-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βάζεις νεκρό. Ο κινητήρας βροντάει στον κόφτη.Φρενάρεις κανονικά ψάχνοντας καλή θέση για να σταματήσεις.
Σβήνεις τον κινητήρα που χτυπάει (για ώρα) στον κόφτη.
στην αμερικη που εχουν ολοι αυτοματο τι νεκρο θα βαλεις??
σε χειροκινητο οταν το επαθα αυτο (παραλιακη) εβαλα νεκρο και επειδη ημουν τυχερος μπορεσα να παω στη δεξια λωριδα και ακινητοποιηθηκα
με αυτοματο ομως ?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Δηλαδη παιζει σεναριο τα Toyota να ειχαν διαφορα κατα καιρους προβληματα τα οποια αντιμετωπιζονταν στα σερβις κρυφα ωστε να μη πληγει το κυρος και το ονομα της Toyota?το θέμα, από ότι διαφαίνεται και στην εισαγωγή, δεν γράφτηκε από μένα με σκοπό να πλήξει κανένα όνομα ή εταιρία αλλά, δυστυχώς, τέτοια σχόλια μπορεί να φανούν ως αιχμές και υπόνοιες...
πάντως, συμφωνώ και επαυξάνω, γνωρίζω αρκετές τέτοιες περιπτώσεις όπου, σε σταθερό κύκλο service, συγκάλυπταν μεμονωμένα περιστατικά.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με αυτοματο ομως ?ακόμα πιο εύκολο, δεν χρειάζεται να πατήσεις συμπλέκτη. Σπρώχνεις τον μοχλό στο Ν.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βάζεις νεκρό. Ο κινητήρας βροντάει στον κόφτη.Φρενάρεις κανονικά ψάχνοντας καλή θέση για να σταματήσεις.
Σβήνεις τον κινητήρα που χτυπάει (για ώρα) στον κόφτη.
Τα φρενα του Λεξους του αστυνομικου στο Σαν Ντιεγκο ειχαν ΛΥΩΣΕΙ !!!
Όταν βλέπω κάτι τέτοιο, η ιστορία είναι ψεύτικη.
Δεν μπορούσε να βάλει νεκρό ή έστω να σβήσει τον κινητήρα;
Μόνο σε κάτι άθλιες ταινίες συμβαίνουν αυτά.It's not known whether Saylor, a 19-year CHP officer whose job entails vehicle safety inspections, tried to shut off the engine or put the car in neutral – the two most common ways to slow down a vehicle with a stuck accelerator.
Car experts said it's not always that simple.
An electrical or mechanical failure could have made it impossible to shift into neutral, said Daniel Vomhof III, a vehicle accident reconstructionist with La Mesa-based Expert Witness Services.
Shutting off the engine also can be tricky because most modern vehicles will then lock the steering wheel, leaving the driver unable to steer, Vomhof said.
Asked if drivers have a third option, he replied: “Pray a lot.”
Another complication: A report by the National Highway Traffic Safety Administration found that some Lexus drivers with stuck accelerators tried to turn off the car with the engine control button but didn't know the button must be held for three seconds.
The agency's researchers recorded seven crashes, 12 injuries and 40 complaints involving the recalled floor mats in Toyota vehicles.
They also said that when the throttle pedal is fully open unintentionally, some drivers react by hitting the brakes multiple times. This action depletes the vehicle's vacuum-based power assist, and without that assistance, the brakes must be applied with much more force. Continued driving in that manner can result in overheating the brakes, further diminishing their effectiveness.
http://www.signonsandiego.com/news/2009/aug/31/bn31chp-lexus-crash/
-
Τώρα είμαι βέβαιος ότι το αμάξι ήταν η Christine.
-
δεν γνωρίζω αν στα Toyota συμβαίνει αυτό αλλά όταν γυρίσεις το διακόπτη της μίζας αλλά δεν το αφαιρέσεις ΔΕΝ κλειδώνει το τιμόνι, είτε είσαι εν κινήση ή σταματημένος... τουλάχιστον στα της οικογένειας μου αυτοκίνητα...
-
Διάβαζα, νομίζω στο topgear, ότι το ίδιο εξάρτημα στα made in japan μοντέλα, από άλλο προμηθευτή, δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα, εξού και τα Ιαπωνικά Toyota εξαιρούνται της ανάκλησης.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Διάβαζα, νομίζω στο topgear, ότι το ίδιο εξάρτημα στα made in japan μοντέλα, από άλλο προμηθευτή, δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα, εξού και τα Ιαπωνικά Toyota εξαιρούνται της ανάκλησης.μη μου πεις ότι είναι κινέζικο το γκάζι της Toyota γιατί θα τρελαθώ?!?!?!
ΠΑραάλοογοο(αλά δέκα μικροί μίτσοι)?
-
Γιατί ρε παιδιά στα αυτόματα σασμαν δεν έχει νεκρό; Φυσικά και έχει, οπότε μπορεί κανείς να βάλει Ν να πατήσει φρένο και να σταματήσει; Σαν πολύ τραγικά μας τα λένε.
Η εκτίμηση μου για την TOYOTA μετά την τελευταία ανάκληση ανέβηκε παραπάνω.
Επειδή έχω χρόνια δουλέψει σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων ξέρω ότι όλες οι εταιρείες κρύβουν 'σκελετούς στο ντουλάπι τους'.
Όποιος έχει δουλέψει κάποια στιγμή σε επίσημη αντιπροσωπεία (όλων των μαρκών) θα ξέρει ότι οι τεχνικές εγκύκλιοι με την σήμανση 'άκρως απόρητο' πάνε και έρχονται.
Και για βλάβες πολύ πιο επικίνδυνες από αυτή της TOYOTA. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
με αυτοματο ομως ?
ακόμα πιο εύκολο, δεν χρειάζεται να πατήσεις συμπλέκτη. Σπρώχνεις τον μοχλό στο Ν.
ε δε ξερω απο αυτοματα
και μετα τι κανει συνεχιζει κοφτη?παντως η πρωτη μου αντιδραση οταν το επαθα ηταν να αρχισω να ανεβαζω μολις εφτασα στην 4η λεω τι κανω? και το εβαλα νεκρα (ημουν 19 τοτε)
τη 2η φορα που το επαθα αντεδρασα αμεσως σωστα
καποια μαλακια ειχαν κανει οι μηχανικοι με τη ντιζα και αμα παταγες πολυ αποτομα το γκαζι εβγαινε απο τη θεση της και το γκαζι παρεμενε πατημενο-αμα ξεπερασει καποιο οριο δεν επανερχεται στη θεση του μενει τερμα κολλημενο κατω και προφανως απο το εργοστασιο δεν ειχαν προβλεψει να πηγαινει τοσο κατω
ο πατερας μου δεν ειχε προβλημα με αυτη την επεμβαση (που ακομα δεν καταλαβα γιατι ειχε γινει) , αλλα ο καφρος γιος ειχεαυτο το εφτιαχνες επι τοπου ανοιγες το καπω και ξαναβαζες τη ντιζα στη θεση της (μετα τη 2η φορα τη χαλαρωσαμε λιγακι γιατι θα το ξαναπαθαινα σιγουρα )
αλλα στα ηλεκτρογκαζα ειναι τελειως διαφορετικο το θεμα και στα τογιοτα ειδικα δεν εχω καταλαβει ακριβως το προβλημα -
μου εχει τυχει να κολλησει το γκαζι μεσα σε στενο,απο πατακι,σε προηγουμενο αυτοκινητο μου,πεζο.πατησα συμπλεκτη,εβγαλα την ταχυτητα κ τρελαινοταν με τον κοφτη 1-2 δευτερολεπτα μεχρι ποθ το εσβησα..παντως ηταν λιγο τρομακτικη η ολη κατασταση..στα αυτοματα εννοειται μπορεις να βαλεις νεκρα,ας κοφτιασει.καλυτερα να χαλασει-σπασει ο κινητηρας παρα να κανεις βουτια χωρις μπλουμ..
