-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Το να πειραματιστείς λίγο με τις πιέσεις μόνο καλό θα σου κάνει. Εμένα πχ προτείνει η μάζντα 2.0 bar = ~29psi. Παρόλα αυτά το αμάξι το ένιωθα λίγο ασταθές και μετά από πειραματισμούς +-λίγο κατέληξα σε 27.5 psi. Ίσως λεπτομέρεια για κάποιους αλλά εμένα μου έκανε διαφορά προς το καλύτεροΣυνήθως όταν νιώθουμε αστάθεια στα 29 psi ανεβάζουμε πίεση, εσύ αφού το νιώθεις καλύτερα χαμηλώνοντας πίεση μάλλον έχεις πρόβλημα ευθυγράμμισης, μήπως πρέπει να το κοιτάξεις ?
Όταν λέω αστάθεια εννοώ ότι το αμάξι είχε την τάση να ξεκολλήσει ευκολότερα. Ευθυγράμμιση έκανα πρόσφατα. (και είδα μεγάλη βελτίωση μιας και το αμάξι είχε ότι να ναι τιμές από μαμά)
-
η γνώμη σου δεν μετράει έχεις παλιά λάστιχα
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Όταν λέω αστάθεια εννοώ ότι το αμάξι είχε την τάση να ξεκολλήσει ευκολότερα. Ευθυγράμμιση έκανα πρόσφατα. (και είδα μεγάλη βελτίωση μιας και το αμάξι είχε ότι να ναι τιμές από μαμά)Ακριβώς τα ίδια και εδώ. Το εργοστάσιο μου προτείνει 2.4-2.5 εμπρός-πίσω. Με τέτοιες πιέσεις μόνο όταν είναι ολοκαίνουρια τα λάστιχα κρατάει καλά, μετά κάνει πατινάζ. Οπότε βάζω 30-28 στα πολιτικά και στα ημισλίκ που έχουν σκληρά πλαινά 28-26. Τα πίσω ακόμα και με 26 δέν πατάνε στις άκρες ούτε ανεβάζουν θερμοκρασίες οπότε θεωρητικά θα μπορούσα να κατέβω ακόμα χαμηλότερα.
-
το οτι δεν σηκώνουν θερμοκρασίες, το μέτρησες ?
καλό πάντως είναι όταν πηγαίνεις ταξίδια ... και με υψηλές ταχύτητες ή/και φορτωμένο να ανεβάζεις πιέσεις.
-
Για τους γνωρίζοντες, έχω τα Premium Contact 2 και ήρθε ο καιρός να αλλαχτούν, αν και δεν έχω παράπονο από το ελαστικό, υπάρχει κάποιο καλύτερο;
Σίγουρα θα μου πει κάποιος, αφού δεν έχω παράπονο, να βάλω τα ίδια. Απλώς ρωτάω αν υπάρχει κάτι καλύτερο σε 215/60/R17
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Για τους γνωρίζοντες, έχω τα Premium Contact 2 και ήρθε ο καιρός να αλλαχτούν, αν και δεν έχω παράπονο από το ελαστικό, υπάρχει κάποιο καλύτερο;Σίγουρα θα μου πει κάποιος, αφού δεν έχω παράπονο, να βάλω τα ίδια. Απλώς ρωτάω αν υπάρχει κάτι καλύτερο σε 215/60/R17
Τι καλύτερο να βάλεις, νομίζεις υπάρχουν πολλά 'μη-SUVοειδή' λάστιχα στη διάσταση αυτή ;
-
Επειδή δε γνωρίζω, γι'αυτό ρώτησα. Σ'ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
η γνώμη σου δεν μετράει έχεις παλιά λάστιχα9500 χλμ έχουν!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με πεζούς ελληνικούς χαρακτήρες.Σε 14αρες ψάχνεις τα λάστιχα; Προς τι η γερμανοφιλία;
Σορι παλικαρι. Καλυτερα τωρα; Και εγω θα σε παρακαλουσα να γραφεις με μαυρους χαρακτηρες.
Ναι 14αρες φοραω και γερμανικα γουσταρω γιατι βαζω τοσα χρονια στο αμαξι και πηγαινε καλα. Ο λαστιχας μου με εβαλε σε σκεψεις ομως. Υστερα γενικα τα γερμανικα λαστιχα ταιριαζουν καλυτερα στα γερμανικα αμαξια, αλλο στησιμο.
Αυτα τα Εχαλτο2 ειναι τοσο καλα οσο λετε;
-
Με μαύρους γράφω όταν μιλάω ως χρήστης. Απλό είναι.
Κοίτα, ό,τι και αν κάνεις μη βάλεις dunlop.
Το σκεπτικό για γερμανικά λάστιχα σε γερμανικό αμάξι δεν το σχολιάζω, φαντάζομαι ότι βαθιά μέσα σου ξέρεις πως είναι ψιλοάτοπο αυτό.
Τα exalto είναι ένα αρκετά καλό σπορ ελαστικό. Τι στυλ οδήγησης έχεις;
-
Ερώτηση: Για το οικογενειακό Corolla 1.6VVT-i (2003) είμαι ανάμεσα σε Νokian V http://www.nokiantyres.com/tyre?id=1036 ... e=Nokian+V και Michelin Energy http://www.michelin.gr/greece/front/aff ... 0301144421.
