-
Βελτιωσεις,π@π@αριες (με το συμπαθιο) και κολοκυθια τουμπανα!!!
Θελεις γρηγορο αμαξι?ΕΕΕ βαλε μερικα γραμματιακια παραπανω,σφιχτοκωλιασε και λιγο και το πηρες το ομορφο και γρηγορο αμαξακι σου!!!Τοσα και τοσα γρηγορα,ομορφα και GUARANTED υπαρχουν,τι να τις κανεις τις 'βελτιωσεις'?Το θεμα ειναι να εχεις ενα αμαξακι ασφαλη,γρηγορο και κυριως ΡΟΠΑΤΟ για προσπερασεις.
ΖΗΤΩ ΤΑ ΜΑΜΗΣΙΑ ΤΟΥΤΟΥ!!!! -
Ναι και συμφωνώ. Αλλά μη ξεχνάμε ότι για κάποιους η μετατροπή - βελτίωση είναι μέσα στο αίμα τους.
Ακόμα και το μεγαλύτερο μοντέλο μιας εταιρείας να κάνουν οικονομία για να αγοράσουν πάλι θα καταλήξουν στη μετατροπή που θα τους δώσει το κάτι παραπάνω. Κατά τη γνώμη τους πάντα.
Είναι τρόπος σκέψης. -
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μη κάνει κάποιος μετατροπές που θέλει στο αυτοκίνητό του (εκτός από το κόστος). Οι μετατροπές μπορεί να βελτιώνουν εργοστασιακά προβλήματα ή το αντίθετο. Όποιος ξέρει τι κάνει δεν έχει κανένα πρόβλημα, η μόνη διαφορά είναι ότι για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με μια εργοστασιακή μετατροπή πρέπει να ξοδέψεις πολλές φορές το ποσό που σε χρεώνει το εργοστάσιο για να το αγοράσεις.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μη κάνει κάποιος μετατροπές που θέλει στο αυτοκίνητό του (εκτός από το κόστος). Οι μετατροπές μπορεί να βελτιώνουν εργοστασιακά προβλήματα ή το αντίθετο. Όποιος ξέρει τι κάνει δεν έχει κανένα πρόβλημα, η μόνη διαφορά είναι ότι για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα με μια εργοστασιακή μετατροπή πρέπει να ξοδέψεις πολλές φορές το ποσό που σε χρεώνει το εργοστάσιο για να το αγοράσεις.Δεν υπάρχει κανένας λόγος?
Ερωτήματα:
1] Πως πιστεύεις ότι θα βρεις υποψήφιο αγοραστή για μεταπώληση? όσο πιο εκτεταμένες οι αλλαγες τόσο πιο δύσκολο.
2] Πως πιστεύεις ότι θα συντηρείς το αυτοκίνητο? Ειδικά αν είσαι από επαρχία και λαμβάνοντας υπ'όψιν ότι οι πιο καλοί και επαγελματίες βελτιωτές είναι Αθήνα?
3] Τι εγγύηση θα έχεις? Το εργοστάσιο σε εξασφαλίζει ότι και σε σκίσιμο το αυτοκίνητο έχει την εγγύησή του. Επίσης γνωρίζεις πως να αποφύγεις τις κακοτοπιές από άλλους ιδιοκτήτες. Στην βελτίωση είσαι μόνος σου. Άντε και άλλαξες πρόγραμμα, άλλξες εισαγωγή-εξαγωγή. Μπορείς να το σκίζεις κάθε μέρα όπως το 'μαμά' ? Ειδικά αν έχεις τούρμπο?
Μήπως οι περισσότεροι πάνε σαν κότες αρκούμενοι στο άγριο look στον θόρυβο και στην σκάστρα και αν τύχει μια στις τόσες ένας 'προκλητικός' τότε το πατάνε λίγο παραπάνω?
Για πόση ώρα πιστεύεις μπορείς να πάς με 200+ στην Ελλάδα από Μάιο-Σεπτέμβριο? και πόσες φορές μπορείς να το κάνεις αυτό?
