-
Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:
με το καλό να παραλάβεις γιώργο .... Όσο για το χάρη πρέπει να ξέρει ότι τα δεξιότίμονα έρχονται με αγγλικό πλοίο (που επίσης έχει το τιμόνι δεξιά ) που ξεκινάει από βαλτική αλλά στρίβει πρώτα δεξιά (για ευνόητους λόγους ) και περνάει από σιβηρία .... Αλασκα , εκεί περιμένει κανένα τετραμηνο να λιώσουν οι πάγοι και αν είναι τυχερός το καλοκαίρακι θα το παραλάβει ! Πες και συ κάτι που ξέρεις από αυτα !Το χειρότερο με αυτή τη Δεξιά διαδρομή, είναι, αφού λιώσουν οι π'αγοι κλπ, το ενδεχόμενο πειρατείας στον Ινδικό!!! Πόσο άραγε να ζητάνε σε λύτρα για ένα δεξιοτίμονο Q5?
Επίσης από σίγουρες πληροφορίες που έχω τον Μαιο που το αμάξι του Χάρη θα πλησιάζει Μεσόγειο οι Αιγύπτιοι Αγρότες του Νείλου θα κλείσουν τη Διώρυγα του Σουέζ για κάνα μήνα, σε συμπαράσταση στους Έλληνες αγρότες, που θα εξακολουθούν να κλείνουν τους δρόμους και ούτε εμείς θα μπορούμε να κάνουμε βόλτες . Τώρα αν αναγκαστεί να κάνει το γύρω της Αφρικής θα το περίμενα κατά το Σεπτέμβριο...ΥΓ. Με όλα αυτά που έχουμε πει στο Χάρη, αν τυχόν έρθει Ελλάδα θα πρέπει εκ περιτροπής να του δανείζουμε τα δικά μας, γιατί εαν πάμε στην Κύπρο Βλέπω ενα δεξιοτίμονο Q5(το μόνο στην κύπρο με σήμαQ5 club of Cyprus) να μας κυνηγάει(και τα ρημάδια δεν διακρίθηκαν στα τεστ για την προστασία των πεζών!!)[/quote]
Παντως το Q5 club της Κυπρου πρεπει να ειναι κατι σαν μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. ενα πραμα ..... -
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
με το καλό να παραλάβεις γιώργο .... Όσο για το χάρη πρέπει να ξέρει ότι τα δεξιότίμονα έρχονται με αγγλικό πλοίο (που επίσης έχει το τιμόνι δεξιά ) που ξεκινάει από βαλτική αλλά στρίβει πρώτα δεξιά (για ευνόητους λόγους ) και περνάει από σιβηρία .... Αλασκα , εκεί περιμένει κανένα τετραμηνο να λιώσουν οι πάγοι και αν είναι τυχερός το καλοκαίρακι θα το παραλάβει ! Πες και συ κάτι που ξέρεις από αυτα !
Το χειρότερο με αυτή τη Δεξιά διαδρομή, είναι, αφού λιώσουν οι π'αγοι κλπ, το ενδεχόμενο πειρατείας στον Ινδικό!!! Πόσο άραγε να ζητάνε σε λύτρα για ένα δεξιοτίμονο Q5?
Επίσης από σίγουρες πληροφορίες που έχω τον Μαιο που το αμάξι του Χάρη θα πλησιάζει Μεσόγειο οι Αιγύπτιοι Αγρότες του Νείλου θα κλείσουν τη Διώρυγα του Σουέζ για κάνα μήνα, σε συμπαράσταση στους Έλληνες αγρότες, που θα εξακολουθούν να κλείνουν τους δρόμους και ούτε εμείς θα μπορούμε να κάνουμε βόλτες . Τώρα αν αναγκαστεί να κάνει το γύρω της Αφρικής θα το περίμενα κατά το Σεπτέμβριο...ΥΓ. Με όλα αυτά που έχουμε πει στο Χάρη, αν τυχόν έρθει Ελλάδα θα πρέπει εκ περιτροπής να του δανείζουμε τα δικά μας, γιατί εαν πάμε στην Κύπρο Βλέπω ενα δεξιοτίμονο Q5(το μόνο στην κύπρο με σήμαQ5 club of Cyprus) να μας κυνηγάει(και τα ρημάδια δεν διακρίθηκαν στα τεστ για την προστασία των πεζών!!)
