-
@Κικιζα
Εχεις δικιο για το αναποδο.Αλλα οχι και η ουρα να περασει την μουρη
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
@ΚικιζαΕχεις δικιο για το αναποδο.Αλλα οχι και η ουρα να περασει την μουρη
Aμα δεν ηταν ο Hattori (ή τελος παντων οδηγος με ταχυτατα αντανακλαστικα και πολυ καλη οδηγικη εμπειρια) με το αμεσο αναποδο, και τα ηλεκτρονικα σε επιφυλακη, στην επομενη στροφη αυτο θα ειχε γινει...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Κικιζα
Εχεις δικιο για το αναποδο.Αλλα οχι και η ουρα να περασει την μουρη
Aμα δεν ηταν ο Hattori (ή τελος παντων οδηγος με ταχυτατα αντανακλαστικα και πολυ καλη οδηγικη εμπειρια) με το αμεσο αναποδο, και τα ηλεκτρονικα σε επιφυλακη, στην επομενη στροφη αυτο θα ειχε γινει...
Κι αμά δεν ήταν ο Hattori θα έκανε αυτό το τεστ ??
Υπονοείς κάτι για την συμπεριφορά της Mito ή είναι η ιδέα μου ?? -
@Κικιζα
Στην Μito δεν διαφωνω καπου με εσενα παρα μονο στα υπερβολικα σχολια.Το Rocco συμφωνω πως εχει φοβερο κρατημα.
Αυτο με τα λαστιχα δεν το βρισκεις λιγο υπερβολικο?Δηλαδη αν ειχε PZero Nero τι διαφορα λες να ειχε?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Θαλασσα και αλμυρο Rocco να σε ξεχασω δε μπορω!!!
Για τις μετρησεις, θα κοιταξω καποια στιγμη το τευχος οπου γινεται αντικατασταση (απ' οσο θυμαμαι με pzero nero) με τις 17αρες και θα αναρτησω την σχετικη πληροφορια.
Εχω την αισθηση οτι συνολικα η διαφοροποιηση θα ηταν ελαχιστη, με ισως λιγο καλυτερη επιδοση με 17αρες λογω ελαστικων (νομιζω στην 18αρα φορουσε dunlop) αλλα δεν ειναι
και απολυτο μιας και με τις 18αρες σφιγγει λιιγο παραπανω η αναρτηση παιζοντας και αυτη το ρολο της στο τελικο φρεναρισμα.Τα περι rocco ειναι off topic και δεν ηθελα να επεκταθω, αλλα ειναι πασιφανες τουλαχιστον στο σλαλομ οτι 'ραβει' τον ανταγωνισμο, μιας και αναφερθηκες και εσυ.
Μωρε εγω δεν ειπα αμα θα ηταν καλυτερο το φρεναρισμα με 17αρες η 18αρες αλλα οτι η μετρηση που δινεις ηταν με 18αρες και οχι με 17αρες μιας που μια φορα μετρησαν το αυτοκινητο το φθινοπωρο του 2008. Οσον αφορα για το καλαματιανο τραγουδακι δεν εχει να κανει με τις ικανοτητες του Rocco αλλα με τη δικη σου αγαπη σε αυτο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Κικιζα
Εχεις δικιο για το αναποδο.Αλλα οχι και η ουρα να περασει την μουρη
Aμα δεν ηταν ο Hattori (ή τελος παντων οδηγος με ταχυτατα αντανακλαστικα και πολυ καλη οδηγικη εμπειρια) με το αμεσο αναποδο, και τα ηλεκτρονικα σε επιφυλακη, στην επομενη στροφη αυτο θα ειχε γινει...
Εν τελει που θες να καταληξεις?(Για να καταλαβω δηλαδη γιατι δεν μπορω)
-
@Evgenios
Περαν των αρχικων σχολιων τα οποια υποστηριξα και υπεραμυνθηκα ,
αφου λες και εσυ οτι ειδες το πισω μερος να 'χορευει' δεν εχω να πω κατι αλλο, και απαντησα στα περι rocco.
Tωρα αναφορικα με τα λαστιχα, αυτη ειναι η αποψη μου, γνωριζω και κατοχους, -οχι μονο σε rocco- οπου δεν ειναι ευχαριστημενοι με αυτα, σε διαστασεις 17, 18 ιντσων, το αντιθετο μαλιστα. -
Τώρα σοβαρά, έχεις σκεφτεί να στείλεις ένα βιογραφικό μαζί με όλα σου τα ποστ σχετικά με τη Mito στα κεντρικά της Alfa Romeo στην Ιταλία; Νομίζω ότι τόσο πολύ δεν πρέπει να έχουν αναλύσει ούτε οι ίδιοι το μοντέλο τους.
-
@Κικιζα
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
αφου λες και εσυ οτι ειδες το πισω μερος να 'χορευει' δεν εχω να πω κατι αλλοΜην με κανεις συνεργο στο εγκλημα
Δεν διαφωνω οτι εχει μαλακοτερη αναρτηση σε σχεση με τα αλλα , αλλα σε καμια περιπτωση δεν τη θεωρω επικινδυνη.Γιατι αν ειναι η Mito επικινδυνη τοτε και τα πιο πολλα αυτοκινητα ειναι επικινδυνα αφου εχουν ακομα μαλακοτερη αναρτηση. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
@Κικιζααφου λες και εσυ οτι ειδες το πισω μερος να 'χορευει' δεν εχω να πω κατι αλλο
Μην με κανεις συνεργο στο εγκλημα
Δεν διαφωνω οτι εχει μαλακοτερη αναρτηση σε σχεση με τα αλλα , αλλα σε καμια περιπτωση δεν τη θεωρω επικινδυνη.Γιατι αν ειναι η Mito επικινδυνη τοτε και τα πιο πολλα αυτοκινητα ειναι επικινδυνα αφου εχουν ακομα μαλακοτερη αναρτηση.Αν θεωρείται κάποιο αυτοκίνητο επικίνδυνο (όχι μόνο στην κατηγορία της Mito) σήμερα μάλλον πρέπει να αναθεωρήσουμε το τι σημαίνει η λέξη ...
-
Σωστο αλλα εδω που εχει φτασει η κουβεντα μαλλον πρεπει να τη σταματησουμε
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τώρα σοβαρά, έχεις σκεφτεί να στείλεις ένα βιογραφικό μαζί με όλα σου τα ποστ σχετικά με τη Mito στα κεντρικά της Alfa Romeo στην Ιταλία; Νομίζω ότι τόσο πολύ δεν πρέπει να έχουν αναλύσει ούτε οι ίδιοι το μοντέλο τους.Οχι , αλλα τωρα που το λες...
Οσον αφορα το σκελος μετα την ερωτηση σου, αν οχι, θα επρεπε.@Evgenios
Δεν ειπα 'επικινδυνη', ειπα 'χορευει το πισω μερος'...Εφοσον υπαρχουν τελικα τα ηλεκτρονικα παντα σε επιφυλακη, σωζεται η κατασταση, αλλα
για αυτον που θελει το κατι παραπανω σε καλο οδοστρωμα, εδω η Mito
δεν φανηκε στο υψος των περιστασεων, και ολα αυτα με την 'ψαγμενη' αναρτηση
με τα Coilover και δεν ξερω τι αλλο. Τα ελεγα οτι ειναι πλαδαρη-μαλακη μπροστα και θελει
'σφιξιμο', 'οχι, ειναι μια χαρα σφιχτη, που την ειδες την μαλακη αναρτηση', ελεγαν αρκετοι
παλαιοτερα. Δειτε την τωρα και σε Slow motion στο σλαλομ που κανει πριν το φρεναρισμα με στριμμενους τροχους, να καταλαβετε οσοι επιμενατε...@jean29
Οντως για καποια αυτοκινητα πρεπει να γινει αυτο, αλλα ειδικα οταν εχεις ΛΟΓΟ να εχεις απαιτησεις απο μια μαρκα, γνωστη για τις σπορ καταβολες της, οι μεγαλες κλισεις και οι πολυ μετριες επιδοσεις σε σλαλομ δεν την κολακευουν καθολου.Μακαρι η QV ακομα και χωρις την ενεργητικη αναρτηση να εχει πιο σφιχτες ρυθμισεις...
Αναμενουμε σε Ελληνικο εδαφος. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Evgenios
Δεν ειπα 'επικινδυνη', ειπα 'χορευει το πισω μερος'...Εφοσον υπαρχουν τελικα τα ηλεκτρονικα παντα σε επιφυλακη, σωζεται η κατασταση, αλλα
για αυτον που θελει το κατι παραπανω σε καλο οδοστρωμα,** εδω η Mito
δεν φανηκε στο υψος των περιστασεων**, και ολα αυτα με την 'ψαγμενη' αναρτηση
με τα Coilover και δεν ξερω τι αλλο. Τα ελεγα ** οτι ειναι πλαδαρη-μαλακη μπροστα και θελει
'σφιξιμο', 'οχι, ειναι μια χαρα σφιχτη, που την ειδες την μαλακη αναρτηση', ελεγαν αρκετοι
παλαιοτερα. Δειτε την τωρα και σε Slow motion στο σλαλομ που κανει πριν το φρεναρισμα με στριμμενους τροχους, να καταλαβετε οσοι επιμενατε...**@jean29
Οντως για καποια αυτοκινητα πρεπει να γινει αυτο, αλλα ειδικα οταν εχεις ΛΟΓΟ να εχεις απαιτησεις απο μια μαρκα, γνωστη για τις σπορ καταβολες της, οι μεγαλες κλισεις και οι** πολυ μετριες επιδοσεις** σε σλαλομ δεν την κολακευουν καθολου.Μακαρι η QV ακομα και χωρις την ενεργητικη αναρτηση να εχει πιο σφιχτες ρυθμισεις...
Αναμενουμε σε Ελληνικο εδαφος.Τα τονισμενα σε πρασινο χρωμα ειναι ο,τι πιο χαρακτηριστικο του Κικιζα.
Τα υπολοιπα ειτε κοκκινα, ειτε μπλε, ειτε φουξια δειχνουν οτι σιγα σιγα αρχιζουν να ξεθαρευουν οι χαρακτηρισμοι, απο απλες παρατηρησεις αρχιζει μια υποβοσκουσα επιθεση!!!
-
@Yugo
Θα μου πεις και το μελλον μου?
Καριερα? Ερωτα? Χρημα?
Παντως τιποτα απο αυτα που υπογραμμιζεις με οποιοδηποτε χρωμα,
δεν ειναι μη αληθινα... -
Το μελλον σου θα ειναι με ενα Rocco biancospino!!!
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Το μελλον σου θα ειναι με ενα Rocco biancospino!!!Kαλη προσπαθεια αλλα το λευκο στο rocco δεν μου αρεσει καθολου...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Κικιζα
Εχεις δικιο για το αναποδο.Αλλα οχι και η ουρα να περασει την μουρη
Aμα δεν ηταν ο Hattori (ή τελος παντων οδηγος με ταχυτατα αντανακλαστικα και πολυ καλη οδηγικη εμπειρια) με το αμεσο αναποδο, και τα ηλεκτρονικα σε επιφυλακη, στην επομενη στροφη αυτο θα ειχε γινει...
μπράβο γρηγόρη που ανοίγεις τα ματιά του κόσμου...
Το αυτοκίνητο με την χειρότερη αναλογία kg/hp έκανε τον χειρότερο χρόνο... Δεν το περίμενε κανείς αυτό...
γιατί τόσο μίσος;;;; Μην μου πεις ότι είσαι αντικειμενικός και λοιπές ιστορίες ,γιατί δεν το τρώω... Κάποιος με ΑΛΦΑ ρομεο σου πήδηξε την γκομενα ,ε;;;;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
@Κικιζα
Εχεις δικιο για το αναποδο.Αλλα οχι και η ουρα να περασει την μουρη
Aμα δεν ηταν ο Hattori (ή τελος παντων οδηγος με ταχυτατα αντανακλαστικα και πολυ καλη οδηγικη εμπειρια) με το αμεσο αναποδο, και τα ηλεκτρονικα σε επιφυλακη, στην επομενη στροφη αυτο θα ειχε γινει...
μπράβο γρηγόρη που ανοίγεις τα ματιά του κόσμου...
Δεν ειναι αυτοσκοπος, αλλα αν αναλυοντας εκτενως ενα Video και οχι αποσπασματικα οπως μερικοι αλλοι , προκυπτει κατι τετοιο, κακο δεν ειναι...
Το αυτοκίνητο με την χειρότερη αναλογία kg/hp έκανε τον χειρότερο χρόνο... Δεν το περίμενε κανείς αυτό...
Το αυτοκινητο με την χειροτερη αναλογια, ετσι για την ιστορια ειναι το 500 Abarth με 8.3Kg/ps (1125/135) , η Mito εχει 7.9kg/ps (1227/155), αλλα θα επρεπε να γνωριζεις οτι
σε σλαλομ των 80-100km/h δεν εχει καθοριστικη σημασια (ουτε καν) αυτος ο δεικτης, αλλα κυριως το στησιμο του αυτοκινητου, ειδικα απο την στιγμη που και η αναλογια κιλων/ιππο σε κανενα αυτοκινητο δεν ειναι πανω απο 9-10 για να εχει σαφες μειονεκτημα σε μια τετοια διαδικασια.γιατί τόσο μίσος;;;; Μην μου πεις ότι είσαι αντικειμενικός και λοιπές ιστορίες ,γιατί δεν το τρώω... Κάποιος με ΑΛΦΑ ρομεο σου πήδηξε την γκομενα ,ε;;;;
Αν αντιλαμβανεσαι ως 'μισος' την καταγραφη και αναλυση πραγματικων γεγονοτων, αυτο ειναι δικο σου θεμα...Οσον αφορα το δευτερο, ακομα και με το πρωτο μου αυτοκινητο ενα Ford fiesta του 83' δεν ειχα τετοια 'προβληματα'. Εξαλλου τετοιο ειδος γυναικας, που θα 'πηγαινε για το αυτοκινητο' ποτε δεν με απασχολησε στα σοβαρα.
-
Γρηγόρη, όσον αφορά τη δοκιμασία του σλάλομ του BM.
Μιτο & Ροκο έχουν το ίδιο μεταξόνιο και τα ίδια μετατρόχια?
Πώς έχουμε την απαίτηση, αυτοκίνητα τα οποία, δεν έχουν την παραμικρή ομοιότητα στη δομή και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης να στρίβουν με τρόπο πανομοιότυπα αποτελεσματικό?Με τέτοιο μετατρόχιο πίσω, που έχει το Σιρόκο, περιμένουμε να έχει τάσεις αποσταθεροποίησης?
Και γιατί δηλαδή αυτό το ελάφρωμα της ουράς, που βλέπουμε να έχει η Μίτο, είναι ντε και καλά επιλήψιμο και κατ'επέκταση επικίνδυνο στο δρόμο? Γιατί εγώ θα το χαρακτήριζα απολύτως βοηθητικό προς τον οδηγό (αν θες σύμμαχό του)
στην προσπάθεια για ει δυνατόν αποτελεσματικότερη τοποθέτηση.Γιατί δεν συγκρίνεις, το 500 Αμπαρθ με το Ροκο, μιλώντας πάντα για το βίντ? Γιατί τέτοια προσκόλληση σε τέτοιες συγκρίσεις?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Γρηγόρη, όσον αφορά τη δοκιμασία του σλάλομ του BM.Μιτο & Ροκο έχουν το ίδιο μεταξόνιο και τα ίδια μετατρόχια?
Οχι. Μηπως εχουν Mito και 500 Abarth? Ουτε. So what?
Πώς έχουμε την απαίτηση, αυτοκίνητα τα οποία, δεν έχουν την παραμικρή ομοιότητα στη δομή και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης να στρίβουν με τρόπο πανομοιότυπα αποτελεσματικό?
Δεν εχουμε απαιτηση για 'πανομοιοτυπα αποτελεσματικο' αλλα για ευχαριστο, ανταγωνιστικο και οχι αποτομο-δυστροπο...
Με τέτοιο μετατρόχιο πίσω, που έχει το Σιρόκο, περιμένουμε να έχει τάσεις αποσταθεροποίησης?
Ειδες το Abarth που εχει μικροτερο μεταξονιο και πιθανοτατα μετατροχια απο την Mito, να εχει τετοιες τασεις?
Και γιατί δηλαδή αυτό το ελάφρωμα της ουράς, που βλέπουμε να έχει η Μίτο, είναι ντε και καλά επιλήψιμο και κατ'επέκταση επικίνδυνο στο δρόμο? Γιατί εγώ θα το χαρακτήριζα απολύτως βοηθητικό προς τον οδηγό (αν θες σύμμαχό του)
στην προσπάθεια για ει δυνατόν αποτελεσματικότερη τοποθέτηση.Συμφωνησα και εγω προσφατα, στο οτι η 'συμμετοχικη ουρα' της Mito, βοηθαει σε τοποθετησεις ειδικα σε σφιχτα κομματια, το εχω διαπιστωσει προσωπικα σε ενα βαθμο, σε γλυστερο κομματι, οτι πραγματι μπορει να γυρισει λιγο η ουρα, οσο πρεπει για να σε βοηθησει, αλλα βλεποντας το σλαλομ σε καλο οδοστρωμα, δεν μπορω να πω οτι εμεινα ικανοποιημενος, οχι τοσο απο το ξεκολλημα της ουρας αλλα με τον τροπο που εγινε αυτο, 'φωτογραφιζοντας' την μαλακη αναρτηση.
Γιατί δεν συγκρίνεις, το 500 Αμπαρθ με το Ροκο, μιλώντας πάντα για το βίντ? Γιατί τέτοια προσκόλληση σε τέτοιες συγκρίσεις?
Καταρχας δεν εκανα εγω την συγκριση. Το Best Motoring την εκανε, φιλος χρηστης ειχε την ορεξη να το ανεβασει μεσω link, καποιοι το ειδαμε, σχολιασαμε-αναλυσαμε.
Μεταξυ αυτων, και εγω.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008