-
...εεεε!! όχι και άδικο (εκεί που λέμε ότι χρειάζεται καμιά 30αριά αλογάκια ακόμα!!!)...το άδικο είναι οτι δεν προλαβαίνω να το ευχαριστηθώ.
Αύριο φίλε Θάνο ή ισως την Τετάρτη να ανεβάσω μια σειρά σχεδίων όπου θα φαινεται το στήσιμο στο χαρτί μιας τέτοιας όψης,όπως αυτής που σου είπα.(αν και έχω την αίσθηση ότι εχεις αρχίσει να την κάνεις).
Επιμένω όμως ότι πρέπει να αφήσεις την φαντασία σου και το χέρι σου πιο ελεύθερα!
Τα σχέδιά σου έχουν ένα 'σφίξιμο' , άσε τις γραμμές να 'τρέξουν' θα έχεις αμέσως καλύτερα αποτελέσματα.
Το να κοιτάς ένα σχέδιο από σχετικά χαμηλό ύψος είναι καλο! (ως θετικό το σημείωσα).
Επίσης θέλω να σε δω να χρησιμοπιείς περισσοτερο τη φωτοσκίαση και αν είναι εύκολο και το χρώμα.
Υ.Γ Μην ξεκινάς την 'μούρη' από τόσο χαμηλά (κάνει το σχέδιο να μοιαζει με ΜPV).
Υ.Γ 2 . Πρόσεξε λίγο επίσης τη σχέση των όγκων και των γραμμών με τους περιφερειακούς όγκους άλλων αντικειμένων και στοιχείων ενός αμαξώματος...(πχ..στο τελευταίο σχέδιο η μέση το καπώ είναι ουσιαστικά στο ίδιο ύψος με τον τροχό , πράγμα που σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν θα βολευτεί ιδιαίτερα εύκολα). -
Παιδιά συγχαρητήρια σε όλους για τα σχέδια! Είναι πολύ ενδιαφέροντα και ορισμένες λεπτομέρειες πραγματικά εντυπωσιάζουν!
Χθες ανακάλυψα το θρεντ και λέω να ασχοληθώ λίγο κι εγώ με το θέμα του 'Νέου Μπράβο' , αν και δεν έχω την δική σας εξοικείωση! Θα επανέλθω λοιπόν ως...γκεστ σταρ
-
κωνσταντινε εχεις δουλεψει σε αυτοκινητοβιομηχανιες?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
κωνσταντινε εχεις δουλεψει σε αυτοκινητοβιομηχανιες?Είχα μια πρόταση από τη VW πίσω στο 1990 (περίοδο που σχεδιάζαμε και κατασκευάζαμε ένα semi cabrio πάνω στο Golf 2) αλλά για οικογενειακούς λόγους αρνηθηκα (τρομάρα μου).
Ενδιάμεσα βέβαια είχα άμμεση εμπλοκή σε πολλά project που έτρεξαν στον Ελλαδικό χώρο. -
Καλησπέρα σε όλους.
Με την συγκατάθεση (ελπίζω) του Θάνου , θα ήθελα να σας δείξω -κάνοντας χρήση ενός σχεδίου του ,ώστε να βελτιωθεί και ο ίδιος- τα στάδια σχεδίασης-δημιουργίας ενός σκίτσου.
Πάμε λοιπόν:
Στάδιο 1.
Ορίζουμε τον κατευθυντήριο άξονα φοράς που θέλουμε να έχει το σκίσο μας (αυτοκίνητο στην περίπτωσή μας).
Σχεδιάζουμε τους τροχούς στη σωστή κλίμακα και γωνία χωρίς να κάνουμε συνεχόμενες μικρές γραμμές , αλλά δημιουργώντας αυτοτελείς κύκλους-ελεψεις (αν δεν τα καταφέρνουμε με τις ελείψεις στο χέρι υπάρχει και όργανο stensil).
Ορίζουμε τη γραμμή μέσης η οποία περνά από τη βάση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων , κόβει ένα μικρό τόξο από το άνω μέρος των θόλων ενώνοντας τον εμπρός με τον πίσω.
Ορίζουμε τον τροχό με τον οποίο ο εμπρος αποτελεί ζευγάρι στον εγκάρσιο άξονα . -
εγω θα κανω και αλλα πιο ποιοτικα σχεδια του προτζεκτ μου μετα απο μερικες μερες γιατι τωρα πνιγομαι
ευχαριστουμε για τις οδηγίες
βλέπω μερικα σχεδια που δεν ειναι και τοσο προοδευτικα ομως εχουν μεινει στις γραμμες του τωρινού Bravo
περιμενω πιο επαναστατικές γραμμες για ιταλικη μαρκα σχεδιαζουμε και οχι για τους vagεληδες
θα μπει ο mirage και θα φωναζει -
Στάδιο 2.
Ορίζουμε τη γραμμή που τέμνει το αμάξωμα κατά το διαμήκη άξονά του καθώς και την γραμμή που ορίζει την κλίση του παρπριζ.
Σχεδιάζουμε τη γραμμή των 'ώμων' του αμαξώματος (αυτή είναι που περνά και ορίζει το κάτω μέρος των παραθυρων) και ολοκληρώνουμε με το περίγραμμα αυτών. Στην περίπτωσή μας εφ όσον στηριζόμαστε στο υπάρχον Bravo και θέλουμε να κρατήσουμε κάποια στοιχεία του, επιλέγουμε η γραμμή των ωμων να έχει ε΄ντονη ανοδική κλίση από εμπρός προς τα πίσω όπως συμβαίνει και στο υπάρχον μοντέλο.
-
-
-
ok thanks
διαβαζα προχθες για το yellow bird της RUF(http://www.youtube.com/watch?v=w6Thomd4BQg )οτι ειχαν αφαιρεσει τις υδροροες της οροφης για καλυτερη αεροδυναμική γι αυτο μου δημιουργηθηκε αυτο το ερωτημα -
Στάδιο 3.
Αρχίζουμε να προσθέτουμε λεπτομέρειες όπως αεραγωγοί , φωτιστικά σώματα , τη γραμμή της βάσης του παρπριζ , τονίζοντας κάποια στοιχεία που θέλουμε να προβάλουμε (πχ. αεραγωγοί στη μάσκα) , το νεύρο στο πλάι του αμαξώματος.
Όλα αυτά πάντα με μια-δυο καθαρές γραμμές.
-
Στάδιο 4.
Εμπλουτίζουμε πλέον το σχέδιό μας με περισσότερες λεπτομέρειες και τονίζουμε τις διαφορετικές καμπύλες του αμαξώματος (ή επίπεδα αν το αμάξωμά μας δεν εχει καμπύλες).
Τονίζουμε τα σημεία όπου ενώνονται ή σβήνουν καμπύλες.
Δημιουργούμε ένα φόντο ώστε να προβάλουμε το αντικείμενο του σκίτσου μας και να αναδειχθεί η δυναμική του.
Σ αυτό το στάδιο δεν θέλουμε να προχωρήσουμε σε χρήση χρωμάτων οπότε περιοριζόμαστε σε λεπτές ή πιο γεμάτες γραμμές.
Αν θέλουμε μπορούμε να τονίσσυμε τις γυαλινες επιφάνειες.
Στάδιο 5 .
Αν θέλουμε μπορούμε με τη χρήση ενός μόνο χρώματος να τονίσουμε κάποια σημεία του αμαξώματος για να αναδείξουμε τους όγκους και τις γραμμές του.
Ακολούθως βάζουμε με λευκό χρώμα κάποια γυαλίσματα για πιο 'δραματική' και ολοκληρωμένη εικόνα.
Δεν ξεχνάμε την υπογραφή μας!....
Εξ άλλου το σχέδιο μας πρέπει να εκφράζει την..υπογραφή μας...να είμαστε εμείς που το φέραμε εις πέρας. -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ok thanks
διαβαζα προχθες για το yellow bird της RUF(http://www.youtube.com/watch?v=w6Thomd4BQg )οτι ειχαν αφαιρεσει τις υδροροες της οροφης για καλυτερη αεροδυναμική γι αυτο μου δημιουργηθηκε αυτο το ερωτημαΟι εμφανείς υδροροές (όπως είχαν παλαιότερα τα αυτοκίνητα) δημιουργούν στροβιλισμούς αέρα και διαταράσσουν την ομαλή ροή αυξάνοντας την αεροδυναμική αντίσταση.
-
Κωνσταντίνε είναι εύκολο να πεις κάποις τιπς σχετικά με τις φωτοσκιάσεις? Θέλω να κάνω τις επιφάνειες να γυαλίζουν (πχ τα κρύσταλλα), αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό. ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Κωνσταντίνε είναι εύκολο να πεις κάποις τιπς σχετικά με τις φωτοσκιάσεις? Θέλω να κάνω τις επιφάνειες να γυαλίζουν (πχ τα κρύσταλλα), αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό. ευχαριστώ!Ξεκινάς (μιλάμε τώρα για τα πλαινά μερη- παράθυρα) από πάνω προς τα κάτω με πολύ σκούρο χρώμα -μαύρο κατα προτίμηση- και κατεβαινοντας ανοίγεις την απόχρωση σε γκρί.
Στη βάση των κρυστάλων χρησιμοποιείς μαύρο χρώμα και ανεβαίνεις περίπου έως τη μέση τους.
Εκεί τραβάς και απλώνεις μια γραμμή λευκου χρώματος. -
Σ ευχαριστώ!
Φτιάχνω κι εγώ τι δική μου προτασούλα για το νέο Μπράβο! Εντελώς ερασιτεχνικά και πρόχειρα βέβαια
Τον έχω καημό το σχεδιασμό... Ψάχνω κανα καλό βιβλίο μεταφρασμένο στα ελληνικά ή έστω σε απλά αγγλικά, αλλά δεν ξέρω προς τα πού να κατευθυνθώ! -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Σ ευχαριστώ!
Φτιάχνω κι εγώ τι δική μου προτασούλα για το νέο Μπράβο! Εντελώς ερασιτεχνικά και πρόχειρα βέβαια
Τον έχω καημό το σχεδιασμό... Ψάχνω κανα καλό βιβλίο μεταφρασμένο στα ελληνικά ή έστω σε απλά αγγλικά, αλλά δεν ξέρω προς τα πού να κατευθυνθώ!Ανάρτησε μερικά σχέδιά σου και κάτι θα βρεθεί!!!
Λοιπόν καλό σας βράδυ! -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Σ ευχαριστώ!
Φτιάχνω κι εγώ τι δική μου προτασούλα για το νέο Μπράβο! Εντελώς ερασιτεχνικά και πρόχειρα βέβαια
Τον έχω καημό το σχεδιασμό... Ψάχνω κανα καλό βιβλίο μεταφρασμένο στα ελληνικά ή έστω σε απλά αγγλικά, αλλά δεν ξέρω προς τα πού να κατευθυνθώ!οι οδηγιες που ειπε ο Κωνστατινος ειναι και στο how to design cars like a pro
tutorials
http://carbodydesign.com/car-design-tutorials.php#2d -
Ευχαριστώ πάρα πολύ Κωνσταντίνε! Πραγματικά αυτό που έκανες με βοηθά πάρα πολύ να βελτιωθώ! Θα επανέλθω σύντομα με σχέδια πιο υψηλού επιπέδου. Την περισσότερη δουλειά την χρειάζομαι στο κομμάτι σκίασης με μαρκαδόρο αφού δεν έχω δουλέψει με μαρκαδόρους ακόμα (αν και έχω αγοράσει 2 από το RCA στην επίσκεψή μου το 2007). Άντε 2 μαθήματα μου έμειναν ακόμα σήμερα και αύριο και πάει η καταραμένη διπλή εξεταστική! Μετά μαρκαδόροι full!
-
Ο χρήστης Thanas_4 έγραψε:
:omg: Ευχαριστώ πάρα πολύ Κωνσταντίνε! Πραγματικά αυτό που έκανες με βοηθά πάρα πολύ να βελτιωθώ! Θα επανέλθω σύντομα με σχέδια πιο υψηλού επιπέδου. Την περισσότερη δουλειά την χρειάζομαι στο κομμάτι σκίασης με μαρκαδόρο αφού δεν έχω δουλέψει με μαρκαδόρους ακόμα (αν και έχω αγοράσει 2 από το RCA στην επίσκεψή μου το 2007). Άντε 2 μαθήματα μου έμειναν ακόμα σήμερα και αύριο και πάει η καταραμένη διπλή εξεταστική! Μετά μαρκαδόροι full!στη σχολή που είσαι δεν σας τα μαθαίνουν αυτά
Σχεδιασμός Αυτοκινήτου