-
Ναι αλλα κανεις δεν ελεγε τιποτα..Γιατι λοιπον να πουμε τωρα..
Στη c5 αντι να κοιταει ο κοσμος οτι ειναι ενα απο τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα στη κατηγορια ,ακουω ολο κουβεντες για τα αλαρμ.. Ε μη σωσεις να το παρεις αν αγοραζεις αυτοκινητο με βαση που εχει τα αλαρμ..
Ο νονος του αδερφου μου πηρε το '95 αντι xantia ,τη carina γιατι ειχε μεγαλυτερο ντουλαπακι συνοδηγου.. Αν ηξερε μονο τι χαωτικες διαφορες εχουν σαν αυτοκινητα..
Τα ιδια και με τις e36 με τα ηλεκτρικα παραθυρα αλα saxo-xsara-c3.. Κανεις δεν ειπε κουβεντα για τις μπεμπες σε αντιθεση με τους εκκεκτρικους-αιρετικους-δυστροπους-σωβινιστες γαλλους που δε βρηκαν πιο ακυρο σημειο να τα βαλουν..Τα 'παιρνω' γιατι δε μ αρεσουν οι διακρισεις περι χωρων που καναν τα ιδιο εργονομικο λαθος..Ενω ποτε δε κατανοησα τη μαλακυνση του ελληνα να αγοραζει αμαξι με βαση τις ποτηροθηκες, το ντουλαπακι και τα αλαρμ..
-
Και πολλοί δεν καταλαβαίνουν την μαλάκυνσή σου να αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση την αίσθηση που αυτό σου προσφέρει (wtf, τι είναι η αίσθηση; τρώγεται; )
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και πολλοί δεν καταλαβαίνουν την μαλάκυνσή σου να αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση την αίσθηση που αυτό σου προσφέρει (wtf, τι είναι η αίσθηση; τρώγεται; )Λεφτερια στους αλφιστι..
Τουλαχιστον παντως την αναδραση σε ενα αυτοκινητο μπορω να την κατανοησω γιατι τη ζητα καποιος..Το καφε μπορει να τον πιει στη δουλεια ή στο σπιτι του.. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γιατι δεν ισχυει το green bonus?? Με πιανεις αδιαβαστο αν οντως ειναι ετσι..
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να το αποκτήσει, μπορεί να το διασταυρώσει σε κάποιον εξουσιοδοτημένο .
Από την άλλη είναι κάπως αταίριαστο ένα μοντέλο, του οποίου οι τιμές ανακοινώθηκαν κυριολεκτικά χθες, να έχει με το καλημέρα -2,5 χιλιάρικα στην (όποια) τιμή του...Μελος στο gcc που ρωτησε σημερα..αναφερει εκπτωση 1000e στο 1.1 και 1400e στο 1.4..
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Κάτι που μου έκανε αρνητική εντύπωση στο εσωτερικό του: σε περίπτωση ανάγκης, οι Γάλλοι περιμένουν ότι το διακόπτη των αλάρμ θα τον πατήσει ο συνοδηγός;
ΑΥτο το εσωτερικο θα εχει το καινουργιο C3?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Κάτι που μου έκανε αρνητική εντύπωση στο εσωτερικό του: σε περίπτωση ανάγκης, οι Γάλλοι περιμένουν ότι το διακόπτη των αλάρμ θα τον πατήσει ο συνοδηγός;
ΑΥτο το εσωτερικο θα εχει το καινουργιο C3?
Ηδη το εχει..Αν και η συγκεκριμενη φωτογραφια μαλλον αφορα την exclusive εκδοση..(οθονη και αλουμινιο στο τιμονι..)
Γενικα καμια επαφη σε θεμα εσωτερικου ποιοτητας με το υπαρχον c3..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κάτι που μου έκανε αρνητική εντύπωση στο εσωτερικό του: σε περίπτωση ανάγκης, οι Γάλλοι περιμένουν ότι το διακόπτη των αλάρμ θα τον πατήσει ο συνοδηγός;
ΑΥτο το εσωτερικο θα εχει το καινουργιο C3?
Ηδη το εχει..Αν και η συγκεκριμενη φωτογραφια μαλλον αφορα την exclusive εκδοση..(οθονη και αλουμηνιο στο τιμονι..)
Ωραιο εσωτερικο.
-
Τα σπαει
Μακραααααν πιο ομορφο απο το προηγουμενο.
Γενικα νομιζω εχει αλλαξει παρα πολυ προς το καλυτερο η Citroen τελευταια: C5 , C3 , DS3 και με καλους κινητηρες -
Παντα καλη ηταν με εξαιρεση τους κινητηρες βενζινης στην ελλαδα τη τελευταια 10ετια..
Γινεται σιγουρα πιο εμπορικη-απευθυνεται σε πιο ευρυ κοινο και θα θελησει να γινει πιο premium..Εχει παει ακομα και με τη c4 πολυ μπροστα σε οτι αφορα τη ποιοτητα της καμπινας και των πλαστικων..
Οντως μεσα ειναι εξαιρετικο και τα υλικα του μοιαζουν το ιδιο.. Ελπιζω την αλλη βδομαδα να το δωαπο κοντα.. Εξωτερικα μαλλον ξενερρωτο και γυναικeιο θα το χαρακτηριζα..Γι αυτο υπαρχει η ds3 ομως.. -
Θελουμε κι αλλα μικρά τουρμπάκια στα λιγοτερα κυβικά :rtfm :
Σαν στήσιμο δεν λέει και πολλά όπως και το απερχόμενο μοντέλο -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θελουμε κι αλλα μικρά τουρμπάκια στα λιγοτερα κυβικά :rtfm :
Σαν στήσιμο δεν λέει και πολλά όπως και το απερχόμενο μοντέλοΓι αυτο υπαρχει η ds3..
Καλα κανει η citroen και τα διαχωριζει ετσι.. και βεβαια η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη αναλογικα με τη διαφορα που ειχαν τα c2-c3 του παροντος..Η ds3 μοιαζει να ειναι αλλου σε ολους τους τομεις και να κοιταει ισως και αφ υψηλου το mini.. -
Ε απο το 2004 και μετα δεν μου πολυαρεσαν τα αυτοκινητα της.Αλλα τωρα εχω αλλαξει εντελως αποψη.Μονο και μονο που βλεπω αυτο το εσωτερικο φτιαχνεται η διαθεση μου
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ε απο το 2004 και μετα δεν μου πολυαρεσαν τα αυτοκινητα της.Αλλα τωρα εχω αλλαξει εντελως αποψη.Μονο και μονο που βλεπω αυτο το εσωτερικο φτιαχνεται η διαθεση μουΚαι δε θα βγαινεις εξω??Θα πιασεις κοριτο!
-
Ναι αυτο ειναι ενα προβλημα
Χωρις πλακα μια χαρα ειναι και εξωτερικα(σχεδον ποτε δεν ειχα προβλημα με το εξωτερικο , το εσωτερικο ηταν που με χαλαγε βλεπε C4 και C2 )
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Θελουμε κι αλλα μικρά τουρμπάκια στα λιγοτερα κυβικά :rtfm :
Σαν στήσιμο δεν λέει και πολλά όπως και το απερχόμενο μοντέλοΓι αυτο υπαρχει η ds3..
Καλα κανει η citroen και τα διαχωριζει ετσι.. και βεβαια η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη αναλογικα με τη διαφορα που ειχαν τα c2-c3 του παροντος..Η ds3 μοιαζει να ειναι αλλου σε ολους τους τομεις και να κοιταει ισως και αφ υψηλου το mini..Είπαμε αλλά όχι κι έτσι αγαπητέ νονέ. Τιμόνι γειά σου υποστροφικά βαρετό στήσιμο ,αντιστοιχο του Ψ3 Πικασο, μπορουσαν να κάνουν κάτι καλύτερο τα Γαλλάκια. Ενα Σάξο απλό δεν είχε τόσο μεγάες διαφορές με ένα ΒΤΣ. Τα περι αφ υψηλού είναι λιιιιγο υπερβολικά και αναφέρομα στο θέμα καθαρή οδική συμπεριφορά του ΔΣ3 το οποίο είναι πολύ κοντά αλλά το Μίνι είναι πιο φαν και πιο δυνατό επίσης. Αλλά οβεράλ είναι ισάξια με το Γαλλικό να κερδίζει πολλούς πόντους από την ομοιγένεια του. Είναι και αρκετά άνετο και με καλό και ενδιαφέρον στήσιμο. Εμφανισιακά δε είναι Αντιρετρό και νομίζω οτι αυτό αρέσει
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ναι αυτο ειναι ενα προβλημαΧωρις πλακα μια χαρα ειναι και εξωτερικα(σχεδον ποτε δεν ειχα προβλημα με το εξωτερικο , το εσωτερικο ηταν που με χαλαγε βλεπε C4 και C2 )
Μπα εμενα μου αρεσανε μεσα εξω τα c4 c2....Το c3 ομως ηταν μεσα εξω....
-
Καλα ο καθενας το βλεπει διαφορετικα
Στο θεμα ανεσης παντως , C4 και Xantia που εχω μπει , ειδικα η Xantia , απλα δεν παιζονται
Η Xantia ειναι μακραν πιο ανετη ακομα και απο το Clio .Οτι πρεπει για την Ελλαδα -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Καλα ο καθενας το βλεπει διαφορετικαΣτο θεμα ανεσης παντως , C4 και Xantia που εχω μπει , ειδικα η Xantia , απλα δεν παιζονται
Η Xantia ειναι μακραν πιο ανετη ακομα και απο το Clio .Οτι πρεπει για την ΕλλαδαΠροφανώς και είναι ΠΙΟ ανετη απο το Clio αν δεν ήταν θα είχαμε πρόβλημα...
-
Σκασμός τιποτένιε
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Καλα ο καθενας το βλεπει διαφορετικαΣτο θεμα ανεσης παντως , C4 και Xantia που εχω μπει , ειδικα η Xantia , απλα δεν παιζονται
Η Xantia ειναι μακραν πιο ανετη ακομα και απο το Clio .Οτι πρεπει για την ΕλλαδαΥδροπνευματικη κι ετς δε πρεπει να παιζονται. Εγω στα ποιο μεγαλα που εχω μπει ειναι μια μερκα E-CLASS ενα saab 9-5 2.0T και ενα audi A6 2.0T QUATTRO του αφεντικου του πατερα μου.Καλα τα αμαξια δε παιζοντουσαν πραγματικα.Το πρωτο ειναι diesel 2.2 νομιζω μπορει και παραπανω δε ξερω ακριβως παντος πισω γραφει 220 cdi.Μαλιστα την ειχα παρει και βολτα. Του 2000 μοντελο και ναβι ειχε μεσα!
Citroen C3 (2η γενιά)