Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 172
    • 173
    • 87 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    7697
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scirocco123 last edited by

      το ιδιο πραγμα γινετια και στος 1.4 tsi? 1.8? και γενικα σε ολες τις εκδοσεις???

      τι ειναι παλι αυτα

      ενας λογος παραπανω για ξεκαπνισμα

      και γιατι να μην βαζει η vw δοχειο λαδιου απο το εργοστασιο ? για να σε παροτρυνει να το πατας?

      πολλες αποριες ε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        ειναι για γκαζιαρηδες τα ατιμα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d1ff last edited by

          Sorry που μπαίνω σφήνα στο τοπικό αλλά ως κάτοχος Scirocco 1.4 160 :
          Ισχύει και στο δικό μου μοτέρ αυτό ?
          Με τα κωλ@στενα που έχει εδώ που να το ανοίξεις γαμώτο

          p.s Χαλκίδα - Αθήνα το κάνω τουλάχιστον δυο-τρεις φορές τον μήνα (Χαλκίδα σπίτι - Άνω Ιλίσια σπίτι μέσω ΑΟ κατεβαίνοντας από τον δρόμο του νεκροταφείου της Καισαριανής είμαι στα 45-50 λεπτά)!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            professeur last edited by

            Λογικα ισχυει.αλλα μην αγχωνεσαι!μεσες ακρες ισχυει για καθε συγχρονο μοτερ αμεσου ψεκασμου εφοσον ξαναριχνει τις αναθυμιασεις μεσα στο θαλαμο απο τις βαλβιδες εισαγωγης. Δυστυχως,λογω της αρχης λειτουργιας τους τα κλασικα καθαριστικα επικαθησεων αποτι φαινεται δεν κανουν ιδιαιτερη δουλεια. Εγω παντως για να εχω το κεφαλι μου ησυχο,σταματησω εντελως να χρησιμοποιω το αυτοκινητο και πηγαινω παντου με τη βεσπα μου! Εφοσον δεν κινειται δεν επικαθεται τιποτα!

            @jdl, τη λυση που αναφερεις την εχεις τοποθετησει στο δικο σου?αν οχι,εχεις καποια αλλη ενημερωση για το αν αλλαζει τιποτα στη συμπεριφορα του αυτοκινητου?καθε ποτε θα θελει αδεισμα το μπουκαλακι υπολογιζεις? Σαν ιδεα φαινεται καλη νομιζω. Εσυ τι λες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jdl last edited by

              Ο χρήστης Professeur έγραψε:

              @jdl, τη λυση που αναφερεις την εχεις τοποθετησει στο δικο σου?αν οχι,εχεις καποια αλλη ενημερωση για το αν αλλαζει τιποτα στη συμπεριφορα του αυτοκινητου?καθε ποτε θα θελει αδεισμα το μπουκαλακι υπολογιζεις? Σαν ιδεα φαινεται καλη νομιζω. Εσυ τι λες?

              Την έχουν βάλει αρκετοί φίλοι και κάνει όντως δουλειά, το μοτέρ φαίνεται να δουλεύει πιο ήρεμα και δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα διατήρησης της πίεσης αν και στο εξωτερικό κάποιοι λένε ότι έχουν μικρό προβληματάκια με την πίεση.
              Εγω έχω λίγα χιλιόμετρα ακόμα αλλά τις καθαρίζω με το χέρι (πολύ πολύ κουραστικό), ετοιμάζω όμως και μια πατέντα που θα κάνει ακόμα καλύτερη δουλειά από την BSH.
              Πάντως ακόμα περισσότερο και από αυτό μου την έχουν βιδώσει οι διάφοροι ελληνάρες που όταν κατάλαβαν την σοβαρότητα της κατάστασης (μιλάμε για αυτοκίνητα που έχουν 80000 χιλιόμετρα και πάνω) με 50 Ευρώ γύρισαν τα χιλιόμετρα και πούλησαν αυτοκίνητα 100000 χιλιομέτρων με 36000.
              Τεράστια προσοχή θέλει η αγορά μεταχειρησμένου γιατί δυστηχώς είμαστε λαός μπουρδέλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                swift-b-p-m last edited by

                Δηλαδή είτε με υποτονική προς normal οδήγηση, είτε με σπασίματα δεν το γλιτώνουν το κράου τα μοτέρ της VW, ε?

                Πλακίτσα βρε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jdl last edited by

                  Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                  Δηλαδή είτε με υποτονική προς normal οδήγηση, είτε με σπασίματα δεν το γλιτώνουν το κράου τα μοτέρ της VW, ε?

                  Πλακίτσα βρε.

                  Κράου δεν κάνουν τόσο εύκολα, το μοτέρ είναι σκυλί και αντέχει απίστευτες καταπονήσεις, έχω εκπλαγεί με TFSI δίλιτρα που παίζουν πάνω από 450 άλογα και οδηγούς καύτες και έχουν γράψει πάνω από 50000 χιλιόμετρα κοντροζωής χωρίς να βγάλουν τίποτα.
                  Αυτό που με απασχολεί είναι η μακροζωία του κινητήρα που με τις υπάρχουσες συνθήκες είναι υπό έλεγχο, για κράου δεν μίλησα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Χλωμό να φεύγει η ψημένη μπίχλα με πλάκωμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jdl last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Χλωμό να φεύγει η ψημένη μπίχλα με πλάκωμα.

                      Δεν φεύγει, δεν ξέρω που το διάβασε ο Professeur, αλλά δεν ισχύει.
                      Όταν προσπαθήσει κάποιος να τις καθαρίσει με το χέρι θα καταλάβει γιατί πράγμα μιλάμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        swift-b-p-m last edited by

                        Ο χρήστης JDL έγραψε:
                        .
                        Αυτό που με απασχολεί είναι η μακροζωία του κινητήρα που με τις υπάρχουσες συνθήκες είναι υπό έλεγχο, για κράου δεν μίλησα.

                        Μα επικάθιση στην επικάθιση κάποια στιγμή δεν θα επέλθει το μοιραίο?

                        Κάποιος που έχει αγοράσει το αυτοκίνητο με ορίζοντα μέχρι και 10ετία ή 150Κ χλμ, δεν θα πρέπει να ανησυχεί?

                        Και μην μας φαίνεται περίεργο, αυτός ο αγοραστής πιο πριν ,ίσως κατείχε κάποιο Passat με τον αειθαλή/αλεξίσφαιρο & απόλυτα respect 1.8Τ, ο οποίος το πούλησε έχοντας διανύσει πάνω από 200000χλμ, χωρίς να κάνει το παραμικρό το μοτέρ αυτό.

                        Με τα tsi/tfsi έχει λόγο να ανησυχεί?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                          εγώ τα ανάβω τα DRL βρε! απλά έχω τώρα μόνιμα και το καντράν οπότε δεν έχω ανάγκη να αγχώνομαι στα τούνελ αφού κι οι πίσω μου με βλέπουν λόγο ανακλαστήρων που είναι και δυνατότεροι αφού έχω τοποθετήσει τα new look ή led look. Όπως θετε πείτε τα!

                          μιλάμε.... πάω τώρα...

                          μπορώ να σου βάλω να ανάβουν μαζί με τα DRL και τα πίσω φώτα στάθμευσης (σκανδιναβικό look), αν αυτό είναι η έννοια σου.

                          θα κοιτάξω για τα άλλα.

                          ναι! παρακαλώ! αν γίνεται αυτό το θέλω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vellerefontis last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            βελε το ποτηρακι το αλλαξες??

                            σήμερα αλλά από αυτά που διαβάζω από τον αγαπητό JDL πρέπει να αλλάξω τον κινητήρα στα 80k οπότε δεν ξέρω αν άξιζε η προλυπτική μου συντήρηση...

                            θα κρατήσω και το παλιό για να το έχω ενθύμιο και να δω αν όλα αυτά που γράφονται στέκουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vellerefontis last edited by

                              Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                              βελε το ποτηρακι το αλλαξες??

                              =

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jdl last edited by

                                Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                βελε το ποτηρακι το αλλαξες??

                                σήμερα αλλά από αυτά που διαβάζω από τον αγαπητό JDL πρέπει να αλλάξω τον κινητήρα στα 80k οπότε δεν ξέρω αν άξιζε η προλυπτική μου συντήρηση...

                                θα κρατήσω και το παλιό για να το έχω ενθύμιο και να δω αν όλα αυτά που γράφονται στέκουν...

                                Μην τρελένεσαι ρε και θα έχω τύψεις,
                                Τι είναι όμως καλύτερο να ζείς στην άγνοια η να γνωρίζεις το πρόβλημα και να μπορείς να το αντιμετωπίσεις, διότι από ότι κατάλαβες αντιμετωπίζεται και μάλιστα με άριστα αποτελέσματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vellerefontis last edited by

                                  το άλλαξα το καπελάκι... δεν είχε πάθει τί πο τα. Αυτά.-

                                  λεπτομέρειες, κωμικές κατ'ιδίαν... π.μ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    το κρατησες για φωτο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      @JDL

                                      Ειναι ακριβως το ιδιο συστημα PCV και στους Twincharger?
                                      Aν ναι εχουν τα ιδια περιθωρια-ανοχες με τα μεγαλυτερα tfsi σε αυτο το θεμα
                                      αλλα και σε τυχον προληπτικη αλλαγη στο 'ποτηρακι' υψηλης?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        το κρατησες για φωτο?

                                        εννοείται.

                                        αλλά τιμωρία όμως στα εικονικά παραστρατήματα...

                                        πάμε για καφέ μεσοβδόμαδα να το δείτε με τα ματάκια σας. Μην είμαι και σε αυτό παραπληροφορημένος...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          κοιτα γρηγορη η αληθεια ειναι μια, μαλλον θα ανατιναχτουμε ολοι πολυ συντομα
                                          και εσυ μαζι μας που θελεις να παρεις ροκκο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                            το κρατησες για φωτο?

                                            εννοείται.

                                            αλλά τιμωρία όμως στα εικονικά παραστρατήματα...

                                            πάμε για καφέ μεσοβδόμαδα να το δείτε με τα ματάκια σας. Μην είμαι και σε αυτό παραπληροφορημένος...

                                            την αλλη βδομαδα ειμαι μεσα

                                            φερε βουρτσες και ακουαφορτε να καθαρισουμε τις βαλβιδες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 87 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr