-
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
Μάλλον δεν διάβασες καλά το θέμα αυτό απο την αρχή.
Υπάρχουν δυο απόψεις. Και οι δυο είναι να φέρουν κόσμο στους αγώνες.
Η μια είναι να φέρει 'κόσμο' αγωνιζόμενους και η άλλη να φέρει 'κόσμο' υποστηρικτές- media-θεατές.
Το να έρθουν νέοι αγωνιζόμενοι και να εμπλακούν στο σημερινό χάλι του Ελληνικού motorsport είναι εύκολο αλλά δεν θα αλλάξει κάτι στην υπάρχουσα τραγική κατάσταση...
Για να έρθει 'κόσμος' υποστηρικτές- media-θεατές διάβασε το παρακάτω link για να δεις τι έχει ειπωθεί σχετικά... έτσι ώστε να μη κάνουμε άσκοπους κύκλους στη συζήτηση αλλά να βάζουμε νέες ιδέες και απόψεις στο τραπέζι.
viewtopic.php?f=3&t=41060&start=120#p1746171Φιλικά
Γιάννης ΛουκόπουλοςΤο να λες πώς η παραπάνω κατηγορία αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ επαγγελματίες οδηγούς, είναι άτοπο (εκτός και έχεις κάποιον κανονισμό στα χέρια σου, οπότε μην κάθομαι και γω και ταλαιπωρούμαι άδικα να γράφω).
Και ποιο το νόημα να φτιαχτεί μια κατηγορία που θα ναι ακριβή και αφορά αποκλειστικά αγωνιζόμενους? Τι θα αλλάξει τότε? ότι μπήκε απλά μια κατηγορία ακόμα?
Οπότε όλο το παραπάνω γίνεται όχι για να έρθει καινούριο δυναμικό και νέοι αγωνιζόμενοι, αλλά για να μαζέψετε αυτούς που τα μάζεψαν και έφυγαν?
Σε μια εποχή δηλαδή που δεν ξέρετε αν θα πραγματοποιηθεί το πρωτάθλημα το 2010 απορρίπτετε την σκέψη να ρθουν νέοι αγωνιζόμενοι?Καλή συνέχεια στην προσπάθεια...
Φιλικά,
Αυγερινός ΠολυζωγόπουλοςΔιάβασε προσεκτικά γιατί βγάζεις λάθος συμπεράσματα. Δεν μπορεί να αναφέρομε σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ οδηγούς τη στιγμή που τονίζω ακριβώς το αντίθετο για την κατάσταση του σπορ... (Εκτός αν εννοείς επαγγελματίες μηχανικούς που μόνο έτσι γίνετε αλλά αυτό είναι για άλλο θέμα).
Επίσης είναι ξεκάθαρο ότι δεν θα αλλάξει τίποτα με το να μπεί απλά ακόμη μια κατηγορία.
Το πρόβλημα επαναλαμβάνω δεν είναι οι αγωνιζόμενοι αλλά το θέαμα που δεν υπάρχει και που είναι η αιτία για την μη ύπαρξη θεατών... Οι θεατές και μαζί τους οι υποστηρικτές και τα Media ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΚΛΠ. Αυτά τα σενάρια έχουν παιχτεί όλα τα προηγούμενα χρόνια και το αποτέλεσμα είναι αυτό που έχουμε.Αποφασίστε τι θέλετε!!!! Αγώνες με παραλλαγές όπως τόσα χρόνια και τη μιζέρια τους φυσικά μαζί ή αγώνες όπως γίνονται σε μη τριτοκοσμικές χώρες? Αν θέλετε το δεύτερο τότε πρέπει να γίνουν πολλές αλλαγές που πολύ φοβάμαι ότι δεν μπορείτε οι περισσότεροι να τις καταλάβετε αφού έχουν γραφτεί και ξαναγραφτεί αλλά...
Για να γίνει ευκολότερο ας κοιτάξει ο καθ' ένας τι γίνετε και πως γίνετε σε άλλες χώρες και ότι καταλάβει... και ο θεός βοηθός...Φιλικά
Γιάννης ΛουκόπουλοςΈγραψες:
'Σε όλο τον κόσμο οι ελεύθερες κατηγορίες δεν είναι καν για νέους οδηγούς εκτός και είναι αθλοπαιδιές και όχι κανονικά εθνικά κύπελλα ή πρωταθλήματα.... δεν θα πρέπει να περάσει σαν πρώτη εντύπωση ότι τα νέα παιδιά από τις κόντρες στους δρόμους και από τις αθλοπαιδιές (drifts, GTCC κλπ.) θα είναι αυτοί για τους οποίους έγινε αυτή η κατηγορία.'
Από κει και το συμπέρασμα. Αλλά ας μην γινόμαστε γραφικοί. Ούτε εσύ ούτε εγώ θέλουμε το κακό του χώρου. Προσωπικά με ενδιαφέρει απλώς να δωθούν οι δυνατότητες και σε άλλους να συμμετέχουν με κάποιο λογικό κόστος-κίνητρα. Μέχρι εκεί.
-
Ο χρήστης ARIS SR20VE έγραψε:
Έγραψες:
'Σε όλο τον κόσμο οι ελεύθερες κατηγορίες δεν είναι καν για νέους οδηγούς εκτός και είναι αθλοπαιδιές και όχι κανονικά εθνικά κύπελλα ή πρωταθλήματα.... δεν θα πρέπει να περάσει σαν πρώτη εντύπωση ότι τα νέα παιδιά από τις κόντρες στους δρόμους και από τις αθλοπαιδιές (drifts, GTCC κλπ.) θα είναι αυτοί για τους οποίους έγινε αυτή η κατηγορία.'
Από κει και το συμπέρασμα. Αλλά ας μην γινόμαστε γραφικοί. Ούτε εσύ ούτε εγώ θέλουμε το κακό του χώρου. Προσωπικά με ενδιαφέρει απλώς να δωθούν οι δυνατότητες και σε άλλους να συμμετέχουν με κάποιο λογικό κόστος-κίνητρα. Μέχρι εκεί.
Ναι η αγωνία μου είναι μεγάλη για τα νέα παιδιά ή νέους οδηγούς γενικότερα. Γιατί έχω δει τόσους πολλούς να καταστρέφονται οικονομικά και να απομακρύνονται από το χώρο για πάντα. Αυτό είναι όλο. Αν κάποιοι που ασχολούνται ενεργά με τη διοργάνωση αγώνων κλπ. λένε τη μισή αλήθεια θα πρέπει εμείς οι παλιότεροι που το έχουμε ζήσει τόσα χρόνια να πούμε την υπόλοιπη μισή.
Επαναλαμβάνω ότι αυτό που εγώ κατάλαβα (καλοπροαίρετα) είναι ότι πάνε να δημιουργήσουν μια κατηγορία 'ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΟ' όπως πολύ εύστοχα χαρακτήρισε ο Nass. Μια τέτοια κατηγορία είναι αυτό που δεν έχουν οι Ελληνικοί αγώνες για να φέρουν τον κόσμο-θεατές και υποστηρικτές. Το 'Κυρίως πιάτο' όμως όπως σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί να είναι μια οικονομική κατηγορία ούτε προσφέρεται για νέους οδηγούς ηλικιακά ή και εμπειρικά.
Αν κοιτάξεις την νέα προκήρυξη θα δεις μια πληθώρα κατηγοριών που έχουν προκηρυχθεί. Πολύ περισσότερες ΑΧΡΗΣΤΕΣ κατηγορίες από ότι μια μικρή χώρα σαν τη δική μας μπορεί να αντέξει. Απλά το μπάχαλο συνεχίζετε όπως εδώ και πολλές δεκαετίες. Είναι θέμα 'κουμπαριών' και 'πρωταθληταράδων' που πρέπει να διατηρούνται στην επιφάνεια...μήπως και τους μάθει ο θυρωρός της πολυκατοικίας τους...
Αν κάποιος νέος οδηγός θέλει να εμπλακεί σε αυτό το σπορ, αφού δεν υπάρχει ενιαίο, δεν έχει παρά να διαλέξει μια από τις μικρές κατηγορίες και να ξεκινήσει. Η 'μπανανόφλουδα' είναι η φράση κλειδί 'ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ'. Όποιος σκέφτεται έτσι από την αρχή είναι τελειωμένος πριν καν αρχίσει. Και δυστυχώς οι περισσότεροι έτσι σκέφτονται. Η κερδίζω ή δεν τρέχω... πράγμα που μεταφράζετε σε πάρα πολλά χρήματα ακόμη και για ένα 1300ρι Ν αυτοκίνητο. Λίγοι είναι αυτοί που τρέχουν για τη συμμετοχή και για την προσωπική τους ευχαρίστηση, πολύ λίγοι...Φιλικά
Γιάννης Λουκόπουλος
-
παρακολουθώ το θέμα πολύ στενά απο τότε που αναφέρθηκε αυτή η κατηγορία
και πιο πριν και βλέπω μια τάση αποπροσανατολισμού......
εξού και οι κανονισμοί που είναι απλά για γέλια....
κύριοι χωνέψτε το μια και καλή.....ενιαίο τέλος....είχατε και είχαμε την ευκαιρία αλλά πλέον
καμιά αντιπροσωπία δεν ενδιαφέρεται...
μιλήσαμε για (απο το ταχύτητα 2010) για open κατηγορία και όχι για το ελάτε με ότι έχετε....
για μένα open είναι
α.
μια δημοφιλής κατηγορία των ατμοσφαιρικών 1600ccμε κοινή διάμετρο πεταλούδας η πεταλούδων
κοινό λάστιχο
κοινή διάμετρο φρένων
το μαμά σαζμάν με ελεύθερες σχέσεις
ελεύθερες μετατροπές στο αμάξωμα χωρίς να επηρεάζεται η ασφάλεια.
β. 2.000cc οι ίδιοι κανονισμοί αλλά αμάξωμα πάνω απο
κάποια μέτρα για να υπάρχει διαφορετικότητα
γ. formula sallon με κιλά /ιππο και τετρακίνητα
απλά και εύκολα....
'σχεδόν' ενιαίο λοιπόν...απλά με πιο πολλές ελευθερίες και διαφορετικά αυτοκίνητα
στα 1600 σαχο ,106,miata,corsa,c2,206.....και άλλα
στα 2.0 προτείνω μεγάλα hatch back....
πρέπει να υπάρχει θετικό πνεύμα,και προβλέψεις μακροπρόθεσμες...
υ.γ χαίρομαι που συμμετέχουν στη κουβέντα μας καταξιωμένοι οδηγοί όπως ο Δ.Δέγλερης και άλλοι
-
Μετά από πολλές συζητήσεις με αρκετούς σκεπτόμενους ενδιαφερόμενους για συμμετοχή, υπάρχει μια γενική άποψη ότι αν η formula saloon (έτσι όπως είναι οι κανονισμοί της) είχε προκηρυχθεί ΚΑΙ για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων, θα είχε απίστευτα μεγάλη συμμετοχή και ανταπόκριση.
-
Ετοιμαζετε για το σαλλουν κορολλα 1998 650+ αλογα!!...Καλες τουμπες!! Δεγλερη κρυψου...θα σε περασει!
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
Μετά από πολλές συζητήσεις με αρκετούς σκεπτόμενους ενδιαφερόμενους για συμμετοχή, υπάρχει μια γενική άποψη ότι αν η formula saloon (έτσι όπως είναι οι κανονισμοί της) είχε προκηρυχθεί ΚΑΙ για το Πρωτάθλημα Αναβάσεων, θα είχε απίστευτα μεγάλη συμμετοχή και ανταπόκριση.ΕΑΝ.............
ΚΑΙ ΕΦ ΟΣΟΝ....................
ΝΑΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ?????????????ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ...... -
αυτο που δεν εχουμε ακουσει ακομα μετα απο τοσες μερες ειναι τους κανονισμους αυτου του παιχνιδιου...??
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
αυτο που δεν εχουμε ακουσει ακομα μετα απο τοσες μερες ειναι τους κανονισμους αυτου του παιχνιδιου...??Έχουν ανακοινωθεί στη σελίδα της ΕΘΕΑ, μαζί με τους κανονισμούς όλων των κατηγοριών.
-
Μετά από μερικά χρόνια επιτυχημένης εφαρμογής της Formula Saloon...
http://www.youtube.com/watch?v=vmL6rKHp2nk
Youtube VideoΗ χώρα είναι η μικρή Σλοβενία
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η χώρα είναι η μικρή Σλοβενία
Μικρη στο ματι!!!
-
Η συγκεκριμενη ειναι στο καλενταρι του Ευρωπαϊκου πρωταθληματος αναβασεων της FIA εδω και χρονια οποτε ολα αυτα τα ωραια που φαινονται ουτε ειναι ολα Σλοβενικα, ουτε οι καρποι της εκει Formula Saloon. Ενα μικρο θεματακι που ισως θα επρεπε να μας προβληματιζει ειναι πως ειναι δυνατο να εχει τετοιο αγωνα η Σλοβενια ποσο μαλλον οταν με τοσο καλυτερα αυτοκινητα εχει πολυ λιγοτερους θεατες σε συγκριση με τις καλες δικες μας. Αλλα απο την αλλη, μονο ενας δικος μας οργανωτης αναβασης εχει δηλωσει επιθυμια να προσπαθησει να ανοιχτει εξω και πλεον βρισκεται εκτος προγραμματος οποτε τι ψαχνουμε ε;
Κατα τα αλλα, περα απο τα αυτοκινητα, ισως καλυτερο θα ηταν να θαυμαζαμε τις διπλες και τριπλες μπαριερες που εχουν οι Σλοβενοι. Μα να μην εχουν ενα απο τα τσιμεντενια μπλοκια της ΛΑΒ στα επικινδυνα σημεια οι απολιτιστοι;
ΥΓ Σε περιπτωση που καποιος ψαξει στο σαϊτ της FIA και δεν τη βρισκει, εχει δηλωθει με το ονομα των χορηγων της (Petrol ή αλλιως η αντιστοιχη ΕΚΟ της Σλοβενιας και Ferrari). Κατι σαν να λεμε ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ 2010 αντι για Αναβαση Ριτσωνας :
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
αυτο που δεν εχουμε ακουσει ακομα μετα απο τοσες μερες ειναι τους κανονισμους αυτου του παιχνιδιου...??
Έχουν ανακοινωθεί στη σελίδα της ΕΘΕΑ, μαζί με τους κανονισμούς όλων των κατηγοριών.
ok ευχαριστω πολλη
-
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
......................
Επίσης είναι ξεκάθαρο ότι δεν θα αλλάξει τίποτα με το να μπεί απλά ακόμη μια κατηγορία.
Το πρόβλημα επαναλαμβάνω δεν είναι οι αγωνιζόμενοι αλλά το θέαμα που δεν υπάρχει και που είναι η αιτία για την μη ύπαρξη θεατών... Οι θεατές και μαζί τους οι υποστηρικτές και τα Media ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΥΠΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΚΛΠ. Αυτά τα σενάρια έχουν παιχτεί όλα τα προηγούμενα χρόνια και το αποτέλεσμα είναι αυτό που έχουμε.
......................................
Για να γίνει ευκολότερο ας κοιτάξει ο καθ' ένας τι γίνετε και πως γίνετε σε άλλες χώρες και ότι καταλάβει... και ο θεός βοηθός...Φιλικά
Γιάννης Λουκόπουλος.........'έτσι ώστε τα αγωνιστικά να αποδίδουν περίπου 350 με 370 ίππους. Επίσης, θα πρέπει το αυτοκίνητο να είναι πολύστροφο, να ανεβάζει πιο ψηλά στροφές και να κάνει περισσότερο θόρυβο, να έχει ικανοποιητική ισχύ και να δείχνει όμορφο. Να είναι διαφορετικό με τις αεροτομές. Και θεωρώ ότι με αυτά τα αυτοκίνητα θα προσελκύσουμε και το ενδιαφέρον του κόσμου'.....
Απόσπασμα aπό τη συνέντευξη του Juha Kankkunen στο Rally.gr,
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0Ακούει κανείς............???????????
Γιάννης Λουκόπουλος
-
Αυτες οι γνωμες των ειδικων ειναι το κατι αλλο. Κατα μια διαβολικη συμπτωση σημερα στο mailbox μου εφτασε το newsletter του WTCC με στοιχεια της IFM (δηλαδη το πλεον αντικειμενικο μεσο μετρησεων για τετοια θεματα και ευαγγελιο για τους μαρκετιστες). Για το φετινο WTCC λοιπον με τους κινητηρες των 280-290 αλογων, τα σιωπηλα ντιζελ και τα σχετικα μινιμαλ φτερα ειχαμε τα εξης στοιχεια:
***The WTCC's continuous growth in popularity and success has resulted in an increase in event attendance with 761,000 spectators enjoying the races , while the website traffic generated 8.2 million page views.
The 2009 season of the FIA WTCC drew record viewing figures with a cumulative global audiences of 430 million different viewers according to the annual broadcast report published by independent German Institute IFM.
The 2009 audience figures represent an increase by 23% of ratings and a gain of 80 million viewers (over 350 million) compared to 2008. ***
Για να μην πιανετε τα κομπιουτερακια, μεσος ορος 63,5 χιλιαδες παραπλανημενοι θεατες στην πιστα ανα αγωνα. Βουλωμενο γραμμα διαβαζει το (πρωην) πιο γρηγορο μουστακι των ραλι.
-
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
[.........'έτσι ώστε τα αγωνιστικά να αποδίδουν περίπου 350 με 370 ίππους. Επίσης, θα πρέπει το αυτοκίνητο να είναι πολύστροφο, να ανεβάζει πιο ψηλά στροφές και να κάνει περισσότερο θόρυβο, να έχει ικανοποιητική ισχύ και να δείχνει όμορφο. Να είναι διαφορετικό με τις αεροτομές. Και θεωρώ ότι με αυτά τα αυτοκίνητα θα προσελκύσουμε και το ενδιαφέρον του κόσμου'.....
Ακούει κανείς............???????????
Γιάννης Λουκόπουλος
ποιος να ακουει βρε Γιαννη ?
Εδω το μονο που ακουνε καποιοι , ειναι καποιους μητροπολιτες και πατριαρχες που ψαχνοντε πως θα παρουν κανενα πρωταθλημα ακομα με διαφορα σκαρφισματα με παπαριες σειριακης Γιωργιτσας .......
Δες πριν 4-5 χρονια οταν τολμισα και εφτιαξα ενα πλαστικο προφυλακτηρα πιο χαμηλο και μια αεροτομη πισω λιγο πιο ψηλη , για ενα ΑΧ στην Ε , μεχρι τον κανονισμο αλλαξαν για να το κοψουν ........Kανενας φωσκολος δεν εβλεπε το αποτελεσμα που ειχε αυτο στον κοσμο ..... και το μονο πραγμα που τους απασχολουσε ηταν τα κωλοχαρτα που ειχαν φτιαξει , αν συμβαδιζουν μ'αυτο που εβλεπαν τα ματια τους (περιορισμενου βελινεκους ) και οι τεχνικες τους γνωσεις (πληρους ανεπαρκιας )........
Και εδω ακομα θα μπορουσαμε να εχουμε κρατησει τον κοσμο που ψωφαει ακομα και για καγκουργιες , μεσα στους αγωνες με εναν αλλο τροπο , με αγωνιστικα αυτοκινητα εντυπωσιακα ,και οχι επικινδυνα , παραλληλα με τις αλλες κατηγοριες , και οχι να ψαχνομαστε τωρα να βρουμε τι εχουν φτιαξει οι καγκουραιοι για να το παρουμε κοντα .........
Θα μπορουσαν να τρεχουν ωραιοτατες κατασκευες και τεχνικα σωστες χρονια τωρα , και να προκαλουν τον θεατη αλλα και τον επαγγελματια των ειδων αυτοκινητου ωστε να επεφτε και κανενα ευρω ..... αλλα δυστυχως τα χρονια που περασαν και ειδικα με τον απεριγραπτο σουπερ ηγετη , που νομιζε οτι ολοι μπορουσαμε να αγορασουμε απο ενα clio kit car για να τρεχουμε στην ψωροκωσταινα , παλι καλα που δεν εξαφανισε τελειως και την Ε .........
Αλλα .... για πες εσυ .... υπηρχε κανενας εκει μεσα που ηξερε απο και τι μας περιμενε ............
Περιορισμενοι στον κοσμο τους ειναι κι ακομα .... κι αυτοι , που αλλωστε χωματινα ραλακια εκαναν οι ανθρωποι και ανασκαλευουν και ονειρευοντε στις αναμνησεις τους με τετοια , τι να περιμενεις ? (χωρις να ειναι υποτιμηση αυτο , καθε αλλο , αλλα ....ετσι ειναι !)και δυστυχως , δεν τοχουν το ατιμο γενικα ...παρα μονον κατα τις προσωπικες τους προτιμησεις ............και με ξαφνικες αποφασεις - προκηρυξεις ..... γινεται ακομα πιο δραματικη η σουπα . -
ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ,ΟΛΑ ΟΚ.
ΕΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ......ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?????
ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ........ΟΣΟ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ,ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ.....ΑΣΤΑ ΑΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΑ... -
OFF TOPIC αλλά αξίζει λίγης προσοχής σας...
Προς ενημέρωση όλων των αγωνιάρηδων, αλλά και των καγκουραίων!!
2010 World Time Attack Challenge
Έτσι για να βλέπουμε τι κάνουν οι 'κάγκουρες' στο εξωτερικό...
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
OFF TOPIC αλλά αξίζει λίγης προσοχής σας...Προς ενημέρωση όλων των αγωνιάρηδων, αλλά και των καγκουραίων!!
2010 World Time Attack Challenge
Έτσι για να βλέπουμε τι κάνουν οι 'κάγκουρες' στο εξωτερικό...
Bre Xrhsto moy na mas to edeixne kaneis allos to video n apw entaksy. Alla esy poy eisai mesa sta pragmata? Sygkrineis ton 'Tarzan' odhgo ths Tomei/Cosco h ton odhgo ths Cyber Evo me ta paidia poy trexoyn erasitexnika sthn Ellada? Oi dyo aytoi mono ksereis poses wres exoyn faei mesa se agwnes opws ta giaponezika Super GT?
H mhpws sygkrineis ta amaksia poy exoyn ftiaksei poy exoyn kostisei oso 3-4 polykatoikies?
Gia na mhn pw oti poly atyxes sygkrish ta time attack ths New Zeland, Japan, Australia, UK, USA klp klp, me ta Ellhnika.... Den lew yparxoyn kapoia amaksia poy exoyn thn filosofia toy time attack kai ena megalo MPRABO sta paidia poy ta exoyn alla sygkrinoyme anomoia pragmata.P.S. Kai ena video apo mena pws kataskeyazonte ta SWSTA TIME ATTACK AYTOKINHTA kai giati sygkrinoyme anomoia pragmata....
Youtube Video -
Ο χρήστης APR έγραψε:
ποιος να ακουει βρε Γιαννη ?
Εδω το μονο που ακουνε καποιοι , ειναι καποιους μητροπολιτες και πατριαρχες που ψαχνοντε πως θα παρουν κανενα πρωταθλημα ακομα με διαφορα σκαρφισματα με παπαριες σειριακης Γιωργιτσας .......
Ναι δεν ξέρω αν είναι να γελάμε ή να κλαίμε...
Και εδω ακομα θα μπορουσαμε να εχουμε κρατησει τον κοσμο που ψωφαει ακομα και για καγκουργιες , μεσα στους αγωνες με εναν αλλο τροπο , με αγωνιστικα αυτοκινητα εντυπωσιακα ,και οχι επικινδυνα , παραλληλα με τις αλλες κατηγοριες , και οχι να ψαχνομαστε τωρα να βρουμε τι εχουν φτιαξει οι καγκουραιοι για να το παρουμε κοντα .........
Θα μπορουσαν να τρεχουν ωραιοτατες κατασκευες και τεχνικα σωστες χρονια τωρα , και να προκαλουν τον θεατη αλλα και τον επαγγελματια των ειδων αυτοκινητου ωστε να επεφτε και κανενα ευρω ..... αλλα δυστυχως τα χρονια που περασαν.........Ναι ακριβώς όπως γίνεται στην Αγγλία π.χ με τις τόσες εκτός FIA κατηγορίες που απευθύνονται σε ιδιώτες. Και εννοώ κανονικούς αγώνες και όχι παιδιές.
Αλλα .... για πες εσυ .... υπηρχε κανενας εκει μεσα που ηξερε απο και τι μας περιμενε ............
Η μόνη μου επαφή 'μακράς διαρκείας' ήταν η συμμετοχή μου στην τεχνική επιτροπή της Formula 3. Πήγα σε κάμποσες συναντήσεις αλλά έφυγα τρέχοντας όταν μου ζητήθηκε να διεκπεραιώσω και την εκτέλεση της κατασκευής που είχα σχεδιάσει μαζί με τον Χρήστο Αναγνώστου της ράμπας για τις ζυγαριές για τα Formula 3. Οταν τους είπα, 'μα αυτά τα πράγματα γίνονται ώρες εργασίας για όλους μας' είδα μια έκπληξη ή κάτι τέτοιο, στο ότι δηλαδή δούλευα εκείνες τις ώρες. Και προτού προλάβω να ρωτήσω πρώτος ο 'κύριος ΕΛΠΑ' λέει 'μα κάποιος πρέπει να το κάνει'. Και εγώ λέω 'ναι φυσικά ο άνθρωπος που κάνει εξωτερικές δουλειές καθημερινά'. Και η απάντηση 'μα δεν έχουμε τέτοιο άτομο'...
Καθώς καταλαβαίνεις μόλις είχε ομολογήσει ότι υπήρχαν μόνο ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΒΡΟΙ οι οποίοι έψαχναν για μαλάκες.... Εκεί βέβαια τελείωσε η εθελοντική μου συμμετοχή. Να προσθέσω ότι σύντομα μετά διαλύθηκε αυτή η τεχνική επιτροπή που είχε αξιόλογα άτομα. Ο μόνος που άντεξε γιατί έχει μεγάλο στομάχι είναι ο Νάσσος και του βγάζω το καπέλο. Πιστεύω ότι ο άνθρωπος αυτός έχει κάνει καλό στο σπόρ, και ας μη συμφωνούν όλοι σε αυτό. Πρέπει να θυμόμαστε ότι 'ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη μόνος του'. Το σπόρ αυτό θέλει ομαδική δουλειά και συγκαταβατικότητα αλλά το DNA μας δεν μας το επιτρέπει.Περιορισμενοι στον κοσμο τους ειναι κι ακομα .... κι αυτοι , που αλλωστε χωματινα ραλακια εκαναν οι ανθρωποι και ανασκαλευουν και ονειρευοντε στις αναμνησεις τους με τετοια , τι να περιμενεις ? (χωρις να ειναι υποτιμηση αυτο , καθε αλλο , αλλα ....ετσι ειναι !)και δυστυχως , δεν τοχουν το ατιμο γενικα ...παρα μονον κατα τις προσωπικες τους προτιμησεις ............και με ξαφνικες αποφασεις - προκηρυξεις ..... γινεται ακομα πιο δραματικη η σουπα .
100% σωστό αυτό. Δυστηχώς όπως έχω ξαναγράψει ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ στο συγκεκριμένο σπόρ. Οι χωμάτινοι στο Ελλαδιστάν δεν καταλαβαίνουν ακόμη και σήμερα ότι το Μότορ Σπόρτ (κάθε είδους) ξεκινά απο τον ΝΑΟ του που δεν είναι παρά μια τουλάχιστον ΠΙΣΤΑ. Ενας ναός για όλους ασφάλτινους και χωμάτινους. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι το σπορ αυτό χρειάζεται ΣΠΙΤΙ (HOME) και δεν μπορεί να είναι κάποια ειδική διαδρομή, ΣΠΙΤΙ - ΝΑΟΣ - HOME είναι σε όλες τις χώρες του κόσμου μια πίστα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Είναι κανόνας απαράβατος. Αλλά στο Ελλαδιστάν τα πράγματα γίνονται με μισο-Ανατολίτικο τρόπο...
Φιλικά
Γιάννης Λουκόπουλος -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Bre Xrhsto moy na mas to edeixne kaneis allos to video n apw entaksy. Alla esy poy eisai mesa sta pragmata? Sygkrineis ton 'Tarzan' odhgo ths Tomei/Cosco h ton odhgo ths Cyber Evo me ta paidia poy trexoyn erasitexnika sthn Ellada? Oi dyo aytoi mono ksereis poses wres exoyn faei mesa se agwnes opws ta giaponezika Super GT?H mhpws sygkrineis ta amaksia poy exoyn ftiaksei poy exoyn kostisei oso 3-4 polykatoikies?
Gia na mhn pw oti poly atyxes sygkrish ta time attack ths New Zeland, Japan, Australia, UK, USA klp klp, me ta Ellhnika.... Den lew yparxoyn kapoia amaksia poy exoyn thn filosofia toy time attack kai ena megalo MPRABO sta paidia poy ta exoyn alla sygkrinoyme anomoia pragmata.P.S. Kai ena video apo mena pws kataskeyazonte ta SWSTA TIME ATTACK AYTOKINHTA kai giati sygkrinoyme anomoia pragmata....
Youtube VideoΓειά σου Αλέξανδρε,
Γι' αυτό το 'καγκούρικο' τι λες ?
Και να ξέρεις Άλεξ, ότι υπαρχουν τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα τόσο υψηλού επιπέδου ήδη...
Αυτοκίνητα έχουμε... κανόνες και υποδομές δεν έχουμε...
FORMULA SALOON!!! [+Διάσπαση από Αγώνες Ταχύτητας 2010]