-
Το 200-300-400 αναφέρεται στο πόσες κυψέλες έχει ανά επιφάνεια διατομής. Το σύνηθες εργοστασιακό είναι 400-300. Το σύνηθες βελτιωτικό είναι 200 και το ψιλοαγωνιστικό πιο λίγο.
Όσο πιο πολλές κυψέλες τόσο μεγαλύτερη επιφάνεια και καλύτερη λειτουργία αλλά και μεγαλύτερες τριβές άρα πτώση απόδοσης. Όσο λιγότερες τόσο καλύτερη ροή και επιδόσεις αλλά και λίγος θόρυβος.
Όμως μπορείς και με λίγες κυψέλες να πετύχεις αντίστοιχη λειτουργία (στο θέμα των ρυπαντών) χρησιμοποιώντας καλύτερη κατασκευή και μεγαλύτερη ποσότητα ευγενών μετάλλων. Η ποσότητα ευγενών μετάλλων (λίγα γραμμάρια) σπάνια αναφέρεται αλλά έχει σημασία.Επίσης πέραν των κυψελών ανά επιφάνεια πρέπει να υπάρχουν και αρκετές κυψέλες σε απόλυτο αριθμό ανάλογα με την ποσότητα αερίων, πρακτικά ανάλογα με τα κυβικά (και τυχόν υπερσυμπίεση). Οπότε άλλον καταλύτη θα βάλεις σε 1400 ατμόσφαιρα, άλλον σε 1400 τούρμπο και άλλον σε 3000 κυβικά (η διαφορά θα είναι σε διαστάσεις).
Μετά λέμε για κεραμικό ή μεταλλικό. Αυτό αναφέρεται όχι στο εξωτερικό που πάντα είναι μεταλλικό (διπλό στο κεραμικό) αλλά στο εσωτερικό και στο υλικό κατασκευής των μονόλιθων όπως λέγονται τα λειτουργικά τμήματα (συνήθως 2). Με μεταλλικό έχεις καλύτερη διάρκεια και αντοχή σε κακή βενζίνη και φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας πιο γρήγορα. Ίσως όμως δεν συνιστάται αν είναι πολύ κοντά στην εξαγωγή λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Οι μεταλλικοί συνήθως προσφέρονται με λιγότερες κυψέλες ανά επιφάνεια οπότε βελτιώνουν και τις επιδόσεις.
-
Σωστός Onyx.
-
Οταν στριβουμε σταματημενοι το τιμοντι δεξια-αριστερα και ακουμε τριξιμο απο την δεξια πλευρα ας πουμε, τι μπορει να ειναι? Συνεμπλοκ,κανα μπαλακι ή κατι αλλο?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Οταν στριβουμε σταματημενοι το τιμοντι δεξια-αριστερα και ακουμε τριξιμο απο την δεξια πλευρα ας πουμε, τι μπορει να ειναι? Συνεμπλοκ,κανα μπαλακι ή κατι αλλο?Με χειροφρενο ή φρενο πατημενο;
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Οταν στριβουμε σταματημενοι το τιμοντι δεξια-αριστερα και ακουμε τριξιμο απο την δεξια πλευρα ας πουμε, τι μπορει να ειναι? Συνεμπλοκ,κανα μπαλακι ή κατι αλλο?Όλα αυτά μαζί + μπιλιοφόρος + Top mount.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οταν στριβουμε σταματημενοι το τιμοντι δεξια-αριστερα και ακουμε τριξιμο απο την δεξια πλευρα ας πουμε, τι μπορει να ειναι? Συνεμπλοκ,κανα μπαλακι ή κατι αλλο?
Με χειροφρενο ή φρενο πατημενο;
Νεκρο και σταματημενος χωρις καθολου φρενο-χειροφρενο. Κανα top mount το κοβω οπως λεει ο Quadra..το ακουω πανω, απο τον θολο του αμορτισερ....
-
Αντώνη ευχαριστώ για τα λόγια σου, το Νο 10 είναι οδηγός που οδηγεί το επάνω αυτί του κουτιού πρός τα κάτω και στη συνέχεια με την κίνηση του το σιδερώνει και το κολλάει.
Το αυτί έχει πάρει ήδη κόλλα από το καζανάκι της κόλλας που βρίσκεται κάτω από το Νο 10, φαίνεται καθαρά το καπάκι του με το μοκρό πόμολο από βακελίτη.
Στη άκρη του καζανιού υπάρχει ένας τροχός ( Wheel applicator ) περιστρέφεται εμβαπτισμένος μέσα στην κόλλα και περνώντας το αυτί από πάνω του ακουμπάει και αλοίφεται η κόλλα η οποία είναι θερμαινόμενη και λιώνει στους 170c.
Η ταχύτητα εξαρτάται από την ταχύτητα εισόδου του προϊόντος, σε ταχύτητα παραγωγής τα προϊόντα έρχονται 14 τεμ./1', η μηχανή έχει μέγιστη 20 τεμ.1'
-
Να περάσεις, ο καφές ανάβει συνέχεια, είμαι εδώ και Σάββατα και Κυριακές.
-
Εχω αντιληφθει τελευταια το εξης: Οταν το οχημα (SEAT Ibiza 1000cc- 97, 100.000 χλμ, προ 3ετιας αλλαγμενες φουσκες-ρουλεμαν και αμορτισερ στα 70.000), ειναι σε λειτουργια αλλα ακινητοποιημενο και αφου τοποθετησω την 1η ταχυτητα ή την οπισθεν, χωρις καποιο προβλημα στην αισθηση σασμαν - συμπλεκτη, με το που κανει το αμαξι να μετακινηθει, ακουγεται ενας 'κουφιος' ηχος (γκουπ), σαν να προερχεται απο το συστημα του αξονα κινησης στους εμπρος τροχους. Ο ηχος δεν ακουγεται οταν στριβω η οδηγω με οποιαδηποτε αλλη ταχυτητα κινησης. Καμμια ιδεα?
-
Ψάχνω να βρω ένα φορητό δραπανοκατσάβιδο για να αλλάζω λίγο πιο εύκολα τροχούς στο αυτοκίνητο. Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι ?? Βασικά το μόνο που μ ενδιαφέρει είναι πόση ισχύ θα χρειαστώ.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Ψάχνω να βρω ένα φορητό δραπανοκατσάβιδο για να αλλάζω λίγο πιο εύκολα τροχούς στο αυτοκίνητο. Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι ?? Βασικά το μόνο που μ ενδιαφέρει είναι πόση ισχύ θα χρειαστώ. -
Πάρε την κρυάδα ( από τιμές εννοώ ) αφού θέλεις το εργαλείο.
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Ψάχνω να βρω ένα φορητό δραπανοκατσάβιδο για να αλλάζω λίγο πιο εύκολα τροχούς στο αυτοκίνητο. Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι ?? Βασικά το μόνο που μ ενδιαφέρει είναι πόση ισχύ θα χρειαστώ.Έχουν πάρει φίλοι από ebay με 50ε ηλεκτρόκλειδο, κρουστικό με ρυθμιζόμενη ροπή.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Πάρε την κρυάδα ( από τιμές εννοώ ) αφού θέλεις το εργαλείο.Επειδή τις είδα αυτές τις τιμές ρωτάω μήπως έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι πιο φθηνό .... Βασικά για το ξεβίδωμα το θέλω, στο βίδωμα δεν το εμπιστεύομαι .
Αντώνη για εξηγησε μου λίγο τη διαφορά ανάμεσα στο ηλεκτρόκλειδο και το δραπανοκατσάβιδο γιατί με πιάνεις λίγο αδιάβαστο@bill Κανα τηλέφωνο να παραγγείλουμε το εργαλείο έχεις ???
-
Σημερα παρατηρησα καποιο αυτοκολλητο στο ντουλαπακι, σχετικα με τον αεροσακο, το οποιο αναγραφει '05/2010'.
Συμπεραινω πως εχει να κανει ή με ελεγχο του συστηματος ή με αλλαγη.
Τι απο τα δυο ισχυει? -
αλλαγή των πυροτεχνικών
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
αλλαγή των πυροτεχνικώνΠοσα €?
-
800ευρω
-
Άλλαξε αμαξι καλύτερα
Θεωρητικά στα 10 χρόνια θέλουν αλλαγή, στα peugeot είχε βγει οδηγία ότι πάει στα 15 χρόνια επειδή μέσω ερευνών διαπίστωσαν ότι δουλεύουν αξιόπιστα μέχρι τότε μπλα μπλα. -
Ιtalakia πιστευω πως κανεις πλακα...
Αν ειναι να δωσω 800€, παιρνω αυτο:viewtopic.php?f=9&t=42065
και αυτο:
viewtopic.php?f=9&t=41475
και ειμαι
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........