-
I don't like. Πολύ ιαπωνικό και αδιάφορο (Alto - Pixo και Daihatsu άνετα θα ήταν), σε αντίθεση με το υπάρχουν που ήταν αρκετά έξυπνο σαν σχέδιο.
Αν σκεφτώ ότι πάει για Ινδία, μήπως θα κάνουν πολύ χώρο στο Qazana που λένε ότι θα έχει λίγες διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο;
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Πολύ όμορφο αν και δυστυχώς πιστεύω στη θέση του θα βγάλει κάνα έκτρωμα η Nissan. Τα κάνει κάτι τέτοια...Γκουχ γκουχ... Τι λέγαμε....
-
'Engines being considered for the platform include a 900cc and a 1.2-litre while most probably sporting turbochargers.'
http://www.worldcarfans.com/109110922962/2010-nissan-micra-spy-photos-uncovered--further-detailsΠροσφορά της Renault?
-
Αρα αυτο σημαινει οτι τα τζαπωνια μπαινουν στα τουρμπο ?
-
Για την ιστορια,το Nissan March(το δικο μας Micra) Superturbo,ηταν το πρωτο(αν κανω λαθος διορθωστε με) που φιλοξενησε κατω απο το καπο του κινητηρα φιλοσοφιας twincharged,δλδ με τουρμπο και κομπρεσορα,τον MA MA09ERT, http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MA_MA09ERT ,που απεδιδε 108bhp απο 930cc,εκει καπου το 1988
αμα θελουν τα τζαπωνια...
-
Ωραία τα νέα όσον αφορά τους κινητήρες, αλλά γιατί βγάζουν τέτοια κακάσχημα σχέδια; Ούτε το υπάρχον με τρελαίνει σχεδιαστικά (το έχουμε στην οικογένεια, είναι της συζύγου), πόσο μάλλον αυτό.
-
http://www.autoblog.com/2009/11/11/spy- ... a-spotted/
-
Ο χρήστης vanimalkarin έγραψε:
http://www.autoblog.com/2009/11/11/spy-shots-next-nissan-micra-spotted/Nαι αυτο ειναι το καινουργιο micra
-
περισσοτερες λεπτομερειες για το νεο Μicra + βιντεο
Nissan New Global Compact Car First Details Released - Confirmed as Micra Replacement
http://www.worldcarfans.com/110021624593/nissan-new-global-compact-car-first-details-released- -
Κρίμα που από το μοντέρνο και έξυπνο σχήμα του υπάρχοντος πήγαμε σε αυτό το πράγμα. Προφανώς η ανάγκη για lgobal και υποθέτω φτηνό αυτοκίνητο δεν άφηνε πολλά περιθώρια. Από την άλλη, έχοντας δει το Juke, δεν ξέρω αν θα ήθελα να ξαναδω την φαντασία των σχεδιαστών της Nissan να οργιάζει.
-
Διάφορες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Τελικά δεν δείχνει και τόσο άσχημο ... Ο τουρμπο-κινητήρας φαίνεται να είναι αρκετά ενδιαφέρων, μένει να δούμε από κοντά (προς το τέλος του έτους...), κατά πόσο έχουν εκμεταλλευτεί σωστά τους εσωτερικούς χώρους . -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Διάφορες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Τελικά δεν δείχνει και τόσο άσχημο ... Ο τουρμπο-κινητήρας φαίνεται να είναι αρκετά ενδιαφέρων, μένει να δούμε από κοντά (προς το τέλος του έτους...), κατά πόσο έχουν εκμεταλλευτεί σωστά τους εσωτερικούς χώρους .Aν έχουν κάνει κα ένα επιπλέον βήμα αναφορικά με την οδική συμπεριφορά, θα είναι κάτι παραπάνω από ενδιαφέρουσα περίπτωση.
-
Δεν τρελαίνομαι καθόλου, μου φαίνεται ότι το έκαναν επίτηδες για να σπρώξουν τον κόσμο που έχει ένα φράγκο παραπάνω στο juke.
@μικα
Mε όλον το σεβασμό που σου έχω (και σου έχω στα πρωτότυπα/νέα/σχεδιαστικά) πιστεύω ότι το juke θα πάει καλά και ως αποτέλεσμα σχεδιαστικό, μια χαρά συνέχεια του επίσης έξυπνου micra και του ιδιοφυούς Qashqai θα είναι. Είναι όσο άσχημο και ιδιαίτερο χρειάζεται για να τα καταφέρει και να χτυπήσει νέους-νέες και παλιμπαδιστές. Αν είναι καλό στο δρόμο με 1.6Τ και πίσω μπλοκέ καλό, θα χτυπήσει και άλλες ομάδες. -
Εντοπίστηκε ο αντικαταστάτης του Swift μου ή ψάχνω αφορμή να γυρίσω στην αγαπημένη μου Nissan?