Παντως το Q5 club της Κυπρου πρεπει να ειναι κατι σαν μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. ενα πραμα ..... [/quote]
kala na mou kanete
pezete me ton pono mou alla den pirazi sintoma tha ime ke ego katoxos enos q5
-
Λοιπον αγαπητοι συμφορουμιτες , μετα απο σημερινη βολτα σε χιονοδρομικο κεντρο εχω να παρατηρησω τα εξης σημαντικα, καθως παραλληλα να ρωτησω και καποια πραγματα απο την πειρα σας.
Λοιπόν .... 1ον Οσον αφορα την αναβαση .... κανενα απολυτως πρόβλημα .... το αυτοκινητο τελειο.
Οσον αφορα την καταβαση , σημερα εβαλα ΚΑΛΤΣΕΣ στους ΠΙΣΩ τροχους (καθ οτι η Αουντι δινει οδηγία για αντιολισθητικες αλυσιδες στους πισω τροχους και οχι στους μπροστα. Βεβαια δεν γραφει τιποτα για καλτσες οποτε ΝΑ Η ΑΠΟΡΙΑ : μηπως οι καλτσες ειναι καλυτερα μπροστα για να εχεις τιμόνι ?
Απο την αλλη ξεκινησα να τις βαλω μπροστα αλλα ειδα οτι απο το μεσα μερος της αναρτησης η αποσταση απο το ελατηριο ειναι πολυ μικρη και δεν το επιχειρησα.
Στην κατηφορα ομως δεν ενοιωσα ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ και μπορω να πω ουτε και διαφορα .... το αυτοκινητο ΓΛΙΣΤΡΟΥΣΕ και ημουν με την ψυχη στο στομα......
Μάλιστα ειχα ενεργοποιημενο το κουμπι της ελεγχομενης καταβασης και σε καποιο σημειο επανω σε στροφη με σχεδον μηδενικη ταχυτητα το αυτοκινητο εχασε εντελως το τιμονι και παραλιγο να συγκρουστω με σταματημενο λεωφορειο .....!!!
Εν τω μεταξυ με προσπερασαν σχετικα ανετα δυο Vitara (με χιονολαστιχα ) κατι που με εκανε να ανησυχησω ιδιαιτερα
Βεβαια αυτο που με εσωσε ηταν οτι ειχα το κιβωτιο στο MANUAL και σταθερα 1η ταχυτητα.
Γυρνωντας ομως αισιως στο σπιτι διαβασα το φυλλαδιο οδηγιων (Q5 FOR DUMMIES ... ) και προσεξα τα εξης ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ τα οποια σας παραθετω προσ συζητηση εδω.
α. το συστημα ελεγχου καταβασης ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΓΛΙΣΤΕΡΟ - ΠΑΓΩΜΕΝΟ δρομο .... αρα ενα φαουλ....
β. το esp πρεπει να ειναι σε θεση OFF οταν φορατε αντιολισθητικες αλυσιδες (το ξερατε αυτο ??) (αυτο ισχυει και για τις καλτσες ??)
γ. Οταν το abs ενεργοποιείται ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ αλλα πρεπει να το παταμε συνεχομενα και αποφασιστικα .......Ειναι σιγουρο οτι δεν εχω καθολου εμπειρια στο χιονι - παγο , αλλα νομιζω οτι με όλα αυτα τα ηλεκτρονικα συστηματα , εαν δεν ξερεις ακριβως πως να τα χρησιμοποιησεις σε καθε περιπτωση , μπορει να βγεις ΚΑΙ ΠΙΟ ΖΗΜΙΩΜΕΝΟΣ απο ενα κανονικο απλο αυτοκινητο ???
Επισης εχει δοκιμασει κανεις αντιολισθητικες αλυσιδες να μας πει την εμπειρια του ???
εχει επισης καποιος δοκιμασει να βαλει τις ΚΑΛΤΣΕΣ μπροστα ??
μηπως τελικα οι καλτες ειναι φουμαρα η φταιει το γεγονος οτι ειχα τα λαθος συστηματα στο ΟΝ ????
Οποιος επισης εχει εμπειρια σε χιονι παγο ας μας δωσει καμμια συμβουλη θα το εκτιμησω δεοντως ... -
Να ρωτήσω κάτι;
Δώσατε τόσα λεφτά για ένα δίτονο τέρας, γιατί δεν δίνεται ένα κλάσμα του ποσού για ένα σετ χιονολάστιχα, ή έστω 4 αλυσίδες;Επίσης, για όνομα το θεού, διαβάστε το μανουάλι ρε παιδιά πριν βγείτε, μπορεί να σώσει την ζωή σας και των απέναντί σας... Κρίμα είναι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι;
Δώσατε τόσα λεφτά για ένα δίτονο τέρας, γιατί δεν δίνεται ένα κλάσμα του ποσού για ένα σετ χιονολάστιχα, ή έστω** 4 αλυσίδες**;διευκρινιζε παρακαλω.... γιατι με τοσα λεφτα μπορει να καταλαβουνε για αλυσιδιτσα απο του Λαλαουνη
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι;
Δώσατε τόσα λεφτά για ένα δίτονο τέρας, γιατί δεν δίνεται ένα κλάσμα του ποσού για ένα σετ χιονολάστιχα, ή έστω** 4 αλυσίδες**;διευκρινιζε παρακαλω.... γιατι με τοσα λεφτα μπορει να καταλαβουνε για αλυσιδιτσα απο του Λαλαουνη
Τον Λαλαουνη δεν τον γνωριζω ... αλλα ο Βιλδιριδης εχει πολυ καλα κομματια με ενσωματωμενο το ΓΟΥΡΙ ΤΟΥ 2010 για να μη σε πιανει ΤΟ ΜΑΤΙ και ετσι τελικα δεν γλιστρας ποτε στον παγο δε μπα να αναβοσβηνει το ι εσ πι ....
Εχεις δικιο επρεπε να παρω αλυσιδακι τελικα ....
Τωρα περαν της πλακας γιατι ειπατε να παρουμε αλυσιδες ? οι καλτσες δεν ειναι αποτελεσματικες ?? -
Έστω, κάλτσες και για τους 4 τροχούς...
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
γ. Οταν το abs ενεργοποιείται ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ αλλα πρεπει να το παταμε συνεχομενα και αποφασιστικα .......
Αυτο ισχυει παντα οταν υπαρχει ABS και οχι μονο στα χιονια.
-
Να μια απαντηση σχετικα με το αν οι καλτσες μπορουν να μπουν και μπροστα στο Q5
http://www.autosock.com/?aid=9049483 (κατω κατω στη σελιδα)
Αρα λοιπον :
Σε χιονι παγο καταβαση
-esp on
-autosock μπροστα
-υποβοηθηση καταβασης off
-κιβωτιο στη λειτουργια Manual (στην 1η ταχυτητα)
-πολυ προσοχη με το φρενο ... οσο το δυνατον λιγοτερο
-ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΠΡΙΝ (για να αποφευχθει ο ΠΑΝΙΚΟΣ)
60.000 ΕΥΡΩ να κατρακυλανε αβοηθητα στην κατηφορα ε οσο να ναι δημιουργει εναν πανικουλη στον ιδιοκτητη (και τους αλλους)
-ΧΡΥΣΟ ΑΛΥΣΙΔΑΚΙ ΜΕ ΓΟΥΡΙ 2010 (Εστω και απ τον ΛΑΛΑΟΥΝΗ)
ΗΕΝΑΛΑΚΤΙΚΑ
ΕΝΑ
LADA NIVA
το οποιο δε φοβασαι να το στουκαρεις .... και επιπλεον μεταχειρισμενο βγαινει φτηνοτερο απο ενα σετ ζαντες - χειμερινα ελαστικα Q5 !
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Να μια απαντηση σχετικα με το αν οι καλτσες μπορουν να μπουν και μπροστα στο Q5
http://www.autosock.com/?aid=9049483 (κατω κατω στη σελιδα)
Αρα λοιπον :
Σε χιονι παγο καταβαση
-esp off
-autosock μπροστα
-υποβοηθηση καταβασης off
-κιβωτιο στη λειτουργια Manual (στην 1η ταχυτητα)
-πολυ προσοχη με το φρενο ... οσο το δυνατον λιγοτερο
-ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΠΡΙΝ (για να αποφευχθει ο ΠΑΝΙΚΟΣ)
60.000 ΕΥΡΩ να κατρακυλανε αβοηθητα στην κατηφορα ε οσο να ναι δημιουργει εναν πανικουλη στον ιδιοκτητη (και τους αλλους)
-ΧΡΥΣΟ ΑΛΥΣΙΔΑΚΙ ΜΕ ΓΟΥΡΙ 2010 (Εστω και απ τον ΛΑΛΑΟΥΝΗ)
ΗΕΝΑΛΑΚΤΙΚΑ
Καθόμαστε σπίτι και βλέπουμε τη χιονάτη και τους επτά καυ@@@@δες και δεν το ρισκάρουμε.
-
Διορθωνω οσο για το
-esp offyou can use them with your vehicle's electronic aids left on, unlike snow chains which should NOT be used with traction control and anti skid devices (e.g. ESP / ASC+T / ASR / ABS).
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Να μια απαντηση σχετικα με το αν οι καλτσες μπορουν να μπουν και μπροστα στο Q5
http://www.autosock.com/?aid=9049483 (κατω κατω στη σελιδα)
Αρα λοιπον :
Σε χιονι παγο καταβαση
-esp off
-autosock μπροστα
-υποβοηθηση καταβασης off
-κιβωτιο στη λειτουργια Manual (στην 1η ταχυτητα)
-πολυ προσοχη με το φρενο ... οσο το δυνατον λιγοτερο
-ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΠΡΙΝ (για να αποφευχθει ο ΠΑΝΙΚΟΣ)
60.000 ΕΥΡΩ να κατρακυλανε αβοηθητα στην κατηφορα ε οσο να ναι δημιουργει εναν πανικουλη στον ιδιοκτητη (και τους αλλους)
-ΧΡΥΣΟ ΑΛΥΣΙΔΑΚΙ ΜΕ ΓΟΥΡΙ 2010 (Εστω και απ τον ΛΑΛΑΟΥΝΗ)
ΗΕΝΑΛΑΚΤΙΚΑ
Καθόμαστε σπίτι και βλέπουμε τη χιονάτη και τους επτά καυ@@@@δες και δεν το ρισκάρουμε.
Πέρα από πλάκα πάντως επειδή το θέμα με τα χιόνια το είχα φέρει μερικές σελίδες όπισθεν [sic], έχω δύο ζευγάρια κάλτσες και ένα ζευγάρι αλυσίδες - οι οποίες δεν μπαίνουν ποτέ μπροστά - και την έβγαλα καθαρή τη μια φορά που χρειάστηκε σε παγωμένο με χιόνι [οπότε άντεξαν και οι κάλτσες].
Γιατί όπως είπαν και οι προλαλήσαντες 60.000+ είναι αυτά, και δίνουμε λαβή και στους corsair να κάνουν πνεύμα -
Ο χρήστης john18625 έγραψε:
Να μια απαντηση σχετικα με το αν οι καλτσες μπορουν να μπουν και μπροστα στο Q5
http://www.autosock.com/?aid=9049483 (κατω κατω στη σελιδα)
Αρα λοιπον :
Σε χιονι παγο καταβαση
-esp off
-autosock μπροστα
-υποβοηθηση καταβασης off
-κιβωτιο στη λειτουργια Manual (στην 1η ταχυτητα)
-πολυ προσοχη με το φρενο ... οσο το δυνατον λιγοτερο
-ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΠΡΙΝ (για να αποφευχθει ο ΠΑΝΙΚΟΣ)
60.000 ΕΥΡΩ να κατρακυλανε αβοηθητα στην κατηφορα ε οσο να ναι δημιουργει εναν πανικουλη στον ιδιοκτητη (και τους αλλους)
-ΧΡΥΣΟ ΑΛΥΣΙΔΑΚΙ ΜΕ ΓΟΥΡΙ 2010 (Εστω και απ τον ΛΑΛΑΟΥΝΗ)
ΗΕΝΑΛΑΚΤΙΚΑ
Καθόμαστε σπίτι και βλέπουμε τη χιονάτη και τους επτά καυ@@@@δες και δεν το ρισκάρουμε.
Πέρα από πλάκα πάντως επειδή το θέμα με τα χιόνια το είχα φέρει μερικές σελίδες όπισθεν [sic], έχω δύο ζευγάρια κάλτσες και ένα ζευγάρι αλυσίδες - οι οποίες δεν μπαίνουν ποτέ μπροστά - και την έβγαλα καθαρή τη μια φορά που χρειάστηκε σε παγωμένο με χιόνι [οπότε άντεξαν και οι κάλτσες].
Γιατί όπως είπαν και οι προλαλήσαντες 60.000+ είναι αυτά, και δίνουμε λαβή και στους corsair να κάνουν πνεύμαΔηλαδη για να καταλαβω εβαλες καλτσες μπρος πισω ? και ηταν οκ ??
-
Γιατί να μην είναι οκ; Το ασφαλέστερο είναι αυτό.
ΥΓ: υπάρχουν πολλοί corsair; Την πατήσαμε
-
Μηπως το OFF στο ESP ΣΗΜΑΙΝΕΙ OFF ROAD & oxi οτι ειναι απενεργοποιημενο το συστημα ? (ON ANOIKTO OFF κλειστο , Η OFF ANOIKTO απο OFF ROAD?
-
Ο χρήστης GPAIGIO έγραψε:
Μηπως το OFF στο ESP ΣΗΜΑΙΝΕΙ OFF ROAD & oxi οτι ειναι απενεργοποιημενο το συστημα ? (ON ANOIKTO OFF κλειστο , Η OFF ANOIKTO απο OFF ROAD?OFF ROAD 100%
-
Ο χρήστης Harris Emiliou έγραψε:
με το καλό να παραλάβεις γιώργο .... Όσο για το χάρη πρέπει να ξέρει ότι τα δεξιότίμονα έρχονται με αγγλικό πλοίο (που επίσης έχει το τιμόνι δεξιά ) που ξεκινάει από βαλτική αλλά στρίβει πρώτα δεξιά (για ευνόητους λόγους ) και περνάει από σιβηρία .... Αλασκα , εκεί περιμένει κανένα τετραμηνο να λιώσουν οι πάγοι και αν είναι τυχερός το καλοκαίρακι θα το παραλάβει ! Πες και συ κάτι που ξέρεις από αυτα !
Το χειρότερο με αυτή τη Δεξιά διαδρομή, είναι, αφού λιώσουν οι π'αγοι κλπ, το ενδεχόμενο πειρατείας στον Ινδικό!!! Πόσο άραγε να ζητάνε σε λύτρα για ένα δεξιοτίμονο Q5?
Επίσης από σίγουρες πληροφορίες που έχω τον Μαιο που το αμάξι του Χάρη θα πλησιάζει Μεσόγειο οι Αιγύπτιοι Αγρότες του Νείλου θα κλείσουν τη Διώρυγα του Σουέζ για κάνα μήνα, σε συμπαράσταση στους Έλληνες αγρότες, που θα εξακολουθούν να κλείνουν τους δρόμους και ούτε εμείς θα μπορούμε να κάνουμε βόλτες . Τώρα αν αναγκαστεί να κάνει το γύρω της Αφρικής θα το περίμενα κατά το Σεπτέμβριο...ΥΓ. Με όλα αυτά που έχουμε πει στο Χάρη, αν τυχόν έρθει Ελλάδα θα πρέπει εκ περιτροπής να του δανείζουμε τα δικά μας, γιατί εαν πάμε στην Κύπρο Βλέπω ενα δεξιοτίμονο Q5(το μόνο στην κύπρο με σήμαQ5 club of Cyprus) να μας κυνηγάει(και τα ρημάδια δεν διακρίθηκαν στα τεστ για την προστασία των πεζών!!)
Παντως το Q5 club της Κυπρου πρεπει να ειναι κατι σαν μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. ενα πραμα .....
kala na mou kanete
pezete me ton pono mou alla den pirazi sintoma tha ime ke ego katoxos enos q5[/quote]
Βρε φίλε να σε διασκεδάσουμε θέλουμε...
Και εγώ το τριμηνο αναμονής το έφαγα το καλοκαίρι και χωρίς να είναι παραγγελία!!!!
Και είχα και κανα 2 φορές λάθος ενημέρωση πχ είναι τελωνείο ενώ ήταν Γερμανία από βλακεια του πωλητή!!! -
Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:
με το καλό να παραλάβεις γιώργο .... Όσο για το χάρη πρέπει να ξέρει ότι τα δεξιότίμονα έρχονται με αγγλικό πλοίο (που επίσης έχει το τιμόνι δεξιά ) που ξεκινάει από βαλτική αλλά στρίβει πρώτα δεξιά (για ευνόητους λόγους ) και περνάει από σιβηρία .... Αλασκα , εκεί περιμένει κανένα τετραμηνο να λιώσουν οι πάγοι και αν είναι τυχερός το καλοκαίρακι θα το παραλάβει ! Πες και συ κάτι που ξέρεις από αυτα !
Το χειρότερο με αυτή τη Δεξιά διαδρομή, είναι, αφού λιώσουν οι π'αγοι κλπ, το ενδεχόμενο πειρατείας στον Ινδικό!!! Πόσο άραγε να ζητάνε σε λύτρα για ένα δεξιοτίμονο Q5?
Επίσης από σίγουρες πληροφορίες που έχω τον Μαιο που το αμάξι του Χάρη θα πλησιάζει Μεσόγειο οι Αιγύπτιοι Αγρότες του Νείλου θα κλείσουν τη Διώρυγα του Σουέζ για κάνα μήνα, σε συμπαράσταση στους Έλληνες αγρότες, που θα εξακολουθούν να κλείνουν τους δρόμους και ούτε εμείς θα μπορούμε να κάνουμε βόλτες . Τώρα αν αναγκαστεί να κάνει το γύρω της Αφρικής θα το περίμενα κατά το Σεπτέμβριο...ΥΓ. Με όλα αυτά που έχουμε πει στο Χάρη, αν τυχόν έρθει Ελλάδα θα πρέπει εκ περιτροπής να του δανείζουμε τα δικά μας, γιατί εαν πάμε στην Κύπρο Βλέπω ενα δεξιοτίμονο Q5(το μόνο στην κύπρο με σήμαQ5 club of Cyprus) να μας κυνηγάει(και τα ρημάδια δεν διακρίθηκαν στα τεστ για την προστασία των πεζών!!)
Παντως το Q5 club της Κυπρου πρεπει να ειναι κατι σαν μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. ενα πραμα .....
kala na mou kanete
pezete me ton pono mou alla den pirazi sintoma tha ime ke ego katoxos enos q5
Βρε φίλε να σε διασκεδάσουμε θέλουμε...
Και εγώ το τριμηνο αναμονής το έφαγα το καλοκαίρι και χωρίς να είναι παραγγελία!!!!
Και είχα και κανα 2 φορές λάθος ενημέρωση πχ είναι τελωνείο ενώ ήταν Γερμανία από βλακεια του πωλητή!!![/quote]re si den exo problima me afta pou lete ...ke ego to diaskedazo mazi sas
iparxi mia mikri megali periptosi paraskebi na to exo sta xeria mou ke meta tha kanete mines na me diteeeeeeeeeeeeeeee edoooooooooooo
hehehehehhee
tha diksi fisika -
Καλησπέρα σε όλους,
Έχει παρατηρήσει κανείς υδρατμούς στα μπροστινά φανάρια; Το ρωτάω γιατί γυρνώντας μια μέρα από μια νυχτερινή βόλτα και χωρίς να βρέχει παρατήρησα υδρατμούς στο κάτω μέρος του κρυστάλου...
Επίσης, πήγε κανείς στην αντιπροσωπεία για το πρόβλημα με το σφιγκτήρα της μπροστινής κολώνας;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
γ. Οταν το abs ενεργοποιείται ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΦΡΕΝΟ αλλα πρεπει να το παταμε συνεχομενα και αποφασιστικα .......
Αυτο ισχυει παντα οταν υπαρχει ABS και οχι μονο στα χιονια.
Σίγουρα ισχύει γενικά αλλά στο χιόνι όπως και στην άμμο καλύτερα να σταματάς με ελάχιστο ή καθόλου φρένο( στη μία κάνεις πατινάζ και στην άλλη σκάβεις τον λάκο σου ). Στην πρώτη μου εμπειρία με το Q5 στο χιόνι χρειάστηκε να σταματήσω με ελάχιστη ταχύτητα (είχα πρώτη) με αλυσίδες στους πίσω τροχούς, με το ESP OFF, σε ίσιωμα με μικρή ανηφορική κλίση πιο συγκεκριμένα, έφαγα τέτοια σούπα με το ABS που αν δεν άφηνα το φρένο για να ρολλάρουν οι μπροστινοί τροχοί για να στρίψω ελαφρά και να φρενάρω με το κιβώτιο θα αντάλλαζα τηλ. με τον μπροστινό.
Όταν λέμε χιόνι δεν μιλάμε πάντα για το ίδιο πράμα, υπάρχουν διάφορες ποιότητες και καταστάσεις. Το χειρότερο που έχω ζήσει ήταν το 2006 ανεβαίνοντας Παρνασσό με ένα Opel Astra(Το subaru κατεβαίνοντας σε Θύελα από Γρεβενά μου το είχε πετύχει ένα Smart,χωρίς αλυσίδες ο Θεός και με φόρα για να βγάλει την ανηφόρα), ήταν σε εκχιονισμένο πεντακάθαρο δρόμο στα γεφύρια μετά το λειβάδι. Με -3 και χωρίς αλάτι στο δρόμο, υπήρχε μία κρούστα λεπτού πάγου στο συγκεκριμένο σημείο- οι γέφυρες είνα ι πάντα πιο παγωμένες.
Πριν το λιβάδι με είχαν περάσει ένα Forester και μία BMW. Στρίβοντας προς τα γεφύρια βρήκα την BMW καρφομένη σε μία Corolla(σάντουιτς με την αριστερή μπαριέρα), και έγω να κάνω το πρώτο σλάλομ της μέρας ανάμεσα στα τρακαρισμένα, τα συντρίμια και τις μπαριέρες...
Αφού απομακρυνθήκαμε λίγο για ασφάλεια σταμάτησα για να βάλω στην'καθαρή' ασφαλτο αλυσίδες. Χωρίς υπερβολή για να σταθούμε όρθιοι κρατιόμασταν από το αυτοκίνητο, το οποίο εν έβαζες κάπου με το πόδι κόντρα το έσπρωχνες!!!
AUDI Q5