-
τα Caterham στην αγγλία ξεκινάνε απο 13Κ λίρες
-
Νεαρέ με το 406 πρωτείνω το εξής:
Τροπετο απο 2λιτρο ,που σημαίνει και φρένα !
Και μια after market ανάρτηση χωρίς μεγάλες απαιτήσεις σε χρήμα.
Αν έχεις περισσότερα χρήματα και επιμένεις στο 406 δώστα στην ανάρτηση και φρένα.
Σίγουρα θα είσαι ευχαριστημένος!
Βασικα δεν θα σου πρώτεινα τίποτα αλλά βλέπω ότι έχεις 'καψούλι' μέσα σου και θα κάνεις σίγουρα κάτι στο αμάξι σου είτε σου πούμε άυτό που θές είτε όχι!
Τουλάχιστον αφου το λαχταράς το γκάζι και μπαίνει και οικογένεια μέσα ας έχεις το περιθώριο αντιδρασης στη πίεση !
Φιλικά! -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
@HUNTERτα Caterham στην αγγλία ξεκινάνε απο 13Κ λίρες
Αμα γινεσαι χορηγος μου,και μου δωρισεις αυτα τα λεφτα,πολυ ευχαριστως να παω αγορασω ενα.
Και επειδη δεν γνωριζω ποια ειναι η οικονομικη σου επιφανεια,ωστε να σου φαινεται φτηνο ενα παιχνιδι των 16 χιλιαδων ευρω,να σου πώ μονο οτι το αυτοκινητο που αγορασα για να μου κανει ολες τους δουλειες (το φορεστερ) το αγορασα 12μιση χιλιαρικα (θα περασει τα 16 βεβαια με τα συμμαζεματα).
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
τα Caterham στην αγγλία ξεκινάνε απο 13Κ λίρες
Αμα γινεσαι χορηγος μου,και μου δωρισεις αυτα τα λεφτα,πολυ ευχαριστως να παω αγορασω ενα.
Και επειδη δεν γνωριζω ποια ειναι η οικονομικη σου επιφανεια,ωστε να σου φαινεται φτηνο ενα παιχνιδι των 16 χιλιαδων ευρω,να σου πώ μονο οτι το αυτοκινητο που αγορασα για να μου κανει ολες τους δουλειες (το φορεστερ) το αγορασα 12μιση χιλιαρικα (θα περασει τα 16 βεβαια με τα συμμαζεματα).
δεν ηξερα οτι το πήρες μεταχειρισμένο οπότε γράψε λάθος
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν γουστάρεις το στίψιμο και την ταχύτητα πάρε ένα 2ο μικρό γαλλικό πχ 106Rallye 16v ή ένα ClioRS182 για να ξεκινήσεις από πιο βατή κατάσταση,
Η πιο οικονομικη και ταυτοχρονα η πιο αποτελεσματικη λυση θα ειναι να παρεις ενα μεταχειρισμενο ραλλακι και να ευχαριστηθεις σπορ οδηγηση. Ταυτοχρονα κρατας και το 406 για να μεταφερεις την οικογενεια σου με ανεση και ασφαλεια.
Οτιδηποτε αλλο ειναι πεταμενα λεφτα...
-
- 1000 στον Hunter, και χρόνια του πολλά! (είμαστε και συνομήλικοι)
Η επιφυλακτικότητα προς τους Έλληνες 'μαστόρους' είναι απολύτως εύλογη, λόγω της αλητείας και ασχετοσύνης που κυκλοφορεί, αλλά, σε ολόκληρη την επικράτεια, υπάρχουν εξακριβωμένα 3 (τρεις) σοβαροί για αναρτήσεις, με τεράστια εμπειρία, κατάρτιση, και τα κατάλληλα τεχνικά μέσα.
Η σοβαρότητά τους (ο 'αντιεπαγγελματισμός' τους, με τα μέτρα της νεολληνικής αλητείας) θα αποδεικνυόταν από το γεγονός και μόνο ότι και οι τρεις τους δεν θα καταδέχονταν λεφτά από το φίλο μας με το 406, αλλά θα του σύστηναν ακριβώς να πάει πρώτα να μάθει σιγά-σιγά να οδηγεί.
Οι ίδιοι μάλιστα, αν κάποιος πάει και τους ζητήσει 'χαμήλωμα' πάση θυσία, θα τον πετάξουν έξω απ' τα μαγαζιά τους, ευγενικά.Για να κόψω την όρεξη όσων φίλων θα ήθελαν λεπτεμέρειες με πμ κλπ, θα διευκρινίσω ότι τα προϊόντα τους είναι από σχετικώς έως απολύτως πανάκριβα, γιατί δεν πρόκειται για πωλητές πραμάτειας (που θα μπορούσαν να πουλάνε και κουζίνες, τηλεοράσεις κλπ) αλλά για γνώστες με βαθιά τεχνική κατάρτιση, είτε πανεπιστημιακής είτε επαγγελματικής προέλευσης.
Εγώ θα προσφέρω στο φίλο, για να αρχίσει να καταλαβαίνει σιγά-σιγά τι του λένε οι διάφοροι μαστόροι, και να κρίνει, το παρακάτω λινκ:
http://www.carbibles.com/sitemap.html
Ας ψάξει επίσης στο howstuffworks (google it!) για λειτουργία κινητήρων και άλλων μηχανικών μερών του αυτοκινήτου.
Καλό διάβασμα. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
@dog80: να υποθέσω πως η Χantia Activa φοράει ημισλικ σε σχέση με την απλή; Σαφώς και παίζει ρόλο η ΥΓ: ψιλοανεύθενο να προτείνεις semi σε κάποιον που δεν ξέρει προφανώς πού πάνε τα 4.Η ανάρτηση παίζει ρόλο αλλά με έμμεσο τρόπο. Όταν πχ είσαι στο skidpad και επιταγχύνεις σταθερά, κάποια στιγμή θα φτάσεις σε κάποια μέγιστη ταχύτητα που το αμάξι θα αρχίσει να υποστρέφει. Εκεί είναι που το λάστιχο έχει φτάσει στο όριό του και όχι η αναρτηση. Ναί μεν μπορείς παίζοντας με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης να κάνεις το λάστιχο να πατάει λίγο καλύτερα και να κερδίσεις μερικά εκατοστά του g επιπλέον πλευρική επιτάχυνση, αλλά μέχρι εκεί. Απο κεί και πέρα οσο και να παλεύεις με την ανάρτηση δέν πρόκειται να πάει απο το 1g στο 1,5 χωρίς αλλαγή ελαστικών.
Τα semi με τα σκληρότερα ελατήρια και το χαμήλωμα θα κάνουν το πολύ σε 6 μήνες τη καρότσα κουδούνι και για πέταμα, θα ανοίξει παντού. Τι του λέτε του παιδιού ? ξέρετε τι σημαίνει στρίψιμο και στραμπούληγμα ?
Αυτό είναι το τίμημα του στριψίματος. Στο αμάξι μου μετά απο μόλις 30,000km έκοψε τα πίσω συνεμπλόκ του ημιάκαμπτου και τα αμορτισέρ φτύσανε λάδια. Και όλα αυτά με μαμά αμορτισέρ και λάστιχα.
-
H αναρτηση θα δειξει την αξια της περισσοτερο οταν το αυτοκινητο αντιμετωπίζει 'πραγματικες' συνθηκες οδηγησης.Οταν πρεπει να αντιμετωπίσει μαζι με το στριψιμο και καποιες ανωμαλιες του οδοστρωματος,και καποιες τασεις λογω μεταφερομενων φορτιων στο αμαξωμα,φρενα,επιταχυνσεις κ.λ.π
Στο σκιντπαντ,η αναρτηση εχει να αντιμετωπίσει μόνο την κλιση του οχηματος λογω της φυγοκέντρου.Τιποτα δηλαδη -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
το αυτοκινητο που αγορασα για να μου κανει ολες τους δουλειες (το φορεστερ) το αγορασα 12μιση χιλιαρικα (θα περασει τα 16 βεβαια με τα συμμαζεματα).Αντρέα τι συμμαζέματα είναι αυτά που θα στοιχίσουν κοντά 4Κ€?
Αν θέλεις απάντησε στο topic που έχουμε για τα forester 2005-2007.
viewtopic.php?f=10&t=17985&start=45 -
Καλη σας μερα εχω ενα 406 18 118. 2003,Ειναι το 16 αυτοκινητο κανω γυρω στα 100000 χλμ τον χρονο εχω αλλαξει μεχρι τορα στο 406 αμορτισερ κονι κιτρινα ρυθμιζομενα ζανφορ απο 3λιτρο ελατηρια δικατου ,18, φιλτρο ΚΝ μπουζι ιριδιου, λαστιχα brijstone er300 205 60 15, danlop sp o1, vredestein xtrac michelin energy michelinsaver,michelin alpin2 εχω κανει με το 406 260000 χλμ.Οτι χαλας σε λαστιχα και βενζινη σε επιστρεφονται με το παραπανω σε μια δυσκολη στιγμη μην χαλας λεφτα σε after market κανε ταξιδια θα πας ποιο γρυγορα παντου.
-
-
As kleisei to thema...meta apo mikropiragmata sto 406 kai afou prokoph den eida,ta ksylosa ta mpixlimpidia ola.Twra einai mama kai se deuteri moira.....Afou twra pia asxoloumai mono me to kainourio mou ergaleio........................................................................................
Viva la THP 150Hp........Viva Peugeot.............Viva la Cabrio..........Viva 308cc! -
Όσο κουβαλάς το μικρόβιο της βελτίωσης (και τους φίλους που έχεις) το θέμα δεν κλείνει ποτέ....!
Και μπορεί να νέο να μην τα κάνει όλα καλά αλλά τουλάχιστον έχεις γκάζια!
Να το χαρείς το καινούργιο σου και μην φοβάσαι να το ανοίγεις τις ηλιόλουστες μέρες του χειμώνα. -
Και καλά έκανες και απομάκρυνες τις καγκουροπινελιές από το κατγοουσίς.
Το πεδίο, που θα αντιλαμβανόσουν τη 'μαγεία' αυτού του αυτοκινήτου, δυστυχώς για σένα, δεν είναι μια ευθεία γραμμή, αλλά κάτι σαφέστατα πιο περιπετειώδες και ουσιώδες.
Καλορίζικο το τιπ.
-
Άντε και καλές 'πιέσεις' να έχεις!
ΒΟΗΘΕΙΑ!ΠΩΣ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΟ 406 ΜΟΥ?