Χώρια το πόσα περιφερειακά μπορεί να 'παραδώσουν' πνέυμα ακόμα και αυτά που δεν πάει ο νους σου.
4] Με ποια διαδικασία μπορείς να καταλήξεις σε 'σωστό' βελτιωτή? Που ξέρει τι κάνει, πως το κάνει, έχει αξιόπιστα υλικά, παρέχει πραγματική εγγύηση, και δεν είναι λαμόγιο?
ίσως σε πιο ανεπτυγμένες αυτοκινητιστικά χώρες να βρίσκεις εύκολα σωστό επαγγελματία. Αλλά εδώ...
-
συμφωνω σε ολα!δεν ειμαι κατα των βελτιωσεων αλλα υπερ!ειμαι κατα των μετατροπων!εχει διαφορα.αυτο πχ με το alto η το atos που τουρμπιστηκε ειναι μετατροπη για καποιους ηλιθιους που νομιζουν οτι θα εχουν ενα γρηγορο αυτοκινητο ενω στην ουσια θα εχουν ενα επικινδυνο αυτοκινητο εκτος προδιαγραφων χρησης κ κατασκευαστη.δεν μιλαμε για μεταπωληση βεβαια γιατι δεν υπαρχει απλα.μετα θα τα βλεπεις αυτα με το σηματακι του δημου εγκατειλημμενο.αντιθετα αν πχ η tein εχει μια αναρτηση για το mx μου η η kn ενα φιλτρο σημαινει οτι αυτα τα προιοντα εχουν δοκιμαστει για το αμαξι μου κ οντως ειναι βελτιωτικα απο επωνυμες μεγαλες εταιριες που δοκιμαζουν ξεχωριστα τα προιοντα τους για καθε αυτοκινητο.αυτο για μενα ειναι βελτιωση.τωρα αυτα του καθε μαστρο-δαρα κ μαστρο νταβελη εγω τα ακουω βερεσε
-
Το οτι εισαι απο επαρχια δεν σημαινει οτι δεν εχει καλους μηχανικους.Ισα-ισα επειδη ειναι επαρχια και η κοινωνια ειναι κλειστη και ξερει ο ενας τον αλλον βγαινει ευκολα η φημη.Ειτε ειναι αυτη καλη,ειτε κακη.Ετσι ξερουν ολοι ποιος αξιζει και ποιος οχι.Την βελτιωση την εκανα στην επαρχια(αν και δεν μ'αρεσει η λεξη επαρχια)γιατι ειμαι απο επαρχια.Εδω εχουμε το πολυ 3 μηχανικους ενω στην Αθηνα 10,003.Αντε βρες ποιος αξιζει.Τωρα εγω απο που την εκανα δεν εχει και πολυ σημασια απο την στιγμη που εχετε τα βγαλει τα συμπερασματα σας.Αν θελετε μπορειται να ασχοληθειται με το αυτοκινητο καποιου αλλου.
-
To θέμα είναι ότι στην Αθήνα (άντε και Θεσ/κη) υπάρχουν αντιπρόσωποι μεγάλων βελτιωτικών οίκων του εξωτερικού, που προσφέρουν μια κάποια 'εξασφάλιση' αν και αυτό ελέγχεται.
Στην επαρχία είναι πιο δύσκολο αυτό. Μπορεί στους 50 νομούς (πλην Αθήνα-Θεσ/κη) να υπάρχουν κατ'εμέ 2-10 καλοί 'μάστορες' αλλά όπως είπα και πιο πριν μέσω ποιας διαδικασίας μπορείς να ελέγξεις ποιος είναι καλός?
Ένα εργοστάσιο κάνει άπειρες δοκιμές σε πίστες και δρόμους για να εξελιξει τις αναρτήσεις, το πλαίσιο και το μοτέρ ενός αυτοκινήτου.
Με ποιον τρόπο ο 'μαστρο-μήτσος' έχει εξετασει τις μετατροπές που κάνει. Τι quality control εχει εφαρμόσει. Πως ξερει τα υλικά που βάζει (συνήθως από διαφορετικούς κατασκευαστές) αν θα αντέξουν και σε ποια χρήση θα αντέξουν? (πχ στο παράδειγμα Αθήνα-Θεσν/κη με 200+ το καλοκαίρι, ή μία διαδρομή Λάρισα-Γιαννενα με πολλές ανηφοριές-στροφές προσπεράσεις κλπ).
Και τέλος πέραν του τούρμπο ή κομπρεσσορα που τα αποτελέσματα φαίνονται αμέσως, πως εξασφαλίζεις αν όντως πήρες τα 5-15 άλογα που σου έταξε? Με δυναμομέτρηση που την κάνει ο ίδιος ή συνεργάτες του? και φυσικά χαλαρά μαγειρεύει ότι θέλει?
Συμφωνώ με τον hera όπως το θέτει. Άλλο βελτίωση, άλλο μετατροπή. Όμως ακόμα και με επώνυμα εγγυημένα προιόντα ανα τα βάλουμε όλα μαζι μήπως πάλι είμαστε στα χωράφια της μετατροπή? Δλδ μπορεί ένα φίλτρο ή ένα πρόγραμμα ή μια ανάρτηση μόνο να είναι οκ αλλά όλα μαζι?
Δεν διαφωνώ ότι μια μελετημένη δουλειά μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο γρηγορο και ασφαλές. Απλά το να βρεις τον σωστό άνθρωπό με τα σωστά προιόντα και για το σωστό αμάξι είναι κάτι δύσκολο και επικύνδυνο.
-
Ο χρήστης i2d_group έγραψε:
και στο κατω κατω ολοι εσεις με τις κοινωνικες σας ευαισθησιες να φανταστω οτι δεν εχετε πεταξει σκουπιδια κατω ε?Οχι, ποτέ, πού τό'ξερες;
μερικοι απο εσας πριν παρετε το ακριβο σας super duper ουαου οικολογικο αυτοκινητο σας δεν οδηγουσατε κατι εξισου ρυπογονο με του παιδιου ε?
Χμμμ, μπα, όχι.
προσωπικα δεν ειμαι της κριτικης αλλα της αυτοκριτικης
Does not compute.
-
Αν υπάρχει κάτι σε **Bolt-on **και απο βελτιωτή του εξωτερικού που το σέτ το έχει στην αγορά 2-3 χρόνια και έχει καλές κριτικές απο παιδιά που το φόρεσαν έχει καλώς. Αν μπεί κανείς σε forum του εξωτερικού μπορεί εύκολα να βρεί κριτική για κάποιο εξάρτημα ή σέτ που χρειάζεται, επίσης στα ειδικά περιοδικά του χώρου σε Ευρώπη και Αμερική αν δεν υπάρχει μεγάλη απόκλιση στις κριτικές παίρνεις μια καλή γνώμη και αποφασίζεις αν θα προχωρήσεις στην βελτίωση οχι μετατροπή εδώ η κριτική των περιοδικών σε πολλά θέματα είναι διάτρητη για να το πώ κομψά, σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί που έγιναν **Tuners **επειδή είχαν κάποια κεφάλαια να επενδύσουν ενώ το θέμα του Tuning είναι καθαρά **τεχνικό/τεχνολογικό **και προυποθέτει εκτός απο τεράστια εμπειρία, γνώσεις και επαγγελματική συνέπεια και ήθος κάτι που είναι **αγαθό σε ανεπάρκεια **στην χώρα μας, δυστυχώς.
Το **Tuning **απαιτεί πολύ διάβασμα πέρα απο τις βασικές γνώσεις, συνεχή ενημέρωση, καθημερινή επαφή με τον οίκο του εξωτερικού για την μεταφορά εμπειρίας, να ασχολείται καθημερινά με τα τεχνικά θέματα ο αρμόδιος και όχι με τα εμπορικά του, να εκπαιδεύεται ο ίδιος και το προσωπικό του στις εγκαταστάσεις του ξένου οίκου και γενικά να έχει μια σωστή και σφαιρική αντιμετώπιση του θέματος Tuning, αλλιώς ας δηλώνουν μόνο έμποροι/μεταπωλητές και όχι να παριστάνουν τους αρχιμηχανικούς της F1 και του WRC σε πελάτες/θύματα οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να είναι μηχανολόγοι για να βελτιώσουν το αυτοκινητό τους.
