-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στα φρυδια μου: θα παρω το αμαξι του puntolord και θα ειμαι ολη μερα με το γκαζι στο πατωμα με μεση 6,0.
Σαν το δικό μου εννοείς, δεν το έχω για πούλημα.....
εστω σα το δικο σου, αν και τα 177αλογα μου φαινονται πολυ λιγα για το βαρος του.
Πάρε τότε ένα εκ των 325d - 330d - 335d.....
.....Έχει όμως ροπάκλα...
+1
35+ κιλά είναι αρκετά, πίστεψέ με...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πολυ απλο θα ειναι:καταργηση των ΤΚ με αυξηση της τιμης στην βενζινη κατα 0,3€. Η εφαρμογη του μετρου ξεκινα απο 1η Μαρτιου.
Δεν πιστεύω ότι θα καταργήσουν τα τέλη κυκλοφορίας. Από την στιγμή που συνέχεια μας βάζουν νέους φόρους στην βενζίνη (21 λεπτά από το καλοκαίρι μέχρι σήμερα) και πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας, θα συνεχίσουν να κάνουν το ίδιο. Δηλαδή θα πληρώνουμε τα τέλη και θα αυξάνουν τους φόρους στα καύσιμα.
-
Η κίνηση της ένταξης των τελών κυκλοφορίας στο κόστος της βενζίνης πρακτικά προσφέρει την απαραίτητη αναλογικότητα αλλά:
-
δεν δίδει καμία διαφοροποίηση μεταξύ ενός υβριδικού που καίει 5 λίτρα και ενός 125 παπιού 25ετίας με την ίδια κατανάλωση (και μαντέψτε ποιο από τα δύο εκπέμπει περισσότερους ρύπους),
-
τιμωρεί δίχως έλεος τους επαγγελματίες που απλά θα περάσουν το κόστος στον καταναλωτή,
Ποιο θα πρέπει να είναι το ύψος της extra φορολόγησης στη βενζίνη. Τα τέλη ανέρχονται στα 1 δις ευρώ grosso modo. Έστω λοιπόν ότι το Δημόσιο προσδοκά περί τα 1.5 δις ευρώ ή χάριν ευκολίας τα 2 δις ευρώ.
Με 6,000,000 οχήματα με μέση κυκλοφορία περί τα 15,000 χιλιόμετρα ανά έτος και κατανάλωση τα 12 lt/100 km (λαμβάνω υπόψη τα πάντα στην εξίσωση) απαιτούμε περί τα 10,800,000,000 λίτρα καυσίμου. Για τα 2,000,000,000 ευρώ η μέση επιβάρυνση είναι 0.185 ευρώ το λίτρο σε κάθε τύπο καυσίμου.
Τώρα βέβαια για τον Φορτηγατζή του 300,000* χιλιομέτρων το έτος με κατανάλωση περί τα 60 λίτρα στα 100km diesel ήτοι 180,000* λίτρα καταλαβαίνουμε ότι το τέλος κυκλοφορίας ανέρχεται σε 33,000* ευρώ.... Για τον ιδιοκτήτη Ferrari με 2000 χιλιόμετρα και κατανάλωση περί τα 45 λίτρα στα 100 ήτοι 900 λίτρα καύσιμο τα τέλη στα 166.5 ευρώ.
Φυσικά αν λάβει κανείς ότι μία αύξηση στη βενζίνη της τάξης των 20 λεπτών θα έχει συνέπειες στην κατανάλωση κατανοεί κανείς ότι τα 25 με 30 λεπτά που είπε ο coyote δεν απέχουν από την πραγματικότητα.
- Διόρθωση στις 18.31 ημέρα Τετάρτη 17/2/2010
-
-
Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω τι εννοείτε, όταν λέτε πως η κατάργηση των τελών κυκλοφορίας θα μας ωφελήσει (τουλάχιστον μέσα στο τρέχον έτος)...
Τα έχουμε πληρώσει ήδη για τη χρήση του 2010 εδώ και 2-3 μήνες και μέσα στο ΙΔΙΟ έτος θα αυξηθεί ο φόρος της βενζίνης. Ποιό είναι το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσό, που θα πληρώσουμε λοιπόν ΦΕΤΟΣ ;; -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
6.0 ;;;
Μα, σε πίστα θα είσαι συνέχεια;ΚΑΤΩ από 6.0 σίγουρα, κάνα 5.5 άντε 5,6134 (κάνουμε αναλυτικούς υπολογισμούς... ) το πολύ, αν πάρεις 320d. Δεν υπάρχει καλύτερο μοτερ (σ' αυτή την πλευρά του σύμπαντος... )
Τι έγινε (πρώην) Ιταλολάγνη (που αναβαθμίστηκες με Γερμανικό), θιχτήκαμε ή μας τσούζει πλέον η τιμή & κατανάλωση βενζίνης??
ΥΓ: Ξέχασα, στην πληρώνουν άλλοι τη βενζίνη βρε, οπότε τι σκάς....
Δεν είμαι πρώην, έχω ακόμη την Lancia.
Και ποιος σου είπε πως...σκάω; Έχω την πολυτέλεια να είμαι με το γκάζι στο πάτωμα και να πληρώνουν άλλοι. Αλλά ακόμη και ν' αλλάξει το καθεστώς, σιγά μην σκάσω ή ασχοληθώ: τα γούστα μου κάνω και το χαίρομαι. Δεν θα είμαι με το κομπιουτεράκι μετά από κάθε γέμισμα, να ηδονίζομαι αν έκαψα 0,1 λίτρα λιγότερα! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ειλικρινά δεν μπορώ να κατανοήσω τι εννοείτε, όταν λέτε πως η κατάργηση των τελών κυκλοφορίας θα μας ωφελήσει (τουλάχιστον μέσα στο τρέχον έτος)...
Τα έχουμε πληρώσει ήδη για τη χρήση του 2010 εδώ και 2-3 μήνες και [b]μέσα στο ΙΔΙΟ έτος θα αυξηθεί ο φόρος της βενζίνης. Ποιό είναι το ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσό, που θα πληρώσουμε λοιπόν ΦΕΤΟΣ ;;[/b]ααα this last year..... you are in greece....
-
Ακόμη δεν τον είδαμε....Μήτσο τον βαφτίσαμε!
Καθήστε ρε παιδιά να δούμε πρώτα τι θα γίνει και μετά ...εκνευριζόμαστε!Εννοείται, πως αν και θα ωφεληθώ τρελά με πιθανή κατάργηση των τελών και την μετακύλιση του κόστους στην βενζίνη, το θεωρώ σαφώς χειρότερο και σαφώς πιο άδικο το μέτρο... Όχι βέβαια πως η οποια αδικία θα...αποτρέψει τους κυβερνώντες, αλλά λέμε...
christos.dimou
Καίει τόσα πολλά ετησίως ένα φορτηγό; Αν ναι, μου φαίνεται πρέπει να τους βάλουμε μαζί με την...ΔΕΗ να αγοράζουν δικαιώματα ρύπων! -
Δεν μολύνουν αυτά ρε, chanel 5 βγάζουν από την εξάτμιση
-
ρε παιδια εγω ακουσα για τα περιβαντολλογικα τελη οτι θα καταργηθουν μονο οχι τα τελη κυκλοφοριας...
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
ρε παιδια εγω ακουσα για τα περιβαντολλογικα τελη οτι θα καταργηθουν μονο οχι τα τελη κυκλοφοριας...Και εμένα κάτι τετοιο μου φαίνεται ... Αλλώς ομαδικές παραγγελίες με τις τρέχουσες προσφορές για τις το Grand Cherokee θα έχουμε!
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Φυσικά αν λάβει κανείς ότι μία αύξηση στη βενζίνη της τάξης των 20 λεπτών θα έχει συνέπειες στην κατανάλωση κατανοεί κανείς ότι τα 25 με 30 λεπτά που είπε ο coyote δεν απέχουν από την πραγματικότητα.
δεν είπα κάτι εγω.
αλλά κάτι τέτοιο πιστεύω
Επίσης υπάρχει και ένα θέμα. Τι θα γίνει με το πέναλτυ του Παπαθανασίου για τα πάνω από 2000 κυβικά?Αυτό έμεινε?
Τι με νοιάζουν τα περιβαντολογικά τέλη.... Αμα εχω καινουργιο με +700 ευρω πέναλτυ...
Φορος πολυτελείας... -
Με συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού θα υπολογίζεται το ύψος των περιβαλλοντικών τελών το 2011, διευκρίνισε χθες η Τ. Μπιρμπίλη, με αφορμή τη συζήτηση στη Βουλή για την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου, βάσει της οποίας υπολογίστηκαν τα τέλη του 2010.
«Σήμερα κληθήκαμε να κυρώσουμε μια επιλογή με αποκλειστικά φορολογική και όχι περιβαλλοντική διάσταση», προσθέτοντας ότι «μας καλύπτει η θέση του πρωθυπουργού ότι η ρύθμιση για τα τέλη είναι λανθασμένη». Για τον υπολογισμό των τελών του 2011 το υπουργείο Περιβάλλοντος προσανατολίζεται σε ένα συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού Ι.Χ.
Λάθος χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής, Κ. Καρτάλης, το να χρησιμοποιείται το περιβάλλον ως νομιμοποιητικό στοιχείο για οικονομικά μέτρα αποκλειστικά εισπρακτικού χαρακτήρα, αναφερόμενος στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για τα τέλη κυκλοφορίας. Ο κ. Καρτάλης ζήτησε τα νέα τέλη του 2011 να λάβουν υπόψη τον κυβισμό, τους παραγόμενους ρύπους άλλα και την περιοχή στην οποία χρησιμοποιείται.
καθε 2 μερες αλλαζουν το τι θελουν να κανουν...
-
Από διάβασμα τίποτα και η Υπουργός και ο σαϊνης του Περιβάλλοντος.
Τι κόλλημα έχουν φάει με τα κυβικά ρε γμτ;
-
Ντεν κατάλαβα ...
Καταργήθηκε τελικά η 'Πράξη';
(και θα πάρουμε πίσω τη διαφορά του 'λάθους' τους ; ) -
Nα σε ξυπνήσω τώρα ή σε 10 λεπτά;
Είναι γνωστό το τι θα πάρουμε... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
christos.dimou
Καίει τόσα πολλά ετησίως ένα φορτηγό; Αν ναι, μου φαίνεται πρέπει να τους βάλουμε μαζί με την...ΔΕΗ να αγοράζουν δικαιώματα ρύπων!έχω φίλο σε εταιρεία φορτηγών. Τα 300,000* είναι μία μέση τιμή. Σε TIR το νούμερο πλησιάζει τις 450,000*. Η κατανάλωση με φορτίο κυμαίνεται από 1.5 ως 2 χιλιόμετρα με ένα λίτρο (μιλάμε για μεγάλα φορτηγά) ενώ σε TIR με δύο ρυμούλκες μπορεί και να φτάσει καταναλώσεις F1.
- Διόρθωση στις 18.30 ημέρα Τετάρτη 17/2/2010
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Με συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού θα υπολογίζεται το ύψος των περιβαλλοντικών τελών το 2011, διευκρίνισε χθες η Τ. Μπιρμπίλη.Ξεκάθαρη ... δυσκολευόταν να είναι?
Κυβισμός και CO2 ... να τα προσθέσουμε, να τα αφαιρέσουμε, να τα πολλαπλασιάσουμε, να τα διαιρέσουμε, θα έχει και τετραγωνικές ρίζες, με κάποιου είδους συνάρτηση?????????????????????Ο κ. Καρτάλης ζήτησε τα νέα τέλη του 2011 να λάβουν υπόψη τον κυβισμό, τους παραγόμενους ρύπους άλλα και την περιοχή στην οποία χρησιμοποιείται.
Άλλος και τούτος! Μαζικές πωλήσεις τα Suv στο Αγρίνιο και ... τα 3δυμα στη Θεσ/νίκη!
Ότι να' ναι!!!
-
Να ζητήσω ταπεινά συγνώμη για ένα λάθος που έκανα αναφορικά με τη μέση ετήσια απόσταση που διανύει ένα φορτηγό.
Το σωστό νούμερο στη μέση τιμή είναι οι 300,000 και όχι οι 500,000. Ομοίως και στο μέγιστο το σωστό νούμερο δεν υπερβαίνει τις 450,000 χιλιόμετρα και αυτό για ιδιαίτερα μεγάλη χρήση.
Θα κάνω και τις αντίστοιχες διορθώσεις στα postings.
Και πάλι συγνώμη.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Με συνδυασμό εκπομπών και κυβισμού θα υπολογίζεται το ύψος των περιβαλλοντικών τελών το 2011, διευκρίνισε χθες η Τ. Μπιρμπίλη.
Ξεκάθαρη ... δυσκολευόταν να είναι?
Κυβισμός και CO2 ... να τα προσθέσουμε, να τα αφαιρέσουμε, να τα πολλαπλασιάσουμε, να τα διαιρέσουμε, θα έχει και τετραγωνικές ρίζες, με κάποιου είδους συνάρτηση?????????????????????Ο κ. Καρτάλης ζήτησε τα νέα τέλη του 2011 να λάβουν υπόψη τον κυβισμό, τους παραγόμενους ρύπους άλλα και την περιοχή στην οποία χρησιμοποιείται.
Άλλος και τούτος! Μαζικές πωλήσεις τα Suv στο Αγρίνιο και ... τα 3δυμα στη Θεσ/νίκη!
Ότι να' ναι!!!
όταν θα ξέρουν .... τι μεγέθους τρύπα, θα θέλουν να καλύψουν .......θα μας πουν και τον τύπο.
-
όταν θα ξέρουν .... τι μεγέθους τρύπα, θα θέλουν να καλύψουν .......θα μας πουν και τον τύπο.
Ακριβώς.
Όλη η απάντηση σε μία σειρά. Πρώτα ξεκινάμε από πόσα ευρώπουλα θέλουμε να μάσουμε, και μετά βλέπουμε πως θα τους τον πιάσουμε.
Αλάνθαστη μέθοδος. Το ρευστό που θα συλλεχθεί είναι πάντα και το επιθυμητό.
Τέλη κυκλοφορίας