-
-
καλα δεν μπορω να ξερω αν ηταν ιδιες οι συνθηκες του ενος ταξιδιου και του αλλου, αλλα το ανεβασμα σε κυβικα δε σημαινει οτι αναβαινουν αναλογικα οι καταναλωσεις , το ιδιο ισχυει και για τη μεση ταχυτητα
-
η κορβετε εχει 160 ή μηπως 120? γιατι το ειχα διαβασει παλια , αλλα δε θυμαμαι
νομιζω οτι ηταν 120
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα δεν μπορω να ξερω αν ηταν ιδιες οι συνθηκες του ενος ταξιδιου και του αλλου, αλλα το ανεβασμα σε κυβικα δε σημαινει οτι αναβαινουν αναλογικα οι καταναλωσεις , το ιδιο ισχυει και για τη μεση ταχυτητακαι ομως τα κυβικα ανεβαζουν την καταναλωση.
και ο πιο απλος τροπος να στο εξηγησω ειναι να σου πω οτι ενα διλιτρο καιει πολυ περισσοτερο απο ενα χιλιαρακι. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα δεν μπορω να ξερω αν ηταν ιδιες οι συνθηκες του ενος ταξιδιου και του αλλου, αλλα το ανεβασμα σε κυβικα δε σημαινει οτι αναβαινουν αναλογικα οι καταναλωσεις , το ιδιο ισχυει και για τη μεση ταχυτηταοχι βέβαια αλλά δεν είναι κ τόσο μικρή η διαφορά τους. Μιλάμε για 1500 ολόκληρα κ.εκ διαφορά.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η κορβετε εχει 160 ή μηπως 120? γιατι το ειχα διαβασει παλια , αλλα δε θυμαμαινομιζω οτι ηταν 120
Για τη Ζ06 θυμάμαι το 160. Δεν ξέρω αν έχει ίδιο κιβώτιο με την απλή.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καλα δεν μπορω να ξερω αν ηταν ιδιες οι συνθηκες του ενος ταξιδιου και του αλλου, αλλα το ανεβασμα σε κυβικα δε σημαινει οτι αναβαινουν αναλογικα οι καταναλωσεις , το ιδιο ισχυει και για τη μεση ταχυτητα
οχι βέβαια αλλά δεν είναι κ τόσο μικρή η διαφορά τους. Μιλάμε για 1500 ολόκληρα κ.εκ διαφορά.
1000- είναι η διαφορά τους.
-
το 35 ειναι ψαρωτικο
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
καλα δεν μπορω να ξερω αν ηταν ιδιες οι συνθηκες του ενος ταξιδιου και του αλλου, αλλα το ανεβασμα σε κυβικα δε σημαινει οτι αναβαινουν αναλογικα οι καταναλωσεις , το ιδιο ισχυει και για τη μεση ταχυτητα
οχι βέβαια αλλά δεν είναι κ τόσο μικρή η διαφορά τους. Μιλάμε για 1500 ολόκληρα κ.εκ διαφορά.
1000- είναι η διαφορά τους.
πάλι είναι πολλά...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
καλα δεν μπορω να ξερω αν ηταν ιδιες οι συνθηκες του ενος ταξιδιου και του αλλου, αλλα το ανεβασμα σε κυβικα δε σημαινει οτι αναβαινουν αναλογικα οι καταναλωσεις , το ιδιο ισχυει και για τη μεση ταχυτητα
και ομως τα κυβικα ανεβαζουν την καταναλωση.
και ο πιο απλος τροπος να στο εξηγησω ειναι να σου πω οτι ενα διλιτρο καιει πολυ περισσοτερο απο ενα χιλιαρακι.ναι αλλα δεν καιει απαραιτητα διπλασια περισσοτερο, επισης παιζουν ρολο κι αλλοι παραγοντες , αλλα για να στο εξηγησω κι εγω απλα αν ενα 2λιτρο εχει μεση 12 τοτε μια 6λιτρη φερραρι δε σημαινει οτι θα εχει μεση 12χ3= 36
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα δεν μπορω να ξερω αν ηταν ιδιες οι συνθηκες του ενος ταξιδιου και του αλλου, αλλα το ανεβασμα σε κυβικα δε σημαινει οτι αναβαινουν αναλογικα οι καταναλωσεις , το ιδιο ισχυει και για τη μεση ταχυτητα
και ομως τα κυβικα ανεβαζουν την καταναλωση.
και ο πιο απλος τροπος να στο εξηγησω ειναι να σου πω οτι ενα διλιτρο καιει πολυ περισσοτερο απο ενα χιλιαρακι.ναι αλλα δεν καιει απαραιτητα διπλασια περισσοτερο, επισης παιζουν ρολο κι αλλοι παραγοντες , αλλα για να στο εξηγησω κι εγω απλα αν ενα 2λιτρο εχει μεση 12 τοτε μια 6λιτρη φερραρι δε σημαινει οτι θα εχει μεση 12χ3= 36
K ενα παπακι ποσο θα καιει δηλαδη ?
-
αυτα τα φουλαρουν με 5 ευρω
θελω να μας πει ο sv2 τι καταναλωση εχει η 599 για να δω αν στεκει αυτο που ειπα πριν
θυμαμαι παντως οτι το X5 4.4 που ειχε πεσει για ενα φεγγαρι στα χερια ενος γνωστου μου εκαιγε 25
-
Οδήγισα μια c200 ένα μοντέλο πρίν από αυτό που κυκλοφορεί πραγματικά τραγικό αυτοκίνητο τιμόνι για τα μπάζα αργό χωρίς αίσθηση , επαναφορά 'οσο για γρηγοράδα σασμάν για τα μπάζα psa 15 χρόνια πρίν και το χειρότερο το αυτοκίνητο μου φάνηκε ότι στρίβει σε δύο χρόνους πρώτα ανάβει το λαμπάκι του esp σε κόβει αλλά μετά εκεί που δν το περιμένεις έρχεται μια καλή δώση υπερστροφής μένεις μλκας και πετάγεται πάλι το esp να σε κόψει απορώ ποιός αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο όταν κυκλοφορούσε η e46 και Β7 Α4 .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Οδήγισα μια c200 ένα μοντέλο πρίν από αυτό που κυκλοφορεί πραγματικά τραγικό αυτοκίνητο τιμόνι για τα μπάζα αργό χωρίς αίσθηση , επαναφορά 'οσο για γρηγοράδα σασμάν για τα μπάζα psa 15 χρόνια πρίν και το χειρότερο το αυτοκίνητο μου φάνηκε ότι στρίβει σε δύο χρόνους πρώτα ανάβει το λαμπάκι του esp σε κόβει αλλά μετά εκεί που δν το περιμένεις έρχεται μια καλή δώση υπερστροφής μένεις μλκας και πετάγεται πάλι το esp να σε κόψει απορώ ποιός αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο όταν κυκλοφορούσε η e46 και Β7 Α4 .δηλαδη δεν του βρήκες τίποτα θετικό?
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Οδήγισα μια c200 ένα μοντέλο πρίν από αυτό που κυκλοφορεί πραγματικά τραγικό αυτοκίνητο τιμόνι για τα μπάζα αργό χωρίς αίσθηση , επαναφορά 'οσο για γρηγοράδα σασμάν για τα μπάζα psa 15 χρόνια πρίν και το χειρότερο το αυτοκίνητο μου φάνηκε ότι στρίβει σε δύο χρόνους πρώτα ανάβει το λαμπάκι του esp σε κόβει αλλά μετά εκεί που δν το περιμένεις έρχεται μια καλή δώση υπερστροφής μένεις μλκας και πετάγεται πάλι το esp να σε κόψει απορώ ποιός αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο όταν κυκλοφορούσε η e46 και Β7 Α4 .προσωπικα με μια τετοια με AMG πακετο (αναρτηση / διατρητα μοσχαρια φρενα ) και αυτοματη, περασα καλα στα βουνα της χαλκιδικης 2 βροχερες μερες του περασμενου νοεμβριου....
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Οδήγισα μια c200 ένα μοντέλο πρίν από αυτό που κυκλοφορεί πραγματικά τραγικό αυτοκίνητο τιμόνι για τα μπάζα αργό χωρίς αίσθηση , επαναφορά 'οσο για γρηγοράδα σασμάν για τα μπάζα psa 15 χρόνια πρίν και το χειρότερο το αυτοκίνητο μου φάνηκε ότι στρίβει σε δύο χρόνους πρώτα ανάβει το λαμπάκι του esp σε κόβει αλλά μετά εκεί που δν το περιμένεις έρχεται μια καλή δώση υπερστροφής μένεις μλκας και πετάγεται πάλι το esp να σε κόψει απορώ ποιός αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο όταν κυκλοφορούσε η e46 και Β7 Α4 .το αγορασε αυτος που δεν τον ενδιαφερει το τιμονι και οι γρηγορες αλλαγες.
αυτος που τον ενδιαφερει η ποιοτητα και η ασφαλεια. -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Οδήγισα μια c200 ένα μοντέλο πρίν από αυτό που κυκλοφορεί πραγματικά τραγικό αυτοκίνητο τιμόνι για τα μπάζα αργό χωρίς αίσθηση , επαναφορά 'οσο για γρηγοράδα σασμάν για τα μπάζα psa 15 χρόνια πρίν και το χειρότερο το αυτοκίνητο μου φάνηκε ότι στρίβει σε δύο χρόνους πρώτα ανάβει το λαμπάκι του esp σε κόβει αλλά μετά εκεί που δν το περιμένεις έρχεται μια καλή δώση υπερστροφής μένεις μλκας και πετάγεται πάλι το esp να σε κόψει απορώ ποιός αγόραζε αυτό το αυτοκίνητο όταν κυκλοφορούσε η e46 και Β7 Α4 .για αυτό που είναι φτιαγμένη η μερσεντες είναι καταπληκτική...
άνετη και ταξιδιάρα... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ένα αντίστοιχο 1800 με 130-140 σταθερά καίει ~8.για +40χλμ έχεις διπλάσια κατανάλωση.
Και με ένα 1.4Τ έχεις ακόμα μικρότερη...
Αλλά απ'όσο γνωρίζω δεν υπάρχει 1.4/1.8 με 400ps...για αυτό που είναι φτιαγμένη η μερσεντες είναι καταπληκτική...
άνετη και ταξιδιάρα...Αν την πάρεις αυτόματη και πας μόνο ευθεία, όντως...
Αλλα χειροκίνητο κιβώτιο και τιμόνι στις προηγούμενες γενιές ήταν... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Αν την πάρεις αυτόματη και πας μόνο ευθεία, όντως...
Αλλα χειροκίνητο κιβώτιο και τιμόνι στις προηγούμενες γενιές ήταν...φυσικά και αυτόματη... το θέμα είναι να είναι ασφαλής και προβλέψιμη εντός των ορίων, και η μέρκα τα καταφέρνει μια χαρά...
οδηγάς και δεν ακούγεται τίποτα ... -
Εντάξυ πιθανόν για έναν ηλικιομένο το αμάξι να είναι οκ αλλά αν έχεις απαιτήσεις και ακούς πισωκίνητο με 163 άτια και σου δημιουργιθούν προσδοκίες απλά μένεις με την χαρά , εντάξυ άνεση έχει αλλά εμένα δν με πολυενδιαφέρει αν δν μπορείς να διασκεδασεις με το αυτοκίνητο.
Οδήγησα....