-
QsisVTS εσύ ποιό έχεις?
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ωραιο ειναι ρε συ, δεν ειναι το 5θυρο το προβλημα μου οσο οτι του λειπουν 100 αλογα
Α...πες το έτσι...
Αν έβγαινε 5θ το s3, θα το σκεφτόμουν πιο σοβαρά.
Αν και πλέον με τις καταναλώσεις που γράφεις έχω τρομάξει, παρότι ποτέ δε λυπήθηκα τα λεφτά της βενζίνης.το s3 το 3θ.
Καγκούρι...τι περιμένεις? -
Μπορεί να λεω και αλλά βγαίνει 5θ S3 sportback
Edit: Καλά τα λεω. Το είχα δεί στο δρόμο προσφατα και πήγα να αυτοκτονήσω
-
Ο χρήστης Artec έγραψε:
Μπορεί να λεω και αλλά βγένει 5θ S3 sportbackόταν το πήρα εγώ ΔΕΝ έβγαινε.
Γι'αυτό λέω αν έβγαινε 5θ...εννοώντας όταν πήρα εγώ αμάξι...το 5θ s3 γ@μ@ει
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μπορεί να λεω και αλλά βγένει 5θ S3 sportback
όταν το πήρα εγώ ΔΕΝ έβγαινε.
Γι'αυτό λέω αν έβγαινε 5θ...εννοώντας όταν πήρα εγώ αμάξι...Ααα οκ λαθος μου
Τι λέτε για το C5 1.6 THP?
-
Ο χρήστης Artec έγραψε:
Μπορεί να λεω και αλλά βγαίνει 5θ S3 sportbackEdit: Καλά τα λεω. Το είχα δεί στο δρόμο προσφατα και πήγα να αυτοκτονήσω
μην ξεχναμε τις παραδοσεις της εταιρειας το πιο δυνατο της μοντελο βγηκε πρωτα σε εκδοση νεκροφορας και παλιοτερα εβγαιναν μονο σε νεκροφορες
-
επιστρέφοντας στο θέμα, ως ποιό νούμερο κατανάλωσης θεωρείς οριακά νορμάλ -υποφερτό?
Γιατί από τη στιγμή που σκέφτεσαι τα λεφτά της βενζίνης (τα υπολογίζεις δηλαδή), μόνο έτσι θα σε βοηθήσει κάποιος να καταλήξεις.
Καλά τα άλογα και τα κυβικά αλλά θέλουν τροφή (=βενζίνη) και μάλιστα ανα 200cc δεν ανεβαίνει (απλώς) αναλογικά και η 'ανάγκη' του μοτέρ για βενζίνη.
-
Ο χρήστης Artec έγραψε:
Μπορεί να λεω και αλλά βγένει 5θ S3 sportback
όταν το πήρα εγώ ΔΕΝ έβγαινε.
Γι'αυτό λέω αν έβγαινε 5θ...εννοώντας όταν πήρα εγώ αμάξι...Ααα οκ λαθος μου
Τι λέτε για το C5 1.6 THP?
αυτο ειναι ισως η πιο λογικη και οικονομικη αγορα
στα 1600 κεκ εχεις και αξιοπρεπη γκαζι, αλλα και λιγα κυβικαεναλλακτικα μια οκταβια 1.8Τ με 160 παλι αλογα
ή αν θες χλιδες Α4 1.8Τστα 2λιτρα δυστυχως θεωρεισαι βαθυπλουτος και πληρωνεις χωρις λογο τεραστιο σημα
-
Φίλε ο πατέρας μου όταν έχει πολυ δουλειά κάνει 100-150 χιλιόμετρα την μέρα. Μέσα στην πόλη. Γιαυτό σκεφτομαι την κατανάλωση. Γύρω στο 10 θα ήταν καλά
-
Ο χρήστης Artec έγραψε:
Φίλε ο πατέρας μου όταν έχει πολυ δουλειά κάνει 100-150 χιλιόμετρα την μέρα. Μέσα στην πόλη. Γιαυτό σκεφτομαι την κατανάλωση. Γύρω στο 10 θα ήταν καλάΝα παρει ενα μικρο τοτε,panda, smart ,107 και κλωνους κλπ και δεν θα ανησυχει για καταναλωση αλλα και παρκινγκ σε σχεση με τα αλλα που προτεινονται .
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αν και πλέον με τις καταναλώσεις που γράφεις έχω τρομάξει, παρότι ποτέ δε λυπήθηκα τα λεφτά της βενζίνης.
οι καταναλωσεις ειναι καλες, παω πολυ συχνα με 12 με στη πολυ, οταν το παταω δε μπορω να παραπονιεμαι
εκει που κλαις τα λεφτα σου ειναι στο σταματα ξεκινα οπου πας 1η-νεκρα και βλεπεις κατι 18αρια ξεγυρισμενα, νουμερο που θα μπορουσες να κανεις σε μια γρηγορη βολτα
-
Ο χρήστης Artec έγραψε:
Φίλε ο πατέρας μου όταν έχει πολυ δουλειά κάνει 100-150 χιλιόμετρα την μέρα. Μέσα στην πόλη. Γιαυτό σκεφτομαι την κατανάλωση. Γύρω στο 10 θα ήταν καλάToyota Aygo MMT. Κανένα από αυτά που λες δεν παίζουν στο 10άρι σε αστικές μετακινήσεις.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Φίλε ο πατέρας μου όταν έχει πολυ δουλειά κάνει 100-150 χιλιόμετρα την μέρα. Μέσα στην πόλη. Γιαυτό σκεφτομαι την κατανάλωση. Γύρω στο 10 θα ήταν καλά
Να παρει ενα μικρο τοτε,panda, smart ,107 και κλωνους κλπ και δεν θα ανησυχει για καταναλωση αλλα και παρκινγκ σε σχεση με τα αλλα που προτεινονται .
ε ναι εννοειται, εγω νομιζα οτι οταν λεμε πολλα χλμ λεμε ταξιδια
100 χλμ μες στη πολη πώς τα κανει
-
Θέμα που αναζητά αυτοκίνητο από Aygo μέχρι Evo δεν περίμενα να δω πάντως
-
Ο χρήστης Artec έγραψε:
Φίλε ο πατέρας μου όταν έχει πολυ δουλειά κάνει 100-150 χιλιόμετρα την μέρα. Μέσα στην πόλη. Γιαυτό σκεφτομαι την κατανάλωση. Γύρω στο 10 θα ήταν καλάδεν λέω για αρνητικό το γεγονός ότι σκέφτεσαι τα λεφτά της βενζίνης, απλώς ότι επειδή για σένα αυτό είναι ένα σοβαρό κριτήριο, δεν πρέπει να το παίρνεις 'αψηφή', αλλά να το βάλεις 1η προτεραιότητα.
Το Α4 1.8ΤFSI μέσα στην πόλη θα καίει περισσότερο από το 1.6TCE της citroen, αλλά θα 'πάει' και πιο ξεκούραστα.
Αν μιλάμε για τόσα km μέσα στην πόλη, ΚΑΚΩΣ κοιτάτε για τόσο μεγάλου κυβισμού (αλλά και όγκου) όχημα.
ΥΓ:συν του ότι με ένα 'προγραμματάκι' ανεβαίνει 'αβίαστα' στα 200-220ps
ΥΓ2:qsis, που να σε φάει η ζήλια με το dsg. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
:yahoo: >Φίλε ο πατέρας μου όταν έχει πολυ δουλειά κάνει 100-150 χιλιόμετρα την μέρα. Μέσα στην πόλη. Γιαυτό σκεφτομαι την κατανάλωση. Γύρω στο 10 θα ήταν καλάToyota Aygo MMT. Κανένα από αυτά που λες δεν παίζουν στο 10άρι σε αστικές μετακινήσεις.
με τουρμποκομπρεσσορα μπορει να εχει καλη καταναλωση μες στη πολη kid?
8 περιπου? με 122 ξερω οτι μπορεις να εισαι στο 7-8
-
Τώρα έχει το citroen xantia 1.8 16V περίπου στα 120 άλογα. Δέν γνωρίζω καταναλώσεις αλλά κοντα σε αυτό περίπου ψάχνω.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με τουρμποκομπρεσσορα μπορει να εχει καλη καταναλωση μες στη πολη kid?
8 περιπου? με 122 ξερω οτι μπορεις να εισαι στο 7-8
μέσα στην πόλη ρε συ Κιούση, και πάλι πολλά είναι όταν μιλάμε για 100κμ μέσα στην πόλη ημερισίως...δηλαδή 3000km το μήνα (άντε 2400km αν μιλάμε μόνο για εργάσιμες ).
κάντα και επί 12 και μετά επί 1,1€/lt και βάζοντας διαφορά ακόμα και 1lt/100km στην κατανάλωση θα δεις ότι μιλάμε για πραγματικά πολύ μεγάλο αριθμό χρημάτων.
Οπότε για μένα καλύτερα ένα πολύ μικρού κυβισμού για μέσα στην πόλη και με μικρό όγκο για να μην ψάχνει να παρκάρει.
Αλλά δεν ξέρω τι σκεπτικό υπάρχει πίσω από όλο αυτό...ΥΓ:προφανώς και από EVO 8, να καταλήξουμε να κοιτάμε α4 και c5, είναι τουλάχιστον...κουφό.
-
αρτεκ μηπως συγγενευεις ελαφρως η λιγοτερο ελαφρως με τον ιντομεγκαν?
EVO 8