Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 481
    • 482
    • 127 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9636
    82470
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.

      Σαν το δικό μου εννοείς, δεν το έχω για πούλημα.....

      εστω σα το δικο σου, αν και τα 177αλογα μου φαινονται πολυ λιγα για το βαρος του.

      Πάρε τότε ένα εκ των 325d - 330d - 335d.....

      .....Έχει όμως ροπάκλα...

      +1

      35+ κιλά είναι αρκετά, πίστεψέ με...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gre last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:
        πολυ απλο θα ειναι:

        καταργηση των ΤΚ με αυξηση της τιμης στην βενζινη κατα 0,3€. Η εφαρμογη του μετρου ξεκινα απο 1η Μαρτιου.

        Δεν πιστεύω ότι θα καταργήσουν τα τέλη κυκλοφορίας. Από την στιγμή που συνέχεια μας βάζουν νέους φόρους στην βενζίνη (21 λεπτά από το καλοκαίρι μέχρι σήμερα) και πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας, θα συνεχίσουν να κάνουν το ίδιο. Δηλαδή θα πληρώνουμε τα τέλη και θα αυξάνουν τους φόρους στα καύσιμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Η κίνηση της ένταξης των τελών κυκλοφορίας στο κόστος της βενζίνης πρακτικά προσφέρει την απαραίτητη αναλογικότητα αλλά:

          • δεν δίδει καμία διαφοροποίηση μεταξύ ενός υβριδικού που καίει 5 λίτρα και ενός 125 παπιού 25ετίας με την ίδια κατανάλωση (και μαντέψτε ποιο από τα δύο εκπέμπει περισσότερους ρύπους),

          • τιμωρεί δίχως έλεος τους επαγγελματίες που απλά θα περάσουν το κόστος στον καταναλωτή,

          Ποιο θα πρέπει να είναι το ύψος της extra φορολόγησης στη βενζίνη. Τα τέλη ανέρχονται στα 1 δις ευρώ grosso modo. Έστω λοιπόν ότι το Δημόσιο προσδοκά περί τα 1.5 δις ευρώ ή χάριν ευκολίας τα 2 δις ευρώ.

          Με 6,000,000 οχήματα με μέση κυκλοφορία περί τα 15,000 χιλιόμετρα ανά έτος και κατανάλωση τα 12 lt/100 km (λαμβάνω υπόψη τα πάντα στην εξίσωση) απαιτούμε περί τα 10,800,000,000 λίτρα καυσίμου. Για τα 2,000,000,000 ευρώ η μέση επιβάρυνση είναι 0.185 ευρώ το λίτρο σε κάθε τύπο καυσίμου.

          Τώρα βέβαια για τον Φορτηγατζή του 300,000* χιλιομέτρων το έτος με κατανάλωση περί τα 60 λίτρα στα 100km diesel ήτοι 180,000* λίτρα καταλαβαίνουμε ότι το τέλος κυκλοφορίας ανέρχεται σε 33,000* ευρώ.... Για τον ιδιοκτήτη Ferrari με 2000 χιλιόμετρα και κατανάλωση περί τα 45 λίτρα στα 100 ήτοι 900 λίτρα καύσιμο τα τέλη στα 166.5 ευρώ.

          Φυσικά αν λάβει κανείς ότι μία αύξηση στη βενζίνη της τάξης των 20 λεπτών θα έχει συνέπειες στην κατανάλωση κατανοεί κανείς ότι τα 25 με 30 λεπτά που είπε ο coyote δεν απέχουν από την πραγματικότητα.

          • Διόρθωση στις 18.31 ημέρα Τετάρτη 17/2/2010
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω τι εννοείτε, όταν λέτε πως η κατάργηση των τελών κυκλοφορίας θα μας ωφελήσει (τουλάχιστον μέσα στο τρέχον έτος)...
            Τα έχουμε πληρώσει ήδη για τη χρήση του 2010 εδώ και 2-3 μήνες και μέσα στο ΙΔΙΟ έτος θα αυξηθεί ο φόρος της βενζίνης. Ποιό είναι το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσό, που θα πληρώσουμε λοιπόν ΦΕΤΟΣ ;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

              6.0 ;;;
              Μα, σε πίστα θα είσαι συνέχεια;

              ΚΑΤΩ από 6.0 σίγουρα, κάνα 5.5 άντε 5,6134 (κάνουμε αναλυτικούς υπολογισμούς... ) το πολύ, αν πάρεις 320d. Δεν υπάρχει καλύτερο μοτερ (σ' αυτή την πλευρά του σύμπαντος... )

              Τι έγινε (πρώην) Ιταλολάγνη (που αναβαθμίστηκες με Γερμανικό), θιχτήκαμε ή μας τσούζει πλέον η τιμή & κατανάλωση βενζίνης??

              ΥΓ: Ξέχασα, στην πληρώνουν άλλοι τη βενζίνη βρε, οπότε τι σκάς....

              Δεν είμαι πρώην, έχω ακόμη την Lancia.
              Και ποιος σου είπε πως...σκάω; Έχω την πολυτέλεια να είμαι με το γκάζι στο πάτωμα και να πληρώνουν άλλοι. Αλλά ακόμη και ν' αλλάξει το καθεστώς, σιγά μην σκάσω ή ασχοληθώ: τα γούστα μου κάνω και το χαίρομαι. Δεν θα είμαι με το κομπιουτεράκι μετά από κάθε γέμισμα, να ηδονίζομαι αν έκαψα 0,1 λίτρα λιγότερα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Ο χρήστης Govus έγραψε:
                Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω τι εννοείτε, όταν λέτε πως η κατάργηση των τελών κυκλοφορίας θα μας ωφελήσει (τουλάχιστον μέσα στο τρέχον έτος)...
                Τα έχουμε πληρώσει ήδη για τη χρήση του 2010 εδώ και 2-3 μήνες και [b]μέσα στο ΙΔΙΟ έτος θα αυξηθεί ο φόρος της βενζίνης. Ποιό είναι το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσό, που θα πληρώσουμε λοιπόν ΦΕΤΟΣ ;;[/b]

                ααα this last year..... you are in greece....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ακόμη δεν τον είδαμε....Μήτσο τον βαφτίσαμε!
                  Καθήστε ρε παιδιά να δούμε πρώτα τι θα γίνει και μετά ...εκνευριζόμαστε!

                  Εννοείται, πως αν και θα ωφεληθώ τρελά με πιθανή κατάργηση των τελών και την μετακύλιση του κόστους στην βενζίνη, το θεωρώ σαφώς χειρότερο και σαφώς πιο άδικο το μέτρο... Όχι βέβαια πως η οποια αδικία θα...αποτρέψει τους κυβερνώντες, αλλά λέμε...

                  christos.dimou
                  Καίει τόσα πολλά ετησίως ένα φορτηγό; Αν ναι, μου φαίνεται πρέπει να τους βάλουμε μαζί με την...ΔΕΗ να αγοράζουν δικαιώματα ρύπων!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Δεν μολύνουν αυτά ρε, chanel 5 βγάζουν από την εξάτμιση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mikegr last edited by

                      ρε παιδια εγω ακουσα για τα περιβαντολλογικα τελη οτι θα καταργηθουν μονο οχι τα τελη κυκλοφοριας...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cosneo last edited by

                        Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                        ρε παιδια εγω ακουσα για τα περιβαντολλογικα τελη οτι θα καταργηθουν μονο οχι τα τελη κυκλοφοριας...

                        Και εμένα κάτι τετοιο μου φαίνεται ... Αλλώς ομαδικές παραγγελίες με τις τρέχουσες προσφορές για τις το Grand Cherokee θα έχουμε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                          Φυσικά αν λάβει κανείς ότι μία αύξηση στη βενζίνη της τάξης των 20 λεπτών θα έχει συνέπειες στην κατανάλωση κατανοεί κανείς ότι τα 25 με 30 λεπτά που είπε ο coyote δεν απέχουν από την πραγματικότητα.

                          δεν είπα κάτι εγω.

                          αλλά κάτι τέτοιο πιστεύω
                          Επίσης υπάρχει και ένα θέμα. Τι θα γίνει με το πέναλτυ του Παπαθανασίου για τα πάνω από 2000 κυβικά?

                          Αυτό έμεινε?
                          Τι με νοιάζουν τα περιβαντολογικά τέλη.... Αμα εχω καινουργιο με +700 ευρω πέναλτυ...
                          Φορος πολυτελείας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Με συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού θα υπολογίζεται το ύψος των περιβαλλοντικών τελών το 2011, διευκρίνισε χθες η Τ. Μπιρμπίλη, με αφορμή τη συζήτηση στη Βουλή για την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, βάσει της οποίας υπολογίστηκαν τα τέλη του 2010.

                            «Σήμερα κληθήκαμε να κυρώσουμε μια επιλογή με αποκλειστικά φορολογική και όχι περιβαλλοντική διάσταση», προσθέτοντας ότι «μας καλύπτει η θέση του πρωθυπουργού ότι η ρύθμιση για τα τέλη είναι λανθασμένη». Για τον υπολογισμό των τελών του 2011 το υπουργείο Περιβάλλοντος προσανατολίζεται σε ένα συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού Ι.Χ.

                            Λάθος χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Κ. Καρτάλης, το να χρησιμοποιείται το περιβάλλον ως νομιμοποιητικό στοιχείο για οικονομικά μέτρα αποκλειστικά εισπρακτικού χαρακτήρα, αναφερόμενος στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για τα τέλη κυκλοφορίας. Ο κ. Καρτάλης ζήτησε τα νέα τέλη του 2011 να λάβουν υπόψη τον κυβισμό, τους παραγόμενους ρύπους άλλα και την περιοχή στην οποία χρησιμοποιείται.


                            καθε 2 μερες αλλαζουν το τι θελουν να κανουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Από διάβασμα τίποτα και η Υπουργός και ο σαϊνης του Περιβάλλοντος.

                              Τι κόλλημα έχουν φάει με τα κυβικά ρε γμτ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                govus last edited by

                                Ντεν κατάλαβα ...
                                Καταργήθηκε τελικά η 'Πράξη';
                                (και θα πάρουμε πίσω τη διαφορά του 'λάθους' τους ; )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Nα σε ξυπνήσω τώρα ή σε 10 λεπτά;
                                  Είναι γνωστό το τι θα πάρουμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                    christos.dimou
                                    Καίει τόσα πολλά ετησίως ένα φορτηγό; Αν ναι, μου φαίνεται πρέπει να τους βάλουμε μαζί με την...ΔΕΗ να αγοράζουν δικαιώματα ρύπων!

                                    έχω φίλο σε εταιρεία φορτηγών. Τα 300,000* είναι μία μέση τιμή. Σε TIR το νούμερο πλησιάζει τις 450,000*. Η κατανάλωση με φορτίο κυμαίνεται από 1.5 ως 2 χιλιόμετρα με ένα λίτρο (μιλάμε για μεγάλα φορτηγά) ενώ σε TIR με δύο ρυμούλκες μπορεί και να φτάσει καταναλώσεις F1.

                                    • Διόρθωση στις 18.30 ημέρα Τετάρτη 17/2/2010
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                      Με συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού θα υπολογίζεται το ύψος των περιβαλλοντικών τελών το 2011, διευκρίνισε χθες η Τ. Μπιρμπίλη.

                                      Ξεκάθαρη ... δυσκολευόταν να είναι?
                                      Κυβισμός και CO2 ... να τα προσθέσουμε, να τα αφαιρέσουμε, να τα πολλαπλασιάσουμε, να τα διαιρέσουμε, θα έχει και τετραγωνικές ρίζες, με κάποιου είδους συνάρτηση?????????????????????

                                      Ο κ. Καρτάλης ζήτησε τα νέα τέλη του 2011 να λάβουν υπόψη τον κυβισμό, τους παραγόμενους ρύπους άλλα και την περιοχή στην οποία χρησιμοποιείται.

                                      Άλλος και τούτος! Μαζικές πωλήσεις τα Suv στο Αγρίνιο και ... τα 3δυμα στη Θεσ/νίκη!

                                      Ότι να' ναι!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Να ζητήσω ταπεινά συγνώμη για ένα λάθος που έκανα αναφορικά με τη μέση ετήσια απόσταση που διανύει ένα φορτηγό.

                                        Το σωστό νούμερο στη μέση τιμή είναι οι 300,000 και όχι οι 500,000. Ομοίως και στο μέγιστο το σωστό νούμερο δεν υπερβαίνει τις 450,000 χιλιόμετρα και αυτό για ιδιαίτερα μεγάλη χρήση.

                                        Θα κάνω και τις αντίστοιχες διορθώσεις στα postings.

                                        Και πάλι συγνώμη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                          Με συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού θα υπολογίζεται το ύψος των περιβαλλοντικών τελών το 2011, διευκρίνισε χθες η Τ. Μπιρμπίλη.

                                          Ξεκάθαρη ... δυσκολευόταν να είναι?
                                          Κυβισμός και CO2 ... να τα προσθέσουμε, να τα αφαιρέσουμε, να τα πολλαπλασιάσουμε, να τα διαιρέσουμε, θα έχει και τετραγωνικές ρίζες, με κάποιου είδους συνάρτηση?????????????????????

                                          Ο κ. Καρτάλης ζήτησε τα νέα τέλη του 2011 να λάβουν υπόψη τον κυβισμό, τους παραγόμενους ρύπους άλλα και την περιοχή στην οποία χρησιμοποιείται.

                                          Άλλος και τούτος! Μαζικές πωλήσεις τα Suv στο Αγρίνιο και ... τα 3δυμα στη Θεσ/νίκη!

                                          Ότι να' ναι!!!

                                          όταν θα ξέρουν .... τι μεγέθους τρύπα, θα θέλουν να καλύψουν .......θα μας πουν και τον τύπο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            όταν θα ξέρουν .... τι μεγέθους τρύπα, θα θέλουν να καλύψουν .......θα μας πουν και τον τύπο.

                                            Ακριβώς.
                                            Όλη η απάντηση σε μία σειρά. Πρώτα ξεκινάμε από πόσα ευρώπουλα θέλουμε να μάσουμε, και μετά βλέπουμε πως θα τους τον πιάσουμε.
                                            Αλάνθαστη μέθοδος. Το ρευστό που θα συλλεχθεί είναι πάντα και το επιθυμητό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 127 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr