Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A4 1.8TFSI 120PS μετατροπή σε ΑΒΤ 210PS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A4 1.8TFSI 120PS μετατροπή σε ΑΒΤ 210PS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    67
    241
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stathispap last edited by

      Ο χρήστης Professeur έγραψε:

      Και πάλι ΔΕΝ πείθομαι !

      Εδώ γράφει για νέο υποπλαίσιο στην μπροστινή ανάρτηση :
      *
      To form an ultra-rigid basis for the suspension system, the BMW M engineers created
      anew thrust plate, a reinforcement that handles the immense lateral thrust generated by
      the M3’s tires in cornering. It is made of aluminum 3 mm thick, and attaches in the area
      between the left and right lower suspension arms.*

      Παρακάτω γράφει ότι χρησιμοποίησαν επίσης αντί για το υποπλαίσιο της κουπέ το υποπλαίσιο της ανοικτής (προφανώς πιο ενισχυμένο) και επίσης νέο υποπλαίσιο για το πίσω διαφορικό. ΟΛΑ με σκοπό το παραπάνω 'δέσιμο' του αυτοκινήτου.

      Δεν θελω ούτε εσύ να κουράζεσαι, ούτε και εγώ όμως. Δεν είμαι ξεροκέφαλος αλλά επειδή τέτοιες συνεντεύξεις δεν βρίσκεις συχνά, όταν τις βρίσκω τις διαβάζω προσεκτικά. Και η εντύπωση που είχα αποκομίσει είναι ότι δεν έλεγε μπαρούφες ο πρόεδρος της Μ. Και μάλιστα δεν ήταν ο καινούριος που 'εφερε' (μαζί με την εποχή φυσικά) τα τούρμπο στη Μ αλλά ο αμέσως προηγούμενος, ο 'μερακλής' που είχε κάνει τατουάζ την πολύστροφη ατμόσφαιρα και έδειχνε (έστω και από μια συνέντευξη) μηχανικός με @@ και όχι @@ μηχανικός!

      Aρχίζουμε να συμφωνούμε! Αυτό που λέω είναι ότι το βασικό πλαίσιο ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. Aπο εκει και πέρα σιγουρα υπάρχουν παρα πολλές διαφορές με μια απλή 316 , αλλά ΟΧΙ στο βασικό πλαίσιο το οποίο - πως να στο πω - δεν στρεβλώνει από τα 420 άλογα της Μ3. Το αν έχει διαφορετικά υποπλαίσια (προσοχη : ΥΠΟ-πλαίσια) δεν έχει καμμια σχεση με την ακαμψία του body skeleton. Oυφ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης stathispap έγραψε:

        Aρχίζουμε να συμφωνούμε! Αυτό που λέω είναι ότι το βασικό πλαίσιο ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. Aπο εκει και πέρα σιγουρα υπάρχουν παρα πολλές διαφορές με μια απλή 316 , αλλά ΟΧΙ στο βασικό πλαίσιο το οποίο - πως να στο πω - δεν στρεβλώνει από τα 420 άλογα της Μ3. Το αν έχει διαφορετικά υποπλαίσια (προσοχη : ΥΠΟ-πλαίσια) δεν έχει καμμια σχεση με την ακαμψία του body skeleton. Oυφ!

        άρα οι ενισχύσεις γίνονται 'για πλάκα'?

        όταν τα εργοστάσια ψάχνουν εξοικονόμηση στο κόστος παραγωγής σε άθλιο σημείο (αφαιρούν, αφού ακόμα και -1€ στο κόστος παραγωγής κάθε αυτοκινήτου σημαίνει αυτόματα κέρδος εκατομμύρια €, δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα μπαίνανε στον κόπο να προσθέσουν 'για πλάκα' ενισχύσεις από τη στιγμή που δεν έχει πρόβλημα στρέβλωσης το βασικό πλαίσιο, ούτε ότι κατασκεύασαν ένα ακριβό πλαίσιο-πάτωμα το οποίο έχει μεγάλο κόστος κατασκευής και θα το έβαζαν σε όλες τις 3άρες (και θα πήγαινε και χαράμι γιατί δεν θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν τα μικρότερης δύναμης μοντέλα) κάτι που θα εκτόξευε χωρίς λόγο το κόστος παραγωγής πολλών χιλιάδων αυτοκινήτων (αν υποθέσουμε ότι λόγω 'Μ', θα δέχονταν την υποχώρηση να επιβαρυνθούν κάποιο χ παραπάνω κόστος παραγωγής και πουλώντας φυσικά πιο ακριβά το 'πολύτιμο αποτέλεσμα').

        Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι λέω

        ΥΓ:είμαστε offtopic?
        ΥΓ2:Μα πώς μου πέρασε αυτή η ιδέα από το μυαλό?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ενα αποτελεσμα του ποσο επηρεαζεται το πλαισιο φαινεται και στο viewtopic.php?f=15&t=21470&start=14025#p1783204 ,εχει ενα pdf για επιδιόρθωση/ενισχυση του σημειου που δενει το πλαισιο με το υποπλαισιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stathispap last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
            δεν μπορώ να πιστέψω ότι κατασκεύασαν ένα ακριβό πλαίσιο-πάτωμα το οποίο έχει μεγάλο κόστος κατασκευής και θα το έβαζαν σε όλες τις 3άρες (και θα πήγαινε και χαράμι γιατί δεν θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν τα μικρότερης δύναμης μοντέλα)

