-
Πριν απο κάνα μήνα, όταν πρωτοπιάσαν οι ζέστες, παρατήρησα οτι ο συμπλέκτης είχε αρχίσει να 'νιαουρίζει' στο πάτημα/άφημα, και οτι ο ήχος ερχόταν απο την καμπίνα, και συγκεκριμένα απο το μηχανισμό με το ελατήριο του πετάλ. Το πήγα σε ένα συνεργείο και το λαδώσανε και ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Τώρα, ένα μήνα μετά ξανάκανε την εμφανισή του. Πρέπει να ανησυχώ? Κατα τα άλλα η αίσθηση του συμπλέκτη και η λειτουργία του παραμένουν αναλίωτες.
-
Πριν απο κάνα μήνα, όταν πρωτοπιάσαν οι ζέστες, παρατήρησα οτι ο συμπλέκτης είχε αρχίσει να 'νιαουρίζει' στο πάτημα/άφημα, και οτι ο ήχος ερχόταν απο την καμπίνα, και συγκεκριμένα απο το μηχανισμό με το ελατήριο του πετάλ. Το πήγα σε ένα συνεργείο και το λαδώσανε και ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Τώρα, ένα μήνα μετά ξανάκανε την εμφανισή του. Πρέπει να ανησυχώ? Κατα τα άλλα η αίσθηση του συμπλέκτη και η λειτουργία του παραμένουν αναλίωτες.
-
Πριν απο κάνα μήνα, όταν πρωτοπιάσαν οι ζέστες, παρατήρησα οτι ο συμπλέκτης είχε αρχίσει να 'νιαουρίζει' στο πάτημα/άφημα, και οτι ο ήχος ερχόταν απο την καμπίνα, και συγκεκριμένα απο το μηχανισμό με το ελατήριο του πετάλ. Το πήγα σε ένα συνεργείο και το λαδώσανε και ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Τώρα, ένα μήνα μετά ξανάκανε την εμφανισή του. Πρέπει να ανησυχώ? Κατα τα άλλα η αίσθηση του συμπλέκτη και η λειτουργία του παραμένουν αναλίωτες.
-
Υδραυλικός είναι ή μέ ντίζα;
-
Νομίζω πως είναι με ντίζα.
-
Πιθανόν νά θέλει αλλαγή η ντίζα σου τότε.Μπορεί νά έχει 'ξεφτύσει' καί νά γρατσουνάει τό εξωτερικό της τό σωληνάκι.Τό ότι τό 'νιαούρισμα' έφυγε μετά τό λάδωμα,ίσως νά οφείλεται στό ότι τό λάδωμα έγινε στό εσωτερικό τής ντίζας.
Κάποτε είχα μία σύριγγα μέ τήν οποία έδινα 'δόσεις' μέ λάδι(λεπτόρευστο) στή ντίζα τών καρπυρατέρ μου.Φυσικά τό 'νιαούρισμα' σταματούσε,αλλά γιά κανένα δίμηνο.Μετά,πάλι...πρέζα!!! -
Το αμάξι έχει λιγότερο απο 15000 χλμ. Δεν είναι λίγο νωρίς για αλλαγή ντίζας? Υπάρχει δηλαδή κίνδυνος να σπάσει? Ο τεχνικός όταν είχα πάει να το κοιτάξουνε είχε ψεκάσει με λάδι (φαντάζομαι WD-40) την περιοχή του ελατηρίου του συμπλέκτη και ο θόρυβος έφυγε.
-
Και το κουφό: χτές παρατήρησα το θόρυβο μετά απο αρκετές ώρες στο δρόμο (διαδρομή Πάτρα - Αθήνα και κίνηση στην Αθήνα) όταν πάρκαρα, και έκλεισα το στερεωφονικό. Το αμάξι δεν έχει κουνηθεί απο χτές. Πριν λίγο κατέβηκα κάτω να ρίξω λίγο WD-40 στις αρθρώσεις του συμπλέκτη και παρατήρησα πως το νιαούρισμα είχε φύγει!!! Ο συμπλέκτης δηλαδή είναι ξανά αθόρυβος!!! Αυτό πώς εξηγείται???
-
Όταν κρατάς το πετάλι πατημένο (με αναμένη τη μηχανή) νιαουρίζει? Ή το νιαούρισμα γίνεται μόνο όταν το πετάλι κινείται?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όταν κρατάς το πετάλι πατημένο (με αναμένη τη μηχανή) νιαουρίζει? Ή το νιαούρισμα γίνεται μόνο όταν το πετάλι κινείται?ακριβώς..μήπως είναι το ρουλεμάν του δίσκου..
-
Όχι, μόνο ο ήχος ακούγεται (ακουγόταν?) μόνο κατά τη μετακίνηση του πετάλ. Σκύβοντας και δουλέυοντας με το χέρι το συμπλέκτη παρατήρησα πως ο ήχος ερχόταν στάνταρ απο την καμπίνα.
-
Μήπως είναι από κάποιο μηχανισμό εντός της καμπίνας;
-
Θεωρώ τον μηχανισμό στήριξης του πετάλ ως βασικό ύποπτο για το θόρυβο.
Αν και τώρα ο θόρυβος έχει φύγει, πιστεύω πως δεν θα αργήσει να ξαναγυρίσει μετά απο κάποια μεγάλη διαδρομή. Θα δούμε αύριο. Για να περιγράψω καλύτερα τον ήχο, ακούγεται σαν μεντεσές πόρτας αλάδωτος που όσο πιο αργά την ανοιγοκλείνεις τόσο πιο εντονα νιαουρίζει. -
Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου αμάξι και έφταιγε ο μηχανισμός του πεντάλ. Στο δικό μου έχει ένα ελατήριο που στης άκρες είχε επένδυση από πλαστικό έφυγε το πλαστικό , ακουμπούσε το ελατήριο με τη βάση και έκανε το νιαούρισμα.
-
Τελικά έκανα λάθος, ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην πεταλιέρα η οποία γρασαρίστηκε πλήρως και ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Αν το 'νιαούρισμα' επανέλθει, τότε θα αλλαχθεί.
-
Mipos to amaksi sou einai galiko? Mipos exeis kanena megan II?
-
Ναι, είναι Megane II 1.6.
Συμπλέκτης που "νιαουρίζει"!