-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ετσι λοιπόν όταν ένα οποιοδήποτε λιπαντικό καλύπτει για παράδειγμα την εξειδικευμένη για Renault προδιαγραφή RN 0700 θα προστατέψει το ίδιο καλά με το αντίστοιχο της Elf που η ίδια προτείνει. Ετσι δεν είναι ή κάνω λάθος;
Έτσι είναι.
Kατά μια έννοια,θεωρητικά δηλ είναι σωστό.
Πρακτικά όμως σε αυτό που λέει ο Quadra πρέπει να έχει δίκιο γιατί αν λάβουμε υπόψη μας ότι ο κινητήρας μας δεν μπορεί να μας μιλήσει άμεσα για το πόσο φθείρετε με το Χ λιπαντικό στα κιβώτια τα πράγματα είναι ποιό οφθαλμοφανή.
Πως γίνετε δηλ να βάζει κάποιος βαλβολίνη με τις ίδιες προδιαγραφές σε κιβώτια του PSA και κρύο να δυσκολεύεσαι να βάλεις ταχύτητα και γενικά να είναι κάπως ο λεβιές και με την Total το κιβώτιο να κεντάει?
Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν έδωσα σημασία σ`αυτό που λέει ο Quadra και πάντα θεωρούσα ότι η Χ εταιρ´ια πχ υστερεί σε βαλβολίνες κλπ και μάλλον έχει δίκιο. -
Κατάλαβα τι ήθελε να πει ο Quadra και συμφωνώ μαζί του εν μέρει. Οτι οι σχέσεις των εταιρειών μπορεί να είναι πολύ παραπάνω από μία απλή διαφήμιση και να προχωράει παραπέρα σε επίπεδο R&D.
Off topic: Ωραίοι οι Alan Parsons Project της υπογραφής σου G60
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Κατάλαβα τι ήθελε να πει ο Quadra και συμφωνώ μαζί του εν μέρει. Οτι οι σχέσεις των εταιρειών μπορεί να είναι πολύ παραπάνω από μία απλή διαφήμιση και να προχωράει παραπέρα σε επίπεδο R&D.Το επίπεδο συνεργασίας R&D φέρνει και την διαφήμιση/προβολή,το ένα χέρι δηλ νίβει τ`άλλο αλλά εμείς ως ελληνάρες πάντα απ τον καναπέ παίζουμε το ρόλο του κριτή καχύποποπτα(μα ποτέ καλοπροαίρετα) γιατί πολύ απλά.....έτσι λειτουργούμε,μόνο που μαυτόν τον τρόπο σκέψης δεν παράγουμε τπτ.
Off topic: Ωραίοι οι Alan Parsons Project της υπογραφής σου G60
Και το άβαταρ
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Off topic: Ωραίοι οι Alan Parsons Project της υπογραφής σου G60Τους είδα πριν χρόνια και ήμουν πρώτος μπροστά στην σκηνή (ήταν όμως ήσυχη συναυλία).
-
Οι μικρές σταγόνες και οι μικρές στάμπες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου στα τουρμπάτα προέρχονται από την τουρμπίνα, και μόνο όταν το κινηγάμε σε όχι και τόσο ίσιο δρόμο αλλά σε επαρχιακό με μικρολακούβες, αυτό σημαίνει ότι τα κουζινέτα της είναι κοντά στο τέλος και από τα τραντάγματα παίζει ο άξονας και περνάει το λάδι στην εξαγωγή χωρίς να περάσει από το χώρο καύσης.
