Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O IAT sensor μας δινει αλογα???
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. O IAT sensor μας δινει αλογα???
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    26
    111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
      2) Επισεις σκευτικα και αυτο,αν υποθεσουμε οτι το κολπακι δινει εντολη για πιο πλουσιο μιγμα σε βενζινη τοτε λογικα ο εσθητηρας λ μολις διαβασει αυξηση καυσαεριων θα ακυρωνει την εντολη για περισοτερη βενζινη! οποτε ουτε κερδος ουτε χασιμο! απλος μια εντολη που ανερει την προηγουμενη! (και αυτο γιατι ο αερας ειναι ζεστος! και οχι κρυος οπως αναμενεται)

      Όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο, το ECU μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση 'ψυχρής εκκίνησης'. Αυτό γίνεται όταν ο λ δεν έχει φτάσει ακόμα σε θερμοκρασία λειτουργίας, οπότε δεν δίνει σήμα. Σε αυτή την περίπτωση το ECU δεν λαμβάνει υπόψιν τον λ, και απλά χρησιμοποιεί τις τιμές της χαρτογράφησης χωρίς καμία διόρθωση.

      Χωρίς να είμαι σίγουρος, υποθέτω οτι αν 'κολλήσεις' τον IAT με την χρήση της αντίστασης, θα αναγκάσεις πάλι το ECU να μπεί σε κατάσταση 'ψυχρής εκκίνησης'

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        catalyst last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

        1. Επισεις σκευτικα και αυτο,αν υποθεσουμε οτι το κολπακι δινει εντολη για πιο πλουσιο μιγμα σε βενζινη τοτε λογικα ο εσθητηρας λ μολις διαβασει αυξηση καυσαεριων θα ακυρωνει την εντολη για περισοτερη βενζινη! οποτε ουτε κερδος ουτε χασιμο! απλος μια εντολη που ανερει την προηγουμενη! (και αυτο γιατι ο αερας ειναι ζεστος! και οχι κρυος οπως αναμενεται)

        Όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο, το ECU μπαίνει αυτόματα σε κατάσταση 'ψυχρής εκκίνησης'. Αυτό γίνεται όταν ο λ δεν έχει φτάσει ακόμα σε θερμοκρασία λειτουργίας, οπότε δεν δίνει σήμα. Σε αυτή την περίπτωση το ECU δεν λαμβάνει υπόψιν τον λ, και απλά χρησιμοποιεί τις τιμές της χαρτογράφησης χωρίς καμία διόρθωση.

        Χωρίς να είμαι σίγουρος, υποθέτω οτι αν 'κολλήσεις' τον IAT με την χρήση της αντίστασης, θα αναγκάσεις πάλι το ECU να μπεί σε κατάσταση 'ψυχρής εκκίνησης'

        Η κατάσταση 'ψυχρής εκκίνησης' δεν καθορίζεται από τις ενδείξεις της θερμοκρασίας του εισερχόμενου αέρα, αλλά (κυρίως) της θερμοκρασίας του ψυκτικού.

        Οταν ο κινητήρας λειτουργεί με πλήρες φορτίο (το γκάζι στο πάτωμα), το σήμα του αισθητήρα λ δε λαμβάνεται υπόψη. Στην περίπτωση αυτή το μίγμα είναι ούτως ή άλλως πλούσιο, με βάση τη χαρτογράφηση του κινητήρα, και γίνεται λίγο πιο πλούσιο, αν τροποποιηθεί η ένδειξη του ΙΑΤ.

        Προφανώς πρόκειται για παπατζιλίκι, και όχι για βελτίωση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • O
          obelix last edited by

          Η δουλειά που είναι επιφορτισμένος ο αισθητήρας θερμοκρασίας αναροφούμενου αέρα είναι πολύ πιο σημαντική.
          Την θερμοκρασία για κρύα εκκίνηση ο εγκέφελος του κινητήρα την λαμβάνει από τον αισθητήρα θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού και μόνο.
          Ο εγκέφαλος για να ρυθμίσει το μίγμα χρειάζεται να ξέρει την μάζα του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα. Ο μόνος αισθητήρας που μετράει απευθείας είναι ο αισθητηρας θερμού φιλμ ή σύρματος ο οποίος χρησιμοποιήτε στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα στα οποία και δεν υπάρχει αισθητήρας θερμοκρασίας αναροφούμενου αέρα.
          Ο αισθητήρας θερμοκρασίας αναροφούμενου αέρα χρησιμοποιήται σε συνδιασμό με κάποιον άλλο αισθητήρα πίεσης ή όγκου αέρα προκειμένου να ο εγκέφαλος υπολογίσει έμμεσα τον όγκο του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα. Προφανός τα αμερικανάκια με αυτή την αντίσταση κοροιδευουν τον εγκέφαλο ώστε να βλέπει οτι μπαινει μεγαλυτερη μάζα αέρα οπότε ψεκάζει περισσότερο καύσιμο.

          Ερώτηση αυτή η αντίσταση αντικαθιστά τον αισθητήρα ή μπαίνει παράλληλα ή σε σειρά με αυτόν?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lefteris25 last edited by

            Η αντισταση μπενει στην θεση του ΙΑΤ και ειναι στα 4.7Κ επισεις λενε οτι μπορεις να μετακινισεις καπου αλλου τον ΙΑΤ sensor με παρομοια αποτελεσματα! το ερωτημα ειναι αν σε ολλα τα αμαξια απετειται ιδια αντισταση!
            Επισεις υπαρχει και μια πατεντα για τον MAP sensor που αποτελειται απο ενα τρανζιστορ μια αντισταση και ενα ποντεσιομετρο για να μεταβαλεις την ταση που περνει η ECU και να μετραει περισοτερη η λιγοτερη μαζα αερα

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • K
              kouk last edited by

              Με βαση λοιπόν τα παραπάνω το πρόβλημα που είχα (έχω?!) στο δικό μου αυτοκίνητο οφείλεται στον αισθητήρα θερμοκρασίας νερού κινητήρα?!

              Θυμίζω οτι...όταν...η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν κάτω απο 3 βαθμούς ΚΑΙ ο κινητήρας ήταν απολύτως κρύος (παρκάρισμα όλο το βράδυ)...το μοτέρ ξεκίναγε σαν πολύ μπουκωμένο και μετά απο μερικές φορές δεν ξεκίναγε καθόλου!!!

              Τι λέτε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Μετά από όλα τα παραπάνω σαν πολύ πιθανό και λογικού μου φαίνεται Νίκο. Μόλις πιάσουν τα πρώτα κρύα καλό θα ήταν να κάνεις μια προσπάθεια.Δεν ξέρω αν μπορεί να εξεταστεί ο αισθητήρας από τώρα για να είσαι ποιο σίγουρος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kouk last edited by

                  Τον παρήγγειλα Μανώλη!! Οπως και τους 2 του αέρα (οχι το AFM)!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr