Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δηλώσεις Provera
    1. Home
    2. WRC
    3. Δηλώσεις Provera
    • 1 / 1
    WRC
    6
    10
    40
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kantoniou last edited by

      Διαβασα στο rally.gr τις οργιλες δηλωσεις Provera για τον αποκλεισμο των Peugot στην Κυπρο.
      http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
      Περαν του οτι, απ' οσα εχω διαβασει, η παραβαση φαινεται να ειναι ξεκαθαρη και οι δικαιολογιες της Peugeot μαλλον παιδικες, μου προκαλεσε αλγεινη εντυπωση η 'δηλωση':
      'αν καναμε ενσταση θα δικαιωνομασταν, αλλα δειτε τι θα παθαιναμε στη συνεχεια'
      Αν και Peugeotακιας, μου ακουγονται πολυ φτηνα επιχειρηματα, ειδικα για μια εταιρια σαν τη Peugeot, 'ζυμωμενη' στους αγωνες και μαλιστα στα ραλλυ...
      ΥΓ: (Με μια δοση υπερβολης) μπορει να πει κανεις οτι ο τιτλος του αρθρου 'Ειμαστε αηδιασμενοι' μπορει να ερμηνευτει ποικιλοτροπως...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kantoniou last edited by

        Διαβασα στο rally.gr τις οργιλες δηλωσεις Provera για τον αποκλεισμο των Peugot στην Κυπρο.
        http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
        Περαν του οτι, απ' οσα εχω διαβασει, η παραβαση φαινεται να ειναι ξεκαθαρη και οι δικαιολογιες της Peugeot μαλλον παιδικες, μου προκαλεσε αλγεινη εντυπωση η 'δηλωση':
        'αν καναμε ενσταση θα δικαιωνομασταν, αλλα δειτε τι θα παθαιναμε στη συνεχεια'
        Αν και Peugeotακιας, μου ακουγονται πολυ φτηνα επιχειρηματα, ειδικα για μια εταιρια σαν τη Peugeot, 'ζυμωμενη' στους αγωνες και μαλιστα στα ραλλυ...
        ΥΓ: (Με μια δοση υπερβολης) μπορει να πει κανεις οτι ο τιτλος του αρθρου 'Ειμαστε αηδιασμενοι' μπορει να ερμηνευτει ποικιλοτροπως...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kantoniou last edited by

          Διαβασα στο rally.gr τις οργιλες δηλωσεις Provera για τον αποκλεισμο των Peugot στην Κυπρο.
          http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
          Περαν του οτι, απ' οσα εχω διαβασει, η παραβαση φαινεται να ειναι ξεκαθαρη και οι δικαιολογιες της Peugeot μαλλον παιδικες, μου προκαλεσε αλγεινη εντυπωση η 'δηλωση':
          'αν καναμε ενσταση θα δικαιωνομασταν, αλλα δειτε τι θα παθαιναμε στη συνεχεια'
          Αν και Peugeotακιας, μου ακουγονται πολυ φτηνα επιχειρηματα, ειδικα για μια εταιρια σαν τη Peugeot, 'ζυμωμενη' στους αγωνες και μαλιστα στα ραλλυ...
          ΥΓ: (Με μια δοση υπερβολης) μπορει να πει κανεις οτι ο τιτλος του αρθρου 'Ειμαστε αηδιασμενοι' μπορει να ερμηνευτει ποικιλοτροπως...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Δεν έχω ακόμα καταλάβει ποιο ήταν το πρόβλημα με την αντλία...

            Ή ήταν νόμιμη, οπότε αδίκως ακυρώθηκαν, και μάλιστα έπρεπε να κάνουν την έφεση, ή που ήταν παράνομη όντως, οπότε κακώς παραπονούνται. Ίσως να τους άξιζε μια πιο επιεικής τιμωρία, και με όσα παραδείγματα ανέφερε ο Προβερά στις δηλώσεις του αυτό κατάλαβα, δηλαδή πως τους τιμωρούν αυστηρότερα από τους άλλους, αλλά όχι πως έγιναν και νόμιμοι...

            Από την άλλη λέει πως την απόφαση την πήρε από κοινού με τον πρόεδρο της PSA, που είναι πρόεδρος και της Πεζώ, αλλά και της Σιτροέν...
            Και τα περισσότερα παραδείγματα που τους αδίκησαν σε σχέση με άλλους ήταν για την Σιτροέν, τον Σάινθ και τον Λέμπ...

            Εκεί μου φαίνεται πως θέλει να εστιάσει... Πως η PSA πάει να 'δωρίσει' το πρωτάθλημα στην Σιτροέν, και αν διεκδικούσαν τη νίκη, σκεφτείτε τι θα παθαίναν μετά οικονομικά κλπ κλπ... Ποιος ξέρει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ PROVERA ΕΞΟΡΓΙΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗ FIA. ΕΤΣΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΟΥ, ΠΛΕΟΝ ΣΚΕΦΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos last edited by

                Aντιγραφω απο τα συντομα νεα του rally.gr! H υπόθεση έχει συνέχεια...

                Η FIA σκέπτεται να καλέσει τον επικεφαλής της Peugeot Sport, Corrado Provera να δώσει επιπλέον εξηγήσεις για το θέμα της αντλίας νερού που βρέθηκε στο αυτοκίνητο του Gronholm, και η οποία οδήγησε στον αποκλεισμό των δύο αυτοκινήτων της ομάδας από την κατάταξη του αγώνα της Κύπρου. Σύμφωνα με αξιωματούχο της FIA η προσεκτική εξέταση του στροφείου της αντλίας έδειξε «σκόπιμη» επεξεργασία του εξαρτήματος με στόχο να μεταβληθούν οι διαστάσεις του. Αν και οι φήμες επιμένουν ότι ο Provera θα κληθεί να καταθέσει και πάλι στην αρμόδια επιτροπή, ο αξιωματούχος της FIA διευκρίνισε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει αφού η επιτροπή εξετάζει ακόμα το φάκελο της υπόθεσης.
                Πάντως αναμένονται εξελίξεις καθώς o Provera, μετά τη σκληρή γλώσσα που χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια του Ακρόπολις και που φαίνεται να ενόχλησε τους υπεύθυνους της FIA, δηλώνει τώρα ανυποχώρητος στην αρχική του θέση για την «νομιμότητα» της αντλίας

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης pavlos έγραψε:
                  Aντιγραφω απο τα συντομα νεα του rally.gr! H υπόθεση έχει συνέχεια...

                  *Η FIA σκέπτεται να καλέσει τον επικεφαλής της Peugeot Sport, Corrado Provera να δώσει επιπλέον εξηγήσεις για το θέμα της αντλίας νερού που βρέθηκε στο αυτοκίνητο του Gronholm, και η οποία οδήγησε στον αποκλεισμό των δύο αυτοκινήτων της ομάδας από την κατάταξη του αγώνα της Κύπρου. **Σύμφωνα με αξιωματούχο της FIA η προσεκτική εξέταση του στροφείου της αντλίας έδειξε «σκόπιμη» επεξεργασία του εξαρτήματος με στόχο να μεταβληθούν οι διαστάσεις του. *Αν και οι φήμες επιμένουν ότι ο Provera θα κληθεί να καταθέσει και πάλι στην αρμόδια επιτροπή, ο αξιωματούχος της FIA διευκρίνισε ότι κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει αφού η επιτροπή εξετάζει ακόμα το φάκελο της υπόθεσης.
                  Πάντως αναμένονται εξελίξεις καθώς o Provera, μετά τη σκληρή γλώσσα που χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια του Ακρόπολις και που φαίνεται να ενόχλησε τους υπεύθυνους της FIA, δηλώνει τώρα ανυποχώρητος στην αρχική του θέση για την «νομιμότητα» της αντλίας

                  Ισως γι αυτο να εγιναν οι δηλωσεις. Ισως δηλαδη να προετοιμαζε το εδαφος για να 'πεσει ηρωικα', γνωριζοντας τα παραπανω. Δεν αποκλειεται φυσικα η 'αμεμπτη' FIA απλα να εκδικειται, οπως εγραψε και ο harriswrc.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    papazent last edited by

                    Exei xontrynei poly pleon to paixnidi, opote logika skeptomenos kapoios-oxi agglos-team manager riskarei gia afto to ligo parapanw pou tha kanei th diafora. Eidika fetos pou eixan ta myria osa provlhmata me to 307 kai logika etaireia kai patronoi tha tou evalan xeri.
                    Alla kai apo thn allh den ginetai o provera na arneitai peismatika kati xwris afto na einai egkyro. Toulaxiston persy sthn argentinh den eipe tipota.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                      Exei xontrynei poly pleon to paixnidi, opote logika skeptomenos kapoios-oxi agglos-team manager riskarei gia afto to ligo parapanw pou tha kanei th diafora. Eidika fetos pou eixan ta myria osa provlhmata me to 307 kai logika etaireia kai patronoi tha tou evalan xeri.
                      Alla kai apo thn allh den ginetai o provera na arneitai peismatika kati xwris afto na einai egkyro. Toulaxiston persy sthn argentinh den eipe tipota.

                      Πρόπερσι στην Αργεντινή είχε συμβεί το εξής: όταν η FIA είχε κάνει την επιθεώρηση για την αναγνώριση (homologation inspection) της τότε έκδοσης του 206 WRC, είχαν βρει μερικά βολάν που ήταν κάτω από το βάρος που γράφει το δελτίο αναγνώρισης. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω λάθους κτλ. Οι υπεύθυνοι της FIA μαρκάρισαν τα εν λόγω βολάν και είπαν στους μηχανικούς της Peugeot πως είναι είναι ακατάλληλα και οι τελευταίοι απάντησαν 'ΟΚ, έχετε δίκιο, θα τα βάλουμε στο ράφι και θα τα χρησιμοποιούμε μόνο σε κινητήρες δοκιμών'. Απ΄ ό,τι φαίνεται, κάποιος έκανε μαλακία και, όταν συναρμολούσε τον κινητήρα του Burns για την Αργεντινή, πήρε βολάν από το 'λάθος' ράφι οπότε στον τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα βρέθηκε 20 g ελαφρύτερο το βολάν και με το μαρκάρισμα πάνω του που έδειχνε πως ήταν από εκείνα που είχε απορρίψει η FIA.

                      Στην Κύπρο βρέθηκε η φτερωτή της αντλίας νερού του 307 να μην είναι από μπρούντζο, που είναι στο μοντέλο παραγωγής, αλλά από πλαστικό, να έχει διάμετρο 60 mm αντί 69 mm και να έχει περισσότερα πτερύγια. Ολη η υπόλοιπη αντλία ήταν η κανονική. Η FIA στη εκδίκαση της υπόθεσης ισχυρίστηκε πως η συγκεκριμένη φτερωτή χρησιμοποιείται σε άλλα μοντέλα του PSA group, ωστόσο δεν μπόρεσε να αποδείξει πως χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο 307 cc 2.0.

                      Εμένα και οι δύο περιπτώσεις μου φαίνονται αρκετά καθαρές (χωρίς βέβαια να ξέρω όλες τις λεπτομέρειες): η πρώτη είναι γνήσια 'πατάτα' και η δεύτερη καθαρά εσκεμμένη παράβαση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kantoniou last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Η FIA στη εκδίκαση της υπόθεσης ισχυρίστηκε πως η συγκεκριμένη φτερωτή χρησιμοποιείται σε άλλα μοντέλα του PSA group, ωστόσο δεν μπόρεσε να αποδείξει πως χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο 307 cc 2.0.

                        Εμένα και οι δύο περιπτώσεις μου φαίνονται αρκετά καθαρές (χωρίς βέβαια να ξέρω όλες τις λεπτομέρειες): η πρώτη είναι γνήσια 'πατάτα' και η δεύτερη καθαρά εσκεμμένη παράβαση.

                        Μαλλον η Peugeot εννοεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                          Η FIA στη εκδίκαση της υπόθεσης ισχυρίστηκε πως η συγκεκριμένη φτερωτή χρησιμοποιείται σε άλλα μοντέλα του PSA group, ωστόσο δεν μπόρεσε να αποδείξει πως χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο 307 cc 2.0.

                          Εμένα και οι δύο περιπτώσεις μου φαίνονται αρκετά καθαρές (χωρίς βέβαια να ξέρω όλες τις λεπτομέρειες): η πρώτη είναι γνήσια 'πατάτα' και η δεύτερη καθαρά εσκεμμένη παράβαση.

                          Μαλλον η Peugeot εννοεις;

                          Εεεε, ναι, mea culpa

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr