-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Eυχαριστώ ΝίκοΌχι δεν πήρα του φίλου μου του Στράτου
Πήρα αυτοκίνητο εντελώς εργοστασιακό,με εργοστασιακή ανάρτηση,με φτωχό εξοπλισμό,με καθαρό πάτωμα με αλλαγμένο διαφορικό(αλλαγή το 2008 με κόστος 3.900€ )και φυσικά ΔΕΝ είναι σκισμένο το πάτωμα εκεί που κουμπώνει το πίσω διαφορικό!!!Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί.Θέλει προσοχή και σωστή μεταχείρηση για να αντέξει.
Τοποθετημένο το μοτέρ από Ζ4(με πολύ λίγα χλμ-και αγορασμένο από εμένα)θα κόστιζε σήμερα 8.000€.
Αυτά που βλέπετε στις αγγελίες με 23.000€...μόνο Μ3 δεν είναι πλέον ,άρα προτίμησα το 'σπασμένο'που είναι σε καλή κατάσταση και που θα έχει μοτέρ που θα επιλέξω εγώ.
Δεν θέλω να κρυψω την τιμή...δεν υπάρχει λόγος.Το πήρα 11.000€ και είναι 2001 μοντέλο,αλλά ένα θα σου πώ...αν το έπαιρνε ο μαντράς,θα του πέταγε ένα παλιομοτέρ με 4.000€...και θα το πουλούσε 28.000€.... δυστηχώς για αυτόν το έχασε το αμαξάκι
Θα το φτιάξω σε ξανά χρόνο,δεν βιάζομαι.
Είναι Carbon Swartz.EDIT:Καιφυσικά με 18άρες ζάντες.
ΠΟΛΥ καλή επιλογή και σωστά το σκέφτηκες! Μπορείς σιγά-σιγά να το φτιάξεις όλο καινούριο μέσα-έξω με τόσα λίγα λεφτά που το πήρες. Από τον εξοπλισμό που λες, προφανώς δεν είναι SMG...αλλά τα βασικά τα έχει? Δηλαδή xenon κλπ?
Σούπερ τιμούλαα!! Θέλω κι εγώ ένα τέτοιο
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Eυχαριστώ Νίκο
Όχι δεν πήρα του φίλου μου του Στράτου
Πήρα αυτοκίνητο εντελώς εργοστασιακό,με εργοστασιακή ανάρτηση,με φτωχό εξοπλισμό,με καθαρό πάτωμα με αλλαγμένο διαφορικό(αλλαγή το 2008 με κόστος 3.900€ )και φυσικά ΔΕΝ είναι σκισμένο το πάτωμα εκεί που κουμπώνει το πίσω διαφορικό!!!Σχεδόν όλα τα Μ3 εκτός του Μάνου που είναι καινούργιο είναι ραμμένα εκεί.Θέλει προσοχή και σωστή μεταχείρηση για να αντέξει.
Τοποθετημένο το μοτέρ από Ζ4(με πολύ λίγα χλμ-και αγορασμένο από εμένα)θα κόστιζε σήμερα 8.000€.
Αυτά που βλέπετε στις αγγελίες με 23.000€...μόνο Μ3 δεν είναι πλέον ,άρα προτίμησα το 'σπασμένο'που είναι σε καλή κατάσταση και που θα έχει μοτέρ που θα επιλέξω εγώ.
Δεν θέλω να κρυψω την τιμή...δεν υπάρχει λόγος.Το πήρα 11.000€ και είναι 2001 μοντέλο,αλλά ένα θα σου πώ...αν το έπαιρνε ο μαντράς,θα του πέταγε ένα παλιομοτέρ με 4.000€...και θα το πουλούσε 28.000€.... δυστηχώς για αυτόν το έχασε το αμαξάκι
Θα το φτιάξω σε ξανά χρόνο,δεν βιάζομαι.
Είναι Carbon Swartz.EDIT:Καιφυσικά με 18άρες ζάντες.
ΠΟΛΥ καλή επιλογή και σωστά το σκέφτηκες! Μπορείς σιγά-σιγά να το φτιάξεις όλο καινούριο μέσα-έξω με τόσα λίγα λεφτά που το πήρες. Από τον εξοπλισμό που λες, προφανώς δεν είναι SMG...αλλά τα βασικά τα έχει? Δηλαδή xenon κλπ?
Σούπερ τιμούλαα!! Θέλω κι εγώ ένα τέτοιο
Ξένον-ηλιοροφή-radio cd...τπτ άλλο
Μιλάω με tsili στο τηλέφωνο τώρα...εντάξει...δεν έκραξε!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Ξένον-ηλιοροφή-radio cd...τπτ άλλοΔε χρειάζεται τίποτε άλλο
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Θα το φτιάξω σε ξανά χρόνο,δεν βιάζομαι.
Είναι Carbon Swartz.EDIT:Καιφυσικά με 18άρες ζάντες.
Ξένον-ηλιοροφή-radio cd...τπτ άλλο
Καλορίζικο Πατέλο. Φωτό ?
Λοιπόν, έχουμε κ λέμε. Αlpha N, 19άρες και einsemann εξατμισόνια να ούμε.
Σιγά-σιγά βέβαια. -
òxi kosta. Apolutos tpt.
-
10000 bravo στο pad!!ψαγμένη κίνηση.πόσο πολύ χαίρομαι όταν τέτοια αμάξια πέφτουν στα κατάλληλα χέρια{δε γνωρίζω προσωπικά το pad αλλά από τα γραφόμενά του φαίνεται ότι το κατέχει το αντικείμενο}
Bravo ξανά από εμένα -
Ο χρήστης pad έγραψε:
òxi kosta. Apolutos tpt.Πως θα ξέρεις ρε συ Παντελή πόσα χιλιόμετρα έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το μοτέρ? Φαίνεται πουθενά και με κάποιο τρόπο?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
òxi kosta. Apolutos tpt.
Πως θα ξέρεις ρε συ Παντελή πόσα χιλιόμετρα έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το μοτέρ? Φαίνεται πουθενά και με κάποιο τρόπο?
Aπό την Γερμανική αγορά Νίκο.Απλά το αγοράζεις με βιβλίο service και φυσικά μαζί με τον εγκέφαλο του μοτέρ.
Είναι πολλά τα Ζ4Μ που έχουν γίνει τροπέτα...πάρα πολλά!!!Φυσικά,όλα τα παραπάνω θα τα κάνω μόνος μου...χωρίς μεσάζοντα ε?Γιατί αν μπλέξεις με μεσάζοντα Έλληνα πήρες κελεπούρι!!!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
òxi kosta. Apolutos tpt.
Πως θα ξέρεις ρε συ Παντελή πόσα χιλιόμετρα έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το μοτέρ? Φαίνεται πουθενά και με κάποιο τρόπο?
Aπό την Γερμανική αγορά Νίκο.Απλά το αγοράζεις με βιβλίο service και φυσικά μαζί με τον εγκέφαλο του μοτέρ.
Είναι πολλά τα Ζ4Μ που έχουν γίνει τροπέτα...πάρα πολλά!!!Φυσικά,όλα τα παραπάνω θα τα κάνω μόνος μου...χωρίς μεσάζοντα ε?Γιατί αν μπλέξεις με μεσάζοντα Έλληνα πήρες κελεπούρι!!!
Χαρά στο κουράγιο σου εύχομαι ειλικρινά και...καλά ψώνια
-
Παντελή καλορίζικο και σύντομα καλοτάξιδο!
Ακούγεται πολύ καλή περίπτωση το όλο σκεπτικό, μπράβο που το προχώρησες.
-
Καλορίζικη Παντελή! Πήρες το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου!
-
Ευχαριστώ Νίκο!
Πίστεψε με ούτε κουράγιο ούτε χρόνος υπάρχει...τπτ από τα δύο.Έχω κάποιους φίλους-συγγενείς όμως που ζούν Γερμανία και βοηθάνε συνέχεια...τους έχω πρήξει.. -
Eυχαριστώ παίδες ....σε κανα χρόνο ελπίζω να το έχω έτοιμο
-
Καλορίζικο και καλές βόλτες.....όταν το ετοιμάσεις αγαπητέ....
-
Ευχαριστώ
-
Καλοτάξιδο
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Ευχαριστώμε γεια και καλη δυναμη και υπομονη....
Thanix ελα να την γραψουμε μιση μιση!
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Ευχαριστώ
με γεια και καλη δυναμη και υπομονη....
Thanix ελα να την γραψουμε μιση μιση!
To κοστος αγορας δν ειναι το θεμα...η φορολογηση ειναι
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Ευχαριστώ
με γεια και καλη δυναμη και υπομονη....
Thanix ελα να την γραψουμε μιση μιση!
To κοστος αγορας δν ειναι το θεμα...η φορολογηση ειναι
Θες να αναλύσεις λίγο τη σκέψη σου? Ποιό σκέφτεσαι, πόσα κυβικά, πόσα σχεδιάζεις να δώσεις κλπ.
-
Λοιπον επειδη εχω μια δουλιτσα θα γραψω σε κανενα 3ωρακι...τα λεμε τοτε
BMW FORUM