-
με πατακι εμενα μου χει τυχει να μη μπορω να πατησω καλα φρενο (επειδη τσαλακωσε και μπηκε απο κατω) , το γκαζι πώς θα μπορουσε να κολλησει
δε μπορω να το οραματιστω
-
πατας γκαζι κ οταν το αφηνεις,αντι να επιστρεψει στην αρχικη του θεση,κολλαει στο πατακι που εχει μετακινηθει κ σκαλωνει ουσιαστικα πατημενο..η κοπελα μου με κοιτουσε παραξενα γιατι δεν ειμαι τυπος που θα τρεχει μεσα στην πολη κ σε στενα κ χωρις λογο..μετα αντιληφθηκε τι συνεβη..κ ελαφρως φρικαρε..
-
Νομίζω ότι με αυτή την καυτή πατάτα η Τογιότα υλοποίησε με το χειρότερο τρόπο (για την ίδια) τον αρχέγονο φόβο κάθε νέου οδηγού ή γενικά όποιου όσα χρόνια και αν οδηγεί σκέφτεται : 'και αν μου κολλήσει το γκάζι, τι κάνω τότε ?'.
Στα δίκα μου τα μάτια, μαζί και με την αντικατάσταση κάποιων κινητήρων GTR, η συγκεκριμένη ιστορία δεν αποτέλει απλώς άλλη μία ανάκληση αλλά ένα γιγαντιαίο πλήγμα στην περιβόητη ιαπωνική αξιοπιστία. Και αποτέλει πλήγμα όχι γιατί π.χ.** κάτι χαλάει (κουζινέτα, αντλία βενζίνης, φώτα κλπ) και μπορεί να σε 'αφήσει' αλλά γιατί κάτι χαλάει και μπορεί να σε σκοτώσει!** Και μάλιστα με αυτό το πρόβλημα είδα και μια προνοητικότητα των Γερμανών. Όταν είχα ξεκινήσει να εξερευνώ το αυτοκίνητο μου σε στροφιλίκια και πίστα είχα σκεφτεί να εξασκηθώ (γιατί το γνώριζα μόνο θεωρητικά) στη τεχνική για τα κατεβάσματα 'μύτη τακούνι' μέχρι που είδα ότι μόλις πατήσεις φρένο στα αυτοκίνητα του γκρουπ βαγκ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΤΑΙ τελείως το γκάζι. Μόλις το είδα σκέφτηκα 'καλά, ζώα είναι? Γιατί το κάνανε αυτό?' σε κάποια φόρουμ ξένα διάβασα ότι το κάνανε για οικονομία. Τώρα είδα ότι πέρα από οικονομία το κάνανε και για λόγους ασφαλείας. Αφού είναι ηλεκτρονικό το γκάζι η δικλείδα αυτή προσφέρει κάτι ακόμη...
Για το αυτοματο δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα όσο φαίνονται εκ πρώτης όψεως. Δεν έχω αυτόματο αλλά νομίζω όταν πατάς γκάζι για λόγους αυτοπροστασίας κιβωτίου/κινητήρα σε πολλά αυτόματα ΔΕΝ επιτρέπει να μπει νεκρά. Ανάλογοι λόγοι αποτρέπουν και το σβήσιμο πέρα από το κλείδωμα του τιμονιού. Ειδικά με πατημένο γκάζι ίσως το πάτημα του On/off του κινητήρα να εκλαμβάνεται ως λάθος και να αγνοείται. Μερικές φορές κάποια πράγματα υποτίθεται μας προστατεύουν αλλά τελικά μας σκοτώνουν...
Νομίζω ότι αυτή η ανάκληση σήμανε τα πέτρινα χρόνια της Τογιότα, όσο και αν ακούγομαι υπερβολικός. Προσωπικά ΔΕΝ θα προτείνω ποτέ ξανά Τογιότα σε κάποιον που θα ζητήσει τη γνώμη μου. Μία φίλη μου πήρε με πρόταση μου το Γιάρις. Εντάξει δε φταίω εγώ για την ανάκληση αλλά εγώ ΔΕΝ αισθάνομαι και όμορφα. Σαν να της πρότεινα κάτι 'σκάρτο'. Ειδικά όπως προείπα γιατί μιλάμε για κάτι που ενδεχομένως μπορεί να σε σκοτώσει...
-
καλα που γινεται και ανακληση για φαντασου να το παιζανε κινεζοι....
Αλλα ξαναλεω δεν ακουω για PSA πολλα πολλα αν και αυτοι θα κανουν ανακληση.. -
τα περισσοτερα αυτοματα,αν οχι ολα,ακομα κ με γκαζι,παιρνουν νεκρα..σε 3(τα 2 ιδια) που εχουμε στην οικογενεια(κ αναμενεται κ 4ο) παντως μια χαρα γινεται..κ μαλιστα ειναι κ διαφορετικου τυπου αυτοματα(ειτε ''συμβατικα'',ειτε διπλου συμπλεκτη),οποτε το μονο που λειπει ειναι το cvt το οποιο δεν γνωριζω τι αντιδραση εχει..
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Νομίζω ότι με αυτή την καυτή πατάτα η Τογιότα υλοποίησε με το χειρότερο τρόπο (για την ίδια) τον αρχέγονο φόβο κάθε νέου οδηγού ή γενικά όποιου όσα χρόνια και αν οδηγεί σκέφτεται : 'και αν μου κολλήσει το γκάζι, τι κάνω τότε ?'.Στα δίκα μου τα μάτια, μαζί και με την αντικατάσταση κάποιων κινητήρων GTR, η συγκεκριμένη ιστορία δεν αποτέλει απλώς άλλη μία ανάκληση αλλά ένα γιγαντιαίο πλήγμα στην περιβόητη ιαπωνική αξιοπιστία. Και αποτέλει πλήγμα όχι γιατί π.χ.** κάτι χαλάει (κουζινέτα, αντλία βενζίνης, φώτα κλπ) και μπορεί να σε 'αφήσει' αλλά γιατί κάτι χαλάει και μπορεί να σε σκοτώσει!** Και μάλιστα με αυτό το πρόβλημα είδα και μια προνοητικότητα των Γερμανών. Όταν είχα ξεκινήσει να εξερευνώ το αυτοκίνητο μου σε στροφιλίκια και πίστα είχα σκεφτεί να εξασκηθώ (γιατί το γνώριζα μόνο θεωρητικά) στη τεχνική για τα κατεβάσματα 'μύτη τακούνι' μέχρι που είδα ότι μόλις πατήσεις φρένο στα αυτοκίνητα του γκρουπ βαγκ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΤΑΙ τελείως το γκάζι. Μόλις το είδα σκέφτηκα 'καλά, ζώα είναι? Γιατί το κάνανε αυτό?' σε κάποια φόρουμ ξένα διάβασα ότι το κάνανε για οικονομία. Τώρα είδα ότι πέρα από οικονομία το κάνανε και για λόγους ασφαλείας. Αφού είναι ηλεκτρονικό το γκάζι η δικλείδα αυτή προσφέρει κάτι ακόμη...
Για το αυτοματο δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα όσο φαίνονται εκ πρώτης όψεως. Δεν έχω αυτόματο αλλά νομίζω όταν πατάς γκάζι για λόγους αυτοπροστασίας κιβωτίου/κινητήρα σε πολλά αυτόματα ΔΕΝ επιτρέπει να μπει νεκρά. Ανάλογοι λόγοι αποτρέπουν και το σβήσιμο πέρα από το κλείδωμα του τιμονιού. Ειδικά με πατημένο γκάζι ίσως το πάτημα του On/off του κινητήρα να εκλαμβάνεται ως λάθος και να αγνοείται. Μερικές φορές κάποια πράγματα υποτίθεται μας προστατεύουν αλλά τελικά μας σκοτώνουν...
Νομίζω ότι αυτή η ανάκληση σήμανε τα πέτρινα χρόνια της Τογιότα, όσο και αν ακούγομαι υπερβολικός. Προσωπικά ΔΕΝ θα προτείνω ποτέ ξανά Τογιότα σε κάποιον που θα ζητήσει τη γνώμη μου. Μία φίλη μου πήρε με πρόταση μου το Γιάρις. Εντάξει δε φταίω εγώ για την ανάκληση αλλά εγώ ΔΕΝ αισθάνομαι και όμορφα. Σαν να της πρότεινα κάτι 'σκάρτο'. Ειδικά όπως προείπα γιατί μιλάμε για κάτι που ενδεχομένως μπορεί να σε σκοτώσει...
τα λες πολυ ωραια , ευγε!
-
Η μόνη εταιρεία που έκανε ανάκληση για πρόβλημα που μπορεί να σε σκοτώσει είναι η Toyota;
Η VW και η Audi για παράδειγμα δεν έχουν κάνει ποτέ ανάκληση για σοβαρό πρόβλημα;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Η μόνη εταιρεία που έκανε ανάκληση για πρόβλημα που μπορεί να σε σκοτώσει είναι η Toyota;Η VW και η Audi για παράδειγμα δεν έχουν κάνει ποτέ ανάκληση για σοβαρό πρόβλημα;
Άλλο ανάκληση για μπουζοκαλώδια και ιμάντες εκκεντροφόρων και άλλο για κολλημένο γκάζι.
-
Το θέμα με τα φρένα του Prius που διατίθεται στην αμερικανική αγορά,άρχισε να εμφανίζεται και σε έντυπα που κάθε άλλα παρά 'λαϊκίστικα' μπορούν να χαρακτηρισθούν.
http://www.nytimes.com/2010/02/04/busin ... prius.htmlΟ υπουργός μεταφορών των ΗΠΑ προέτρεψε τους κατόχους αυτοκινήτων Toyota....να μην τα χρησιμοποιούν προς το παρόν!!!!!Από την άλλη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο λήψης νομικών μέτρων κατά της ιαπωνικής εταιρείας.
Εκείνο που βαρύνει την πλευρά της Toyota είναι το γεγονός ότι τα πρώτα προβλήματα με το πεντάλ του γκαζιού της γνωστοποιήθηκαν το 2007,αλλά μέχρι προ ολίγου καιρού η εταιρεία δεν είχε καν ενημερώσει τις αρμόδιες αμερικανικές αρχές.
Το αμερικανικό υπουργείο μεταφορών υποστηρίζει ότι μέχρι πριν από λίγες ημέρες η Toyota δεν ήταν διατεθιμένη να προβεί σε κανενός είδους ανάκλκηση.....αλλά εξαναγκάστηκε τελικά να προβεί σε μαζικές ανακλήσεις,εξαιτίας της πολύμηνης πίεσης της αμερικανικής κυβέρνησης και των αλλεπάληλων επισκέψεων αμερικανών αξιωματούχων στην Ιαπωνία, στο τέλος του 2009.Είναι προφανές πλέον ότι η επίσημη αμερικανική κυβέρνηση 'κυρήττει πόλεμο' στην Toyota (μια φορά και έναν καιρό στη θέση της Toyota ήταν οι ευρωπαίοι....που δεν εννοούσαν να ευθυγραμμισθούν με τις αμερικανικές θέσεις).
Με δεδομένη την χειρότερη οικονομική κρίση που πλήττει την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία,είναι απολύτως προβλέψιμη μια επιχείρηση μακράς διαρκείας εναντίον του ιαπωνικού κολοσσού,η οποία θα διεξαχθεί all americana.Με τους ίδιους δηλ. όρους που επιλύουν οι αμερικανοί όλα τους τα 'προβλήματα'.
έχασε η Toyota την μπάλα?