-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στρίβει απίστευτα η ρουφ
Στριβει σα citroen..
Ε βασικά καμία σχέση
-
κι εγω το πιστευω.. η gt ειναι αλλο πραγμα μονο με activa συγκρινεται..
-
2 διαφορετικές προσεγγίσεις σε ένα σούπερ γουαααααααουυυυυυυυ αποτέλεσμα
Άραγε πώς θα ήταν αν συνδυάζονταν αυτά τα δύο;
-
Τετραπορτη laguna coupe??
-
Δικός μας είσαι και συ
-
Ζήτω ο ρόμβος.
Η Activa είχε ή δεν είχε παθητική τετραδιεύθυνση -
Γιατί να μην είχε; Λες να τσιμεντώναν τον άξονα πίσω;
-
Ολες οι xantia ειχαν..
Υ.Γ. mirage δε βγαζει νοημα η υπογραφη...astra θα επρεπε να εχει παρει ιταλοφιλος για να του τη λες..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ολες οι xantia ειχαν..Υ.Γ. mirage δε βγαζει νοημα η υπογραφη...astra θα επρεπε να εχει παρει ιταλοφιλος για να του τη λες..
ΟΚ το επιβεβαίωσα και αυτό.
Η υπογραφή βγάζει νόημα. Οι γνωρίζοντες γνωρίζουν και καλώς του την λέω του παλιοχλεχλέ -
Οκ..
-
Πάντως η Laguna gt και η Activa είναι δυο χαρακτηριστικά δείγματα Γαλλικών αυτοκινήτων που δείχνει δυστυχώς πως ένα αυτοκίνητο όσο καινοτόμο η πραγματικά ολοκληρωμένο και αν είναι, δεν θα πουλήσει όσο του αξίζει αν δεν διαθέτει ''άλλα'' προσόντα (βλ. μάρκετιγκ) ή την κατάλληλη περιποίηση από τον τύπο, αποδεικνύοντας την ασχετοσύνη που κυκλοφορεί εκεί έξω... και την αντικειμενικότητα του τύπου. Πιο πολλοί αναγνωρίζουν την λέξη FSI, DSG, παρά ότι η Xantia φέρει υδροπνευματική ανάρτηση! και σίγουρα εμένα προσωπικά δεν με εκπλήσει που και ο PSA το γύρισε από την προηγούμενη δεκαετία σε Γερμανικές συνταγές.
-
-
Στα ποσα χλμ Μακη;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στα ποσα χλμ Μακη;127000km λέει αλλά πρέπει να είναι κατεβασμένα τα km.
Οπως και να έχει τόσα χρόνια όσες αντλίες κι αν άλλαξα δεν έχω δει ποτέ μα ΠΟΤΕ τέτοια σίτα.
Εχω μια υπόνοια και για βουλωμένο φίλτρο βενζίνης καθώς το βλέπω να πάει μεν αλλα να μην έχει τα αρπάγματα που πρέπει.
Σήμερα το άνοιξα σε χρόνο πιστόλι για να δω από περιέργεια τι έχει,τις επόμενες μέρες θα το βάλω μέσα για γενικό service.Το συμπέρασμα πάντως είναι να μη βάζουμε βενζίνη από παλιά βενζινάδικα με σάπιες κι ακαθάριστες δεξαμενές.
Τι να σου κάνει το αμάξι μετά,άσε αυτό θα έμενα και στο δρόμο μεσάνυχτα από μαλακίες,χώρια οι ζημιές σε αντλίες,μπεκ κλπ. -
Στο χιουνται που εβγαλα την τρομπα στα 240000+χλμ, απο περιέργεια πιο πολυ, ηταν πεντακαθαρη η σιτα οπως και το φιλτρο βενζινης.Μαλλον ο 'δικος' σου εβαζε απο τις δεξαμενες του ESSOPAPAS
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Στα ποσα χλμ Μακη;
127000km λέει αλλά πρέπει να είναι κατεβασμένα τα km.
Οπως και να έχει τόσα χρόνια όσες αντλίες κι αν άλλαξα δεν έχω δει ποτέ μα ΠΟΤΕ τέτοια σίτα.
Εχω μια υπόνοια και για βουλωμένο φίλτρο βενζίνης καθώς το βλέπω να πάει μεν αλλα να μην έχει τα αρπάγματα που πρέπει.
Σήμερα το άνοιξα σε χρόνο πιστόλι για να δω από περιέργεια τι έχει,τις επόμενες μέρες θα το βάλω μέσα για γενικό service.Το συμπέρασμα πάντως είναι να μη βάζουμε βενζίνη από παλιά βενζινάδικα με σάπιες κι ακαθάριστες δεξαμενές.
Τι να σου κάνει το αμάξι μετά,άσε αυτό θα έμενα και στο δρόμο μεσάνυχτα από μαλακίες,χώρια οι ζημιές σε αντλίες,μπεκ κλπ.Το ιδιο προβλημα ειχαν δυο απο αυτα που εχω και δεν επερνε μπροστα ,στην αρχη νομιζα κι εγω πως ηταν τρομπα αλλα την ανοιξα καθαρισα κι εγω αυτην την σιτα εβαλα και ενα φιλτρο βενζινης κι ολα μια χαρα .
Απλα σε αυτα τα αμαξια εχω παρατηρησει οτι οταν ειναι η βενζινη κατω κατω κανει κατι διακοπες -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο χιουνται που εβγαλα την τρομπα στα 240000+χλμ, απο περιέργεια πιο πολυ, ηταν πεντακαθαρη η σιτα οπως και το φιλτρο βενζινηςΑκριβώς,κι ένα εκατομύριο km να έχει το αμάξι έτσι πρέπει να είναι η σίτα.
Μην ξεχνάς ότι ηφυσιολογική
ακαθαρσία του καυσίμου περνάει από τη σίτα (είναι υπολογισμένη η πυκνότητα να περνάει απ τη σίτα) και σταματάει στο φίλτρο αλλά ο κατασκευαστής υπολογίζει για καύσιμο όχι για μαζούτ
Περαν τούτου ο ίδιος όγκος καυσίμου περνάει απ το φίλτρο άπειρες φορές,δηλ αντλία--->φ.βενζίνης---->σύστημα ψεκασμού--->επιστροφές(τεπόζιτο δηλ πάλι) και πάλι το ίδιο..Μαλλον ο 'δικος' σου εβαζε απο τις δεξαμενες του ESSOPAPAS
Προφανώς
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Το ιδιο προβλημα ειχαν δυο απο αυτα που εχω και δεν επερνε μπροστα ,στην αρχη νομιζα κι εγω πως ηταν τρομπα αλλα την ανοιξα καθαρισα κι εγω αυτην την σιτα εβαλα και ενα φιλτρο βενζινης κι ολα μια χαρα .Η σαβούρα του καυσίμου γενικότερα δεν έχει να κάνει με το αμάξι αλλά με το ίδιο το καύσιμο που βάζουμε.
Εδώ όμως με κίνησε την απορία και ο εξής προβληματισμός,παίζει στα συγκεκριμένα αμάξια λογω της ειδικής κατασκευαστικής ιδιομορφίας που έχει η φωλιά της βενζιναντλίας να μαζεύει όλη τη λάσπη εκεί μέσα
Γιατί αν είναι έτσι όπως τα λες(που είναι,δεν λόγο να μη σε πιστέψω) δεν μπορεί όλη τη σαβουροβενζίνη να τη βάζουν τα citroen,βάζουν κι άλλα αμάξια το ίδιο καύσιμο.
Μα ΚΑΝΕΝΑ άλλο αμάξι να μην έχει παρουσιάσει τέτοιο πράμα?
Αρα οι άλλοι τη σαβούρα την έχουν στον πάτο του τεπόζιτου.
Αν αυτό αληθεύει (που δεν είχα το χρόνο να δω και να περιεργαστώ το όλο σύστημα πως ακριβώς είναι,ποιές είναι οι οπές του κλπ) τότε οι Γάλλοι είναι μάγκες.Απλα σε αυτα τα αμαξια εχω παρατηρησει οτι οταν ειναι η βενζινη κατω κατω κανει κατι διακοπες
Εδώ θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι στο μη ακριβές σύστημα ένδειξης το οποίο παίζει αρκετά.
Εχουμε κάνα κόλπο για τη διόρθωσή του? -
Ποσο δυσκολο θα ηταν να εχει μια ταπα κατω απο την φωλια της αντλιας να αδειαζει η μουργα;Στα αμαξια που εχουν εκτεθιμενο απο κατω το ρεζερβουαρ δηλαδη.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Εδώ θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι στο μη ακριβές σύστημα ένδειξης το οποίο παίζει αρκετά.
Εχουμε κάνα κόλπο για τη διόρθωσή του?Αυτο εχει να κανει σιγουρα με το φλοτερ αλλα δεν νομιζω να περνει διωρθομα ειναι σπαστικο και θυμιζει αυτοκινητα δεκαετιας 80 οταν ο δεικτης βενζινας ειναι λιγο κατω απο την μεση στις στροφες υπαρχει πιθανοτατα να αναψει και λαμπακι
Οποιος ξερει τον δρομο απο μεσογειων ανεβαινα στην κατεχακη και λιγο πιο πανω δεξια εχει την κλειστη δεξια στροφη που μπαινεις στην αττικη οδο εκει ειχα μπει με τον δεικτη βενζινης λιγο κατω απο την μεση ,προς το τελος της στροφης εκανε διακοπες και παραλιγο να σβησει
CITROËN FORUM