από τον Massa. Βλέπε και κανένα live timing.
Τέτοιες δηλώσεις κάνουν όλοι οι οδηγοί, όταν συμβαίνει ανάλογο περιστατικό στην εκκίνηση.
Ξεκολήστε σε κάποια φάση με τον Hamilton.Τις ίδιες βλακείες λέγατε για τον Alonso και τώρα τον έχετε για μεσσία.
Εσύ που ακριβώς είδες το pace του Χάμιλτον στη πρώτη στροφή από το live timing? Γιατί κι εγώ που το έβλεπα δεν έδειξε κάτι ένα sector πριν το πρώτο sector (που δεν υπάρχει).
Επίσης...που ακριβώς βγήκε ΕΚΤΟΣ δρόμου στη ΠΡΩΤΗ στροφή ο Λιούις και ΠΟΥ ακριβώς (όπως γράφεις) τον στρίμωξε/έσπρωξε (squeeze)? http://www.youtube.com/watch?v=GO_djBrLe84
Στη δε 3ή στροφή (προφανώς αυτή λες, βλέπε κανέναν αγώνα ) αν κοιτάξεις στο 0:25 ο Χάμιλτον πάει μόνος του από το χώμα να περάσει τον Μάσσα ...και ο Μάσσα κρατάει τη γραμμή του. Που ακριβώς τον στρίμωξε ή έσπρωξε δηλαδή?
To τι πιστεύει λοιπόν από τι μπορούσε να γίνει, απέχει. Αν είχε το pace, θα τον πέρναγε ripper στους επόμενους 48 γύρους.
Δε βλέπω κάποιον άλλο να κάνει τέτοιες δηλώσεις. Και ο Αλόνσο πίεσε (αυτή είναι η κατάλληλη λέξη...όχι στρίμωξε/έσπρωξε που λέει ο Λιούις) τον Μάσσα...αλλά δε βγήκε ο Φελίπε να κλάψει.
Τέλος, προσωπικά, ολόκληρη την ομάδα υποστηρίζω...δεν τον έκανα μεσσία και εν πάση περιπτώσει, σήμερα οδήγησε πολύ καλά.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Μήπως είναι θέμα μουροχαβλίασης οδηγών και όχι σχεδιασμού μονοθεσίου;
Ειναι θεμα οτι το να βαλεις το Μπαχρεϊν με τους 40 βαθμους υπο σκια πρωτο αγωνα ειναι εντελως λαθος. Ξεκαθαρα σημερα η πλειοψηφια του grid με τα αγουρα ακομη μονοθεσια πηγαινε οσο σιγα μπορουσε για να φτασει στην καρο σημαια.
Πολύ σωστό και αυτό
Ας περιμένουμε καλύτερα 2-3 αγώνες, αν και εγώ πολύ θα ήθελα να μην υπήρχε καθόλου υποχρεωτικό πιτ-στοπ. Να έφτιαχνε η Brdgestone 2 λάστιχα, ένα σκληρό, ένα μαλακό, κι αν μπορείς να βγάλεις όλο τον αγώνα, ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εσύ που ακριβώς είδες το pace του Χάμιλτον στη πρώτη στροφή από το live timing? Γιατί κι εγώ που το έβλεπα δεν έδειξε κάτι ένα sector πριν το πρώτο sector (που δεν υπάρχει).Επίσης...που ακριβώς βγήκε ΕΚΤΟΣ δρόμου στη ΠΡΩΤΗ στροφή ο Λιούις και ΠΟΥ ακριβώς (όπως γράφεις) τον στρίμωξε/έσπρωξε (squeeze)? http://www.youtube.com/watch?v=GO_djBrLe84
Στη δε 3ή στροφή (προφανώς αυτή λες, βλέπε κανέναν αγώνα ) αν κοιτάξεις στο 0:25 ο Χάμιλτον πάει μόνος του από το χώμα να περάσει τον Μάσσα ...και ο Μάσσα κρατάει τη γραμμή του. Που ακριβώς τον στρίμωξε ή έσπρωξε δηλαδή?
To τι πιστεύει λοιπόν από τι μπορούσε να γίνει, απέχει. Αν είχε το pace, θα τον πέρναγε ripper στους επόμενους 48 γύρους.
Δε βλέπω κάποιον άλλο να κάνει τέτοιες δηλώσεις. Και ο Αλόνσο πίεσε (αυτή είναι η κατάλληλη λέξη...όχι στρίμωξε/έσπρωξε που λέει ο Λιούις) τον Μάσσα...αλλά δε βγήκε ο Φελίπε να κλάψει.
Τέλος, προσωπικά, ολόκληρη την ομάδα υποστηρίζω...δεν τον έκανα μεσσία και εν πάση περιπτώσει, σήμερα οδήγησε πολύ καλά.
Το pace στην πρωτή στροφή;
Εσύ αυτό κατάλαβες;
ΟΚ έχεις δίκιο, σόρυ που ασχολήθηκα. -
Οπως και να εχει παντως, το γυρολογιο ήταν πανω απο 5' απο το ρυθμο δοκιμων. Αναρωτιεμαι λοιπον αν οντως θα ηταν κακό για καποιον να μπει να αλλαξει λαστιχα στους -15 γυρους και μετα να πιεσει να κερδισει τα 22' και να εχουμε στο τελος μια μαχη κατα την οποια ο ενας απο τους 2 εχει εμφανως πιο κουρασμενα λαστιχα. Ισως στο Μπαχρέιν να μην ειναι η καταλληλη πιστα να ζητησεις απο καποιον να πιεσει για 15 γυρους, σε αλλες πιστες ομως καποιοι θα ρισκαρουν. Ειδικα αν αποφασισει επιτελους η Bridgestone να φερει ενα γρηγορο και ενα ανθεκτικο λαστιχο και οχι ενα σκληρο και ενα οχικαιτοσοσκληροοσοτοπροηγουμενο.
Κατα τα αλλα; Τι να λεμε τωραααα
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
κατι που θα βολευε βεβαι τρελα τον χαμιλτον που ως γνωστο 'τρωει' τα λαστιχα του περισσοτερο
απαπαπα κατι βρωμικα μυαλα που κυκλοφορουν
Βέβαια τα βρώμικα μυαλά παρέλειψαν να μας πουν ότι εκτός από τα δύο υποχρεωτικά pit stops, ο Whitmarsh πρότεινε και το να γίνουν τα λάστιχα πιο 'ευθραυστα', να διαλύονται δηλ. πιο γρήγορα και να έχουν μεγαλύτερη διαφορα απόδοσης για να βοηθηθεί το θέαμα.
Είμαι σίγουρος ότι και αυτό με κάποιον τρόπο τον Hamilton ευνοεί.
Περιμένω να μου αναλύσετε και αυτή την υποχθονια σκέψη του Whitmarsh. -
ειναι απλο αν το σκεφτηκε αυτος ειναι για πεταμα αν το σκεφτοταν ο Ντομενικαλι θα προσκυνουσαμε...
γι αυτο δεν ημουν ποτε Φερραρι τα τελευταια 15 χρονια.
Τιφλοζι.
O Enzo το αισχος του 2001 δεν θα το εκανε ποτε...
τεσπα...αλλο αν εκτιμω τα αμαξια τους...
2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX