-
Με αφορμή λοιπόν το σημερινό δημοσίευμα απο το Rally.gr και φοβερά εκνευρισμένος απο τα συμβάντα των τελευταίων ημερών, οσον αφορά τους 'πυροβολισμούς' απο τον Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α προς τον ΣΟΑΑ αλλα και τους υπόλοιπους αποδέκτες, θέτω τους προβληματισμούς μου.
Απο που και ως που πίστεύουν οι ιστορικοί οτι ο ΣΟΑΑ δεν τους 'αγκάλιασε' στον παρελθόν? Γιατι, έμμεσα, απαιτούν αναγνώριση απο το σύνολο των αγωνιζομένων, αλλα και απο την Αρχή του σπορ στην Ελλάδα τώρα?
Ποιά είναι η διαφορά ενός οδηγού αγώνων Ιστορικού αυτοκινήτου, απο ενα αλλο, πιο σύγχρονο?
Είναι γεγονός οτι στα τόσα θέματα που είχε να επιλήσει ο ΣΟΑΑ, ολο αυτό το διάστημα πιθανότατα να ειχε σε δεύτερη μοίρα τα ιστορικά.
Μα ποιά έιναι τα θέματά τους τελικά, που δεν συμβαδίζουν με των σύγχρονων?
Αν αναλογιστούμε οτι το κυρίαρχο θέμα που ασχολείτε ο ΣΟΑΑ είναι η ασφάλεια των Ελ.Αγώνων, που τους ξέχασε τότε?Αυτοί δεν απολαμβάνουν τα αποτελέσματα?Τα Ασφ.συμβόλαια δεν απευθύνονται και στους' Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α'?
Μέχρι σήμερα ομως γιατι δεν ήρθαν ολοι αυτοί οι ΣΟΑΙΣΤΑ στο υπόγειο να ζητήσουν λύσεις σε θέματα που τους απασχολούσαν?Μήπως διοτι δεν είχαν?Μήπως γιατι απλά τα έλυναν απο την 'πίσω'πόρτα της ΕΛΠΑ?
Η μήπως τα θέματά τους ήταν τεχνικής-μαϊμουδιάρικης φύσεως... π.χ Αν τα φρένα του MKII είναι απο SIERRA, αν το μπλόκ ειναι απο ΑΛΦΑ 156, ή 'αν θα βάλω 15αρια αλλα εσύ απαγορεύεται...' κλπ.
Σοβαρά θέματα, που αρμόζει να ασχοληθεί ενας φορέας επίσημος δεν είχαν, αλλα και αυτά που είχαν αποτελούσαν προβλήματα ολων των οδηγών αγώνων.
Ευτυχώς, πλέον, που ενας σοβαρός άνθωπος ανέλαβε στην ΕΘΕΑ και εκλεισε τις 'πίσω' πόρτες...
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει ξεχωριστός σύνδεσμος.Μήπως με αυτό το σκεπτικό να ξεκινήσουμε και Σύνδεσμο οδηγών Αναβάσεων, μετά Ράλι Σπρίντ, Σιρκουί.Και αμα βαρεθούμε και θέλουμε κάτι καινούριο στο μέλλον, να κάνουμε και συνδέσμους κλάσεων, οπως Α6 και ΕΕ10, που με ενδιαφέρει και εμένα προσωπικά...'Το πρόβλημα παραμένει ότι ο ΣΟΑΑ δεν έχει κατανόηση αυτού του χώρου και των κανονισμών της FIA που τον διέπουν, ενώ δεν έχει σαφείς θέσεις για τους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου. Συνεχίζει δε να αγνοεί επιδεικτικά τους οδηγούς regularity. Δημιουργεί λοιπόν επιτροπές και προέδρους και μέλη χωρίς συνεκτική και ξεκάθαρη άποψη για το θέμα, αυξάνοντας την αναταραχή και το μπέρδεμα στον χώρο των αγώνων.'
Εσείς που εχετε 'σαφείς' θέσεις, οπως λέτε, ας δημιουργούσατε την δική σας επιτροπή μέσα στον ΣΟΑΑ.Να μάθουμε και οι υπόλοιποι τελικά...
'Παρά ταύτα ο ΣΟΑΙΣΤΑ καλωσορίζει την κίνηση αυτή, πρεσβεύοντας βέβαια όπως πάντα ότι η εγγραφή σε ένα εθελοντικό σύνδεσμο οδηγών πρέπει να είναι επιλογή και όχι υποχρέωση. Ο ΣΟΑΙΣΤΑ είναι αποδεδειγμένα πλέον η επιλογή των οδηγών αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων. '
Για να είναι αποδεδειγμένη η επιλογή του ΣΟΑΙΣΤΑ, πρέπει 1ον, να περάσουν πάρα πολλά χρόνια ωστε να εδραιωθείτε σε αυτόν τον χώρο, και 2ον, να φτάσετε εναν αριθμό μελλών τετραψήφιο...Αρα λοιπόν ακόμα δεν είστε αποδεδεθγμένοι επιλογή, αλλα προτεινόμενοι επιλογή...
'Οι αγώνες αυτοκινήτων χρειάζονται κοινή αντίληψη και ηρεμία προκειμένου να ανασυνταχθούν και να ξαναγίνουν ευχάριστοι για τους αγωνιζόμενους. Η αλλαγή που όλοι αναζητούμε είναι αδύνατο να έρθει με τον επιχειρούμενο “αποκλεισμό” του ΣΟΑΙΣΤΑ, είναι αδύνατο να έρθει όταν μια απόφαση της ΕΘΕΑ χωρίζει 60/40 τους οδηγούς αγώνων, και αποκλείεται να έρθει με την επιδότηση συνδέσμων οδηγών, όπως παίρνει λεφτά η ΕΡΤ όταν πληρώνουμε τον λογαριασμό της ΔΕΗ.'
Μέχρι πέρυσι επιζητούσατε την ηρεμία και την κοινή αντίληψη?Και αν ναί, τοτε γιατι 'τραπεζονόσασταν' με υψηλά στελέχη της ΕΘΕΑ? Η τελικά τώρα το καταλάβατε, που εκλεισαν οι 'πίσω' πόρτες?
' Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει σύνδεσμοι και σωματεία που τα στηρίζουν τα μέλη τους γιατί το θέλουν και όχι γιατί η ΕΘΕΑ το επιβάλλει. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει οι εκπρόσωποι των οδηγών να μην είναι μέλη του οργάνου που αποφασίζει, δηλαδή της ΕΘΕΑ, για να μπορούν να ασκούν κριτική και να διεκδικούν για τους οδηγούς και να μην σκέφτονται την καρέκλα της ΕΘΕΑ πριν μιλήσουν. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει οι σύνδεσμοι οδηγών αγώνων να εκλέγουν την διοίκηση και τα όργανά τους σύμφωνα με τις επιταγές του καταστατικού τους και όχι όποτε “βολεύει” με χρόνια καθυστέρησης. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει συνεχής και παραγωγικός διάλογος οδηγών και ΕΘΕΑ για τα κοινά προβλήματα και όχι “παιχνίδια” και “σιωπές της εξουσίας”. '
Τσάμπα οι προβατίνες και τα κοντοσούβλια...
'Οι **οδηγοί αγώνων εκφράζουν **την ζήτηση για αγώνες, και με τα χρήματά τους και την φυσική παρουσία τους συντηρούν το οικοδόμημα της ΕΘΕΑ και των αγώνων αυτοκινήτου. Η φωνή τους είναι ουσιαστική και η προσπάθεια της ΕΘΕΑ να καταπνίξει την φωνή των οδηγών αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων σίγουρα δεν έχει καμία δικαιολογία, ούτε ηθική, ούτε οικονομική. Απλώς δείχνει το μόνιμο έλλειμμα κατανόησης των καταστάσεων το οποίο και έχει οδηγήσει το άθλημά μας στην σημερινή θλιβερή θέση. '
Τώρα εκτός απο οδηγοί ιστορικών αυτοκινήτων, μιλατε και γενικά για τους οδηγούς αγώνων?Και που είσαταν μέχρι χθές?Που είσασταν στις αποχές? Ο ΣΟΑΑ γι'αυτά δεν πάσχιζε?Εσείς ομως σε αγώνες συμμετέχατε ε?
'Εμείς εμμένουμε στις απόψεις μας και μέχρι να ανακληθεί η απόφαση της ΕΘΕΑ στην μη συμμετοχή σε αγώνες sporting και regularity. Από την άλλη πλευρά, είμαστε πάντοτε διαθέσιμοι, όπως δείξαμε και στην δημόσια συζήτηση, να συνεργαστούμε με όλους τους οδηγούς και την ΕΘΕΑ για να προάγουμε τους αγώνες στην Ελλάδα.'
ΕΕΕΕΕ δεν είπατε και τίποτα...μονο οτι είστε 100 μέλη...
Να θυμάστε οτι τα sporting ιστορικά, σε αγώνες που δεν μετρούν στο ιστορικό πρωτάθλημα, εγκαθίσταντε στην κατηγορία Ε.
-
Με αφορμή λοιπόν το σημερινό δημοσίευμα απο το Rally.gr και φοβερά εκνευρισμένος απο τα συμβάντα των τελευταίων ημερών, οσον αφορά τους 'πυροβολισμούς' απο τον Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α προς τον ΣΟΑΑ αλλα και τους υπόλοιπους αποδέκτες, θέτω τους προβληματισμούς μου.
Απο που και ως που πίστεύουν οι ιστορικοί οτι ο ΣΟΑΑ δεν τους 'αγκάλιασε' στον παρελθόν? Γιατι, έμμεσα, απαιτούν αναγνώριση απο το σύνολο των αγωνιζομένων, αλλα και απο την Αρχή του σπορ στην Ελλάδα τώρα?
Ποιά είναι η διαφορά ενός οδηγού αγώνων Ιστορικού αυτοκινήτου, απο ενα αλλο, πιο σύγχρονο?
Είναι γεγονός οτι στα τόσα θέματα που είχε να επιλήσει ο ΣΟΑΑ, ολο αυτό το διάστημα πιθανότατα να ειχε σε δεύτερη μοίρα τα ιστορικά.
Μα ποιά έιναι τα θέματά τους τελικά, που δεν συμβαδίζουν με των σύγχρονων?
Αν αναλογιστούμε οτι το κυρίαρχο θέμα που ασχολείτε ο ΣΟΑΑ είναι η ασφάλεια των Ελ.Αγώνων, που τους ξέχασε τότε?Αυτοί δεν απολαμβάνουν τα αποτελέσματα?Τα Ασφ.συμβόλαια δεν απευθύνονται και στους' Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α'?
Μέχρι σήμερα ομως γιατι δεν ήρθαν ολοι αυτοί οι ΣΟΑΙΣΤΑ στο υπόγειο να ζητήσουν λύσεις σε θέματα που τους απασχολούσαν?Μήπως διοτι δεν είχαν?Μήπως γιατι απλά τα έλυναν απο την 'πίσω'πόρτα της ΕΛΠΑ?
Η μήπως τα θέματά τους ήταν τεχνικής-μαϊμουδιάρικης φύσεως... π.χ Αν τα φρένα του MKII είναι απο SIERRA, αν το μπλόκ ειναι απο ΑΛΦΑ 156, ή 'αν θα βάλω 15αρια αλλα εσύ απαγορεύεται...' κλπ.
Σοβαρά θέματα, που αρμόζει να ασχοληθεί ενας φορέας επίσημος δεν είχαν, αλλα και αυτά που είχαν αποτελούσαν προβλήματα ολων των οδηγών αγώνων.
Ευτυχώς, πλέον, που ενας σοβαρός άνθωπος ανέλαβε στην ΕΘΕΑ και εκλεισε τις 'πίσω' πόρτες...
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει ξεχωριστός σύνδεσμος.Μήπως με αυτό το σκεπτικό να ξεκινήσουμε και Σύνδεσμο οδηγών Αναβάσεων, μετά Ράλι Σπρίντ, Σιρκουί.Και αμα βαρεθούμε και θέλουμε κάτι καινούριο στο μέλλον, να κάνουμε και συνδέσμους κλάσεων, οπως Α6 και ΕΕ10, που με ενδιαφέρει και εμένα προσωπικά...'Το πρόβλημα παραμένει ότι ο ΣΟΑΑ δεν έχει κατανόηση αυτού του χώρου και των κανονισμών της FIA που τον διέπουν, ενώ δεν έχει σαφείς θέσεις για τους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου. Συνεχίζει δε να αγνοεί επιδεικτικά τους οδηγούς regularity. Δημιουργεί λοιπόν επιτροπές και προέδρους και μέλη χωρίς συνεκτική και ξεκάθαρη άποψη για το θέμα, αυξάνοντας την αναταραχή και το μπέρδεμα στον χώρο των αγώνων.'
Εσείς που εχετε 'σαφείς' θέσεις, οπως λέτε, ας δημιουργούσατε την δική σας επιτροπή μέσα στον ΣΟΑΑ.Να μάθουμε και οι υπόλοιποι τελικά...
'Παρά ταύτα ο ΣΟΑΙΣΤΑ καλωσορίζει την κίνηση αυτή, πρεσβεύοντας βέβαια όπως πάντα ότι η εγγραφή σε ένα εθελοντικό σύνδεσμο οδηγών πρέπει να είναι επιλογή και όχι υποχρέωση. Ο ΣΟΑΙΣΤΑ είναι αποδεδειγμένα πλέον η επιλογή των οδηγών αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων. '
Για να είναι αποδεδειγμένη η επιλογή του ΣΟΑΙΣΤΑ, πρέπει 1ον, να περάσουν πάρα πολλά χρόνια ωστε να εδραιωθείτε σε αυτόν τον χώρο, και 2ον, να φτάσετε εναν αριθμό μελλών τετραψήφιο...Αρα λοιπόν ακόμα δεν είστε αποδεδεθγμένοι επιλογή, αλλα προτεινόμενοι επιλογή...
'Οι αγώνες αυτοκινήτων χρειάζονται κοινή αντίληψη και ηρεμία προκειμένου να ανασυνταχθούν και να ξαναγίνουν ευχάριστοι για τους αγωνιζόμενους. Η αλλαγή που όλοι αναζητούμε είναι αδύνατο να έρθει με τον επιχειρούμενο “αποκλεισμό” του ΣΟΑΙΣΤΑ, είναι αδύνατο να έρθει όταν μια απόφαση της ΕΘΕΑ χωρίζει 60/40 τους οδηγούς αγώνων, και αποκλείεται να έρθει με την επιδότηση συνδέσμων οδηγών, όπως παίρνει λεφτά η ΕΡΤ όταν πληρώνουμε τον λογαριασμό της ΔΕΗ.'
Μέχρι πέρυσι επιζητούσατε την ηρεμία και την κοινή αντίληψη?Και αν ναί, τοτε γιατι 'τραπεζονόσασταν' με υψηλά στελέχη της ΕΘΕΑ? Η τελικά τώρα το καταλάβατε, που εκλεισαν οι 'πίσω' πόρτες?
' Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει σύνδεσμοι και σωματεία που τα στηρίζουν τα μέλη τους γιατί το θέλουν και όχι γιατί η ΕΘΕΑ το επιβάλλει. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει οι εκπρόσωποι των οδηγών να μην είναι μέλη του οργάνου που αποφασίζει, δηλαδή της ΕΘΕΑ, για να μπορούν να ασκούν κριτική και να διεκδικούν για τους οδηγούς και να μην σκέφτονται την καρέκλα της ΕΘΕΑ πριν μιλήσουν. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει οι σύνδεσμοι οδηγών αγώνων να εκλέγουν την διοίκηση και τα όργανά τους σύμφωνα με τις επιταγές του καταστατικού τους και όχι όποτε “βολεύει” με χρόνια καθυστέρησης. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει συνεχής και παραγωγικός διάλογος οδηγών και ΕΘΕΑ για τα κοινά προβλήματα και όχι “παιχνίδια” και “σιωπές της εξουσίας”. '
Τσάμπα οι προβατίνες και τα κοντοσούβλια...
'Οι **οδηγοί αγώνων εκφράζουν **την ζήτηση για αγώνες, και με τα χρήματά τους και την φυσική παρουσία τους συντηρούν το οικοδόμημα της ΕΘΕΑ και των αγώνων αυτοκινήτου. Η φωνή τους είναι ουσιαστική και η προσπάθεια της ΕΘΕΑ να καταπνίξει την φωνή των οδηγών αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων σίγουρα δεν έχει καμία δικαιολογία, ούτε ηθική, ούτε οικονομική. Απλώς δείχνει το μόνιμο έλλειμμα κατανόησης των καταστάσεων το οποίο και έχει οδηγήσει το άθλημά μας στην σημερινή θλιβερή θέση. '
Τώρα εκτός απο οδηγοί ιστορικών αυτοκινήτων, μιλατε και γενικά για τους οδηγούς αγώνων?Και που είσαταν μέχρι χθές?Που είσασταν στις αποχές? Ο ΣΟΑΑ γι'αυτά δεν πάσχιζε?Εσείς ομως σε αγώνες συμμετέχατε ε?
'Εμείς εμμένουμε στις απόψεις μας και μέχρι να ανακληθεί η απόφαση της ΕΘΕΑ στην μη συμμετοχή σε αγώνες sporting και regularity. Από την άλλη πλευρά, είμαστε πάντοτε διαθέσιμοι, όπως δείξαμε και στην δημόσια συζήτηση, να συνεργαστούμε με όλους τους οδηγούς και την ΕΘΕΑ για να προάγουμε τους αγώνες στην Ελλάδα.'
ΕΕΕΕΕ δεν είπατε και τίποτα...μονο οτι είστε 100 μέλη...
Να θυμάστε οτι τα sporting ιστορικά, σε αγώνες που δεν μετρούν στο ιστορικό πρωτάθλημα, εγκαθίσταντε στην κατηγορία Ε.
-
Με αφορμή λοιπόν το σημερινό δημοσίευμα απο το Rally.gr και φοβερά εκνευρισμένος απο τα συμβάντα των τελευταίων ημερών, οσον αφορά τους 'πυροβολισμούς' απο τον Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α προς τον ΣΟΑΑ αλλα και τους υπόλοιπους αποδέκτες, θέτω τους προβληματισμούς μου.
Απο που και ως που πίστεύουν οι ιστορικοί οτι ο ΣΟΑΑ δεν τους 'αγκάλιασε' στον παρελθόν? Γιατι, έμμεσα, απαιτούν αναγνώριση απο το σύνολο των αγωνιζομένων, αλλα και απο την Αρχή του σπορ στην Ελλάδα τώρα?
Ποιά είναι η διαφορά ενός οδηγού αγώνων Ιστορικού αυτοκινήτου, απο ενα αλλο, πιο σύγχρονο?
Είναι γεγονός οτι στα τόσα θέματα που είχε να επιλήσει ο ΣΟΑΑ, ολο αυτό το διάστημα πιθανότατα να ειχε σε δεύτερη μοίρα τα ιστορικά.
Μα ποιά έιναι τα θέματά τους τελικά, που δεν συμβαδίζουν με των σύγχρονων?
Αν αναλογιστούμε οτι το κυρίαρχο θέμα που ασχολείτε ο ΣΟΑΑ είναι η ασφάλεια των Ελ.Αγώνων, που τους ξέχασε τότε?Αυτοί δεν απολαμβάνουν τα αποτελέσματα?Τα Ασφ.συμβόλαια δεν απευθύνονται και στους' Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α'?
Μέχρι σήμερα ομως γιατι δεν ήρθαν ολοι αυτοί οι ΣΟΑΙΣΤΑ στο υπόγειο να ζητήσουν λύσεις σε θέματα που τους απασχολούσαν?Μήπως διοτι δεν είχαν?Μήπως γιατι απλά τα έλυναν απο την 'πίσω'πόρτα της ΕΛΠΑ?
Η μήπως τα θέματά τους ήταν τεχνικής-μαϊμουδιάρικης φύσεως... π.χ Αν τα φρένα του MKII είναι απο SIERRA, αν το μπλόκ ειναι απο ΑΛΦΑ 156, ή 'αν θα βάλω 15αρια αλλα εσύ απαγορεύεται...' κλπ.
Σοβαρά θέματα, που αρμόζει να ασχοληθεί ενας φορέας επίσημος δεν είχαν, αλλα και αυτά που είχαν αποτελούσαν προβλήματα ολων των οδηγών αγώνων.
Ευτυχώς, πλέον, που ενας σοβαρός άνθωπος ανέλαβε στην ΕΘΕΑ και εκλεισε τις 'πίσω' πόρτες...
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει ξεχωριστός σύνδεσμος.Μήπως με αυτό το σκεπτικό να ξεκινήσουμε και Σύνδεσμο οδηγών Αναβάσεων, μετά Ράλι Σπρίντ, Σιρκουί.Και αμα βαρεθούμε και θέλουμε κάτι καινούριο στο μέλλον, να κάνουμε και συνδέσμους κλάσεων, οπως Α6 και ΕΕ10, που με ενδιαφέρει και εμένα προσωπικά...'Το πρόβλημα παραμένει ότι ο ΣΟΑΑ δεν έχει κατανόηση αυτού του χώρου και των κανονισμών της FIA που τον διέπουν, ενώ δεν έχει σαφείς θέσεις για τους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου. Συνεχίζει δε να αγνοεί επιδεικτικά τους οδηγούς regularity. Δημιουργεί λοιπόν επιτροπές και προέδρους και μέλη χωρίς συνεκτική και ξεκάθαρη άποψη για το θέμα, αυξάνοντας την αναταραχή και το μπέρδεμα στον χώρο των αγώνων.'
Εσείς που εχετε 'σαφείς' θέσεις, οπως λέτε, ας δημιουργούσατε την δική σας επιτροπή μέσα στον ΣΟΑΑ.Να μάθουμε και οι υπόλοιποι τελικά...
'Παρά ταύτα ο ΣΟΑΙΣΤΑ καλωσορίζει την κίνηση αυτή, πρεσβεύοντας βέβαια όπως πάντα ότι η εγγραφή σε ένα εθελοντικό σύνδεσμο οδηγών πρέπει να είναι επιλογή και όχι υποχρέωση. Ο ΣΟΑΙΣΤΑ είναι αποδεδειγμένα πλέον η επιλογή των οδηγών αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων. '
Για να είναι αποδεδειγμένη η επιλογή του ΣΟΑΙΣΤΑ, πρέπει 1ον, να περάσουν πάρα πολλά χρόνια ωστε να εδραιωθείτε σε αυτόν τον χώρο, και 2ον, να φτάσετε εναν αριθμό μελλών τετραψήφιο...Αρα λοιπόν ακόμα δεν είστε αποδεδεθγμένοι επιλογή, αλλα προτεινόμενοι επιλογή...
'Οι αγώνες αυτοκινήτων χρειάζονται κοινή αντίληψη και ηρεμία προκειμένου να ανασυνταχθούν και να ξαναγίνουν ευχάριστοι για τους αγωνιζόμενους. Η αλλαγή που όλοι αναζητούμε είναι αδύνατο να έρθει με τον επιχειρούμενο “αποκλεισμό” του ΣΟΑΙΣΤΑ, είναι αδύνατο να έρθει όταν μια απόφαση της ΕΘΕΑ χωρίζει 60/40 τους οδηγούς αγώνων, και αποκλείεται να έρθει με την επιδότηση συνδέσμων οδηγών, όπως παίρνει λεφτά η ΕΡΤ όταν πληρώνουμε τον λογαριασμό της ΔΕΗ.'
Μέχρι πέρυσι επιζητούσατε την ηρεμία και την κοινή αντίληψη?Και αν ναί, τοτε γιατι 'τραπεζονόσασταν' με υψηλά στελέχη της ΕΘΕΑ? Η τελικά τώρα το καταλάβατε, που εκλεισαν οι 'πίσω' πόρτες?
' Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει σύνδεσμοι και σωματεία που τα στηρίζουν τα μέλη τους γιατί το θέλουν και όχι γιατί η ΕΘΕΑ το επιβάλλει. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει οι εκπρόσωποι των οδηγών να μην είναι μέλη του οργάνου που αποφασίζει, δηλαδή της ΕΘΕΑ, για να μπορούν να ασκούν κριτική και να διεκδικούν για τους οδηγούς και να μην σκέφτονται την καρέκλα της ΕΘΕΑ πριν μιλήσουν. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει οι σύνδεσμοι οδηγών αγώνων να εκλέγουν την διοίκηση και τα όργανά τους σύμφωνα με τις επιταγές του καταστατικού τους και όχι όποτε “βολεύει” με χρόνια καθυστέρησης. Υγεία στον χώρο των αγώνων σημαίνει συνεχής και παραγωγικός διάλογος οδηγών και ΕΘΕΑ για τα κοινά προβλήματα και όχι “παιχνίδια” και “σιωπές της εξουσίας”. '
Τσάμπα οι προβατίνες και τα κοντοσούβλια...
'Οι **οδηγοί αγώνων εκφράζουν **την ζήτηση για αγώνες, και με τα χρήματά τους και την φυσική παρουσία τους συντηρούν το οικοδόμημα της ΕΘΕΑ και των αγώνων αυτοκινήτου. Η φωνή τους είναι ουσιαστική και η προσπάθεια της ΕΘΕΑ να καταπνίξει την φωνή των οδηγών αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων σίγουρα δεν έχει καμία δικαιολογία, ούτε ηθική, ούτε οικονομική. Απλώς δείχνει το μόνιμο έλλειμμα κατανόησης των καταστάσεων το οποίο και έχει οδηγήσει το άθλημά μας στην σημερινή θλιβερή θέση. '
Τώρα εκτός απο οδηγοί ιστορικών αυτοκινήτων, μιλατε και γενικά για τους οδηγούς αγώνων?Και που είσαταν μέχρι χθές?Που είσασταν στις αποχές? Ο ΣΟΑΑ γι'αυτά δεν πάσχιζε?Εσείς ομως σε αγώνες συμμετέχατε ε?
'Εμείς εμμένουμε στις απόψεις μας και μέχρι να ανακληθεί η απόφαση της ΕΘΕΑ στην μη συμμετοχή σε αγώνες sporting και regularity. Από την άλλη πλευρά, είμαστε πάντοτε διαθέσιμοι, όπως δείξαμε και στην δημόσια συζήτηση, να συνεργαστούμε με όλους τους οδηγούς και την ΕΘΕΑ για να προάγουμε τους αγώνες στην Ελλάδα.'
ΕΕΕΕΕ δεν είπατε και τίποτα...μονο οτι είστε 100 μέλη...
Να θυμάστε οτι τα sporting ιστορικά, σε αγώνες που δεν μετρούν στο ιστορικό πρωτάθλημα, εγκαθίσταντε στην κατηγορία Ε.
-
Με κάλυψε π[λήρως ο van.
΄Αποψη ιδεολογική φίλοπι μου του ΣΟΑΙΣΤΑ. Μήπως μπορείτε να μας πει κάποιος πως προέκυψε ο σύνδεσμος αυτός;
Απευθλύνθηκαν ποτέ στο ΣΟΑΑ, ως ομάδα με ειδικά θέματα και τους έκλεισε την πόρτα; ΄Οχι. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια άνθρωποι που ασχολούνται με το ισοτρικό αυτοκίνητο, παρά το γεγονός ότι δεν΄ ήταν μέλη του ΔΣ είχαν κλειδιά από τα γραφεία του Συνδέσμου γιά να μαζεύονται και να συζητούν όταν είχαν κάτι το εξειδικευμένο. ΄Ομως όπως και πολύ καλά αναφέρει ο van , μέχρι πρότινος είχαν άμεση πρόσβαση στην ΕΘΕΑ και έλυναν τα θέματά τους κατά το δοκούν και σύμφωνα με την επαφή που είχαν. Τώρα έκλεισε η πόρτα και ένας από αυτου΄ς που θα ήθελαν πολύ να ξανανοίξει είναι απέξω μαζί τους και μιλάει γιά υγεία.
Ο χώρος μας κύριοι και δεν εννοώ τον ΣΟΑΙΣΤΑ ως θεσμός συλλογικού οργάνου, αλλά ως άτομα και πρωτοβουλία, είναι πολύ μικρός και η πληροφορία κυκλοφορεί γρήγορα και με ασφάλεια. Μην προσπαθείτε λοπιπόν να μας κάνετε να σας πιστέψουμε. Κρατήστε την άποψή σας, αλλά σεβαστείτε την ιστορία, αυτή τουλάχιστον που ΄ εσε΄ςι δεν έχετε βάλει ούτε ένα λιθαράκι.
Αν μας πείτε ότι διαφωνείτε με τον ΣΟΑΑ και θέλετε άλλο συλλογικό όργανο να σας εκπροσωπεί, θα μπορούσα να το αποδεχτώ, αλλά θα είχα και την ευχέρεια να κάνω την κριτική μου σε αυτου΄ς που πρωτοστάτησαν γιά την δημιουργηία του. Εσείς προσπαθείτε να μας πείσετε ότι είσαστε μονόδρομος.
ΟΧΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ αγώνες αυτοκινήτου δεν είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα.
Εγώ, με τις απαραίτητες γνώσεις του γυμνασίου, εσείς μπορεί να έχετε και πτυχία πανεπιστημίου, έμαθα ότι το επίθετο ως επιθετικός προσδιορισμός χαρακτηρίζει το μέρος του όλου. Το όλο συνεπώς είναι ο ΣΟΑΑ, και αφορά τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου της Ελλάδος και εσείς καλό είναι να περιοριστείτε σε αυτό που εσείς οι ίδιοι ορίσατε γιά τους εαυτούς σας, το ιστορικό. Καλοδεχούμενοι οι οδηγοί των ιστορικών αυτοκινήτων στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου, το έχουμε αποδείξει από την πρώτη στιγμή ως οδηγοί αγώνω αυτοκινήτου και ως μέλη του ΣΟΑΑ. Θεωρώ ότι το ίδιο κάνει και το ΔΣ του ΣΟΑΑ.
ΜΠΕΚΑΣ -
+10000000000000000000000000000
-
Ισως τα οσα γραφουν οι φιλοι πιο πανω να τα λενε ολα, τουλαχιστον οσον αφορα στους sporting.
Εγω θα ηθελα μονο να εκφρασω μια σκεψη που μου περνουσε στο μυαλο, ολα αυτα τα τελευταια χρονια, και μαλιστα μετα απο 'στενη επαφη' 30 χρονων με τους αγωνες.
'Γαμωτο, τι συμβαινει με τους ρεγκιουλαριταδες κι εχουν ολα αυτα τα προνομια, διαφημισμενους αγωνες, φιλοξενιες σε αστερατα ξενοδοχεια , αγωνες στα νησια,απονομες με χιλιαδες κυπελλα για τον πρωτο μεχρι τον τελευταιο, Τατογια, μεγαλεια? Τι παραπανω εχουν αυτοι απο μας τους πληβειους, που 30 χρονια βολοδερνουμε στην μιζερια?'
Αυτη ηταν η εντυπωση μου. Εκανα λαθος? Τι άλλαξε? Κακομαθαμε και στην πρωτη στραβη σηκωσαμε μπαιρακι? Ιστορικοι ανιστορητοι?
Αποψη σταθερη και αδιαπραγματευτη. Οι sporting στον ΣΟΑΑ, τα regiularity σε δικο τους κουτακι, ας το στολισουν οπως θελουν.
Υπακουουν σ ενα σωρο κανονισμους, που μερικοι απ αυτους ειναι δεσμευτικοι και καταπιεστικοι. Το 30αρι κι η δεσμευση του να ειναι μελη ενος αναμφισβητητα κοινοφελους συνδεσμου, δεν ειναι δα και η μεγαλη καταπιεση! -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Αποψη σταθερη και αδιαπραγματευτη. Οι sporting στον ΣΟΑΑ, τα regiularity σε δικο τους κουτακι, ας το στολισουν οπως θελουν.
Υπακουουν σ ενα σωρο κανονισμους, που μερικοι απ αυτους ειναι δεσμευτικοι και καταπιεστικοι. Το 30αρι κι η δεσμευση του να ειναι μελη ενος αναμφισβητητα κοινοφελους συνδεσμου, δεν ειναι δα και η μεγαλη καταπιεση!+1000000 γιατρέ...
-
κ>Ο χρήστης platis έγραψε:
'Γαμωτο, τι συμβαινει με τους ρεγκιουλαριταδες κι εχουν ολα αυτα τα προνομια, διαφημισμενους αγωνες, φιλοξενιες σε αστερατα ξενοδοχεια , αγωνες στα νησια,απονομες με χιλιαδες κυπελλα...
Κυριε Πλατή, αν σας αρεσει τοσο πολυ ο τροπος που γινονται οι αγώνες ρεγκιουλαριτυ γιατι δεν λαμβανετε μερος? Να δουμε και τι ψαρια θα πιάσετε και ποσο αντεχετε να μην είστε στη μερια των πρωταγωνιστων...
Αμαν πια με τις γεροντικες σας ζηλιες...
-
Μετα τα 80 ευχαριστως
Μα πιο πολυ αγαπω το...ψευδωνυμο σας
Καλημερα! -
Και εγω θα ερθω μαζι με το πλατη αλλα οχι τωρα.
Εχω κατι τρεχαματα με το οδοντιατρο που μου φτιαχνει την μασελα.
Ασε που δεν εχω ακομα και παρκινσον. -
Σοβαρα τωρα γιατι εισαστε και παρεξηγιαρηδες εσεις οι ιστορικοι.
Και το σκακι ειναι δυσκολο παιχνιδι, θελει τρομερα προσοντα και μυαλο, ελατε ομως που δεν ειναι αγωνας αυτοκινητου!
Σε καμμια περιπτωση δεν μειωσα την δραστηριοτητα πολλων -ΠΑΜΠΟΛΛΩΝ-φιλων μου που ασχολουνται μ αυτο το χομπυ. Αντιθετα μαλιστα, ωρες ωρες θαυμαζω το...κουραγιο τους
Θα μπορουσα ομως να πω οτι αυτοι, ονομαζοντας την δραστηριοτητα τους αγωνα αυτοκινητου, μειωνουν την δικη μου ιδιοτητα του ραλλυμαν.
Σκεφτειτε το κι ετσι ντε!...
Οπως και ναχει, ετσι οπως θετω το θεμα, δεν εχουμε δα τιποτα να χωρισουμε. Αλλο πραγμα κανετε εσεις φιλοι της ρεγκιουλαριτυ, άλλα κανουμε εμεις που εστω και σαν υπερβολη ειπωμενο, βαζουμε καπου και που και μια 5η
Καλημερα σε ολους. -
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Αποψη σταθερη και αδιαπραγματευτη. Οι sporting στον ΣΟΑΑ, τα regiularity σε δικο τους κουτακι, ας το στολισουν οπως θελουν.
Υπακουουν σ ενα σωρο κανονισμους, που μερικοι απ αυτους ειναι δεσμευτικοι και καταπιεστικοι. Το 30αρι κι η δεσμευση του να ειναι μελη ενος αναμφισβητητα κοινοφελους συνδεσμου, δεν ειναι δα και η μεγαλη καταπιεση!+1000000 γιατρέ...
+1000000 και από μένα,άλλο μια ωραία βόλτα με όμορφα αυτοκίνητα του παρελθόντος με στόχο να μην ξεπεράσουν το όριο ταχύτητας κι άλλο αγώνας αυτοκίνητου με στόχο τον γρηγορότερο χρόνο μέσα στην ειδική.
Συγνώμη αλλά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί οι άνθρωποι που ασχολούνται με τα regiularity είναι τόσο εύθικτη και δεν καταλαβαίνουν ότι δεν μπορούν να λέγονται οδηγοί αγώνων;
Ναι σε μια ρομαντική παρέλαση ιστορικών αυτοκίνητων ώστε να αναδεικνύονται αυτά αλλά καμιά σχέση με τον πόλεμο του δευτερολέπτου της sporting των οδηγών αγώνων.
Και πριν με πυροβολήσετε να θυμίσω ότι τα τελευταία 9 χρόνια συμμετέχω με ιστορικό αυτοκίνητο στα sporting και επιτέλους θέλω να μην με ξεχωρίζουν από τους οδηγούς των άλλων κατηγοριών,όλοι το ίδιο ματώνουμε και έχουμε τα ίδια θέματα να αντιμετωπίσουμε σε ότι αφορά την ασφάλεια.
Καλές παρελάσεις...........ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
-
Αγαπητοι συνφορουμιστες.
Μολις ειδα το τοπικ και με λυπη διαπιστωσα οτι εδω μεσα δεν υπαρχει αντιλογος με αποτελεσμα καποιοι να κανουν παρτυ σε βαρος του ΣΟΑΙΣΤΑ και των ιστορικων γενικοτερα.
Επειδη οι περισσοτεροι εδω μιλανε επωνυμα επιτρεψτε μου να συστηθω. Λεγομαι Μιχαλης Μουζουκης, ετων 45 (και οχι 80 οπως αστιευτηκε ενας κυριος πιο πανω) και ασχολουμαι με τα ιστορικα απο το 1985 και με τους αγωνες (ρεγκιουλαριτυ) απο το 2000. Ετσι για την ιστορια ετρεχα και στο πανελληνιο πρωταθλημα Μοτοκρος το 1983 (οταν στο Σχηματαρι μαζευονταν 40000 ατομα).Καποιος ειπε οτι εμεις οι ρεγκιουλαριταδες (η σωστη εκφραση ειναι Μοδιστρες παρακαλω!) δεν πρεπει να λεγομαστε οδηγοι αγωνων? Γιατι, οι αγωνες ρεκγιουλαριτυ τι ειναι δηλαδη, παρελασεις? Δηλαδη στο ιστορικο Ακροπολις μας θελουν μονο για να ριχνουμε το κοστος της διοργανωσης? Οποιος νομιζει κατι τετοιο τον προσκαλω να ερθει να τρεξει στο 24 Ωρες Ελλαδα του 2010 για να δουμε τι ψαρια θα πιασει. Γιατι εδω φιλοι μου δεν μετραει τι αμαξι εχεις φτιαξει και ειναι ο μοναδικος αγωνας που ο 'Μουζουκης' με το 'χρεπι' του μπορει να κερδισει στα ισα τον 'Σουμαχερ' με τη Φερραρι του (σορρυ Μερσεντες πλεον). Επισης θα εκπλαγητε με τον μεσο ορο ηλικιας αυτων που τρεχουν, που ειναι γυρω στα 30 και οχι στα 80...
Εμεις οι ρεγκιουλαριταδες δεν ειχαμε καλως ή κακως καμια σχεση & επαφη με το ΣΟΑΑ. Τι σχεση μπορει να εχει ενα MGB ή μια Ε-type με τα Σαξοραλλα (χωρις παρεξηγηση). Αλλα ειχαμε σαφως σχεση & επαφη με τους φιλους μας απο τη Σπορτινγκ. Γι αυτο λογο αποφασισαμε να κανουμε τον ΣΟΑΙΣΤΑ. Που ειναι το εγκλημα? Σε ελευθερη χωρα ζουμε. Προς Θεου δεν παμε να 'καπελωσουμε' τον ΣΟΑΑ απλα να θελουμε να εκπροσωπησουμε τις αποψεις και τα συμφεροντα μας.
Και ετσι για να ελαφρυνουμε τη συζητηση να ενημερωσω οτι στο 7μελες ΔΣ του ΣΟΑΙΣΤΑ μετεχουν 4 που τρεχουν σπορτινγκ και ξεκινησαν απο ρεγκιουλαριτυ και τρεχουν και ρεγκιουλαριτυ και σπορτινγκ:
- Μητροπουλος
- Παπαζογλου (νικητης περυσι στα 1300)
- Μπιρλιρακης (πρωταγωνιστης στη κατηγορια του)
- Βελανης (πρωταθλητης και νικητης του περυσινου ιστ. Ακροπολις)
- πολλοι αλλοι (πχ Χωριανοπουλος, Ραζης, Λαμπρου...) που θα θα ηθελα να τους αναφερω αλλα δεν θελω να σας κουρασω.
Και ετσι για την ιστορια ο Βασιλης (Βελανης-τοτε ετρεχε με την Cobra) ακομα βλεπει στον υπνο του τις εξατμισεις του Cosmo μου σε μια μοναδικη κοντρα που ειχαμε ριξει απο Ναυπακτο για Γαλαξιδι στο Classic Acropolis του 2004. Αυτο δεν το λεω γιατι προς Θεου δεν ειμαι καλυτερος οδηγος απο το Βελανη, απλα ετσι ειναι η φυση των αγωνων ρεγκιουλαριτυ... ο (σχεδον) οποιοσδηποτε με (σχεδιον) οτιδηποτε μπορει να ανταγωνιστει στα ισα τον οιοδηποτε.
Συγγνωμη για το μεγαλο ποστ.
Φιλικα,
Μιχαλης Μουζουκης. -
Προς Θεου! Ξεχωριστε το χιουμορ απο τις Θεσεις.
Χιουμορ το 80, Θεση οτι οι αγωνες ρεγκιουλαριτυ δεν ειναι αγωνες σαν τους δικους μας. Αντιληφθειτε τη διαφορα, σας παρακαλω, κι ο Χατζηδακης εκανε αγωνες τραγουδιου. Αγωνες ητανε, αλλά αλλου επιπεδου και περιεχομενου.
Τωρα το οτι κανατε ενα γρηγορο Γαλαξιδι, επιτρεψτε μου να πω οτι εκτιμω περισσοτερο την εμπλοκη σας με τα Μotocross , τοτε στο Σχηματαρι, που...ημουν κι εγω εκει
Σας επαναλαμβανω δε, οτι πιο πολλους εχω φιλους ιστορικους , παρα συγχρονους. Και πινοντας κρασακι διαφωνουμε, αλλά δεν σημαινει οτι μισιομαστε κιολας.
Και κατι τελευταιο. Ας ειμαστε ειλικρινεις. Η πραγματικη απαξιωση και ο αναλογος σνομπισμος προερχονται απο το περιβαλλον σας κι οχι απο το 'δικο' μας. Στον ιδιο χωρο ζουμε, μη μου πειτε πως δεν ακουτε!
Καλησπερα. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
επιτρεψτε μου να πω οτι εκτιμω περισσοτερο την εμπλοκη σας με τα Μotocross , τοτε στο Σχηματαρι, που...ημουν κι εγω εκει
...'ΣΤΟΥ 'ΠΕΤΣΑΓΚΟΥΡΑΚΗ'......!!'
-
Αξιοτιμε κ. Πλατη,
χαιρομαι που αναφερεστε στο χιουμορ (απο το οποιο πιστεψτε με διαθετω αφθονο) αλλα δυστυχως οταν πρωτο διαβασα αυτο το θεμα μονο χιουμορ δεν διεκρινα, αλλα μονο ειρωνεια και χλευασμο.
Σαφως και οι αγωνες σπορτινγκ ειναι αλλου επιπεδου, αλλα και το ρεγκιουλαριτυ μορφη μηχανοκινητου αθλητισμου ειναι. Ουτε παρελαση, ουτε φαγοποτι στην ταβερνα (αυτο γινεται μετα... ).
Τελος οι εκφρασεις 'απαξιωση και σνομπισμος' πιστεψτε με οτι δεν προερχονται ουτε απο τον Σοαιστα ουτε απο τον ΣΙΣΑ, απο τον χωρο του οποιου προεχομαι. μαλλον θα εχετε αλλες πιο ελλιτιστικες λεσχες κατα νου οταν αναφερατε αυτες τις λεξεις.Προσωπικα δεν με αφορα το θεμα της υποχρεωτικης εκδοσης λισανς μεσω Σοαα γιατι απλα δεν τρεχω σπορτινγκ. Ομως γενικα μου κακοφαινεται να σε εποχες αφραγκιας να σκαρφιζονται καποιοι τροπους να μαζεψουν χρηματα.
ΥΓ: Εχουν περασει 27 χρονια απο την 'καλη' εποχη του μοτοκρος και συγχωρεσε με αλλα δεν σε θυμαμαι. Εγω ημουν καθαρα ερασιτεχνης αγωνιζομενος & φιλαρακι του 'ελληνοαμερικανου' Γιαννακη Ευθυμιου. Ετρεχα τοτε με μια ΥΖ125.
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
. μαλλον θα εχετε αλλες πιο ελλιτιστικες λεσχες κατα νου οταν αναφερατε αυτες τις λεξεις.NAI!
ΥΓ: Εχουν περασει 27 χρονια απο την 'καλη' εποχη του μοτοκρος και συγχωρεσε με αλλα δεν σε θυμαμαι. Εγω ημουν καθαρα ερασιτεχνης αγωνιζομενος & φιλαρακι του 'ελληνοαμερικανου' Γιαννακη Ευθυμιου. Ετρεχα τοτε με μια ΥΖ125.
Εγω εκανα τον βοηθο του αδελφου μου, που ηταν γιατρος των αγωνων τοτε . Κι ειχαμε και μια Maico για να ξεχαρμανιαζουμε μετα τον δικο σας αγωνα (που αυτος ηταν αγωνας ετσι? )
π
-
Μικρο off topic
Maico ??? Που τις θυμηθηκες... Οταν μπηκα στους αγωνες το 83 αυτες ηταν ηδη ...ιστορικες!
Λιγα ονοματα απο τοτε: Ευθυμιου, Μπαξεβανης, Λαμαρης, Παππας, Μουρελατος, Βασιλειαδη..δες, Chris Cbi και αλλοι πολλοι...
Σορρυ παρασυρθηκα. -
Α το 83 μπηκες? Καλα...γυιε μου
Maico, Namna,ειναι και γειτονας μου τωρα, παντα καβαλα!
Θα τα ξαναπουμε, εγερτηριο στις 6.00!
Γεια και χαρα. -
Στο ειπα... αν και 'μοδιστρα' ειμαι τεκνός...
Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α με κέφι!