-
Με δυο γενιές Micra στο γκαραζ μου, αντικειμενικός δεν μπορώ να είμαι.
Υπέροχο! Πλέον ώριμο σχεδιαστικά, ελπίσω σε εξίσου καλά και βασικά αντίστοιχα αξιοπιστα με τα έως τωρα τα νέα μηχανικά ενώ και κατασκευαστικά αντάξια των έως τώρα εγγλέζικων!Για θέμα 'γοήτρου' ίσως και marketing ... θα ήθελα 3ψήφιο νούμερο ίππων απο τον 1,2Τ ... Ενώ ένα συγκριτικό με 1,2 Tce και 1,2 Tsi θα είχε ενδιαφέρον!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν τρελαίνομαι καθόλου, μου φαίνεται ότι το έκαναν επίτηδες για να σπρώξουν τον κόσμο που έχει ένα φράγκο παραπάνω στο juke.@μικα
Mε όλον το σεβασμό που σου έχω (και σου έχω στα πρωτότυπα/νέα/σχεδιαστικά) πιστεύω ότι το juke θα πάει καλά και ως αποτέλεσμα σχεδιαστικό, μια χαρά συνέχεια του επίσης έξυπνου micra και του ιδιοφυούς Qashqai θα είναι. Είναι όσο άσχημο και ιδιαίτερο χρειάζεται για να τα καταφέρει και να χτυπήσει νέους-νέες και παλιμπαδιστές. Αν είναι καλό στο δρόμο με 1.6Τ και πίσω μπλοκέ καλό, θα χτυπήσει και άλλες ομάδες.Δεν αμφιβάλλω ότι θα πάει καλά το juke, απλά δεν μου αρέσει.
'Οσο για το Μικρα, είναι οκ σχεδιαστικά, απλά δεν έχει τίποτα που να δείχνει ότι δεν σχεδιάστηκε παλιότερα από το μοντέλο που αντικαθιστά. Αν μιλούσαμε για το mk2 και ήταν 2002 θα σου έλεγα ότι είναι εντάξει. Έχουμε όμως 2010 και έχει προηγηθεί αυτό:
που κάνει το 'καινούριο' να μοιάζει με την πενηντάρα, Ινδή, θεία του που έκανε botox.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
... που κάνει το 'καινούριο' να μοιάζει με την πενηντάρα, Ινδή, θεία του που έκανε botox.Γι' αυτό λέω και εγώ ... 'ωριμο σχεδιαστικά'!
Ομολογουμένως πάντως εν έτη 2010 τα supermini της Ευρώπης (Ibiza, C3, 207, Fiesta κλπ) είναι σχεδιαστικά πιο μπροστά απο τα αντιστοιχα ιαπωνικά (Micra, Yaris, Colt, Sirion κλπ)!
-
Εγώ όταν το πρωτοείδα σκεύτηκα οτι πρόκειτε για την κινεζικη αγορά και οτι το ευρωπα'ι'κό θα είναι πιο μοντέρνο και διαφορετικό απ'τον ανταγωνισμό συμφωνα με ότι μας έχει συνηθήσει τελευταία η nissan.
Αν το καλοσκευτεί κανείς όμως, λογικό μου φαίνεται να κινείτε σε πιο , απο το ευρύ κοινό, γραμμές απ'τη στιγμή που εχει παρουσιαστεί το αμφιλεγόμενο και ιδιαίτερο juke στην ιδια κατηγορια.
Υ.Γ.Το διπλό ταμπλό φαίνεται να παίζει πολύ τελευταία. -
Από την σελίδα της ... Ταυλάνδης!!! http://www.nissan.co.th/march/main.html
Εξι χρώματα ... με τα 3 φρου φρου (πράσινο, μωβ και βερικοκί)!
Απο κινητήρες ... ένας με 79 άλογα! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από την σελίδα της ... Ταυλάνδης!!! http://www.nissan.co.th/march/main.htmlΕξι χρώματα ... με τα 3 φρου φρου (πράσινο, μωβ και βερικοκί)!
Απο κινητήρες ... ένας με 79 άλογα!Δεν ανοιγει
Nissan Micra k13