-
Αν αποκλείνεις από το μέσο όρο 8α πρέπει να χρησιμοποιείς και λάδια με προδιαγραφές πάνω από το μέσο όρο.
Σοφή απόφαση τα συνθετικά 15W50 ειδικά το καλοκαίρι. Τους υπόλοιπους μήνες ένα καλό 5W40 είναι αρκετό αν μένεις βόρεια Ελλάδα. -
Στο site της motul (motul.com) κάνει αυτόματη έναρξη παρουσίασης του νέου 300v. Έχει ενδιαφέρον στο σημείο technical specs--->improved perfomances και συγκεκριμένα στο perfomance stability 'oxidation resistance' όπου επιβεβαιώνεται ότι το παλιό 300ν είχε πρόβλημα αντοχής σε μεγάλα διααστήματα. Ήταν κορυφαίο για track days αλλά όχι για καθημερινή χρήση. Αυτός ήταν και ο λόγος που είχε τις πολύ παλιές προδιαγραφές API. Αν κάποιος έχει αγοράσει την καινούργια συσκευασία καλό θα ήταν να ρίξει μια ματιά και να μας πει τι προδιαγραφές αναφέρονται! Θα κοιτάξω να μάθω και εγώ αύριο-σήμερα το πρωί δηλαδή. Αν έχει τις τελευταίες SL δεν το σκέφτομαι λεπτό! Πλησιάζουν και τα χλμ για αλλαγή!
-
Το κουτί του 300V Chrono 10/40 λέει μόνο ότι 'Ξεπερνά τις υπάρχουσες προδιαγραφές'. Είναι καλό τώρα αυτό που δεν λέει συγκεκριμένες προδιαγραφές ή κακό?
-
Απάντηση από ΜΟΤUL:
Dear, Mr........
thanks a lot for your interest into our products and website.The new 300V line has no official approval from API or ACEA because its designed in the first line for racing application. We show this on the can with the word motorsport. But the performance of products is above existing standards. This also shown on the new designed 2L metallic can. That means if you want to use the product in your car for daily use: you can do it when the product is in the same viscosity range as required from the car maker and if you don't drive extended drain intervalls.
With best regards,
MOTUL Deutschland GmbH
Alexander Hornoff
Tech. Dept.ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (Με επιφύλαξη για τις 3 τελευταίες αγγλικές λέξεις 'extended drain intervalls'.)
ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας στα προϊόντα και τον ιστοχώρο μας.
Η νέα γραμμή 300V δεν έχει καμία επίσημη έγκριση από το API ή ACEA επειδή είναι σχεδιασμένη κατ’αρχήν για την εφαρμογή σε αγώνα. Παρουσιάζουμε αυτό στο δοχείο με τη λέξη motorsport. Αλλά η απόδοση των προϊόντων είναι επάνω από τα υπάρχοντα πρότυπα. Αυτό άλλωστε φαίνεται στο νέο σχεδιασμένο 2L μεταλλικό δοχείο. Αυτό σημαίνει εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το προϊόν στο αυτοκίνητό σας για την καθημερινή χρήση: μπορείτε να το κάνετε όταν είναι το προϊόν στην ίδια σειρά ιξώδους όπως απαιτείται από τον κατασκευαστή αυτοκινήτων και εάν δεν οδηγείτε σε δρόμους με εκτεταμένη διακοπτόμενη κυκλοφορία – κίνηση.Απάντηση από MOTUL ATHENS:
Κύριε..........
Kαταρχην να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμηση σας στα προϊόντα ΜOTUL.
Oπως σας απάντησε ήδη η MOTUL , το 300V είναι για αγωνιστική χρήση.
Αν μας πείτε το μοντέλο του αυτοκίνητου σας , θα σας πούμε το προϊον που προτείνει ακριβώς η MOTUL.
Mε εκτίμηση
Μαγγος ΔημήτρηςΣε τηλεφωνική επικοινωνία με τον εισαγωγέα Χάμπη στην Αθήνα για να μάθω τι προδιαγραφές καλυπτει το 300ν με ρώτησε για τι αυτοκίνητο μιλάμε και όταν του είπα (NISSAN Primera 1.6 mod. 2003) μου είπε χωρίς δεύτερη κουβέντα όχι και μου πρότεινε το Motul 8100.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με 'λαδάδικο' όταν τον ρώτησα για τις προδιαγραφές μου απάντησε ότι τις υπερκαλύπτει όλες και κάνει για το αυτοκίνητό μου. Αλλά η απάντηση δε με ικανοποίησε και πολύ! Ο τρόπος, το ύφος.
-
Νομίζω κι εγώ μια μικρή συμβουλή από το manual του αυτοκινήτου και ένα τηλεφωνάκι στον εισαγωγέα (όπως έκανε ο φίλος μας nik16v) είναι ότι καλύτερο. Το τι πιστεύει ο κάθε ένας δε νομίζω πως είναι και η καλύτερη λύση! Εξάλλου δε νομίζω πως οποιοσδήποτε θα ήθελε να 'παίζει' με τον κινητήρα του αυτοκινήτου του...!
-
extended drain intervals.. - Να μεσολαβουν πολλα χιλιομετρα στις αλλαγες λαδιου.
Στα μανουαλια διαφορων αυτοκινητων (οπως και το δικο μου) αναφερει οτι μπορω να κρατησω το λαδι που εχει προδιαγραφη ACEA A3, για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα (20.000 ή και παραπανω, δε θυμαμαι ακριβως!)
Επισης στο μανουαλι, αναφερει οτι σε περιπτωση που δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν συνθετικα ή ημισυνθετικα λαδια με τη συγκεκριμενη προδιαγραφη, να χρησιμοποιουνται λαδια με προδιαγραφη API SH/SJ, αλλα επιβαλλεται πιο συχνη αλλαγη!
Ουσιαστικα το 300V, κανει σαν λαδι, αλλα χρειαζεται συχνα αλλαγη!
Ειλικρινα πιστευω πως αν δεν το χρησιμοποιεις για αγωνιστικη χρηση και μονο, ειναι υπερβολη να το βαζεις στο αυτοκινητο σου και να χρειαζεται και συχνα αλλαγη, δεδομενου οτι ειναι και ακριβο, απ' οτι εχω ακουσει!
Προσωπικα θεωρω πολυ σωστη την προτροπη σε ενα 8100, αν σου κανει, ενω προσωπικα για μενα σκεφτομαι και το 6100 (ημισυνθετικο) με αλλαγη καθε 5000 χλμ, ας πουμε... Ειμαι υπο σκεψην... -
Ο χρήστης tm έγραψε:
...
Ουσιαστικα το 300V, κανει σαν λαδι, αλλα χρειαζεται συχνα αλλαγη!
Ειλικρινα πιστευω πως αν δεν το χρησιμοποιεις για αγωνιστικη χρηση και μονο, ειναι υπερβολη να το βαζεις στο αυτοκινητο σου και να χρειαζεται και συχνα αλλαγη, δεδομενου οτι ειναι και ακριβο, απ' οτι εχω ακουσει!
...42 € το τετράλιτρο με την αλλαγή πριν από 6 μήνες σε κατάστημα στην Άνοιξη (Αγ. Στέφανο). Όταν όλα τα άλλα (Shell, BP, Motul 8100) είχαν από 36 έως 40.
-
Αγωνιστικά λάδια και αλλαγή τους κάθε 1000 km,ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!Κανεις δεν παιζει με τον κινητήρα του!Πας στη δουλειά ας πουμε,τελειώνεις, και για να φύγεις (για να πας να μπλοκαριστεις στον Κηφισο) θα πρεπει πρώτα να αλλάξεις λάδια
Είπαμε να ψαχνουμε το καλύτερο για το αυτοκίνητο μας,αλλά εδώ μερικοί έχετε ξεφύγει,ακου racing λαδια για το nissan!
Α και κατι αλλο,δεν υπαρχουν μόνο τα motul 300V στην αγορά,η αγορά εχει τόσα λάδια που θα βαρεθείτε να δοκιμάζετε. -
[οφτόπικ]
Τα Sintax τα γνωρίζει κανείς..?Λένε τίποτα για ήπια χρήση σε Saxo..?
[/oφτόπικ]
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
....Είπαμε να ψαχνουμε το καλύτερο για το αυτοκίνητο μας,αλλά εδώ μερικοί έχετε ξεφύγει,ακου racing λαδια για το nissan!.....Δηλαδή το σκεπτικό σου είναι: εαν δώσουμε σε ένα παππού 60 χρονών ένα WRX Sti γνωρίζοντας ότι ποτέ δε θα το ζορίσει να βάλει racing λάδια λόγω του ότι είναι WRX Sti, ενώ αν δώσουμε σε κάποιον ένα matiz για να κάνει 'ανάβαση' Ν.Μάκρης - Αγ. Μερκουρίου και τα σχετικά να βάλει ηλιέλαιο;!
Πιστεύω πως σημασία δεν έχει η μάρκα ή το αυτοκίνητο, αλλά ο τρόπος χρήσης!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Α και κατι αλλο,δεν υπαρχουν μόνο τα motul 300V στην αγορά,η αγορά εχει τόσα λάδια που θα βαρεθείτε να δοκιμάζετε.Μα το όλο νόημα του θέματος είναι να βάλουμε το δοκιμασμένο και αποδεδειγμένα καλύτερο λάδι και όχι να δοκιμάζουμε εμείς στον δικό μας αγαπημένο κινητήρα!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μα το όλο νόημα του θέματος είναι να βάλουμε το δοκιμασμένο και αποδεδειγμένα καλύτερο λάδι και όχι να δοκιμάζουμε εμείς στον δικό μας αγαπημένο κινητήρα!onyx,το καλύτερο λάδι πολύ απλά δεν υπάρχει.Οι διαφορές μεταξύ επώνυμων λαδιών είναι αστείες και ανύπαρκτες.Απλά όπως σε κάθε αυτοκίνητο ο ιδιοκτήτης του υποστηρίζει ότι ειναι το καλύτερο αυτοκίνητο στον πλανήτη,ομοίως καποιος θα βρεθεί και για τα motul κτλ.
Προσωπικά εχω καταλήξει σε μία (άγνωστη στην ελλάδα) μάρκα,με μοναδικό κριτήριο το πόσο καθαρό κρατάει τον κινητήρα μου,αλλά οι διαφορές δεν ειναι χαοτικές. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[οφτόπικ]Τα Sintax τα γνωρίζει κανείς..?Λένε τίποτα για ήπια χρήση σε Saxo..?
[/oφτόπικ]
Αnyone..?..σε 10W40..
-
Προσωπικά δεν τα έχω ξανακούσει,δεν θα τα κατέτασα στα επώνυμα και δοκιμασμένα,εκτός αν με διαψεύσει κάποιος.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[οφτόπικ]Τα Sintax τα γνωρίζει κανείς..?Λένε τίποτα για ήπια χρήση σε Saxo..?
[/oφτόπικ]
Eχω την εντύπωση ότι είναι της AGIP.
Aν είναι έτσι είναι ίδια με τα SELENIA 10-40w , κάπου είχα διαβάσει ότι όλα τα κατασκευάζει η AGIP . -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αγωνιστικά λάδια και αλλαγή τους κάθε 1000 km,ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!Κανεις δεν παιζει με τον κινητήρα του!Πας στη δουλειά ας πουμε,τελειώνεις, και για να φύγεις (για να πας να μπλοκαριστεις στον Κηφισο) θα πρεπει πρώτα να αλλάξεις λάδια
Είπαμε να ψαχνουμε το καλύτερο για το αυτοκίνητο μας,αλλά εδώ μερικοί έχετε ξεφύγει,ακου racing λαδια για το nissan!
Α και κατι αλλο,δεν υπαρχουν μόνο τα motul 300V στην αγορά,η αγορά εχει τόσα λάδια που θα βαρεθείτε να δοκιμάζετε.Αγαπητέ Tiger τα 300V είναι ένα από τα ελάχιστα εστερικής βάσης λάδια που κυκλοφορούν στην αγορά.Από όσο γνωρίζω υπάρχουν μόνο δύο-τρείς άλλοι κατασκευαστές εστερικών συνθετικών στην αγορά.
Tα silkolene από τη γερμανική Fuchs ,τα αμερικάνικα RED LINE και ίσως τα castrol 10W60.
By the way, ας υποδεχτούμε την ανανεωμένη σειρά 300V που απ'όσο μαθαίνω θα είναι λίγο ακριβότερη ,καλύτερη(όπως ισχυρίζεται η Motul) και συσκευασμένη μάλλον σε πλαστικά και όχι μεταλλικά πλέον δοχεία 2 λίτρων. -
Να καταθέσω και εγώ με τη σειρά μου τις απόψεις μου για τη λίπανση και κάποια τελευταία νέα σε αυτή τη συζήτηση μια και εμπορέυομαι τα λιπαντικά της MOTUL για πάνω από 12 χρόνια ….
Λοιπόν ξεκίνησε η διάθεση στην Ελληνική αγορά της πλήρως ανανεωμένης σειράς λιπαντικών της MOTUL (FRANCE) τόσο από πλευράς τεχνικών προδιαγραφών όσο και και στη μορφή της συσκευασίας και επιπλέον συμπληρώθηκε με νέα εξειδικευμένης χρήσης ( specific) σειρά λιπαντικών.
Η γνωστή σειρά 300V 100 % synthetic έγινε πλέον double ester και διατίθεται στις ρευστότητες
POWER RACING 5W/30
POWER 5W/40
CHRONO 10W/40
COMPETITION 15W/50
LE MANS 20W/60Προτινόμενη τιμή λιανικής τα 2 λίτρα 30,91 + φπα
Σειρά 8100 100 % synthetic
Προδιαγραφές : ACEA: A3/B3/B4
API : SL / CF
Εγκρίσεις : OPEL GM-LL-B-025
MERCEDES 229.3
VW 502.00-505.00
BMW LL-98
Διατίθεται σε ρευστότητες 0W / 40 και 5W / 40Προτινόμενη τιμή λιανικής τα 2 λίτρα 23,50 + φπα
Σειρά SPECIFIC synthetic με τις τελευταίες εγκρίσεις για μακρά διαστήματα αλλαγών LONG LIFE
VW 503.00-506.00-506.01 σε ρευστότητα 0W/30 Τιμή λίτρου 15,95 + φπα
VW 500.00-505.00-505.01 σε ρευστότητα 5W/40 --------- 12,00 + φπα
BMW LL-01 σε ρευστότητα 5W/30 --------- 13,87 + φπαΣειρά 6100 Synergie Technosynthese
6100 Synergie 10W / 40 και 15 W /50
Τιμή 2 λίτρων 19,94 + φπαΤιμή 4 λίτρων 38,70 + φπα
Προδιαγραφές :ACEA :A3/B3
API :SL/CF
Εγκρίσεις VW 505.00-500.00
MERCEDES :229.1Σειρά 4100 Power Technosynthese
4100 Power 10 W / 40 , 15 W / 50
Τιμή 2 λίτρων 18,49 + φπαΤιμή 4 λίτρων 35,28 + φπα
H σειρά 300 V είναι φανερό ότι προορίζεται για σκληρή αγωνιστική κατά βάση χρήση και όχι για μακρά διαστήματα αλλαγων.Αυτό σε γενικές γραμμές...
Η σειρά 8100 και specific καλύπτουν τις ανάγκες του 95 % των αυτοκινήτων που ζητουν τις τελευταίες πολύ υψηλές προδιαγραφές SL και αφορούν το μέσο οδηγό και μοντέλα κυρίως μετά το 2000...Η σειρά 6100 καλύπτει πλέον τον βασικό κορμό για μοντέλα μεταξύ 1990 και 2000 και την πλειοψηφία των Ελλήνων οδηγών με πολυβάλβιδα και καταλυτικά μοντέλα που ζητούν μια πιο οικονομική λύση ...
Ελπίζω να βοηθήσω όσο μπορώ τους φίλους του forum δίνοντας όσες επιπλέον πληροφορίες μου ζητηθούν για να λύνονται σιγά σιγά κάποιες μη βάσιμες σκέψεις και φοβίες ….
-
Δηλαδή για BMW 2λιτρη 6κύλινδρη του '96,το 300V Chrono είναι λάθος?
Πρέπει να πάει προς την σειρά 8100 ή 6100? -
Παιδια δεν εχω διαβασει ολες τις σελιδες αλλα μπορω να σας πω για το 300V πως 'μακρια' γιατι εχει μεσα τεφλον και ακομα και η εταιρια που το εχει πατενταρει λεει πως ΔΕΝ κανει για κινητηρες!
Ευχαριστούμε ετσι κι αλλοιώς για την χρήση Ελληνικών!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Δηλαδή για BMW 2λιτρη 6κύλινδρη του '96,το 300V Chrono είναι λάθος?
Πρέπει να πάει προς την σειρά 8100 ή 6100?Νίκο ...... 8100 ή 6100 15W-50 αν έχεις κατανάλωση λαδιού.
Το 300V είναι κορυφαίο μόνο σε Track Days και θέλει συχνότερη αλλαγή.
motul 300V?????