-
Τα pennasol τα είχαμε αναφέρει στο τοπικό για τα φτηνά λάδια.
Τιμές εδώ, στέλνει και Ελλάδα.
http://www.ostseeoel.de/epages/61764160 ... ts/1040101Προδιαγραφές εδώ:
http://www.pennasol.de/pen/component/op ... 7/lang,en/Υπάρχει μελέτη της shell σε κινητήρα 2,000 κυβικών της nissan όπου παρατηρήθηκε οτι όσο πιο λεπτό λιπαντικό τόσο πιο μεγάλο το φιλμ λιπαντικού στα ελατήρια του πιστονιού .
viewtopic.php?f=6&t=550&p=935725&hilit=shell+5W20#p935725τό,
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Liebherr
Ετσι γερμανικη αξιοπιστια και αντοχη στο χρονο
Στα CAT φίλε μου κάθονται όλοι προσοχή
-
στους εκσκαφεις η κατεριπιλαρ δεν λεει τιποτα.
-
Ναι.....πρόσφατα στο παιχνίδι μπήκαν και οι Κορεάτες της Hyundai!!
-
σωστο κιαυτο
-
Νομίζω ότι οι deutz είναι πολύ καλές μηχανές και σε καλή τιμή.
(βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Νομίζω ότι οι deutz είναι πολύ καλές μηχανές και σε καλή τιμή.
(βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα)Iveco συγχωνευθηκε η Magirus Deutz
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Νομίζω ότι οι deutz είναι πολύ καλές μηχανές και σε καλή τιμή.
(βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα)οι χειρωτερες μηχανες,μεχρι το 1996 ηταν αεροψυκτες ,εκαιγαν πολυ ,και επεφταν γρηγορα σε αποδοση.
αργοτερα βγηκαν υδροψυκτες πιο ενεργοβορες αυτες αλλα σιγα σιγα πολλοι κατασκευαστες σταματησαν να τις χρησιμοποιουν.οι καλυτεροι πετρελαιοκινητηρες
http://www.cummins.com/cmi/content.jsp?siteId=1&langId=1033&menuId=81&overviewId=8&menuIndex=1 -
-
Τα Mobil 0W40 ή και σε άλλη μάρκα σε 0W40 έχει δοκιμάσει κανείς σας?
ενδιαφέρομαι να βάλω αυτά ή και σε 5W30 αλλά θα ήθελα να ακούσω πρώτα γνώμες.....μπορεί να πει κανείς ποιά από τα 2 είναι πιο λεπτόρευστο? ή έχει να κάνει καθαρά με την εκάστοτε θερμοκρασία του κινητήρα?
για να με βοηθήσω με ενδιαφέρει να μπει σε εναν Alfa TS o οποίος είναι σε άψογη κατάσταση και σε ένα Fiat Punto Sporting 16v (''00) με 120000 χιλ που και αυτός δεν καίει λάδι... νορμάλ πράγματα...
O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
για το Fiat δεν θυμάμαι... -
Το 0-40 είναι παχύτερο από το 5-30 όταν το λάδι φτάσει στην κανονική του θερμοκρασία λειτουργίας που είναι οι 100c. Αντίθετα σε χαμηλές θερμοκρασίες π.χ. από 0c και κάτω το 0-40 είναι λεπτότερο. Καλύτερα βάλε ένα 0-40 ή 5-40 λιπαντικό και στην Alfa και στο Fiat γιατί έχουν κάμποσα χλμ. και αυτό το ιξώδες προτείνει το εργοστάσιο.
Εγώ χρησιμοποιούσα για 2 χρόνια τα Mobil 1 0w-40 στο Seat μου που στο συγκεκριμένο μοτέρ έχουν αναφερθεί προβήματα κατανάλωσης λιπαντικού (λόγω ελλατωματικών ελατηρίων πιστονιών) με αλλαγές ανα 7.500χλμ. χωρίς κάποια αξοιωσημείωτη κατανάλωση. Τώρα έχω βάλει εδώ και 3.000 χλμ. τα Castrol Edge Sport 0w-40. -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
Τα Mobil 0W40 ή και σε άλλη μάρκα σε 0W40 έχει δοκιμάσει κανείς σας?
ενδιαφέρομαι να βάλω αυτά ή και σε 5W30 αλλά θα ήθελα να ακούσω πρώτα γνώμες.....μπορεί να πει κανείς ποιά από τα 2 είναι πιο λεπτόρευστο? ή έχει να κάνει καθαρά με την εκάστοτε θερμοκρασία του κινητήρα?
για να με βοηθήσω με ενδιαφέρει να μπει σε εναν Alfa TS o οποίος είναι σε άψογη κατάσταση και σε ένα Fiat Punto Sporting 16v (''00) με 120000 χιλ που και αυτός δεν καίει λάδι... νορμάλ πράγματα...
O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
για το Fiat δεν θυμάμαι...καλα ρε φιλε αφου ο κατασκευαστης σου δινει τρεις επιλογες γιατι θες να κανεις κατι αλλο εσυ;
απορω με τι καθεστε και ασχολειστε.
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
για το Fiat δεν θυμάμαι...Συμφωνώ με τον mariost.
Βάλε 0-30, 0-40, 5-30, 5-40. Δεν βλέπω το λόγο να πας παραπάνω. Προσπάθησε να βάλεις καλής ποιότητας πλήρως συνθετικό.
Χαμηλή πίεση λαδιού δεν θα έχεις γιατί ζεστό το 40άρι θα κρατάει περισσότερη πίεση από το ζεστό 30. Και το κρύο 5 (ή και το κρύο 0) είναι πολύ πιο παχιά και θα έχουν πολύ μεγαλύτερη πίεση από το 50 ή 60 ζεστό.
Έτσι κι αλλιώς όμως για να ανάψει το λαμπάκι πρέπει η πίεση να είναι εξαιρετικά χαμηλή. Τόσο χαμηλή πίεση θα πετύχει μόνο μετά από ξέσκισμα και άρα ζεστό στο ρελαντί ή αν έχει πέσει πολύ η στάθμη του λαδιού. Σίγουρα δεν προβλέπεται να ανάψει με το 30άρι ζεστό (εκτός αν είναι πολύ φθαρμένος ο κινητήρας οπότε η λύση δεν είναι το παχύτερο λάδι). Το 0-40 ζεστό δεν είναι μηδέν αλλά 40 οπότε πάλι δεν σε ανησυχεί. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
για το Fiat δεν θυμάμαι...καλα ρε φιλε αφου ο κατασκευαστης σου δινει τρεις επιλογες γιατι θες να κανεις κατι αλλο εσυ;
απορω με τι καθεστε και ασχολειστε.
φίλε μου έχεις δίκιο απλά σκεπτόμουνα να δοκιμάσω τα 0W40 βέβαια αν δω το παραμικρό είμαι διατεθειμένος να πάω την άλλη μέρα να τα αλλάξω...
για τον φίλο από κάτω που αναφέρεται στις πιέσεις να πω ότι εννοώ στο ξεκίνημα ας πούμε το πρωϊ που είναι από βραδύς κρύα τα λαδια γιατί όπως λεει όταν ζεσταθουν προφανώς και δεν υπάρχει προβλημα... δηλαδή μη τυχόν ανάψει κανα λαμπάκι είτε τον χειμώνα με 5-10 C ή το καλοκαίρι με 30-35 C
-
με τα Μοβιλ1 0w40,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ...... είναι πολύ ποιοτικά, με πολύ μεγάλο viscosity index
-
Ας θυμηθούμε ότι η μέτρηση του πρώτου αριθμού δεν είναι απόλυτη αλλά σχετική. Για αυτό και υπάρχουν 5-30 που στους 4°C το 5 τους είναι πιο λεπτό από το μηδέν του 0-40. No worries λοιπόν για το 0-40.
EDIT: διορθώθηκε γιατί καταλάθος το νόημα που έβγαινε ήταν το αντίθετο από αυτό που έπρεπε....
-
ενα λαδι 0-40 σε ενα μοτερ που δεν προβλεπεται απο τον κατασκευαστη θα το καιει η μηχανη,
οποτε δεν το βαζεις -
Σωστός italakia. Για να το θέσω πιο απλά, όσον αφορά τα δύο νούμερα του ιξώδους ενός λιπαντικού. Το πρώτο νούμερο με το w έχει σχέση περισσότερο με την θερμοκρασία περιβάλλοντος και το δεύτερο με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσει ο κινητήρας όταν ζεσταθεί. Το 0w/5w/10w όσο παράξενο και αντίθετο μας φαίνεται είναι παχύτερο από τον δεύτερο δείκτη 30/40/50.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ενα λαδι 0-40 σε ενα μοτερ που δεν προβλεπεται απο τον κατασκευαστη θα το καιει η μηχανη,
οποτε δεν το βαζειςαν δεν σου καίει ... το 15-40 δεν θα σου καίει και το 0-40
-
το 0-40 ειναι πολυ λεπτο λαδι.θα περναει απτα ελατηρια και θα το καιει η μηχανη.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]