-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
φοβερος ο Μακης!!!αφου κλειδωθηκαν τα αλλα θεματα, θα τα λεμε εδω
στο ερωτημα τωρα!! μην δωσεις το aveo για το spark, το aveo ειναι φοβερο αυτοκίνητο +το οτι τα πηγε πολύ καλα στο τεστ του NCAP
Όχι να το δώσει ... το Spark είναι δοκιμασμένο απο το Ncap ενώ το Aveo υπολογισμένο με τους μέσους όρους των υπολοίπων Αρχών του κόσμου!
Καλύτερα να τρακάρεις με ένα πιστοποιημένο 4αστερο αυτοκίνητο παρα με κάποιο που μπορεί να είναι ... από μαπα έως και καλό και ο μεσος όρος το βγαζει στη μέση! -
επι της ουσιας, συμφωνω,αλλα στην προκειμενη περιπτωση, οχι.. ο Μακης πρεπει να κρατησει το aveo που τοσο αγαπαει
-
Το Spark είναι καλό αμάξι αλλά ο Μάκης δεν θα πρέπει να δώσει το Aveo.Σας έχει πει ο Μακης οτι θα πουλήσει Lacetti για να πάρει το Cruze Hatchback όταν βγεί,έτσι δεν είναι;
Για την ασφάλεια του Aveo τώρα.Δεν το έχουν δοκιμάσει αλλά το πιο παλιό μοντέλο Kalos που ουσιαστικά έχει το ίδιο πάτωμα με το Aveo πήρε 3 αστέρια το 2006.Εφόσον όμως δεν έχει δοκιμαστεί,δεν μπορούμε να το χαρακτηρίζουμε όπως να ναι.
Ο λόγος που όλα τα πρώην Daewoo έχουν κακή επίδοση στο EuroNCAP είναι οτι η General Motors φτιάχνει πλατφόρμες βασισμένες σε..παλιότερες πλατφόρμες όπως πχ η πλατφόρμα Τ200 του Aveo που έιναι βασισμένη στην Τ100 του Lanos που με την σειρά της ήταν βασισμένη στην Τ απο το Nexia.Τα συμπεράσματα δικά σας.Δεν ξέρω γιατί όλοι εσείς χαρακτηρίζετε άσχημα το Aveo αλλά σε σχέση με κάτι Sandero και κάτι Benni είναι σκάλες ανώτερο σε όλους τους τομείς.Εδώ το autotriti σε θέματα ασφάλειας το αξιολογεί με 8 όταν στο Hyundai i20 του δίνει 9 και στο Sandero δινει παλι 8,τι λέμε τώρα;Και είναι και απο τα ωραιότερα της κατηγορίας του.
-
Ο χρήστης ChevroletFan98 έγραψε:
...
Ο λόγος που όλα τα πρώην Daewoo έχουν κακή επίδοση στο EuroNCAP είναι οτι η General Motors φτιάχνει πλατφόρμες βασισμένες σε..παλιότερες πλατφόρμες όπως πχ η πλατφόρμα Τ200 του Aveo που έιναι βασισμένη στην Τ100 του Lanos που με την σειρά της ήταν βασισμένη στην Τ απο το Nexia....Και υπάρχουν τέτοια θύματα, που επιλέγουν αυτά τα κασόνια? Τέτοιο μυαλό έχετε!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Ο λόγος που όλα τα πρώην Daewoo έχουν κακή επίδοση στο EuroNCAP είναι οτι η General Motors φτιάχνει πλατφόρμες βασισμένες σε..παλιότερες πλατφόρμες όπως πχ η πλατφόρμα Τ200 του Aveo που έιναι βασισμένη στην Τ100 του Lanos που με την σειρά της ήταν βασισμένη στην Τ απο το Nexia....Και υπάρχουν τέτοια θύματα, που επιλέγουν αυτά τα κασόνια? Τέτοιο μυαλό έχετε!
Δεν φταίμε εμείς που η General Motors χρησιμοποιεί παλιότερες πλατφόρμες για να 'χτίσει' καινούριες πλατφόρμες με σκοπό να εξοικονομήσει χρήματα.Και η Suzuki στην General Motors ανήκει αλλά δεν νομίζω να γίνεται το ίδιο πράγμα.
-
Ο χρήστης ChevroletFan98 έγραψε:
...Δεν φταίμε εμείς που η General Motors χρησιμοποιεί παλιότερες πλατφόρμες για να 'χτίσει' καινούριες πλατφόρμες με σκοπό να εξοικονομήσει χρήματα.Και η Suzuki στην General Motors ανήκει αλλά δεν νομίζω να γίνεται το ίδιο πράγμα.
Έλα στο έτος 2010 φίλε μου.
Η 7η σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, η ταπεινή Suzuki, είναι πιο ανεξάρτητη από ποτέ.
Οι εταιρίες-θύματα μπορούν να παραμείνουν στην τζιεμ και να εξελίσσουν το πάτωμα του νέξια καλή ώρα, μέχρι το τέλος αυτής της εκατονταετίας, αποσπώντας 2.34 αστέρια στον ncap!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Δεν φταίμε εμείς που η General Motors χρησιμοποιεί παλιότερες πλατφόρμες για να 'χτίσει' καινούριες πλατφόρμες με σκοπό να εξοικονομήσει χρήματα.Και η Suzuki στην General Motors ανήκει αλλά δεν νομίζω να γίνεται το ίδιο πράγμα.
Έλα στο έτος 2010 φίλε μου.
Η 7η σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, η ταπεινή Suzuki, είναι πιο ανεξάρτητη από ποτέ.
Οι εταιρίες-θύματα μπορούν να παραμείνουν στην τζιεμ και να εξελίσσουν το πάτωμα του νέξια καλή ώρα, μέχρι το τέλος αυτής της εκατονταετίας, αποσπώντας 2.34 αστέρια στον ncap!
Δεν είπα οτι η πλατφόρμα του Αβεο και του Λανος είναι ίδια με το Νεξια αλλά έχει βασιστεί σε αυτή.Ελπίζω να ξέρεις οτι η πλατφόρμα του Νεξία είναι βασισμένη στο Opel Kadett τελευταίας γενιάς(1984-1991 με φεησλιφτ το 1989) ενώ έχει χρησιμοποιηθεί και στο Opel Astra F,το Opel Astra G και το πρώτο Opel Zafira.
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_T_platformΤο EuroNCAP είναι άλλη υπόθεση.Στο 3θυρο/5θυρο μοντέλο δεν κάναν καμία αλλαγή τόσα χρόνια και πήρε τουλάχιστον 3 αστέρια.το 4θυρο απο την άλλη,πήρε 1.5 αστέρι λόγω απροσεξίας της Daewoo.Οταν ειχε πρωτοβγει το Καλος το 2002 βγήκε 5θυρο και το 4θυρο ήρθε λιγο μετα.Το λαθος ήταν οτι πήραν το αρχικό 5θυρο μοντέλο,προσθέσαν τον τρίτο όγκο χωρις να κάνουν καμία αλλαγή στις αναρτήσεις το πλαίσιο και ολα τα σχετικα και λόγω του υπερβολικού βάρους είχαμε αυτή την τραγική κατάληξη με 1.5 αστερι.Βέβαια δεν έγινε καμία αλλαγή το 2006 στο 4θυρο ουτε το 2008 στο 3θυρο/5θυρο.Απλά αλλάξαν προφυλακτήρες,φανάρια,ταμπλό,ταπετσαρίες,κινητήρες και αυτό είναι όλο.
Σου θυμίζω οτι δουλεύω Chevrolet και αυτά τα γεγονότα τα γνωρίζω πολύ καλα. -
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Δεν φταίμε εμείς που η General Motors χρησιμοποιεί παλιότερες πλατφόρμες για να 'χτίσει' καινούριες πλατφόρμες με σκοπό να εξοικονομήσει χρήματα.Και η Suzuki στην General Motors ανήκει αλλά δεν νομίζω να γίνεται το ίδιο πράγμα.
Έλα στο έτος 2010 φίλε μου.
Η 7η σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, η ταπεινή Suzuki, είναι πιο ανεξάρτητη από ποτέ.
Οι εταιρίες-θύματα μπορούν να παραμείνουν στην τζιεμ και να εξελίσσουν το πάτωμα του νέξια καλή ώρα, μέχρι το τέλος αυτής της εκατονταετίας, αποσπώντας 2.34 αστέρια στον ncap!
Ερχόμαστε λοιπόν στο 2010 και βλέπουμε ότι η έβδομη ανεξάρτητη αυτοκινητοβιομηχανία, παράγει αυτήν την στιγμή το Alto στην Ινδία, το οποίο έχει 3 αστέρια (2.5 για την ακρίβεια και αναγκάστηκε να βάλει το ESP σαν optional για να πάρει έναν έξτρα πόντο και να γίνει κουτσοτρίαρο. Αντίθετα η εξαρτημένη από την GM κακόμοιρη Chevrolet, παράγει στην ίδια κατηγορία το SPARK που έχει τέσσερα αστέρια με 69 πόντους και μόλις έναν μακριά από τους 70 που δίνουν το πέμπτο αστέρι. Το οποίο πέμπτο αστέρι θα δοθεί και στο Spark εντός των επομένων μηνών ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, κάνοντας διαθέσιμο σαν optional το ESP...
To κουτσό τρίτο αστέρι του ALTO
http://www.autoevolution.com/news/suzuk ... -7135.htmlΤο πεντάστερο παρά ένα πόντο SPARK
http://www.gmeurope.info/social_media_n ... ating.htmlΓια να μην μιλήσουμε και για την πλατφόρμα DELTA II που φόρεσε πρώτο το CRUZE και αυτήν την στιγμή κατέχει το ρεκόρ προστασίας ενηλίκων στις δοκιμές Euroncap. Και εννοείται ότι το επόμενο AVEO με την εξέλιξη του τωρινού πατώματος Corsa/Grande Punto και αυτό πεντάστερο θα είναι.
Οπότε νεαρέ μου, μάλλον δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα ή απλά θές να δημιουργείς εντυπώσεις μένοντας εσκεμμένα στα 'φτωχά' πρώτα χρόνια της Ευρωασιατικής Chevrolet...
-
Όλα αυτά για το Alto γιατί τα αναφέρεις σε εμένα. Είμαι από τους πρώτους, που από όταν το είδα, σχημάτισαν τη χείριστη εντύπωση για αυτό. Στην ουσία είναι ένα ινδικό Maruti, όχι ένα γνήσιο και σύγχρονο Suzuki. Στις διαστάσεις και το σουλούπι του Spark, υπάρχει και το Splash να παρατεθεί απέναντί του, ως ανταγωνιστικό ,όχι το παρακμιακό Alto (αν και αυτό σε συμφέρει να παρατάξεις απέναντι στο Spark).
Απλά όλα αυτά, που ανέφερα πιο πάνω ήταν ουσιαστικά επίθεση εναντίον της ίδιας της τζιεμ, όχι της σεβρολετονταεγού. Η Suzuki, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε μέχρι πριν 6-7 χρόνια εκεί άνηκε. Τι γκάμα μοντέλων είχε να αντιπαρατάξει στον ανταγωνισμό? Τίποτα απολύτως. Μόνο το τότε G.Vitara και αυτό απαρχαιωμένο. Για την κατηγορία των μίνι, όπου είχε το προηγούμνο Swift να παίζει μπάλα μέχρι το 2000, δε θα μιλήσω!
Μετά, που την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια από τη σκέπη της τζιέμ? Έχουμε και λέμε: Swift, Splash, SX4, G.Vitara, μοντέλα που σαφώς καλύπτουν μεγαλύτερο εύρος από πριν και τα οποία εξέληξε μόνη της και όχι χρησιμοποιώντας πλατφόρμες αδελφών-εταιριών
Όταν βέβαια, επιτύχει κάτι ανάλογο και η σεβρολετονταεγού από μόνη της ,πάμε να μάθουμε το βήτα.
Αυτά, για να κλείσω το off και να δημιουργήσω εντυπώσεις.
-
Και τι με νοιάζει εμένα κι αν είναι και ινδικό χοιρίδιο, σήμα Suzuki του έβαλε μπροστά η προηγμένη έβδομη αυτοκινητοβιομηχανία και ξεφτιλίζεται εν έτος 2010 μαζί με το Pixo, από όλον τον ανταγωνισμό. Δεν είναι αυτό γελοίο και είναι το τι γινόταν με τα Kalos το 2003?
Και το Splash να συγκρίνεις, τετράστερο είναι κι αυτό (το Spark σε δυό μήνες πεντάστερο...). Και σε σχέση με το Spark 1.2LS, του λείπουνε μπρος-πίσω αεροκουρτίνες, προβολάκια ομίχλης, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, Usb, αεροτομή και θες και κάνα χιλιάρικο επιπλέον...
-
asteri είσαι κολλημένος με τα αστέρια.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
(το Spark σε δυό μήνες πεντάστερο...)4άστερο βγήκε. http://www.euroncap.com/results/chevrolet/spark/2009/377.aspx
Θα ξαναδοκιμαστεί? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
(το Spark σε δυό μήνες πεντάστερο...)
4άστερο βγήκε. http://www.euroncap.com/results/chevrolet/spark/2009/377.aspx
Θα ξαναδοκιμαστεί?Ναι.Θα του βάλουν ESP και θα το ξαναδοκιμάσουν όπως το Hyundai i30.
το νεο Αβεο έρχεται και αυτό με ABS,ESP και 6 αερόσακους απο την βασική έκδοση οπότε και αυτό πεντάστερο θα είναι.H Chevy θα πρέπει να κάνει κίνηση γρήγορα γαιτί οι Κινέζοι και οι φθηνές προτάσεις τύπου Dacia θα κλέψουν πωλήσεις.ήδη το sandero ήρθε και στην Ελλάδα με τον 1.2 16V με 75 άλογα και κοστίζει μόλις 9.500 ευρώ και είναι καλά εξοπλισμένο. αλλά μπείτε στο site της Dacia και δείτε το και μόνοι σας. Αλλά ακομα και το υπάρχον Aveo είναι το κάτι άλλο σχεδιαστικα...αλλά αφού το σχεδίασε ο Giorgetto Giugiaro τα λόγια είναι απλά περιττα. -
Ο χρήστης ChevroletFan98 έγραψε:
...αλλά αφού το σχεδίασε ο Giorgetto Giugiaro τα λόγια είναι απλά περιττα.Ε καλά!!! Και το Zastava Florida και το Sedici σχεδίασε αλλά και τη BMW M1 και τη Maserati Coupe!!!
Επαγγελματίας με σκοπό το κέρδος είναι ... όχι ιδεολόγος!'Aρπαχτές' σε όλες τα επαγγέλματα κάνουν!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
(το Spark σε δυό μήνες πεντάστερο...)
4άστερο βγήκε. http://www.euroncap.com/results/chevrolet/spark/2009/377.aspx
Θα ξαναδοκιμαστεί?Το optional ESP δίνει έναν πόντο στην αξιολόγηση και το στάνταρ ESP δίνει τρεις. Λογικά θα μπει optional, γιατί και ένας πόντος αρκεί για να πάει στους 70 που είναι το πέμπτο αστέρι. Δεν χρειάζεται να ξαναπεράσει δοκιμασία, μηχανολογικά δεν αλλάζει κάτι. Στο άρθρο που έβαλα παραπάνω για το Alto, αναφέρει ότι και αυτό έτσι έγινε ορίτζιναλ τριάστερο, βάζοντας optional ESP.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
(το Spark σε δυό μήνες πεντάστερο...)
4άστερο βγήκε. http://www.euroncap.com/results/chevrolet/spark/2009/377.aspx
Θα ξαναδοκιμαστεί?Το optional ESP δίνει έναν πόντο στην αξιολόγηση και το στάνταρ ESP δίνει τρεις. Λογικά θα μπει optional, γιατί και ένας πόντος αρκεί για να πάει στους 70 που είναι το πέμπτο αστέρι. Δεν χρειάζεται να ξαναπεράσει δοκιμασία, μηχανολογικά δεν αλλάζει κάτι. Στο άρθρο που έβαλα παραπάνω για το Alto, αναφέρει ότι και αυτό έτσι έγινε ορίτζιναλ τριάστερο, βάζοντας optional ESP.
Αντε καιρός πια η Chevrolet να χρησιμοποιεί σύγχρονες πλατφόρμες και όχι να παίρνει απο αρχαία μοντέλα να κάνει 2-3 αλλαγές όπως πχ το aveo.
Παίρνει την πλατφόρμα του Kadett E(που υπάρχει και στο Astra F και νομιζω και στο Astra G)και φτιάχνει το Nexia.το 1997,παίρνει την ίδια πλατφόρμα,κάνει 2-3 αλλαγές και τσουπ...έτοιμο το lanos.Και το 2002 κάνει το ίδιο με το Aveo/Kalos.
Τώρα που έρχεται νεο Aveo,5θυρο hatch και sw cruze,νέο epica και νεο captiva οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατακόρυφα.Για να είστε προετοιμασμενοι θα είναι πιο ακριβά απο τους προκατόχους τους αλλά κορυφή σε όλους τους τομείς.την αρχή την έκανε το σενταν Cruze,καμία σχέση με το lacetti.Τα καλύτερα έρχονται. -
Μερικες φωτο απο το κουκλι το Σπαρκ
-
Πολύ ενδιαφέρον αλλά τα πίσω φώτα
Μάλλον θα τα άλλαζα με κάτι που να δείχνει περισσότερο 'μαμά' -
Από τα όμορφα μικρά και με πολλές ωραίες λεπτομέρειες με καλύτερη, πίσω την ενσωματωμένη εξάτμιση στη ποδιά!
Αλλά ... ξενερωτες και παλιομοδίτικες (ΕDIT:) οι ζάντες ... στην καλύτερη περίπτωση στοκ των 80ies!
Chevrolet Spark