Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 446
    • 447
    • 38 / 447
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    74
    8927
    202408
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mousatos last edited by

      Τα pennasol τα είχαμε αναφέρει στο τοπικό για τα φτηνά λάδια.
      Τιμές εδώ, στέλνει και Ελλάδα.
      http://www.ostseeoel.de/epages/61764160 ... ts/1040101

      Προδιαγραφές εδώ:
      http://www.pennasol.de/pen/component/op ... 7/lang,en/

      Υπάρχει μελέτη της shell σε κινητήρα 2,000 κυβικών της nissan όπου παρατηρήθηκε οτι όσο πιο λεπτό λιπαντικό τόσο πιο μεγάλο το φιλμ λιπαντικού στα ελατήρια του πιστονιού .
      viewtopic.php?f=6&t=550&p=935725&hilit=shell+5W20#p935725τό

      ,

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

        Liebherr

        Ετσι γερμανικη αξιοπιστια και αντοχη στο χρονο

        Στα CAT φίλε μου κάθονται όλοι προσοχή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          italakias last edited by

          στους εκσκαφεις η κατεριπιλαρ δεν λεει τιποτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            Ναι.....πρόσφατα στο παιχνίδι μπήκαν και οι Κορεάτες της Hyundai!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              italakias last edited by

              σωστο κιαυτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Νομίζω ότι οι deutz είναι πολύ καλές μηχανές και σε καλή τιμή.
                (βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Νομίζω ότι οι deutz είναι πολύ καλές μηχανές και σε καλή τιμή.
                  (βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα)

                  Iveco συγχωνευθηκε η Magirus Deutz

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Νομίζω ότι οι deutz είναι πολύ καλές μηχανές και σε καλή τιμή.
                    (βέβαια τώρα φτιάχνονται στην Κίνα)

                    οι χειρωτερες μηχανες,μεχρι το 1996 ηταν αεροψυκτες ,εκαιγαν πολυ ,και επεφταν γρηγορα σε αποδοση.
                    αργοτερα βγηκαν υδροψυκτες πιο ενεργοβορες αυτες αλλα σιγα σιγα πολλοι κατασκευαστες σταματησαν να τις χρησιμοποιουν.

                    οι καλυτεροι πετρελαιοκινητηρες
                    http://www.cummins.com/cmi/content.jsp?siteId=1&langId=1033&menuId=81&overviewId=8&menuIndex=1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        slowmotion last edited by

                        Τα Mobil 0W40 ή και σε άλλη μάρκα σε 0W40 έχει δοκιμάσει κανείς σας?
                        ενδιαφέρομαι να βάλω αυτά ή και σε 5W30 αλλά θα ήθελα να ακούσω πρώτα γνώμες.....

                        μπορεί να πει κανείς ποιά από τα 2 είναι πιο λεπτόρευστο? ή έχει να κάνει καθαρά με την εκάστοτε θερμοκρασία του κινητήρα?

                        για να με βοηθήσω με ενδιαφέρει να μπει σε εναν Alfa TS o οποίος είναι σε άψογη κατάσταση και σε ένα Fiat Punto Sporting 16v (''00) με 120000 χιλ που και αυτός δεν καίει λάδι... νορμάλ πράγματα...

                        O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
                        για το Fiat δεν θυμάμαι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mariost last edited by

                          Το 0-40 είναι παχύτερο από το 5-30 όταν το λάδι φτάσει στην κανονική του θερμοκρασία λειτουργίας που είναι οι 100c. Αντίθετα σε χαμηλές θερμοκρασίες π.χ. από 0c και κάτω το 0-40 είναι λεπτότερο. Καλύτερα βάλε ένα 0-40 ή 5-40 λιπαντικό και στην Alfa και στο Fiat γιατί έχουν κάμποσα χλμ. και αυτό το ιξώδες προτείνει το εργοστάσιο.
                          Εγώ χρησιμοποιούσα για 2 χρόνια τα Mobil 1 0w-40 στο Seat μου που στο συγκεκριμένο μοτέρ έχουν αναφερθεί προβήματα κατανάλωσης λιπαντικού (λόγω ελλατωματικών ελατηρίων πιστονιών) με αλλαγές ανα 7.500χλμ. χωρίς κάποια αξοιωσημείωτη κατανάλωση. Τώρα έχω βάλει εδώ και 3.000 χλμ. τα Castrol Edge Sport 0w-40.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
                            Τα Mobil 0W40 ή και σε άλλη μάρκα σε 0W40 έχει δοκιμάσει κανείς σας?
                            ενδιαφέρομαι να βάλω αυτά ή και σε 5W30 αλλά θα ήθελα να ακούσω πρώτα γνώμες.....

                            μπορεί να πει κανείς ποιά από τα 2 είναι πιο λεπτόρευστο? ή έχει να κάνει καθαρά με την εκάστοτε θερμοκρασία του κινητήρα?

