-
Φίλε μου επειδή δεν γνωρίζω τις ανάγκες σου δεν θα μπορέσω να σου δώσω την καλύτερη δυνατή απάντηση! Μπορώ μόνω να σχολιάσω όσα γράφτηκαν επειδή έχω οδηγήσει το τζαζ και έχω εμπειρία από τα χόντα
Διάβασα για παράδειγμα ότι το μαζντα 2 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά! Θα συμφωνήσω αν είσαι φαν της απόλυτα σπορ οδήγησης και οδηγείς συχνά στο όριο! Σε κάθε άλλη περίπτωση το τζαζ θα σε καλύψει απόλυτα διότι είναι γρηγορότερο και πιο άνετο! Επίσης έγραψες ότι το τζαζ είναι 1400. ΛΑΘΟΣ! Είναι 1332 κυβικά και φορολογείται σαν 1300. Οι χώροι του τζαζ ειναι οι καλύτεροι στην κατηγορία ενώ και η οικονομία του είναι πολύ καλή έως άριστη! Βέβαια το μαζντα είναι ομορφότερο για τους πολλούς! Τώρα για το θέμα Σαρακάκης! Τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα από αυτά που γράφονται πλέον ενώ και τ' ανταλλακτικά αρχίζουν να υπάρχουν σε ικανοποιητική διαθεσιμότητα και σε λογικούς χρόνους! Μάλιστα αλλάζουν τα πάντα εντός εγγύησης δίχως κουβέντα! Θέλει όμως πολύ δουλειά ακόμα! Η αμεσότητα στη χορήγηση του συνόλου των ανταλλακτικών άλλων εταιρειών απλά δεν υφίσταται! Με άλλα λόγια τα πράγματα δεν είναι τόσο μαύρα αλλά και δεν είναι ολόλευκα!Τι θα σε συμβούλευα λοιπόν:
Ο βασικός κανόνας είναι να τα οδηγήσεις και τα 2! Να δεις τι σου κάνει, τι καλύπτει τις ανάγκες σου ! Στη συνέχεια να δεις τι εξοπλισμό αγοράζεις με τα χρήματα που διαθέτεις και να διαπραγματευτείς για ότι μπορείς! Η κρίση λειτουργεί υπέρ σου αν το χειριστείς καλά!
Αν θέλεις την προτίμηση μου να στην γράψω:Jazz! Καλοδούλευτο όποιο και να είναι! -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Η MAZDA εχει λογικοτατες τιμες συντηρησης αλλα ακριβη φανοποιεια για να ξεμπλεκουμε καποια πραγματα.....Καλά λες 80 ευρώ για φίλτρο καμπίνας είναι λογικότατη τιμή ....
-
Σε σχεση με τον Σ που μπορεί να είναι φθηνότερο, αλλά δεν το έχει;;
Η κατάσταση ΔΕΝ έχει διορθωθεί. Γίνονται μεμονωμένες προσπάθειες από κάποια καταστήματα, αλλά η κατάσταση είναι για κλάματα. Ενδεικτικά να πώ ότι 'κατάφερα' με παραγγελία σε Γερμανική αντιπροσωπεία, να πάρω 2 ζάντες σε 6 ημέρες. Με δέμα ταχυδρομίου παρακαλώ. Ο Σ ζητούσε 40 ημέρες που θα γινόντουσαν μήνες.
Κρίμα, γιατί κάποια απο τα αυτοκίνητα είναι αριστουργήματα.
-
Φίλε kyr80 αν δεν κάνω λάθος έχεις κολτ έτσι;
Στο 2008 κολτ που εχει η αδερφή μου και έπαθε ζημιά πρόσφατα από το χαλάζι στις 15/12, ο τοπικός αντιπρόσωπος έφερε φανάρι πίσω, καπό και πλαστικό κάλυμμα κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες την ίδια μέρα ή την επόμενη.
θα ήταν σύμπτωση αν δεν είχε κάνει το ίδιο στα ανταλλακτικά που χρειάστηκαν για το δικό μου σιβικ για τον ίδιο λόγο!
Τώρα θέλεις να σου πω ότι το έκανε ο αντιπρόσωπος επειδή έχουμε 2 χόντα και ένα μιτσουμπίσι στην οικογένεια αγορασμένα από αυτόν; Θέλεις να σου πω ότι οφείλεται στον εξωτερικό συνεργάτη των ανταλλακτικών;Βγάλε τα συμπεράσματα σου!
Προσωπικά το ρεκόρ αναμονής για κάτι ήταν μια εβδομάδα το 2007 που απαίτησα αλλαγή αμορτισέρ! Επιμένω λοιπόν ότι ο Σ δεν είναι σωστός όχι όμως ότι είναι κάκιστος! Όσοι πάνε εκεί αλλάζουν τα πάντα εντός εγγύησης δίχως τις αντιρρήσεις και δικαιολογίες άλλων εταιριών!
Υπάρχει λοιπόν πρόοδος αλλά μικρότερη των απαιτήσεων της αγοράς! -
αν κ προσωπικα το μαζντα 2 μου αρεσει πολυ κ μονο η απουσια esp με οδηγει στο να σου προτεινω το τζαζ.....
-
φιλε kyr80 σε ευχαριστω για το pm,,κατι αλλο που ηθελα να ρωτησω,,στην εδω αντιπρωσοποια ψαξαμε για να βρουμε τζαζ γνησιο ιαπωνεζικο,και βρηκαμε σε λευκο χρωμα,,ερωτηση λοιπον,,υπαρχει περιπτωση να αλλαξουν τα ταμπελακια κι απο κινεζικο να το βαπτισουν ιαπωνα??με τα τοσα που εχω ακουσει για το σ,,,κη ταχω χασει,μπορουν να το κανουν αυτο?επειδη η τωρινη παρτιδα απο τα τζαζ τα περισοτερα ειρθαν απο κινα
-
Τσέκαρε τον αριθμό πλαισίου και αν πρόκειται για ιαπωνικό Jazz θα ξεκινάει από το γράμμα J, πιθανότατα.
Εγώ θα προτείνω Mazda2 1.5 ή Honda Jazz 1.4 ,ανάλογα και τις προτεραιότητές σου βέβαια.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Τσέκαρε τον αριθμό πλαισίου και αν πρόκειται για ιαπωνικό Jazz θα ξεκινάει από το γράμμα J, πιθανότατα.Εγώ θα προτείνω Mazda2 1.5 ή Honda Jazz 1.4 ,ανάλογα και τις προτεραιότητές σου βέβαια.
ναι το ξερω,,απλα επειδη ειμαι επαρχια οταν θα παω για την παραλαβη θαναι λιγο αργα,, γιατι για να ερθει εδω το αμαξι πρεπει να δωσω μια προκατ.
-
τα ταμπελακια που εχουν πανω τα τωρινα τζαζ με την χωρα προελευσης κτλ ειναι με πριτσινια, το βλεπω λιγο δυσκολο να κανουν τετοια κουτσουκελα,οι δικοι μας εδω
-
επειδή έχουμε και τα δύο αυτοκίνητα στην οικογενεια , η γυναικα μου το honda και ο αδελφος μου το mazda θα σου το πω απλά :
αν σε νοιαζει πως στριβει , πως πατάει και τι αισθηση παίρνεις από το τιμόνι ενός αυτοκινητου τότε mazda.
Αν όχι το honda είναι ανώτερο κατά πολύ σε όλα τα άλλα : άνεση , χωροι , πολυχρηστικότητα, ποιότητα κατασκευής, κ.λ.π
Το χειρότερο του mazda η απαράδεκτα σκληρή για αυτοκίνητο πόλης πίσω ανάρτηση .
Το χειρότερο του honda το ότι νάναι σε αίσθηση τιμόνι του . -
Ο χρήστης παπ73 έγραψε:
επειδή έχουμε και τα δύο αυτοκίνητα στην οικογενεια , η γυναικα μου το honda και ο αδελφος μου το mazda θα σου το πω απλά :
αν σε νοιαζει πως στριβει , πως πατάει και τι αισθηση παίρνεις από το τιμόνι ενός αυτοκινητου τότε mazda.
Αν όχι το honda είναι ανώτερο κατά πολύ σε όλα τα άλλα : άνεση , χωροι , πολυχρηστικότητα, ποιότητα κατασκευής, κ.λ.π
Το χειρότερο του mazda η απαράδεκτα σκληρή για αυτοκίνητο πόλης πίσω ανάρτηση .
Το χειρότερο του honda το ότι νάναι σε αίσθηση τιμόνι του .νασαι καλα φιλε,,σε καταναλωση πιο απο τα 2 υπερτερει?
-
Αν εισαι αναμεσα σε αυτα τα 2 θα σου πω, mazda 2!!!!!
-
To jazz είναι λίγο πιο οικονομικό στην πόλη αλλά σε ταξίδι και τα δύο αν οδηγείς normal είναι πολύ οικονομικά.
-
Ο χρήστης παπ73 έγραψε:
To jazz είναι λίγο πιο οικονομικό στην πόλη αλλά σε ταξίδι και τα δύο αν οδηγείς normal είναι πολύ οικονομικά.πιο απο τα 2 κανει καλυτερο ταξιδι?
-
To Jazz είναι αμαξάρα και έχει πολλά προτερήματα, αλλά στην οδήγηση είναι χάλια.
Το 2 και το fiesta είναι GTi μπροστά του. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Φίλε kyr80 αν δεν κάνω λάθος έχεις κολτ έτσι;
Στο 2008 κολτ που εχει η αδερφή μου και έπαθε ζημιά πρόσφατα από το χαλάζι στις 15/12, ο τοπικός αντιπρόσωπος έφερε φανάρι πίσω, καπό και πλαστικό κάλυμμα κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες την ίδια μέρα ή την επόμενη.
θα ήταν σύμπτωση αν δεν είχε κάνει το ίδιο στα ανταλλακτικά που χρειάστηκαν για το δικό μου σιβικ για τον ίδιο λόγο!
Τώρα θέλεις να σου πω ότι το έκανε ο αντιπρόσωπος επειδή έχουμε 2 χόντα και ένα μιτσουμπίσι στην οικογένεια αγορασμένα από αυτόν; Θέλεις να σου πω ότι οφείλεται στον εξωτερικό συνεργάτη των ανταλλακτικών;Βγάλε τα συμπεράσματα σου!
Προσωπικά το ρεκόρ αναμονής για κάτι ήταν μια εβδομάδα το 2007 που απαίτησα αλλαγή αμορτισέρ! Επιμένω λοιπόν ότι ο Σ δεν είναι σωστός όχι όμως ότι είναι κάκιστος! Όσοι πάνε εκεί αλλάζουν τα πάντα εντός εγγύησης δίχως τις αντιρρήσεις και δικαιολογίες άλλων εταιριών!
Υπάρχει λοιπόν πρόοδος αλλά μικρότερη των απαιτήσεων της αγοράς!Μα όταν φτάνεις στο σημείο να επαινείς τα αυτονόητα, τότε κάτι δεν πάει καλά. Εγώ σου είπα ότι σήμερα που μιλάμε φίλος με CZT, περιμένει εδώ και 18μήνες ντίζα για το κάθισμα του συνοδηγού. Βάζει κόσμο πίσω μόνο από την μεριά του οδηγού, για να καταλάβεις. Σήμερα επίσης που μιλαμε υπάρχει άνθρωπος πάλι με CZT, που περιμένει ήδη 4 μήνες χωρις αυτοκίνητο για βλάβη στη μηχανή. Και θα περιμένει άλλους 2 σίγουρα.
Αυτοκίνητο αντικατάστασης ούτε για δείγμα. Και επειδή έχω σχέση με Γερμανία, να μή μιλήσω με τι καπέλο πουλάει κάποια πράγματα. Όταν εγώ είχα ατύχημα χρειάστηκα κάποια ανταλλακτικά. Αυτά που δεν είχαν στην αποθήκη μου είπαν όι δεν υπήρχαν στην Ολλανδία. Με ένα τηλέφωνο στη Γερμανία, τα είχα την επόμενη μέρα παραδωτέα στο χώρο της εκεί αντιπροσωπείας. Για ένα υποβραχιόνιο που πήγα με κωδικό στον Σ, μου λένε δεν υπάρχει. Μάντεψε, σε μια εβδομάδα το πήρα μέσω Γερμανίας. Θέλεις να μιλήσουμε για την ΠΑΡΑΝΟΜΗ εντολή αλλαγής λαδιών κάθε 6 μήνες, για να ισχύσει η εγγύηση;; Την πήραν πίσω μετά. Άστο απέχει παρασάγγας από άλλες αντιπροσωπείες. -
o φιλος kyr80 εχει καει απο τι καταλαβα,, δε εχει κανενα λογο ο ανθρωπος να λεει σηκοφαντιες ετσι αοριστα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η MAZDA εχει λογικοτατες τιμες συντηρησης αλλα ακριβη φανοποιεια για να ξεμπλεκουμε καποια πραγματα.....
Μη το λες, μη το λες... φωτιά είναι η Mazda. Για το 2 συγκεκριμένα δεν ξέρω... αλλά για τα μεγάλα της, όλα τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα.
εχω το 6 απο 1/08' και μεχρι τωρα:47ευρω στα 10000χλμ και 224ευρω στα 20000χλμ βαση προβλεπομενης συντηρησης του κατασκευαστη.......οπου ποτε δεν θα κανω το ακριβο σερβις της αλλαγης ιμαντα+αναλωσιμα καθως εχει καδενα και θα αλλαξω μπουζι στα 100000χλμ καθως εχει ιριδιου!!!στα 30000χλμ εχω αλλα 50ευρω για μια απλη αλλαγη λαδιων.......δηλαδη στα 3 χρονια απαιτει 320ευρω χοντρικα!τα συμπερασματα δικα σας....
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Φίλε kyr80 αν δεν κάνω λάθος έχεις κολτ έτσι;
Στο 2008 κολτ που εχει η αδερφή μου και έπαθε ζημιά πρόσφατα από το χαλάζι στις 15/12, ο τοπικός αντιπρόσωπος έφερε φανάρι πίσω, καπό και πλαστικό κάλυμμα κάτω από τους υαλοκαθαριστήρες την ίδια μέρα ή την επόμενη.
θα ήταν σύμπτωση αν δεν είχε κάνει το ίδιο στα ανταλλακτικά που χρειάστηκαν για το δικό μου σιβικ για τον ίδιο λόγο!
Τώρα θέλεις να σου πω ότι το έκανε ο αντιπρόσωπος επειδή έχουμε 2 χόντα και ένα μιτσουμπίσι στην οικογένεια αγορασμένα από αυτόν; Θέλεις να σου πω ότι οφείλεται στον εξωτερικό συνεργάτη των ανταλλακτικών;Βγάλε τα συμπεράσματα σου!
Προσωπικά το ρεκόρ αναμονής για κάτι ήταν μια εβδομάδα το 2007 που απαίτησα αλλαγή αμορτισέρ! Επιμένω λοιπόν ότι ο Σ δεν είναι σωστός όχι όμως ότι είναι κάκιστος! Όσοι πάνε εκεί αλλάζουν τα πάντα εντός εγγύησης δίχως τις αντιρρήσεις και δικαιολογίες άλλων εταιριών!
Υπάρχει λοιπόν πρόοδος αλλά μικρότερη των απαιτήσεων της αγοράς!Μα όταν φτάνεις στο σημείο να επαινείς τα αυτονόητα, τότε κάτι δεν πάει καλά. Εγώ σου είπα ότι σήμερα που μιλάμε φίλος με CZT, περιμένει εδώ και 18μήνες ντίζα για το κάθισμα του συνοδηγού. Βάζει κόσμο πίσω μόνο από την μεριά του οδηγού, για να καταλάβεις. Σήμερα επίσης που μιλαμε υπάρχει άνθρωπος πάλι με CZT, που περιμένει ήδη 4 μήνες χωρις αυτοκίνητο για βλάβη στη μηχανή. Και θα περιμένει άλλους 2 σίγουρα.
Αυτοκίνητο αντικατάστασης ούτε για δείγμα. Και επειδή έχω σχέση με Γερμανία, να μή μιλήσω με τι καπέλο πουλάει κάποια πράγματα. Όταν εγώ είχα ατύχημα χρειάστηκα κάποια ανταλλακτικά. Αυτά που δεν είχαν στην αποθήκη μου είπαν όι δεν υπήρχαν στην Ολλανδία. Με ένα τηλέφωνο στη Γερμανία, τα είχα την επόμενη μέρα παραδωτέα στο χώρο της εκεί αντιπροσωπείας. Για ένα υποβραχιόνιο που πήγα με κωδικό στον Σ, μου λένε δεν υπάρχει. Μάντεψε, σε μια εβδομάδα το πήρα μέσω Γερμανίας. Θέλεις να μιλήσουμε για την ΠΑΡΑΝΟΜΗ εντολή αλλαγής λαδιών κάθε 6 μήνες, για να ισχύσει η εγγύηση;; Την πήραν πίσω μετά. Άστο απέχει παρασάγγας από άλλες αντιπροσωπείες.Τι λες τώρα...18 μήνες!!! Καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης έκανε;;;
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Η MAZDA εχει λογικοτατες τιμες συντηρησης αλλα ακριβη φανοποιεια για να ξεμπλεκουμε καποια πραγματα.....
Καλά λες 80 ευρώ για φίλτρο καμπίνας είναι λογικότατη τιμή ....
80 ευρω!!!!!!!! σε τι αυτοκινητο;
Εγω με το εξαρι 35 ευρω για φιλτρο καμπινας σε αντιπροσωπια
Μazda 2 vs Ηonda Jazz