Οι περισσότεροι είναι τελείως άσχετοι με το θέμα αλλά σίγουρα στις δουλειές τους και στο αντικείμενο τους θα πιάνουν πουλιά στον αέρα, αυτή η άγνοια τους στο συγκεκριμένο θέμα δεν πρέπει επ' ουδενί να τους καθιστά θύματα του κάθε επιτήδειου, είμαι σίγουρος πως τύποι σαν αυτόν που ανέφερε ο **nasos/sti **αν τους είχε ζητηθεί πρίν παραλάβουν το αυτοκίνητο να υπόγραφαν συμβόλαιο για την βελτίωση με καταγραμμένες όλες τις προφορικές λεπτομέρειες / φούμαρα που ξεστομίζουν, απλά δεν θα αναλάμβαναν το αυτοκίνητο, τόσο καλά.
Αυτές οι συμπεριφορές είναι του χειρίστου είδους και σε αυτούς που δεν σέβονται την περιουσία του άλλου και δεν σέβονται βεβαίως και τον εαυτό τους και επειδή δεν υπάρχει μέριμνα που να προστατεύει το θύμα άμεσα και όχι με τις γνωστές δικηγορίστικες π@@@@ριές και αποφάσεις που βγαίνουν σε 5-7 χρόνια κλπ παραδικαστικά, του σπάς τα μούτρα του αλήτη και τον πληρώνεις ακόμα λίγο παραπάνω αλλά το φχαριστιέσαι.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Θύματα.
ακριβως.υπηρξα κ εγω.κ για του λογου το αληθες..
http://www.alfisti.gr/forum/viewtopic.php?t=1150Μου αρέσει που εξακολουθείς να αποκαλείς το κωλομάγαζο 'οίκο' βελτιώσεων. Απατώνες ολκής. Αντί να κάνουν τη δουλειά τους, δηλαδή να επιδιορθώνουν και να συντηρούν τα αυτοκίνητα του κοσμάκη, παριστάνουν τους ειδικούς και ληστεύουν ανυποψίαστους. Κατά τη γνώμη δε είναι (δυνάμει ή εκ του αποτελέσματος) εγκληματίες.
Πόσοι άραγε έχουν καρφωθεί σε κολώνες ή έχουν βγει στο άλλο ρεύμα θερίζοντας οικογένειες επειδή το τουτού τους ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕ την ιπποδύναμη που του πρόσθεσε ο 'βελτιωτής' χωρίς την ανάλογη στήριξη φρένων, κιβωτίου, τιμονιού, σασί ή επειδή σμπαραλιάστηκε ο κινητήρας ενώ αυτοί έμπαιναν στη στροφή; -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Προσωπικά δεν θα έκανα ποτέ μια βελτίωση στο αμάξι μου, όποιο και αν ήταν αυτό. Ίσως μόνο αν είχα 100% εξασφάλιση στην αξιοπιστία κάτι που θα ίσχυε αν είχα 'κολλητό' τον βελτιωτή και άρα μπορούσα να ξέρω τι καπνό φουμάρει, ή αν η βελτίωση γινότανε με την 'ευλογία' και την εγγύηση της εταιρίας (όχι του αντιπροσώπου).Αν θες παραπάνω άλογα και δεν φτάνει η τσέπη σου, βάλε κάποιες δόσεις παραπάνω, ή ανέβαλλε την αγορά σου ένα χρόνο.
Άλλη λύση είναι να πάρεις γυμνό το αμάξι από εξοπλισμό και να έχεις την μεγαλύτερη έκδοση. Όταν θα έχεις τα λεφτά που θα έδινες για βελτίωση, δώστα κι βάλε δέρματα, και parking sensors, και mp3 κλπ.
Θα είσαι σίγουρα ασφαλής από αξιοπιστία και θα είσαι και καλά σε μεταπώληση. Κανείς δεν θα σου πει : ' φίλε το mp3 δεν το πήρες μαμά αλλά το έβαλες μετά' (ειδικά αν είναι εργοστασιακό). ούτε θα σου πει ότι 'τα δερμάτινα δεν είναι μαμά'. Ίσα ίσα που θα σε ευχαριστεί κι όλας.
Αν όμως έχει αλλάξει εκκεντροφόρους, προγράμματα, καπάκια, εξατμίσεις κλπ, ακόμα και αν είσαι αξιόπιστος αντε πούλα το !!
Δεν συζητάω για τουρμπίνες!!
Πιστευω ότι έτσι και πολλά χρήματα γλυτώνεις , και σίγουρος είσαι.
Μάλιστα πολλα από τα λεφτά θα τα γλυτώσεις στα service όπου θα σου αρκεί ενα εξουσιοδοτημένο, καθώς δεν θα χρειάζεσαι ειδικό να χειριστεί την 'τεχνολογία Μαστρομήτσος-Developments'.
Μετατροπές δικαιολογώ μόνο αν το βλέπεις σαν χόμπυ. Τότε ναι όπως ο άλος τα δίνει στα μπουζούκια, ή στα ακριβά έπιπλα, ή στα ακριβά ρούχα, εσύ τα δίνεις για να πάρεις άλογα και να έχεις την χαρά της δημιουργίας.
Σε άλλη περίπτωση όμως όχι.
Opws poly swsta to etheses, tha symplhrwsw oti yparxoun autoi pou to xompy tous einai h veltiwsh, opou asxolountai monoi tous polles fores h se synergasia me ton mastora gia na veltiwsoun kai yparxoun kai oi epeidixiomaneis effetzides 'filoi' tou tuning pou ta skane xwris na exoun kanena pragmatiko endiaferwn apla gia na poulhsoun mourh. Sinhthws oi deuteroi pernane flat out mprosta apo thn kafeteria tou xwriou tous kai meta parkaroun to super autokinhto tous exw apo authn, otan de, pane kapio taxidi mia fora sta 5 xronia(mhn fygoume apo thn geitonia savvatokyriako twra pou valame kai 19ares!) tote kathe 10 lepta kovoun apo ta 120 sta 80 'gia na xekourastei to moter'.
-
abcd
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
για να συμπληρωσω αυτος ο δαρας μου θυμιζει εναν αλλο απατεωνα ton rotary beat στην ν.χαλκηδονα οπου κ καλα ειναι μαγος των βανκελ.εχει κατι rx7 που τερατοποιει κ μολις φτασεις στην αχαρνων ξαναγυρνας πισω με το μοτερ κ την ψ@@λη στα χερια! α ρε μπουνιδια που θελουν...Εγω παλι γιατι εχω να πω ΜΟΝΟ καλα λογια για τον rotary beat aka Πετρο ο οποιος εκτος απο αριστος Μηχανικος στα Wankel και γνωστης φυσικα ειναι και **ΥΠΕΡΟΧΟΣ ανθρωπος **???
Νομιζω , την υπερασπιση του , του την οφειλω και με το παραπανω για τις ατελειωτες ωρες που ξοδευσαμε νυχθημερον πανω απο το αυτοκινητο μου προκειμενου να κυκλοφορω εγω 'υπερηφανος' στον δρομο ....
Δεχομαι πως η δικια σου εμπειρια , για τους χ,ψ λογους , μπορει να ειναι αρνητικη ...
Αυτα συμβαινουν , σιγουρα ...'Απατεωνας' ομως ο Πετρος ????
Αν ειναι δυνατον ...