Επίσης αν δεν υπάρχει ο περιοριστής ( restrictor ) της πίεσης του λαδιού στην τουρμπίνα ή αν έχει πρόβλημα, τότε μπορεί να περνάει το λάδι λόγω μεγάλης πίεσης στο σημείο της λίπανσης των κουζινέτων και να καταλήγει πάλι στην εξαγωγή.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οι μικρές σταγόνες και οι μικρές στάμπες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου στα τουρμπάτα προέρχονται από την τουρμπίνα, και μόνο όταν το κινηγάμε σε όχι και τόσο ίσιο δρόμο αλλά σε επαρχιακό με μικρολακούβες, αυτό σημαίνει ότι τα κουζινέτα της είναι κοντά στο τέλος και από τα τραντάγματα παίζει ο άξονας και περνάει το λάδι στην εξαγωγή χωρίς να περάσει από το χώρο καύσης.Επίσης αν δεν υπάρχει ο περιοριστής ( restrictor ) της πίεσης του λαδιού στην τουρμπίνα ή αν έχει πρόβλημα, τότε μπορεί να περνάει το λάδι λόγω μεγάλης πίεσης στο σημείο της λίπανσης των κουζινέτων και να καταλήγει πάλι στην εξαγωγή.
Σε ευχαριστω για την απαντηση σου,οπως παντα αρκετα διαβασμενος.ακριβως το ιδιο μου ειπε ο μηχανικος σημερα που πηγα συνεργειο.
-
Όχι αρκετά διαβασμένος, πολύ διαβασμένος θέλεις να πεις.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Όχι αρκετά διαβασμένος, πολύ διαβασμένος θέλεις να πεις.- πολλα.
Χαιρεσαι να διαβαζεις τα ποστ του .
-
Το κορμί μεγαλώνει και δεν μπορούμε να το ελέγξουμε, δεν είναι στο χέρι μας, όμως το μυαλό μας μπορούμε να το πέρνουμε κάθε μέρα από το χεράκι και να το πηγαίνουμε πάρα πέρα, είμαστε 100% υπεύθυνοι για την πορεία και την εξέλιξη του, οπότε η δια βίου ενημέρωση είναι για εμένα μονόδρομος όσον αφορά θέματα αυτοκινήτου, όσο βέβαια φτάνουν οι γνώσεις μου,γιατί εδώ και χρόνια έχω καταλάβει ότι όσα περισσότερα μαθαίνεις, τόσο λιγότερα ξέρεις.
Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όχι αρκετά διαβασμένος, πολύ διαβασμένος θέλεις να πεις.
- πολλα.
Χαιρεσαι να διαβαζεις τα ποστ του .
Aψογος και κυριος με κ κεφαλαιο.χαιρεσαι να διαβαζεις σε οτιδιποτε εχει αναφερθει ο κυριος ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όχι αρκετά διαβασμένος, πολύ διαβασμένος θέλεις να πεις.
- πολλα.
Χαιρεσαι να διαβαζεις τα ποστ του .
+1
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Το επίπεδο συνεργασίας R&D φέρνει και την διαφήμιση/προβολή,το ένα χέρι δηλ νίβει τ`άλλο αλλά εμείς ως ελληνάρες πάντα απ τον καναπέ παίζουμε το ρόλο του κριτή καχύποποπτα(μα ποτέ καλοπροαίρετα) γιατί πολύ απλά.....έτσι λειτουργούμε,μόνο που μαυτόν τον τρόπο σκέψης δεν παράγουμε τπτ.
Κοίταξε, μπορεί οι ελληνάρες να κρίνουν εκ του καναπέως τα δρώμενα, αλλά και οι ... εταιρειάρες μόνο κοινωφελή ιδρύματα είναι και ό,τι κάνουν το κάνουν για το καλό του καταναλωτή. Αυτό κι αν είναι μαρκετινγκ.
-
Ερώτηση:
Ποιές μάρκες υπάρχουν στην Ελλάδα για λάδι 5w-20 ή/και 5w-30; Και αν γνωρίζετε τιμή. Ρωτάω επειδή είμαι στο εξωτερικό. Ευχαριστώ πολύ.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Το επίπεδο συνεργασίας R&D φέρνει και την διαφήμιση/προβολή,το ένα χέρι δηλ νίβει τ`άλλο αλλά εμείς ως ελληνάρες πάντα απ τον καναπέ παίζουμε το ρόλο του κριτή καχύποποπτα(μα ποτέ καλοπροαίρετα) γιατί πολύ απλά.....έτσι λειτουργούμε,μόνο που μαυτόν τον τρόπο σκέψης δεν παράγουμε τπτ.
Κοίταξε, μπορεί οι ελληνάρες να κρίνουν εκ του καναπέως τα δρώμενα, αλλά και οι ... εταιρειάρες μόνο κοινωφελή ιδρύματα είναι και ό,τι κάνουν το κάνουν για το καλό του καταναλωτή. Αυτό κι αν είναι μαρκετινγκ.
Καμία εταιρία δεν είναι κοινωφελές ίδρυμα,ούτε εσύ πιστεύω εργάζεσαι (ή εχεις) και ζεις από μια κοινωφελής ελληνική εταιρία
Ας κάνουμε κι εμείς εταιριάρες τότε αντί να περιμένουμε να πάρουμε και πάλι δανεικά για να πληρ´ωσουμε την παραγωγική τάξη των δημουπαλληλίσκων. -
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Δυστυχώς, έτσι όπως τα καταφέραμε...καλά να πάθουμε
-
Παιδια καλησπερα ειμαι κατοχος ενος corolla t sport ο οποιο εχει 150000 χλμ.Στα 145000χλμ εβαλα τα AMSOIL 10W-40 (AMO) εχει πραγματι πολυ υσηχη λειτουργια ομως εχει χασει πολυ στο στροφαρισμα εκτος αυτου εχω παρατηρησει αυξηση στη καταναλωση.Πριν απο τα ΑΜΟ εβαζα τα 300V τα οποια στα 3500 χλμ τα εκαιγε.Μηπως θα ηταν καλυτερα να βαλω 5w40?Μπορειται να μου προτεινεται κατι αλλο για το συγκεκριμενο μοτερ?
-
Ο χρήστης kostastsport έγραψε:
Παιδια καλησπερα ειμαι κατοχος ενος corolla t sport ο οποιο εχει 150000 χλμ.Στα 145000χλμ εβαλα τα AMSOIL 10W-40 (AMO) εχει πραγματι πολυ υσηχη λειτουργια ομως εχει χασει πολυ στο στροφαρισμα εκτος αυτου εχω παρατηρησει αυξηση στη καταναλωση.Πριν απο τα ΑΜΟ εβαζα τα 300V τα οποια στα 3500 χλμ τα εκαιγε.Μηπως θα ηταν καλυτερα να βαλω 5w40?Μπορειται να μου προτεινεται κατι αλλο για το συγκεκριμενο μοτερ?καλα ρε φιλε,πως το καταλαβες αυτο;
-
Μήπως το ότι έχει πιο ήσυχη λειτουργία σου δίνει την εντύπωση πως έχει χάσει σε επιδόσεις?
Όσο προσεκτικός και να είσαι είναι σχεδόν αδύνατο να μην επηρρεαστείς από αυτό.
Έχεις κάποιο μέτρο σύγκρισης πέρα από την αίσθησή σου?
Ένα άλλο αυτοκίνητο για παράδειγμα ή μια γνωστή σου διαδρομή όπου ξέρεις πως στο τέλος της τάδε ευθείας έχεις μαζέψει τόσα χιλιόμετρα ή ότι στη δείνα ανηφόρα μόλις που επιταχύνει με 4η στις ΧΧΧΧ στροφές. -
Δεν ανεβαζει στροφες οπως ανεβαζε με το 300V και η καταναλωση εχει αυξηθει σιγουρα κατα ενα λιτρο.Τι γνωμη εχεται για τα FUCHS 5W-40 SUPERSYN?
-
Συνεχισε με Motul 300V 5-40 η δοκιμασε torco-redline!
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]