-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
+1000
Είναι να απορείς κάποιες φορές για το ποια ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο και πως τραβάει...Αυτό είναι το πρόβλημά τους όμως... μόνο για ταριφοδήγηση κάνουν...
-
Για το αν αξίζει να πάρεις diesel ή βενζινοκίνητο, είχα γράψει παλαιότερα μια ανάλυση μεταξύ των Ε90 320i & 320d, την βάζω κι εδώ ξανά:
*Eπί προχείρω έχουμε:
Μέση Τιμή Αμόλυβδης = 1,241 ευρώ
Μέση Τιμή Diesel = 1,104 ευρώΜέση Κατανάλωση 320d = 6 L/100KM
Μέση Κατανάλωση 320i = 8,5 L/100KMΠαράδειγμα Α
Στα 20.000ΚΜ (M.O Χιλιομέτρων ανά έτος) θα έχουν καταναλώσει:
320d = 1200 L Diesel
320i = 1700 L UnleadedΆρα κόστος καυσίμου:
320d = 1300 Χ 1,104 Ευρώ = 1435,2 Ευρώ
320i = 1700 Χ 1,241 Ευρώ = 2109,7 ΕυρώΔΙΑΦΟΡΑ υπέρ Diesel = 674,5 ΕΥΡΩ
Άρα η διαφορά κόστους μεταξύ του 320i & 320d που είναι 4500 Ευρώ, καλύπτεται σε 4500/674,5 = 6,67 χρόνια.
Παράδειγμα Β
Στα 15.000ΚΜ (M.O Χιλιομέτρων ανά έτος) θα έχουν καταναλώσει:
320d = 900 L Diesel
320i = 1275 L UnleadedΆρα κόστος καυσίμου:
320d = 900 Χ 1,104 Ευρώ = 993,6 Ευρώ
320i = 1275 Χ 1,241 Ευρώ = 1582,2 ΕυρώΔΙΑΦΟΡΑ υπέρ Diesel = 588,68 ΕΥΡΩ
Άρα η διαφορά κόστους μεταξύ του 320i & 320d που είναι 4500 Ευρώ, καλύπτεται σε 4500/588,68 = 7,64 χρόνια.*
**Βλέπουμε και στις 2 περιπτώσεις πως η απόσβεση επιτυγχάνεται με ΚΜ άνω των 100000.....άρα εάν έχει κάποιος σκοπό να το κρατήσει αρκετά χρόνια το αμάξι συμφέρει, όπως και αν του αρέσει η τεράστια ροπή (ευχρηστία).... **
Εξυπακούεται πως όσο πιο μεγάλη η διαφορά κόστους απόκτησης μεταξύ ενός βενζινοκίνητου κι ενός πετρελαιοκίνητου, τόσο μεγαλύτερο και το διάστημα απόσβεσης του κόστους (και τα ΚΜ επίσης) από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου του 2ου........μιλάω φυσικά για ίδιας μάρκας οχήματα.....
-
Έχει κανείς εμπερία από το Corsa με τον 1.3;
Ιπποδύνσμη, κατανάλωση, θόρυβος... -
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
Έχει κανείς εμπερία από το Corsa με τον 1.3;
Ιπποδύνσμη, κατανάλωση, θόρυβος...περιμενω ενα τετοιο σε κανα μηνα!! παντως απο εκει που το παραγγηλα εχουν δωσει αρκετα.θα ηθελα και εγω να ακουσω καμια εμπειρια!!!!!!
Για το αν αξίζει να πάρεις diesel ή βενζινοκίνητο, είχα γράψει παλαιότερα μια ανάλυση μεταξύ των Ε90 320i & 320d, την βάζω κι εδώ ξανά:
[i]Eπί προχείρω έχουμε:
Μέση Τιμή Αμόλυβδης = 1,241 ευρώ [color=#FF0000]απο αυριο 1,34
Μέση Τιμή Diesel = 1,104 ευρώ απο αυριο 1,14Αρα αλλαζουν κατα πολυ τα πραγματα και για καλυψεις τα 4500 € θα χρειαστεις μονο 4,9 χρονια πλεον και οχι 6, κατι.....(μιλαω για την περιπτωση τον 20000 χιλ το χρονο).
-
με την ποιοτητα του πετρελαιου τι γινεται;
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
με την ποιοτητα του πετρελαιου τι γινεται;Τ εννοείς με το 'τι γίνεται'? Μια χαρά είναι......αρκεί να εμπιστεύεσαι μερικούς και όχι όλους......μύθος τα περί αντιθέτου...
-
Kαι τώρα μια ωραία σκέψη: Ελευθερώνουμε τα πετρελαιοκίνητα παντού, αυξάνουμε και άλλο τη διαφορά στην τιμή αμόλυβδης - diesel και σε κανα χρόνο το πολύ μόλις δούμε ότι ο κόσμος αγόρασε τα καθαρά diesel πάμε την τιμή του diesel 10 λεπτά πάνω απο την τιμή της αμόλυβδης...Σίγουρα έσοδα
Εξάλλου κάτι παρόμοιο δεν έγινε και με την μείωση των φόρων πέρυσι?
Ελπίζω οι 300 να μη διαβάζουν το παρών forum -
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Kαι τώρα μια ωραία σκέψη: Ελευθερώνουμε τα πετρελαιοκίνητα παντού, αυξάνουμε και άλλο τη διαφορά στην τιμή αμόλυβδης - diesel και σε κανα χρόνο το πολύ μόλις δούμε ότι ο κόσμος αγόρασε τα καθαρά diesel πάμε την τιμή του diesel 10 λεπτά πάνω απο την τιμή της αμόλυβδης...Σίγουρα έσοδα
Εξάλλου κάτι παρόμοιο δεν έγινε και με την μείωση των φόρων πέρυσι?
Ελπίζω οι 300 να μη διαβάζουν το παρών forumΜην το γελάς καθόλου.
Αν οι 300 δουν ότι το μερίδιο των diesel ανεβαίνει (που λογικά θα γίνει αυτό) μην σε εκπλήξει αν γίνει το diesel ακριβότερο της βενζίνης
-
Μέσα στον πανικό των νέων μέτρων, είχαν τουλάχιστον την σκέψη να μην αυξήσουν το πετρέλαιο
που καταναλώνουν τα φορτηγά και αγροτικά μηχανήματα ώστε να μην αυξηθεί το κόστος παραγωγής
και διανομής των προιόντων.Υπο αυτή την σκέψη δεν νομίζω να αυξηθει περισσότερο το πετρέλαιο... τουλάχιστον όχι μέχρι
να δούν εαν αποδίδουν τα νέα μέτρα. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Μέσα στον πανικό των νέων μέτρων, είχαν τουλάχιστον την σκέψη να μην αυξήσουν το πετρέλαιο
που καταναλώνουν τα φορτηγά και αγροτικά μηχανήματα ώστε να μην αυξηθεί το κόστος παραγωγής
και διανομής των προιόντων.Υπο αυτή την σκέψη δεν νομίζω να αυξηθει περισσότερο το πετρέλαιο... τουλάχιστον όχι μέχρι
να δούν εαν αποδίδουν τα νέα μέτρα.ακριβως πισω απο την 'ασπιδα' των ελ. επαγγελματιων νιωθουμε μια σχετικη ασφαλεια εμεις οι dieselακιδες.( και στο θεμα τιμης αλλα και στο θεμα νοθειας)
-
πλάκα πλάκα το 1.3 το γκράντε πούντο είναι αθάνατο. γνωστός έχει το λινέα αγορασμένο όταν πρωτοβγήκε..χτες τον είδα πήγαμε για καφέ και είναι στα 350.000 χλμ..μόνα προβλήματα τα ορίτζιναλ αμορτισέρ που τα φτύνουν γρήγορα (στα 60.000 τα άλλαξε)..το αμάξι είναι μέσα έξω αθήνα και έχει γυρίσει όλη την ελλάδα. οδική βοήθεια μια φορά που του έσκασαν 2 λάστιχα ταυτόχρονα
Διαθέσιμα Πετρελαιοκίνητα στην Ελληνική Αγορά