            Aυτό ακριβώς συμβαίνει , οχι επειδη το λέω εγώ , αλλα επειδη (αντε πάλι..) τα Part Numbers των υλικών του πλαισίου ,όπως φαίνονται στα links που παραθετω πιο πάνω και δεν ξέρω αν ειδες , είναι ιδια τόσο για την 320 όσο και για την Μ3. Αν κάποιο δομικό στοιχείο ηταν τροποποιημένο η ενισχυμένο θα είχε διαφορετικό Part Number.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Μπορεί κάλλιστα το παραπάνω κόστος των ενισχύσεων σε ξεχωριστά πλαίσια να καλύπτεται από την οικονομία κλίμακας που επιτυγχάνεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης stathispap έγραψε:

                δεν μπορώ να πιστέψω ότι κατασκεύασαν ένα ακριβό πλαίσιο-πάτωμα το οποίο έχει μεγάλο κόστος κατασκευής και θα το έβαζαν σε όλες τις 3άρες (και θα πήγαινε και χαράμι γιατί δεν θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν τα μικρότερης δύναμης μοντέλα)

                Aυτό ακριβώς συμβαίνει , οχι επειδη το λέω εγώ , αλλα επειδη (αντε πάλι..) τα Part Numbers των υλικών του πλαισίου ,όπως φαίνονται στα links που παραθετω πιο πάνω και δεν ξέρω αν ειδες , είναι ιδια τόσο για την 320 όσο και για την Μ3. Αν κάποιο δομικό στοιχείο ηταν τροποποιημένο η ενισχυμένο θα είχε διαφορετικό Part Number.

                εντελώς φιλικά....μην κολλάς στα part numbers!δεν είναι πανάκεια στάνταρ.
                έχω πάρα πολλά παραδείγματα από το δικό μου αμάξι που ενώ οι κωδικοί είναι ολόιδιοι, ΔΕΝ είναι το ίδιο ανταλλακτικό με το απλό α3. (επειδή έχω πολλά έξτρα το αμάξι μου πλέον δεν μοιάζει πολύ με το 'απλό' )

                δεν έχω παράδειγμα από κάποιο σοβαρό-μεγάλο ανταλλακτικό, γιατί δεν έχω λιώσει στο ετκα (έχω και ζωή έξω από αυτό προφανώς όπως κι εσύ ), αλλά έχω μικροπαραδείγματα που είναι διαφορετικά ενώ υπάρχει μόνο 1 part number, εγώ τα βλέπω μπροστά μου τα 2 εξαρτήματα (που έχουν το ίδιο part number)και δεν μπορεί κανείς να με πείσει ότι είναι ίδια, γιατί απλώς... δεν είναι τα ίδια.-
                (πχ κωδικοί για θερμαινόμενα κρύσταλλα, για το πίσω τζάμι-παρμπρίζ, για φώτα, τασάκια κτλ-κτλ που οκ δεν είναι δομικά συστατικά αλλά κι αυτά τυχαία τα ανακάλυψα γιατί απλώς θέλησε κάποιος να βάλει κάτι που έχω εγώ πάνω, οπότε πόσα ακόμα θα υπάρχουν που απλώς ΕΤΥΧΕ και δεν έχω βρει είτε είναι σημαντικά είτε όχι.)

                τέλοσπάντων.μπορεί να έχεις δίκιο, μπορεί και όχι.Απλώς προσωπικά κρατάω τις επιφυλάξεις μου για όλα αυτά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stathispap last edited by

                  Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                  εντελώς φιλικά....μην κολλάς στα part numbers!δεν είναι πανάκεια στάνταρ.
                  έχω πάρα πολλά παραδείγματα από το δικό μου αμάξι που ενώ οι κωδικοί είναι ολόιδιοι, ΔΕΝ είναι το ίδιο ανταλλακτικό με το απλό α3. (επειδή έχω πολλά έξτρα το αμάξι μου πλέον δεν μοιάζει πολύ με το 'απλό' )

                  δεν έχω παράδειγμα από κάποιο σοβαρό-μεγάλο ανταλλακτικό, γιατί δεν έχω λιώσει στο ετκα (έχω και ζωή έξω από αυτό προφανώς όπως κι εσύ ), αλλά έχω μικροπαραδείγματα που είναι διαφορετικά ενώ υπάρχει μόνο 1 part number, εγώ τα βλέπω μπροστά μου τα 2 εξαρτήματα (που έχουν το ίδιο part number)και δεν μπορεί κανείς να με πείσει ότι είναι ίδια, γιατί απλώς... δεν είναι τα ίδια.-
                  (πχ κωδικοί για θερμαινόμενα κρύσταλλα, για το πίσω τζάμι-παρμπρίζ, για φώτα, τασάκια κτλ-κτλ που οκ δεν είναι δομικά συστατικά αλλά κι αυτά τυχαία τα ανακάλυψα γιατί απλώς θέλησε κάποιος να βάλει κάτι που έχω εγώ πάνω, οπότε πόσα ακόμα θα υπάρχουν που απλώς ΕΤΥΧΕ και δεν έχω βρει είτε είναι σημαντικά είτε όχι.)

                  τέλοσπάντων.μπορεί να έχεις δίκιο, μπορεί και όχι.Απλώς προσωπικά κρατάω τις επιφυλάξεις μου για όλα αυτά.

                  Eχεις δίκιο σε αυτό που λές αλλά εδω μιλας για εξαρτηματα που προερχονται από τριτους προμηθευτές .
                  Στην δουλειά μου π.χ. μπορεί μια αντισταση να έχει ιδιο part number με μια άλλη , να φτιάχνονται όμως από διαφορετικούς κατασκευαστές.Αφου όμως έχουν την ιδια τιμη ωμικης αντίστασης θεωρούνται το ιδιο υλικό.
                  Αυτό όμως δεν ισχυει για το πλαίσιο γιατί ο κατασκευαστής είναι ο ίδιος , εν προκειμένω η BMW.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stathispap last edited by

                    And the winner of the** '2009-10 Thread with the more off-topic posts'** contest is..........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 4
                    • 4 / 4
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr