-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Νομίζω ότι έχετε χάσει λίγο το μέτρο. Μιλάμε για Lexus που σημαίνει συγκρατημένη πολυτέλεια και γραμμές που δεν μπορεί να σοκάρουν.Μήπως το Α3 είναι καλύτερο ή ακόμα χειρότερα το Golf?? ή μήπως η 1 της BMW έχει μία πιο εντυπωσιακή εμφάνιση???
Κανένα από αυτά δεν είναι κάτι σπουδαίο όμως βλέπονται, απ τη Lexus δεν περιμέναμε να δούμε ασχήμια στα επίπεδα Impreza.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Νομίζω ότι έχετε χάσει λίγο το μέτρο. Μιλάμε για Lexus που σημαίνει συγκρατημένη πολυτέλεια και γραμμές που δεν μπορεί να σοκάρουν.το πρόβλημά του είναι οτι του λείπει το elegance που έχουν άλλα lexus
προσπαθεί να γίνει κάτι που δεν είναι -εμφανισιακά- και το αποτέλεσμα μοιάζει φτηνό
-
Η εμφάνιση μπροστά είναι όμορφη, 'δείχνει' για Lexus αλλά στο προφίλ ... πολύ 'φλύαρο'! Γενικά μου θύμισε 'μείγμα' από Mazda 3, IQ, λίγο απο Auris ... και δεν με ενθουσιασε!
Τα sedan της Lexus από τα παλια έως τα τωρινά είχαν το 'κάτι' που ξεχωριζαν απο τα λοιπα 4θυρα. Εδώ μάλλον κάτι δεν έκατσε καλά!ΥΓ. Αδικημένο πάντως και το πρωτότυπο και αυτό απο τις χρωματικές επιλογές της εταιρίας ... και σε χρυσαφομουσταρδί μου θυμισε Corolla της 10ετίας του 70' και σε άσπρο ... που δεν μου αρέσει!
-
Έχει πολλά στοιχεία από το RX ( το οποίο είναι εκπληκτικό ) αλλά δεν μπορεί να τα αποδώσει λόγω του περιορισμένου μήκους του σχήματος .
Ας περιμένουμε να το δούμε ζωντανό μπας και κρύβουν κάτι οι 2διάστατες φώτο και το λευκό χρώμα
Αλλά θα μπορούσαν καλύτερα .
Στην μεσαία κατηγορία για παράδειγμα το IS είναι εξαιρετικό σχεδιαστικά αλλά το αδικούν τα κυβικά . Μαζί με την 159 είναι τα ομορφότερα sedan .
Τώρα θα πει κάποιος ότι ο στόχος είναι οι πωλήσεις . Εδώ πουλάει το κακάσχημο Auris και το Golf .
Θα δείξει.Μέσα πάντως μοιάζει εκπληκτικό . Το ταμπλό είναι
-
Το γύρισμα του πίσω κρύσταλλου 'τοποθετεί' την πίσω κολώνα υπερβολικά εμπρός. Αυτή με τη σειρά της είναι φαρδιά, με αποτέλεσμα το τζάμι της πίσω πόρτας να δείχνει εντελώς ιαπωνικό, εντελώς παλιομοδιτικο, εντελώς άσχημο...Ήρθε και η χαμηλή κουπαστή σε αυτό το σημείο και έδεσε το γλυκό...Υποθέτω οτι όλο αυτό έγινε για να γίνει σύνδεση με το premium RX και ακόμη περισσότερο με το...πιο premium μοντέλο της εταιρείας, το...iQ!! Επίσης τα πίσω φώτα είναι υπερβολικά φλύαρα. Δεν χρειαζόταν κατά τη γνώμη μου...Μπροστά έχουμε μείγμα από RX, IS, IS-F και λίγο από LF-A και το αποτέλεσμα δε μου αρέσει. Απο κοντά ίσως να μην είναι τόσο τραγικό, αφενός γιατί θα είναι ούτως ή άλλως ένα αυτοκίνητο προσεγμένο, με ωραίο χρώμα, ζάντες κτλ, που πάντα αυτά μετρούν, αφετέρου γιατί με μήκος 4.32 μόνο μικρό δε είναι και ίσως ο όγκος του να ξεγελά.
-
Πολύ ωραίο εσωτερικό,το εξωτερικό του κρατάω μια επιφύλαξη μέχρι την έκθεση.
Δεν μου αρέσουν οι ζάντες του καθόλου,κάνουν τους θόλους να φαίνονται τεράστιοι.
Κάτι σαν τη νεα μικρομεσαία Alfa,άσχημες ζάντες λανσαρίσματος. (το config είχε καλύτερες). -
http://www.autoblog.com/2010/02/25/offi ... n-ct-200h/
ενδιαφέρουσα η πίσω ανάρτηση
-
μου αρεσει.με εβαλε σε σκεψεις.μεχρι που ειδα ενα τεχνικο χαρακτηριστικο που με απωθησε(βιαια).εμπροσθια κινηση????για μενα η εμπροσθια κινηση ειναι πισω κινηση( )..
οπως περιμενεις απο μια μπεμπα η μια μερκα οπισθια κινηση,ετσι περιμενεις κ απο τα λεξους..ειδικα με τετοιες αναρτησεις..ειναι ισως το μονο τεχνικο χαρακτηριστικο που κρινω πντα χωρις να εχω δοκιμασει την εφαρμογη του.δεν με ενδιαφερουν οι τυποι των αναρτησεων,αν ειναι πολλαπλων συνδεσμων η οχι κτλ,αλλα οταν βλεπω εμπροθια κινηση σε τετοια αυτοκινητα ειλικρινα
οποτε για μενα δυσκολα θα ειναι ανταγωνιστης της μπεμπας σειρα 1..στον οδηγικο τομεα.. -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.autoblog.com/2010/02/25/officially-official-lexus-drops-the-curtain-on-ct-200h/ενδιαφέρουσα η πίσω ανάρτηση
Μήπως η πίσω ανάρτηση είναι παρμένη απο το Auris 2.2 D-4D των 180hp?
Εννοείται προς το πιο εξελιγμένο,με ελαφρύτερα υλικά κλπα. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μου αρεσει.με εβαλε σε σκεψεις.μεχρι που ειδα ενα τεχνικο χαρακτηριστικο που με απωθησε(βιαια).εμπροσθια κινηση????για μενα η εμπροσθια κινηση ειναι πισω κινηση( )..
οπως περιμενεις απο μια μπεμπα η μια μερκα οπισθια κινηση,ετσι περιμενεις κ απο τα λεξους..ειδικα με τετοιες αναρτησεις..ειναι ισως το μονο τεχνικο χαρακτηριστικο που κρινω πντα χωρις να εχω δοκιμασει την εφαρμογη του.δεν με ενδιαφερουν οι τυποι των αναρτησεων,αν ειναι πολλαπλων συνδεσμων η οχι κτλ,αλλα οταν βλεπω εμπροθια κινηση σε τετοια αυτοκινητα ειλικρινα
οποτε για μενα δυσκολα θα ειναι ανταγωνιστης της μπεμπας σειρα 1..στον οδηγικο τομεα..Μου φαίνεται μπερδεύτηκες .
Υβριδικό είναι με 136 άλογα . Με επιλογή μόνιμης ηλεκτρικής κίνησης και ECO setup για ελάχιστη κατανάλωση . ( ποια οδηγική συμπεριφορά με 136 άλογα ? και τόσα κιλά . Δεν διάβασα πουθενά πόσο θα είναι ? αλλά θα είναι κάμποσο ελέω μπαταρίας )
Τι να την κάνει την πίσω κίνηση ?Να είχε 200 να συμφωνούσα ....
http://www.autoblog.com/gallery/lexus-ct200h/full/#6
http://www.autoblog.com/gallery/lexus-ct200h/full/#3
μήπως κάπιος έχει βάλει το χεράκι του στο πίσω πλαινό τζάμι της 5ης πόρτας ? -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μου αρεσει.με εβαλε σε σκεψεις.μεχρι που ειδα ενα τεχνικο χαρακτηριστικο που με απωθησε(βιαια).εμπροσθια κινηση????για μενα η εμπροσθια κινηση ειναι πισω κινηση( )..
οπως περιμενεις απο μια μπεμπα η μια μερκα οπισθια κινηση,ετσι περιμενεις κ απο τα λεξους..ειδικα με τετοιες αναρτησεις..ειναι ισως το μονο τεχνικο χαρακτηριστικο που κρινω πντα χωρις να εχω δοκιμασει την εφαρμογη του.δεν με ενδιαφερουν οι τυποι των αναρτησεων,αν ειναι πολλαπλων συνδεσμων η οχι κτλ,αλλα οταν βλεπω εμπροθια κινηση σε τετοια αυτοκινητα ειλικρινα
οποτε για μενα δυσκολα θα ειναι ανταγωνιστης της μπεμπας σειρα 1..στον οδηγικο τομεα..Γιατι τι εχει αυτο το αμαξι και ντε και καλα θα επρεπε να εχει πισω κινηση? Ειναι καποιου ειδους κανονας οτι τα premium πρεπει να ειναι πισωκουνητα? Προσωπικα το θεωρω πληρως αυτονοητο οτι θα ηταν προσθιοκινητο! Μικρομεσαιο αμαξι φτιαχνουνε το οποιο θα πρεπει να ειναι κατι σωστο και ολοκληρωμενο... και οχι epic fail οπως η σειρα 1. Και ποιος ειπε πως θα τα πηγαινει ασχημα? Λιγα μικρομεσαια ριχνουν αραγε στην 1? Και ποιος ειπε επισης οτι η Lexus πρεσβευει τις αξιες που πρεσβευει μια BMW?
-
Προς ενημέρωση σας, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει και λίγο από Ελλάδα, μιας και την γενικότερη διαμόρφωση του concept (και μετέπειτα μοντέλου παραργωγής) ξεκίνησε ένας...Έλληνας
-
Ο χρήστης Papapeters έγραψε:
Προς ενημέρωση σας, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει και λίγο από Ελλάδα, μιας και την γενικότερη διαμόρφωση του concept (και μετέπειτα μοντέλου παραργωγής) ξεκίνησε ένας...ΈλληναςAς μην τσακωθώ τώρα με τον Σωτήρη για τις απαιτήσεις της Toyota....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Προς ενημέρωση σας, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει και λίγο από Ελλάδα, μιας και την γενικότερη διαμόρφωση του concept (και μετέπειτα μοντέλου παραργωγής) ξεκίνησε ένας...Έλληνας
Aς μην τσακωθώ τώρα με τον Σωτήρη για τις απαιτήσεις της Toyota....
δουλεύει στην toyota ακόμα o κοβός ???
κάτι είχε ακουστεί οτι θα άνοιγε δικια του εταιρία αλλά δεν βρίσκω κάτι σχετικό
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Προς ενημέρωση σας, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει και λίγο από Ελλάδα, μιας και την γενικότερη διαμόρφωση του concept (και μετέπειτα μοντέλου παραργωγής) ξεκίνησε ένας...Έλληνας
Aς μην τσακωθώ τώρα με τον Σωτήρη για τις απαιτήσεις της Toyota....
δουλεύει στην toyota ακόμα o κοβός ???
κάτι είχε ακουστεί οτι θα άνοιγε δικια του εταιρία αλλά δεν βρίσκω κάτι σχετικό
Όχι...Ιταλία βρίσκεται με δικό του γραφείο και κάνει δουλειές για την Τoyota ως εξωτερικός συνεργάτης.
Πάντως η 'δουλειά' έχει 'κόψει' και σ αυτόν τομέα.... -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Όχι...Ιταλία βρίσκεται με δικό του γραφείο και κάνει δουλειές για την Τoyota ως εξωτερικός συνεργάτης.
Πάντως η 'δουλειά' έχει 'κόψει' και σ αυτόν τομέα....ποτέ δεν κατάλαβα -χωρίς να έχω επαφή με το χώρο- τον λόγο για τον οποίο οι εταιρίες κάνουν outsource το σχεδιασμό ειδικά οταν έχουν κάμποσα design centers ανα τον κόσμο
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Όχι...Ιταλία βρίσκεται με δικό του γραφείο και κάνει δουλειές για την Τoyota ως εξωτερικός συνεργάτης.
Πάντως η 'δουλειά' έχει 'κόψει' και σ αυτόν τομέα....ποτέ δεν κατάλαβα -χωρίς να έχω επαφή με το χώρο- τον λόγο για τον οποίο οι εταιρίες κάνουν outsource το σχεδιασμό ειδικά οταν έχουν κάμποσα design centers ανα τον κόσμο
Αναζήτηση 'φρέσκων' ιδεών από σχεδιαστές που δεν είναι απόλυτα ενταγμένοι στο κλίμα και στο πνεύμα της εταιρίας , οικονομοτεχνικοί λόγοι κλπ.
Εξάλλου ο Σωτήρης (Κοβός) τους έχει 'δώσει' 2 Yaris , Avensis , Lexus (το roadster) , έχει κάνει την πρόταση και για το νέο Auris. -
Κωνσαντίνε για το δεύτερο Yaris είσαι σίγουρος; Θα στοιχημάτιζα (από το αποτέλεσμα) ότι δεν το έχει σχεδιάσει ο ίδιος άνθρωπος. Βασικά ότι δεν το έχει σχεδιάσει Ευρωπαίος, έτσι όπως είναι...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Κωνσαντίνε για το δεύτερο Yaris είσαι σίγουρος; Θα στοιχημάτιζα (από το αποτέλεσμα) ότι δεν το έχει σχεδιάσει ο ίδιος άνθρωπος. Βασικά ότι δεν το έχει σχεδιάσει Ευρωπαίος, έτσι όπως είναι...Η κουμπαριά δεν κάνει λάθη...
-
συνεχίζω το off topic -μια και βρήκαμε άτομο του χώρου- και ρωτώ
τι το τόσο θελκτικό έχει η ιταλία για τους car designer πχ κοβος εκεί ζαπατίνας εκεί και αυτός με δικό του γραφείο αν δεν κάνω λάθος ???
ή για να το θέσω ποιο σωστά τι διαφορά θα είχα αν είχαν τα γραφεία τους στην γαλία πχ
Lexus CT 200 (compact 5door hatchback)