Οι διαστάσεις των τωρινών Michelin Primacy είναι 195/60/15 88V, ενώ ελαστικά αλλάζω σχεδόν αποκλειστικά κάθε δυο χρόνια ύστερα απο 70.000χλμ. (κάνω 33.000 - 35.000χλμ το χρόνο).
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν αξίζει το κόπο να δοκιμάσω άλλη μάρκα, πέραν της καθιερωμένης (Μichelin) που χρησιμοποιώ χρόνια? Έχω την υποψία ότι τα Nokian θα είναι καλύτερα από τα Michelin αλλά μόνο στον δρόμο μπορεί να φανεί αυτό.
Σ.σ. Το οικονομικό ελάχιστα με ενδιαφέρει, τα λάστιχα είναι το α και το ω για την ασφάλεια μας.Ευχαριστώ!
-
Conti PremiumContact 2?
-
Θα βγάλουν 70.000χλμ;;...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα βγάλουν 70.000χλμ;;...Με τίποτα !! Τα Ρ6 cinturato πάντως είναι βελτιωμένα στο θέμα της φθοράς (σε σχέση με τα 'σκέτα' Ρ6), καλύτερα στο βρεγμένο από τα Energy Saver, αλλά χειρότερα στο στεγνό ...
-
Δυστυχώς η αντοχή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή ελαστικών! Ειλικρινά θα δοκίμαζα τα Nokian (άλλωστε τα Μισελεν τα γνωρίζω πολύ καλά), που έχουν πάρει πολύ καλές έως άριστες κριτικές αλλά δεν έχω ιδέα τη συμπεριφορά έχουν στην ελληνική άσφαλτο και πως τα καταφέρνουν με τις υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι!
Χωρίς παρεξήγηση, γερμανικό ελαστικό ούτε για αστείο!
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Δυστυχώς η αντοχή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιλογή ελαστικών! Ειλικρινά θα δοκίμαζα τα Nokian (άλλωστε τα Μισελεν τα γνωρίζω πολύ καλά), που έχουν πάρει πολύ καλές έως άριστες κριτικές αλλά δεν έχω ιδέα τη συμπεριφορά έχουν στην ελληνική άσφαλτο και πως τα καταφέρνουν με τις υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι!Χωρίς παρεξήγηση, γερμανικό ελαστικό ούτε για αστείο!
Νόκιαν είχε ο funkyreverd στο Clio και μάλιστα την προηγούμενη γενιά τους και ήταν ευχαριστημένος. Λογικά θα έχουν μεγαλύτερη φθορά από τα Ένερτζι αλλά δεν νομίζω να είναι πολύ χειρότερα. Βέβαια για 70κ χλμ νομίζω οτι τα Ένερτζι είναι μονόδρομος
-
Τα Nokian νομίζω είναι φινλανδικής προέλευσης.... ακόμα πιο κρύα από γερμανικά!
Πάντως με τα μαλακά και με αγάπη στη βροχή και το κρύο γερμανικά Fulda Carat Progresso μόλις πέρασα τα 40.000χλμ σε 14 μήνες κι έχουν πολύ τακούνι ακόμα (τα προηγούμενα Avon ZZ3 στα 34000 που τα άλλαξα είχαν εντελώς τελειώσει) αν τα πάω για αλλαγή με μόνο αυτό το χαρακτηριστικό τότε τα υπολογίζω με άνεση μέχρι τα 55-60.000χλμ και να σημειώσω ότι δεν είμαι καθόλου φιλικός με τα λάστιχά μου.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα Nokian νομίζω είναι φινλανδικής προέλευσης.... ακόμα πιο κρύα από γερμανικά!
Πάντως με τα μαλακά και με αγάπη στη βροχή και το κρύο γερμανικά Fulda Carat Progresso μόλις πέρασα τα 40.000χλμ σε 14 μήνες κι έχουν πολύ τακούνι ακόμα (τα προηγούμενα Avon ZZ3 στα 34000 που τα άλλαξα είχαν εντελώς τελειώσει) αν τα πάω για αλλαγή με μόνο αυτό το χαρακτηριστικό τότε τα υπολογίζω με άνεση μέχρι τα 55-60.000χλμ και να σημειώσω ότι δεν είμαι καθόλου φιλικός με τα λάστιχά μου....Στο interwebs πάντως διαβάζω ότι τα Progresso έχουν πρόσφυση αντίστοιχη των Energy
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τα Nokian νομίζω είναι φινλανδικής προέλευσης.... ακόμα πιο κρύα από γερμανικά!
Πάντως με τα μαλακά και με αγάπη στη βροχή και το κρύο γερμανικά Fulda Carat Progresso μόλις πέρασα τα 40.000χλμ σε 14 μήνες κι έχουν πολύ τακούνι ακόμα (τα προηγούμενα Avon ZZ3 στα 34000 που τα άλλαξα είχαν εντελώς τελειώσει) αν τα πάω για αλλαγή με μόνο αυτό το χαρακτηριστικό τότε τα υπολογίζω με άνεση μέχρι τα 55-60.000χλμ και να σημειώσω ότι δεν είμαι καθόλου φιλικός με τα λάστιχά μου....Τι θα πει κρύα; Δεν σε πιάνω.
Τα Σάβερ στο στεγνό είναι εξαιρετικά -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θα βγάλουν 70.000χλμ;;...Με τα Premium Contact 2 έχω κάνει 74.000. Το καλοκαίρι θα τα αλλάξω, μιας και είμαι εξωτερικό τώρα.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]