Ορισμενες φορες καλο θα ηταν να ειμαστε προσεκτικοτεροι στις διατυπωσεις μας ..... -
οταν φιλε μου παω ως καινουριος πελατης (μετα και απο οσα διαβασα στο μχ κλαμπ)κ με αντιμετωπιζει οπως αντιμετωπισε εμενα τοτε η δεν ειναι επαγγελματιας η δεν θελει αλλους πελατες κ κοροιδευει αυτους που εχει.συν το γεγονος οτι κ το αφεντικο μου που εχει rx7 το πηγε σαυτον τον υπεροχο ανθρωπο κ του κατρστρεψε το μοτερ κ μιλαμε ο,τι ο ανθρωπος δεν πηγε να το βελτιωσει!φυσικα κ επιμενω στον χαρακτηρισμο αυτο μια κ αυτη την εντυπωση απεκομισα κατα την επισκεψη μου στον οικο του αλλα κ απο αλλες μαρτυριες πολυ χειροτερες ειδικα κατοχων rx7.υπαρχουν ομως κ αλλου πορτοκαλιες...
-
Έπιτρέψτε μου καταρχάς ένα σχόλιο εντελώς φιλικά προς τους moderators αυτού του forum. Είμαστε στην 9η σελίδα ενός topic που αναφέρεται στις τούρμπο μετατροπές και τα εντώς θέματος σχόλια είναι το πολύ τρία με τέσσερα. Οχτώ σελίδες διαβάζουμε για την επίδραση της αφαίρεσης του καταλύτη και για τους απαταιώνες Έλληνες βελτιωτές. Από την άλλη δέχομαι την προσωπική εμπειρία καθενός από οποιονδήποτε βελτιωτή , μπετατζή, κουρέα κλπ αλλά θεωρώ απαράδεκτες τις αναφορές του τύπου μου είπανε άκουσα , το είδα στον ύπνο μου. Όπως και να χει νομίζω ότι ένα τόσο μεγάλο σε αριθμό μελών και θεμάτων forum χρειάζεται πιο αυστηρή επιτήρηση για να συνεχίσει να έχει νόημα. Εγώ ειλικρινά θέλω να γράψω για τη δική μου εμπειρία και φοβάμαι μήπως κάποια από τα πράγματα που θα πω έχουν καλυφθεί αφού προφανώς δεν κάθισα να διαβάσω όλα ένα ένα τα ποστ για τους καταλύτες και τα υπόλοιπα.
Εντός θέματος τώρα.
Είμαι ευτυχής κάτοχος ένος mazda miata MK1 μοντέλου 97. Το αυτοκίνητο για μένα είναι ότι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος στα αντίστοιχα λεφτά αλλά του έλειπε ένα πράγμα , το γκάζι. Το αυτοκίνητο έχει ονομαστική ισχύ 90 άλογα που στην πραγματικότητα είναι λίγο παραπάνω από 100. Μετά από πολύ ψάξιμο (και έχοντας τις χειρότερες αρχικές εντυπώσεις για την τουρμπίνα και σαν τρόπο οδήγησης και σαν αξιοπιστία) κατέλειξα στην τοποθέτηση ενός turbo kit της Greddy που έφερα από Αμερική. Προχώρησα σε αυτή την κίνηση με γνώμονα το πολύ μειωμένο αρχικό κόστος αλλά και την μεγάλη εμπειρία που υπήρχε σχετικά με το συγκεκριμένο κιτ στην Αμερική. Το κιτ το είχα στα χέρια μου με κόστος περίπου στα 1150 ευρώ και η τοποθέτηση έγινε στο συνεργείο του Rotary Beat στο οποίο αναφέρεται και ο φίλος Heras παραπάνω από τον οποίο θα ήθελα να μοιραστεί μαζί μας τις συγκεκριμένες άσχημες εμπειρίες του για να προφυλαχτούμε και εμείς. Εγώ όπως και να χει έμεινα απόλυτα ευχαρισημένος από το μηχανικό και τον άνθρωπο Πέτρο ,που λέει και o Blacktan από πάνω , το κιτ αναβαθμίστηκε , όπως και το αμάξι συνολικότερα (φρένα , διαφορικό κλπ) και το αποτέλεσμα είναι σήμερα το αμάξι να δουλεύει στα 0,55 bar , να βγάζει κοντά στα 170-180 άλογα και 25 κιλά ροπή(αυτό το κοντά είναι μεγάλη συζήτηση και έχει να κάνει με την αξιοπιστία των δυναμομέτρων και των μετρήσεών τους αλλά είναι για άλλο θέμα). Σημειώνω ότι μοτέρ δεν ανοίχτηκε ποτέ, το αμάξι όταν τοποθετήθηκε η τουρμπίνα είχε 125000 χλμ και τώρα έχει 192000 , αρκετά από τα οποία έχουν γίνει μέσα στην πίστα των Μεγάρων. Εννοείται ότι στο αμάξι γίνεται προσεκτική χρήση και συντήρηση (αλλαγές λαδιών κυρίως) και δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα στο μοτέρ παρά μόνο διάφορα ψιλοπροβλήματα που έχουν σχέση με πριφερειακά συστήματα .Για να τελειώσω τα συμπέρασμτά μου από την εμπλοκή μου με την τουρμπίνα τα τελευταία 2,5 χρόνια, είναι τα εξής. Η τουρμπίνα είναι μια πολύ καλή λύση για αύξηση της ιπποδύναμης και μπορεί να είναι απόλυτα αξιόπιστη όταν γίνεται σωστή μελέτη και εφαρμογή στο είδος της τουρμπίνας που χρησιμοποιείται, την μέγιστη πίεση που μπορεί να αντέξει το συγκεκριμένο μοτέρ και πάνω από όλα στη ρύθμιση του μίγματος που είναι και το πιο σημαντικό. Νομίζω ότι μεγάλο μέρος της ευθύνης της κακής φήμης της τουρμπίνας στην Ελλάδα φέρει η ίδια η ικανότητά της να δίνει πολύ εύκολα ιπποδύναμη όχι όμως το ίδιο εύκολα αξιοπιστία. Οι Έλληνες μηχανικοί της περασμένης δεκαετίας με ευκολία προσέφεραν τα άλογα που ήθελε κάθε αδαής ανεβάζοντας την πίεση αλλά δεν είχαν τις γνώσεις και τα μέσα να ρυθμίσουν σωστά τα αυτοκίνητα.
Όσο για το θέμα του βελτιωμένου ή από την αρχή δυνατού αυτοκινήτου, το αυτοκίνητό μου έχει κοστίσει περίπου στα 18000 ευρώ με την αγορά του και υπολογίζω ότι για να είχα ένα αντίστοιχης απόλαυσης μεταχειρισμένο αυτοκίνητο θα ήθελα πάνω από 30000. Εκτός αυτού μην ξεχνάτε ότι η βελτίωση είναι για πολλούς (και για μένα) χόμπυ. Έχω απολαύσει τη διαδικασία βελτίωσης του αυτοκινήτου μου τα τελευταία χρόνια και βεβαίως δεν σταματάω να περιμένω το επόμενο βήμα (όχι βεβαίως απαραιτήτως στο μοτέρ)Sorry για το τεράστιο ποστ..
-
off topic , αλλα μιας και εδω μεσα 'σπιλωνονται' ατομα και καταστασεις καλο θα ειναι να μην διακοπει η ροη .....
Επαναλαμβανω φιλε heras , πως δεχομαι την εμπειρια σου , αλλα και εγω θα μπορω να σου γραφω ωρες ασταματητες , οχι για τις δικες μου ευχαριστες εμπειριες απο τον Rotary Beat , αλλα αλλων, φιλων μου , γνωστων μου , αφεντικων και υπαλληλων ....
Με λιγα λογια , μου ειπανε του ειπανε , διαβασα και ακουσα , καλο θα ειναι οταν προκειται για βαριες κατηγοριες να αποφευγονται ...
Δεκτη η 'δυσαρεστη' σου εμπειρια ...
Πολλες φορες , υπαρχουν πολλοι ασταθμητοι παραγοντες που προσδιοριζουν μια κατασταση...
Επαναλαμβανω δεκτον ....Ως ανθρωπος ομως δεν μπορω να δεχθω την λεξη 'απατεωνας' οταν μιλαμε για τον Πετρο ....
Ο οποιος επαναλαμβανω ειναι εξαιρετος μηχανικος και πρωτιστος , ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ....αυτα απο εμενα και συγγνωμη για την off topic παρεμβαση ...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Δεν διαφωνώ ότι μια μελετημένη δουλειά μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο γρηγορο και ασφαλές. Απλά το να βρεις τον σωστό άνθρωπό με τα σωστά προιόντα και για το σωστό αμάξι είναι κάτι δύσκολο και επικύνδυνο.
Αυτό είναι το ζουμί της όλης ιστορίας...
Σύνεση λοιπόν και τα μάτια σας 1024 πριν από 'ότι να'ναι' μετατροπές-βελτιώσεις...
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
για να συμπληρωσω αυτος ο** δαρας **μου θυμιζει εναν αλλο απατεωνα ton rotary beat στην ν.χαλκηδονα οπου κ καλα ειναι μαγος των βανκελ.εχει κατι rx7 που τερατοποιει κ μολις φτασεις στην αχαρνων ξαναγυρνας πισω με το μοτερ κ την ψ@@λη στα χερια! α ρε μπουνιδια που θελουν...
Εγω παλι γιατι εχω να πω ΜΟΝΟ καλα λογια για τον rotary beat aka Πετρο ο οποιος εκτος απο αριστος Μηχανικος στα Wankel και γνωστης φυσικα ειναι και **ΥΠΕΡΟΧΟΣ ανθρωπος **???
Νομιζω , την υπερασπιση του , του την οφειλω και με το παραπανω για τις ατελειωτες ωρες που ξοδευσαμε νυχθημερον πανω απο το αυτοκινητο μου προκειμενου να κυκλοφορω εγω 'υπερηφανος' στον δρομο ....
Δεχομαι πως η δικια σου εμπειρια , για τους χ,ψ λογους , μπορει να ειναι αρνητικη ...
Αυτα συμβαινουν , σιγουρα ...
'Απατεωνας' ομως ο Πετρος ????
Αν ειναι δυνατον ...
Ορισμενες φορες καλο θα ηταν να ειμαστε προσεκτικοτεροι στις διατυπωσεις μας .....Ήμαρτον δεν τουρμπιζοντε όλα και από όλους!!!!
-
Tο φορουμ οντως ειναι καπως ελαστικο...Αλλα λεει ο τιτλος του τοπικ αλλα λεγονται μεσα.Καποτε ανοιξα ενα τοπικ ζητωντας 2-3 συμβουλες..Το μονο που γραφανε ολοι οι ΕΞΥΠΝΟΙ και μαλλον απροσεκτοι(αλλα ζητησα στον τιτλο αλλα λεγατε) ηταν εξυπναδες.Του στυλ πεταξε το αμαξι,παρε αλλο κλπ.Δηλαδη πρεπει ο καθε εξυπνακιας να πετεγετε σαν......και να λεει τη γνωμη του σε κατι που δεν ζητησα????Ρωτησα κατι...Το ξερεις?εχεις γνωμη?μιλησε....θες να πεις μαακια?πες τη στο τοπικ τις μαακιας...οχι εδω.
Εχω τουρμπατο αμαξι και μπηκα να δω τι λενε οι υπολοιποι στο τοπικ και να πω και εγς τη γνωμη μου.
ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.................................. ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ...................................
ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟΠΙΚ ΟΠΩΣ''''''ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ'''''''''' 'Η '''''''''ΓΡΑΨΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ''''''''' 'Η ''''''''''''''''''ΚΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ'''''''''''''.................Μοντερειτορς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καντε ρε παιδες κατι......Δεν κανω υποδειξεις.....Απλα υπενθυμηστε στα πλαισια του εφικτου,τους κανονες που πρεπει να ακολουθουμε.Και συγνωμη για το οφ τοπικ.
Και δεν ειμαι κακοπροερετος και ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚ.
Τα είπες; Ηρέμησες; Βαθιές αναπνοές και πάμε παρακατω Είδα μάλιστα οτι στο τόπικ που άνοιξες έκανες τελικά ακριβώς αυτό που σου προτείναμε mod
ΑΠΟΨΕΙΣ- ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΤURBO