-
λοιπόν, δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει, αλλά ξεφυλλίζοντας τη χρυσή ευκαιρία σήμερα πέτυχα να πωλείται κόκκινο C2 1.6 GT! υπήρχε μάλιστα και διευκρίνιση 'συλλεκτικό', ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. αν θυμάμαι καλά, η τιμή του ήταν 16.000 ευρώ. περίεργο πάντως μου φάνηκε, νόμιζα ότι τα GT είχαν βγει μόνο δεξιοτίμονα
-
Το θέλωωωωω το θέλωωωω
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
λοιπόν, δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει, αλλά ξεφυλλίζοντας τη χρυσή ευκαιρία σήμερα πέτυχα να πωλείται κόκκινο C2 1.6 GT! υπήρχε μάλιστα και διευκρίνιση 'συλλεκτικό', ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. αν θυμάμαι καλά, η τιμή του ήταν 16.000 ευρώ. περίεργο πάντως μου φάνηκε, νόμιζα ότι τα GT είχαν βγει μόνο δεξιοτίμοναΕίχε φωτογραφία? Τα GT όντως βγήκαν μόνο δεξιοτίμονα, ίσως πρόκειται για ένα από τα 7 που έλεγα κάποιες σελίδες πριν, αλλά πάλι δε νομίζω να πωλούνται (ακόμη) και μέσω Χ.Ε...
Θανάση, άστο βρε, έχει πολύ μικρό χώρο αποσκευών.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Είχε φωτογραφία? Τα GT όντως βγήκαν μόνο δεξιοτίμονα, ίσως πρόκειται για ένα από τα 7 που έλεγα κάποιες σελίδες πριν, αλλά πάλι δε νομίζω να πωλούνται (ακόμη) και μέσω Χ.Ε...όχι, δεν είχε φωτογραφία, και το τηλέφωνο που έδιναν ήταν κινητό, επομένως μάλλον δεν είναι από έκθεση το αυτοκίνητο. είναι πάντως μοντέλο 5/04, σύμφωνα με την αγγελία...
άλλη μια υπόθεση για τους μόλντερ & σκάλι
-
ελτεο γιατι δεν παιρνεις C4? η τρι8υρη ειναι πραγματικα πανεμορφη, πολυ σπορ και ευρηχωρη. Σε λιγο βγαινει.
Και για τους υπολοιπους σιτροενακηδες, στο ιταλικο EVO, το C2 sensodrive VTR εριξε στην πιστα στο sportKa, mini, yaris κλπ
Περισσοτερα το απογευμα που 8α αγορασω το τευχος
-
Αυτό πάλι θέλω να το δώ Aristotelis περιμένουμε με αγωνία. Aν τους πάτησε με 110 hp και το 'μυστήριο' sensodrive το VTS τι θα κάνει δηλαδή???
-
Λοιπον. EVO ιταλιας ιουνιου.
πιστα αγγλικη
Citroen C2 1.6 VTR 93.60sec
Ford sportKa 1.6 93.90sec
MINI 1.6 one 97.00sec
MG ZR 105 sport 94.50sec
Punto 1.4 16v sporting 94.85secΟ αρθρογραφος δειχνει να ειναι ηλικιας 90χρονων... δεν ξερω τι αλλο να πω. Ξεκινωντας απο το Sensodrive ολα του φταινε στο C2. Ριχνει μια τσαρουχια με το αριστερο ποδι στο φρενο (νομιζοντας οτι 8α πατησει τον συμπλεκτη) και καταφερνει να σβησει το αυτοκινητο. Αδυνατον λεω εγω κα8οτι το εχουν κανει πολλοι φιλοι μου την πρωτη φορα που δοκιμασαν to C3 και παντα το κιβωτιο προλαβαινε να πατησει συμπλεκτη... τελος παντων...
Μετα ακουσον ακουσον τον ενοχλει το Cruise control. Γραφει οτι δουλευει τελεια (πραγματι) αλλα τι δουλεια εχει μεσα σε ενα τετοιο αυτοκινητο? Δηλαδη πεταχτε τις M3, maserati, porsche κλπ γιατι εχουν cruise control... τι να πω. Μετα τον ενοχλει το ηλεκρονικο ταμπλο... μιλαμε ανεκδοτο. Τελος παντων.Στην πιστα απλα το C2 δειχνει οτι στριβει... και μαλιστα πολυ! Το θεωρουν μαλλον ισαξιο του σπορΚα, αν και το τελευταιο διχνει να ειναι λιγο πιο σιγουρο, ενω το σιτροεν λιγο πιο αποτομο στο οριο. Και τα δυο συγκρινονται και θεωρουντε σαν αξιοι διαδοχοι των σαξο και 106, με την διαφορα οτι ενω τα σαξοραλα αν εκανες λαθος σε χαιρετουσαν, αυτα τα δυο (και ειδικοτερα το σπορΚα) σε βοη8ουν να διορθωσεις μεχρι ενα βαθμο.
Νικαει το τεστ σαν βαθμους, το σπορτΚα αξια σαν το πιο διασκεδαστικο αυτοκινητο με δευτερο σε αποσταση αναπνοης το σιτροεν και με ευχη απο τους δοκιμαστες να βγει χειροκινητο για να ξεκα8αρισει η κατασταση.
αυτα
Υ.Γ. καλο το μινι αλλα με υπερβολικα μακριες σχεσεις!
-
Γεια σας! Πέρασα μια βόλτα χθες από τα κεντρικά της Citroen και απέσπασα μετά κόπων και βασάνων (καλά, όχι ακριβώς... ) τις εξής πληροφορίες:
α) Το C3 1.4 16v έχει ήδη αρχίσει να παράγεται και θα έρθει οσονούπω στην Ελλάδα και σε άλλες εκδόσεις εκτός της XTR.
β) To C2 1.4 16ν έχει επίσης αρχίσει να παράγεται, αλλά θα πρέπει να εξαντληθούν πρώτα τα 75άρια ώστε να το φέρουν, καθώς τα δύο μοντέλα δεν θα πωλούνται παράλληλα, αλλά θα γίνει αντικατάσταση του 8βάλβιδου με το 16βάλβιδο κινητήρα.
γ) Το C2 VTS θα αρχίσει να παράγεται εντός Ιουνίου, και κατά τη συνήθη πρακτική της Citroen θα έρθει ένα (1) μέσα στο Σεπτέμβριο, προκειμένου να δοκιμαστεί από την κεντρική αντιπροσωπία, και από τον επόμενο μήνα (Οκτώβριο) να αρχίσει να πωλείται κανονικά.Αύριο που θα ξαναπεράσω ίσως (ίσως) να έχω και περισσότερες πληροφορίες. Θα ρωτήσω και για το προς πώληση GT.
-
Ami Super δεξιοτίμονο 1300 ευρώ!
και Ami 8 300 ευρώ αλλά χρειάζεται επισκεύη η μηχανή..
ποιος θα τα πάρει?
-
Βρε Κώστα... νάσε καλα αλλα δεν θα πάρω... έχω ένα χρέπη τι να τα κάνω και τα άλλα... χιχιχιχι
-
...
-
Χρέπια τα Citroen...τσ τσ τσ πιπέρι και μάλιστα κόκκινο στο στόμα..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Χρέπια τα Citroen...τσ τσ τσ πιπέρι και μάλιστα κόκκινο στο στόμα..Εσύ ετοιμάζεσαι να πάρεις Avensis οπότε μην μιλάς!!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Γεια σας! Πέρασα μια βόλτα χθες από τα κεντρικά της Citroen και απέσπασα μετά κόπων και βασάνων (καλά, όχι ακριβώς... ) τις εξής πληροφορίες:α) Το C3 1.4 16v έχει ήδη αρχίσει να παράγεται και θα έρθει οσονούπω στην Ελλάδα και σε άλλες εκδόσεις εκτός της XTR.
β) To C2 1.4 16ν έχει επίσης αρχίσει να παράγεται, αλλά θα πρέπει να εξαντληθούν πρώτα τα 75άρια ώστε να το φέρουν, καθώς τα δύο μοντέλα δεν θα πωλούνται παράλληλα, αλλά θα γίνει αντικατάσταση του 8βάλβιδου με το 16βάλβιδο κινητήρα.
γ) Το C2 VTS θα αρχίσει να παράγεται εντός Ιουνίου, και κατά τη συνήθη πρακτική της Citroen θα έρθει ένα (1) μέσα στο Σεπτέμβριο, προκειμένου να δοκιμαστεί από την κεντρική αντιπροσωπία, και από τον επόμενο μήνα (Οκτώβριο) να αρχίσει να πωλείται κανονικά.Αύριο που θα ξαναπεράσω ίσως (ίσως) να έχω και περισσότερες πληροφορίες. Θα ρωτήσω και για το προς πώληση GT.
Ε Ε Ε έρχεται!!!!!
-
Μμμ, έρχεται σιγά σιγά η ώρα της αντικατάστασης του SAXO μου απο τον Σεπτέμβριο και μετά..................
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
γ) Το C2 VTS θα αρχίσει να παράγεται εντός Ιουνίου, και κατά τη συνήθη πρακτική της Citroen θα έρθει ένα (1) μέσα στο Σεπτέμβριο, προκειμένου να δοκιμαστεί από την κεντρική αντιπροσωπία, και από τον επόμενο μήνα (Οκτώβριο) να αρχίσει να πωλείται κανονικά.Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, λόγω ζητημάτων που άπτονται του ελέγχου ποιότητας, τα πρώτα αυτοκίνητα θα αφήσουν τη γραμμή παραγωγής πιθανότατα τον Αύγουστο/Αρχές Σεπτέμβρη.
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Λοιπον. EVO ιταλιας ιουνιου.
πιστα αγγλικη
Citroen C2 1.6 VTR 93.60sec
Ford sportKa 1.6 93.90sec
MINI 1.6 one 97.00sec
MG ZR 105 sport 94.50sec
Punto 1.4 16v sporting 94.85secΟ αρθρογραφος δειχνει να ειναι ηλικιας 90χρονων... δεν ξερω τι αλλο να πω. Ξεκινωντας απο το Sensodrive ολα του φταινε στο C2. Ριχνει μια τσαρουχια με το αριστερο ποδι στο φρενο (νομιζοντας οτι 8α πατησει τον συμπλεκτη) και καταφερνει να σβησει το αυτοκινητο. Αδυνατον λεω εγω κα8οτι το εχουν κανει πολλοι φιλοι μου την πρωτη φορα που δοκιμασαν to C3 και παντα το κιβωτιο προλαβαινε να πατησει συμπλεκτη... τελος παντων...
Μετα ακουσον ακουσον τον ενοχλει το Cruise control. Γραφει οτι δουλευει τελεια (πραγματι) αλλα τι δουλεια εχει μεσα σε ενα τετοιο αυτοκινητο? Δηλαδη πεταχτε τις M3, maserati, porsche κλπ γιατι εχουν cruise control... τι να πω. Μετα τον ενοχλει το ηλεκρονικο ταμπλο... μιλαμε ανεκδοτο. Τελος παντων.Στην πιστα απλα το C2 δειχνει οτι στριβει... και μαλιστα πολυ! Το θεωρουν μαλλον ισαξιο του σπορΚα, αν και το τελευταιο διχνει να ειναι λιγο πιο σιγουρο, ενω το σιτροεν λιγο πιο αποτομο στο οριο. Και τα δυο συγκρινονται και θεωρουντε σαν αξιοι διαδοχοι των σαξο και 106, με την διαφορα οτι ενω τα σαξοραλα αν εκανες λαθος σε χαιρετουσαν, αυτα τα δυο (και ειδικοτερα το σπορΚα) σε βοη8ουν να διορθωσεις μεχρι ενα βαθμο.
Νικαει το τεστ σαν βαθμους, το σπορτΚα αξια σαν το πιο διασκεδαστικο αυτοκινητο με δευτερο σε αποσταση αναπνοης το σιτροεν και με ευχη απο τους δοκιμαστες να βγει χειροκινητο για να ξεκα8αρισει η κατασταση.
αυτα
Υ.Γ. καλο το μινι αλλα με υπερβολικα μακριες σχεσεις!
Λοιπόοον....
-
Το συγκεκριμένο άρθρο είχε παρουσιαστεί πολύ παλιότερα στο αγγλικό evo.
-
Ο αρθρογράφος είναι ο John Simister, δεν είναι 90 ετών και θεωρείται από τους καλύτερους στο evo. Σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει στον ελληνικό και ξένο τύπο, καθώς επίσης και από ξένες εκπομπές στην τηλεόραση (Top Gear, Fifth Gear), δεν έχει και άδικο να του 'φταίνε τα πάντα' στο C2.
-
Στην πίστα το C2 κερδίζει λόγω ιπποδύναμης κυρίως. Τα κύρια παράπονα είναι για την αίσθηση του τιμονιού και τις κλίσεις του αμαξώματος. Προφανώς καμιά σχέση με Saxo VTS και 106 Rallye.
-
Το C2 δεν χάνει 'στο νήμα', το συμπέρασμα του άρθρου είναι ότι 'παλεύει για τη δεύτερη θέση' με το Mini.
Αυτά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Τώρα, για όσους ενδιαφέρονται, ιδού μερικοί χρόνοι στην πίστα του Fifth Gear, με τον Tiff στο τιμόνι:
Mini Cooper (**όχι **το One): 58:30
Skoda Fabia RS : 57:80
Ford Sportka : 57:00
Citroen C2 GT (προσοχή! όχι το VTR): 56:50 -
-
Tiff Needel, ε? Δεν ξέρω βρε παιδιά, έχω ακούσει πολλά αρνητικά σχόλια για αυτές τις αγγλικές εκπομπές, τόσο για τον Tiff όσο και για το φέσι που ονομάζουν The Stig, όσον αφορά στην ικανότητά τους να οδηγούν...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Tiff Needel, ε? Δεν ξέρω βρε παιδιά, έχω ακούσει πολλά αρνητικά σχόλια για αυτές τις αγγλικές εκπομπές, τόσο για τον Tiff όσο και για το φέσι που ονομάζουν The Stig, όσον αφορά στην ικανότητά τους να οδηγούν...Τα έχεις ακούσει από κάποιον σοβαρό άνθρωπο αυτά;
Γιατί, στο φόρουμ τουλάχιστον, ο μόνος που έχει εκφραστεί έντονα αρνητικά είναι κάποιος , του οποίου το όνομα θα αποφύγω να αναφέρω για να μην κατηγορηθώ για ad hominem επίθεση.
Εντάξει, είσαι καλός στο να ξεφεύγεις από το 'γράμμα του νόμου' αλλά δεν παύει να είναι προσωπική επίθεση και μάλιστα απρόκλητη τώρα.
Έχεις δει κάποιο επεισόδιο; Υπάρχουν στο internet, θα βρεις εύκολα. Νομίζω θα σου φύγει κάθε επιφύλλαξη για το αν οι εν λόγω κύριοι ξέρουν να οδηγούν ή όχι.
Α, ναι, να σημειώσω ότι κυρίως το evo είναι γενικά Γαλλόφιλο. Αυτό για όσους το θεωρήσουν γενικότερα προκατηλειμένο. Μάλιστα, ειδικά για το C2, η αντιμετώπιση από τα ελληνικά περιοδικά ήταν 10 φορές πιο χλιαρή απ'αυτή των αγγλικών περιοδικών/εκπομπών.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Tiff Needel, ε? Δεν ξέρω βρε παιδιά, έχω ακούσει πολλά αρνητικά σχόλια για αυτές τις αγγλικές εκπομπές, τόσο για τον Tiff όσο και για το φέσι που ονομάζουν The Stig, όσον αφορά στην ικανότητά τους να οδηγούν...
Τα έχεις ακούσει από κάποιον σοβαρό άνθρωπο αυτά;
Γιατί, στο φόρουμ τουλάχιστον, ο μόνος που έχει**ς ** εκφραστεί έντονα αρνητικά είναι κάποιος σπαζαρχίδης, ξερόλας νευρασθενικός, του οποίου το όνομα θα αποφύγω να αναφέρω για να μην κατηγορηθώ για ad hominem επίθεση.
Έχεις δει κάποιο επεισόδιο; Υπάρχουν στο internet, θα βρεις εύκολα. Νομίζω θα σου φύγει κάθε επιφύλλαξη για το αν οι εν λόγω κύριοι ξέρουν να οδηγούν ή όχι.
To ς μάλλον σου ξέφυγε, έτσι? Γιατί δε βγάζει νόημα αλλιώς...
Ομολογώ ότι οι πηγές των σχολίων αυτών δεν είναι και πολύ ασφαλείς... Από forum τα έχω διαβάσει κι εγώ. Εχω κάποια επεισόδια, όπως εκείνο που διαλύει το NSX?
Anyway, επανερχόμαστε στο καθιερωμένο σχόλιο... Αν δεν το οδηγήσεις ο ίδιος, δεν μπορείς να κρίνεις αν είναι καλό ή όχι (για σένα).
CITROËN FORUM