                            για να με βοηθήσω με ενδιαφέρει να μπει σε εναν Alfa TS o οποίος είναι σε άψογη κατάσταση και σε ένα Fiat Punto Sporting 16v (''00) με 120000 χιλ που και αυτός δεν καίει λάδι... νορμάλ πράγματα...

                            O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
                            για το Fiat δεν θυμάμαι...

                            καλα ρε φιλε αφου ο κατασκευαστης σου δινει τρεις επιλογες γιατι θες να κανεις κατι αλλο εσυ;

                            απορω με τι καθεστε και ασχολειστε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
                              O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
                              για το Fiat δεν θυμάμαι...

                              Συμφωνώ με τον mariost.
                              Βάλε 0-30, 0-40, 5-30, 5-40. Δεν βλέπω το λόγο να πας παραπάνω. Προσπάθησε να βάλεις καλής ποιότητας πλήρως συνθετικό.
                              Χαμηλή πίεση λαδιού δεν θα έχεις γιατί ζεστό το 40άρι θα κρατάει περισσότερη πίεση από το ζεστό 30. Και το κρύο 5 (ή και το κρύο 0) είναι πολύ πιο παχιά και θα έχουν πολύ μεγαλύτερη πίεση από το 50 ή 60 ζεστό.
                              Έτσι κι αλλιώς όμως για να ανάψει το λαμπάκι πρέπει η πίεση να είναι εξαιρετικά χαμηλή. Τόσο χαμηλή πίεση θα πετύχει μόνο μετά από ξέσκισμα και άρα ζεστό στο ρελαντί ή αν έχει πέσει πολύ η στάθμη του λαδιού. Σίγουρα δεν προβλέπεται να ανάψει με το 30άρι ζεστό (εκτός αν είναι πολύ φθαρμένος ο κινητήρας οπότε η λύση δεν είναι το παχύτερο λάδι). Το 0-40 ζεστό δεν είναι μηδέν αλλά 40 οπότε πάλι δεν σε ανησυχεί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                slowmotion last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:

                                O κατασκευαστής για τον TS αναφέρει για 10W40 / 10W60 /5W30 όμως για 0W40 δεν αναφέρει λέτε να το βάλω και να ανάψει κανα λαμπάκι για χαμηλή πίεση λαδιού?
                                για το Fiat δεν θυμάμαι...

                                καλα ρε φιλε αφου ο κατασκευαστης σου δινει τρεις επιλογες γιατι θες να κανεις κατι αλλο εσυ;

                                απορω με τι καθεστε και ασχολειστε.

                                φίλε μου έχεις δίκιο απλά σκεπτόμουνα να δοκιμάσω τα 0W40 βέβαια αν δω το παραμικρό είμαι διατεθειμένος να πάω την άλλη μέρα να τα αλλάξω...

                                για τον φίλο από κάτω που αναφέρεται στις πιέσεις να πω ότι εννοώ στο ξεκίνημα ας πούμε το πρωϊ που είναι από βραδύς κρύα τα λαδια γιατί όπως λεει όταν ζεσταθουν προφανώς και δεν υπάρχει προβλημα... δηλαδή μη τυχόν ανάψει κανα λαμπάκι είτε τον χειμώνα με 5-10 C ή το καλοκαίρι με 30-35 C

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnkyr last edited by

                                  με τα Μοβιλ1 0w40,δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα ...... είναι πολύ ποιοτικά, με πολύ μεγάλο viscosity index

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ας θυμηθούμε ότι η μέτρηση του πρώτου αριθμού δεν είναι απόλυτη αλλά σχετική. Για αυτό και υπάρχουν 5-30 που στους 4°C το 5 τους είναι πιο λεπτό από το μηδέν του 0-40. No worries λοιπόν για το 0-40.

                                    EDIT: διορθώθηκε γιατί καταλάθος το νόημα που έβγαινε ήταν το αντίθετο από αυτό που έπρεπε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      ενα λαδι 0-40 σε ενα μοτερ που δεν προβλεπεται απο τον κατασκευαστη θα το καιει η μηχανη,
                                      οποτε δεν το βαζεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mariost last edited by

                                        Σωστός italakia. Για να το θέσω πιο απλά, όσον αφορά τα δύο νούμερα του ιξώδους ενός λιπαντικού. Το πρώτο νούμερο με το w έχει σχέση περισσότερο με την θερμοκρασία περιβάλλοντος και το δεύτερο με τις θερμοκρασίες που αναπτύσσει ο κινητήρας όταν ζεσταθεί. Το 0w/5w/10w όσο παράξενο και αντίθετο μας φαίνεται είναι παχύτερο από τον δεύτερο δείκτη 30/40/50.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                          ενα λαδι 0-40 σε ενα μοτερ που δεν προβλεπεται απο τον κατασκευαστη θα το καιει η μηχανη,
                                          οποτε δεν το βαζεις

                                          αν δεν σου καίει ... το 15-40 δεν θα σου καίει και το 0-40

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            το 0-40 ειναι πολυ λεπτο λαδι.θα περναει απτα ελατηρια και θα το καιει η μηχανη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 446
                                            • 447
                                            • 38 / 447
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr