-
Ο συνιδρυτης της Apple παντως που οδηγει ενα Πριους (το οποιο δεν εχει ουτε πατακια, ουτε το επιμαχο πενταλ, ουτε συμπεριλαμβανεται στα αυτοκινητα της ανακλησης) εχει προβλημα με το αμαξι του και πιστευει οτι προκειται για καποιο προβλημα με το λογιστικο.
http://www.latimes.com/business/la-fi-toyota-wozniak3-2010feb03,0,3057333.story
-
Η NHTSA ξεκινησε ερευνα πανω στα ηλεκτρονικα των φρενων της Τουοτα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Υπήρχαν διάφορες καταγγελίες στο NHTSA για περιστατικά με κολλημένο γκάζι.
Αυτό που πήρε μεγάλη δημοσιότητα ήταν μια οικογένεια που ξεκληρίστηκε τον Αύγουστο με ένα μεγάλο Lexus. Όμως ενώ ήταν κολλημένο γκάζι, δεν έφταιγε ο μηχανισμός αλλά το πατάκι, στο οποίο κόλλαγε το κάτω μέρος του πεντάλ. 'Εγινε πρόσφατα ανάκληση για πάνω από 5 εκ. τεμάχια, ανεξάρτητα από την τωρινή περίπτωση όπου κολλάει ο μοχλικός μηχανισμός και όχι το πεντάλ στο πατάκι.Νομίζω ότι το αυτοκίνητο ήταν Toyota Avalon και το θέμα ξεκίνησε από εκεί γιατί στο πορτμπαγκάζ βρέθηκε... το πατάκι. Ο δυστυχής οικογενειάρχης είχε ακολουθήσει κατά γράμμα τις οδηγίες της Toyota, που όταν οι ιστορίες είχαν αρχίσει να σκάνε σιγά σιγά είχε αποδώσει το θέμα εκεί και συνιστούσε στους κατόχους των αυτοκινήτων της να φυλάξουν το πατάκι του οδηγού στον χώρο αποσκευών μέχρι να πάνε να τους το αλλάξουν με κάποιο που θα έπιανε στο πάτωμα.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι... Έχει αναφερθεί ατύχημα, που να σχετίζεται με Toyota, με κολλημένο πεντάλ γκαζιού?περιπου 2000 περιστατικα, καμια 20αρια θανατοι και καμια 200αρια τραυματισμοι. Αυτα ειναι τα γνωστα περιστατικα. Κανεις δεν ξερει ποσα ειναι τα αγνωστα περιστατικα, διοτι ως γνωστον οι νεκροι δεν μιλανε .
-
Επειδή τα τογιότα δεν χαλάνε ποτέ ενώ τα αμερικάνικα μπουρδέλα χαλάνε αμέσως, βρήκαν 'σοβαρό θέμα' με το γκάζι που κολλάει.
-
Είχα ακούσει παλιότερα για ένα παλικάρι που σκοτώθηκε εδώ στην Πάτρα όταν το τιμόνι του Yaris που οδηγούσε κλείδωσε χωρίς λόγο πάνω στη στροφή.
Δεν ξέρω αν ίσχυε ή ήταν ράδιο αρβύλα η αιτία του δυστυχήματος. Απλά μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση όταν το είχα ακούσει και μόλις βγήκε το θέμα για πρόβλημα με Toyota εκεί πήγε το μυαλό μου.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Υπήρχαν διάφορες καταγγελίες στο NHTSA για περιστατικά με κολλημένο γκάζι.
Αυτό που πήρε μεγάλη δημοσιότητα ήταν μια οικογένεια που ξεκληρίστηκε τον Αύγουστο με ένα μεγάλο Lexus. Όμως ενώ ήταν κολλημένο γκάζι, δεν έφταιγε ο μηχανισμός αλλά το πατάκι, στο οποίο κόλλαγε το κάτω μέρος του πεντάλ. 'Εγινε πρόσφατα ανάκληση για πάνω από 5 εκ. τεμάχια, ανεξάρτητα από την τωρινή περίπτωση όπου κολλάει ο μοχλικός μηχανισμός και όχι το πεντάλ στο πατάκι.Νομίζω ότι το αυτοκίνητο ήταν Toyota Avalon και το θέμα ξεκίνησε από εκεί γιατί στο πορτμπαγκάζ βρέθηκε... το πατάκι. Ο δυστυχής οικογενειάρχης είχε ακολουθήσει κατά γράμμα τις οδηγίες της Toyota, που όταν οι ιστορίες είχαν αρχίσει να σκάνε σιγά σιγά είχε αποδώσει το θέμα εκεί και συνιστούσε στους κατόχους των αυτοκινήτων της να φυλάξουν το πατάκι του οδηγού στον χώρο αποσκευών μέχρι να πάνε να τους το αλλάξουν με κάποιο που θα έπιανε στο πάτωμα.
Μιλατε για διαφορετικα περιστατικα. Το Λεξους ηταν στο Σαν Ντιεγκο και επεσε απο ενα γκρεμο. Το Αβαλον ηταν στο Τεξας και επεσε μεσα σε μια λιμνη. Και στα δυο περιστατικα πεθαναν απο 4 ατομα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Επειδή τα τογιότα δεν χαλάνε ποτέ ενώ τα αμερικάνικα μπουρδέλα χαλάνε αμέσως, βρήκαν 'σοβαρό θέμα' με το γκάζι που κολλάει.Συμφωνα με μελετες τα αυτοκινητα της Φορντ ειναι πιο αξιοπιστα απο τα Τουοτα. Τα Σεβρολετ ειναι ελαφρως λιγοτερο αξιοπιστα. Τα Μπιουικ ειναι σκυλια, δεν καταλαβαινουν τιποτα. Μιλαμε παντα για την αμερικανικη αγορα. Αυτο μπορω να το επιβεβαιωσω και απο προσωπικη εμπειρια.
-
Ποιες είναι αυτές οι μελέτες; Υπάρχει κάποια παραπομπή;
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Ποιες είναι αυτές οι μελέτες; Υπάρχει κάποια παραπομπή;Βρηκα προχειρα δυο μελετες της JD Power στα μεσα του 2009, αλλα υπαρχουν και αλλες μελετες που πανω κατω εχουν την ιδια καταταξη. Ειχα διαβασει μια μελετη πολυ προσφατα που ειχε την Φορντ παραπανω απο τη Τουοτα (νομιζω μετρουσε αξιοπιστια μετα απο τρια χρονια), αλλα δεν την βρισκω αυτη τη στιγμη.
http://www.autoblog.com/gallery/2009-jd-power-vehicle-dependability-study/
http://jalopnik.com/5299918/lexus-porsche-top-2009-jd-power-initial-quality-survey
Να σημειωσω οτι αυτα τα rankings ειναι φυσικα σε επιπεδο brand. Ορισμενα brand εχουν αρκετα εξαιρετικα μοντελα (πχ η Σεβρολετ) ομως εχουν και μερικα παλια μοντελα-πατατες που τους χαμηλωνουν την βαθμολογια. Αμα κοιταξει κανεις τις διαφορες κατηγοριες αυτοκινητων (πχ midsize, full-size κτλ) σε πολλες κατηγοριες τα αμερικανικα ειναι πιο αξιοπιστα απο τα γιαπωνεζικα (πχ το Ford Fusion απο το Toyota Camry και το Honda Accord)
-
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Βρηκα προχειρα δυο μελετες της JD Power στα μεσα του 2009, αλλα υπαρχουν και αλλες μελετες που πανω κατω εχουν την ιδια καταταξη. Ειχα διαβασει μια μελετη πολυ προσφατα που ειχε την Φορντ παραπανω απο τη Τουοτα (νομιζω μετρουσε αξιοπιστια μετα απο τρια χρονια), αλλα δεν την βρισκω αυτη τη στιγμη.http://www.autoblog.com/gallery/2009-jd-power-vehicle-dependability-study/
http://jalopnik.com/5299918/lexus-porsche-top-2009-jd-power-initial-quality-survey
Να σημειωσω οτι αυτα τα rankings ειναι φυσικα σε επιπεδο brand. Ορισμενα brand εχουν αρκετα εξαιρετικα μοντελα (πχ η Σεβρολετ) ομως εχουν και μερικα παλια μοντελα-πατατες που τους χαμηλωνουν την βαθμολογια. Αμα κοιταξει κανεις τις διαφορες κατηγοριες αυτοκινητων (πχ midsize, full-size κτλ) σε πολλες κατηγοριες τα αμερικανικα ειναι πιο αξιοπιστα απο τα γιαπωνεζικα (πχ το Ford Fusion απο το Toyota Camry και το Honda Accord)
Στις μελέτες αυτές οι μόνες Αμερικάνικες που είναι πάνω από Toyota/Lexus είναι η Buick, στη VDS, ενώ στην IQS η Lexus είναι στην κορυφή και πάνω από την Toyota είναι μόνο η Cadillac.
Από ολόκληρες GM. Chrysler και Ford, μόνο τα πολυτελή παρακλάδια τους είναι πιο πάνω ή κοντά. Η δε Chevrolet στην VDS είναι αρκετά κάτω από το μέσο όρο.Η δεύτερη έρευνα που βγάζει τη Ford να ισοφαρίζει, και όχι να ξεπερνά, την Toyota στην κορυφή έγινε... από την ίδια τη Ford.
-
Παιδια μη χαλιεστε και μη φτιαχνεστε απο διαφορες ερυνες.Εσεις ξερετε τι οδηγατε και οτι καθε πρωι θα παρει μπροστα το σκυλι το μαυρο βρεξει-χιονισει-πυρωσει!!! Φυσικο ειναι με μια ανακλησουλα να χυθει χολη απο καμμενους με ευρωπαικα κουτια.
Υ.Γ πρωην κατοχος accent......δεν φανταζεστε τι λουσιμο ειχα φαει για την επιλογη μου αλλα με τα χρονια τα στοματα κλεινανε -
τα Γιαπωνεζικα που κατασκευαζονται στην Ευρωπη ή στην Κινα ειναι κουτια ή μαυρα σκυλια?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τα Γιαπωνεζικα που κατασκευαζονται στην Ευρωπη ή στην Κινα ειναι κουτια ή μαυρα σκυλια?Τα Κινέζικα είναι κίτρινα και τα Ευρωπαϊκα λευκά
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
τα Γιαπωνεζικα που κατασκευαζονται στην Ευρωπη ή στην Κινα ειναι κουτια ή μαυρα σκυλια?
Τα Κινέζικα είναι κίτρινα και τα Ευρωπαϊκα λευκά
το θεμα ειναι να παιρνεις το ιδιο ζωο, το χρωμα δεν ενδιαφερει.
-
ουπς να και οι χολες που λεγαμε....
-
εγω μια ερωτηση εκανα απλα.
φυσικα δε πηρα απαντησηγια τις χολες ισχυει οτι και για τις μυγες
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τα Γιαπωνεζικα που κατασκευαζονται στην Ευρωπη ή στην Κινα ειναι κουτια ή μαυρα σκυλια?Το Yaris που έχουμε στην οικογένεια (μοντέλο 2004) εκτός από το ότι ΕΙΝΑΙ σκυλί (σε σύγκριση με fiesta ίδιας χρονιάς, discovery, orion, golf, 2105) σε μικροβλακείες που έχει παρουσιάσει από βλακεία του οδηγού, έχει επιδιορθωθεί άμεσα και ΔΩΡΕΑΝ από την τοπική αντιπροσωπεία.
-
ψαχνω ενα site που να του δινεις τον αριθμο πλαισιου και να σου δινει πληροφοριες για το αυτοκινητο οπως χρονολογια κατασκευης -χωρα κ.λ.π.
TOYOTA FORUM