-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Ποιο κακο 0-100? To συγκεκριμενο περιοδικο εδω και χρονια ειναι μακραν το πιο εγκυρο
και μαλιστα πετυχαινει τους πιο κοντινους χρονους με τους εργοστασιακους. Ολα τα υπολοιπα μια ζωη προσπαθουσαν αλλα δεν τα καταφερναν.
Το προσθιοκινητο TT το 200αρι κανει 0-100Km/h σε 6,9 συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου.
Αυτο ειναι αργος-κακος χρονος δηλαδη? Ποσο καλυτερο κανουν τα ξενα περιοδικα πχ?
Ξεκολληστε παιδια, λετε πραγματα που δεν ευσταθουν.μάλλον εσύ κόλησες φίλε... κάνουν κακή εκκίνηση με τα Haldex, και δεν σβήνουν το ESP το οποίο με το που 'δει' τρελό γκάζι σου κάνει ένα hic-up στο αυτοκίνητο και ο 'διπλα' , αν κάναις κόντρα, και με πιο αργό αυτοκίνητο, έχει φύγει μπροστά σπινάροντας...
Στους 4τροχους κανουν κακη εκκινηση και δεν βγαζουν ESP? Ποιος το κανει αυτο?
το είπα αρκετά λαϊκά ή πρέπει να γονατίσω μπροστά στα αλληνικά περιοδικά που έχουν κάτι νεαρούδια εκεί μέσα που έχουν οδηγήσει 400 αυοτκίνητα από 5' λεπτά το καθένα κι έχουν γνώμη?????? Που ήταν τα long term test παλιότερα? Που έιναι η αξιοπιστία στις μετρήσεις όταν με το ίδιο ακριβώς τεχνολογικό εξοπλισμο και αρκετά καλή άσφαλτο βγάζουν άλλα αντί άλλων μετρήσεων???? σε παρακαλώ, ήπαμε, κι εμείς εδώ ζούμε και το στηρίζουμε το 'άθλημα', όπως βλέπεις, δεν έχουμε διαλέξει τυχαία το forum αυτο αλλά όχι κι ότι είναι αλάνθαστοι...
Στο συγκεκριμενο περιοδικο αναφερεσαι? 6-7 συντακτες ειναι ολοι και ολοι και οι μισοι
ειναι τουλαχιστον τα τελευταια 8 χρονια που ασχολουνται με τα γρηγορα και οι χρονοι τους ειναι πιο κοντινοι σε σχεση με τους εργοστασιακους, απ' οτι στα αλλα περιοδικα.
Δεν ειπαμε οτι ειναι αλανθαστοι, αλλα οτι ειναι οι ΛΙΓΟΤΕΡΟ αλανθαστοι σε σχεση με τα υπολοιπα περιοδικα. Δεν καταλαβαινω τον εκνευρισμο σου... -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
@Qsis
Απ' οσο καταλαβα επειδη το εχω το περιοδικο στα χερια μου, εννοει οτι σε πνιγει
ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ Η 4ΚΙΝΗΣΗ σε σχεση με την εκτοξευση που κανουν αυτα με 3 διαφορικα και αυτο το εχω διαπιστωσει επι προσωπικου σε Sti 265...
Νομιζεις οτι ο Κουνιτης που εγραψε το αρθρο ειναι τοσο 'μετριος' που δεν ξερει το καλυτερο δυνατο ευρος για να ξεκινησει το χαλντεξατο κορυφαιο ΤΤ της αγορας?
Εν πασει περιπτωσει δοκιμασε με ενα χρονομετρο χειρος μαζι με φιλο σου, να μετρησει την ωρα που νιωσει κουνημα του αυτοκινητου και να 'κλεισει' στα 105 (ή αναμεσα στα 100 και 110Km/h τελοσπαντων) στο καλυτερο δυνατο ευρος στροφων που πιστευεις εσυ, με μια ή δυο γρηγορες αλλαγες -οσες χρειαζεσαι για την μετρηση- να δεις ποσο κοντα εισαι στην εργοστασιακη μετρηση.το έχω κάνει με έναν φίλο και έγραφα 7 και μετά από καιρό, όταν το έμαθα έγραψα τρείς φορές στην σειρά με άλλο φίλο μου 6 ακριβώς, εντάξυ? η δεν μας πιστεύεις τώρα γιατί δεν είμαστε ο Κου? Μην πιστεύεις...
Δεν σας πιστευω...
στα @@ μου...
:lol:
Χαλαρωσε Vell θα παθεις τιποτα...
Εχουν αλλαξει οι εποχες, ειναι πλεον πολλα τα νεα αυτοκινητα, δοκιμαζουν οτι πεφτει στα χερια τους μια δυο φορες και τελος. Δοκιμασανε ενα μπλε manual και τους εβγαλε 6,3.
Μπορει να ηταν κ@λοστρωμενο, να μην ειχε αλλαξει ποτε λαδια, να ειχε ζεστη...
Big f@cking deal. Tι εγινε δηλαδη, για τα 3δεκατα ειναι ολη η φασαρια?
Τα οδηγικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου τα εχουν αναφερει αναλυτικα και γενικοτερα το εξυμνουν, το βγαζουν καλυτερο απο το STi -με βαση βεβαιως και την τιμη κτησης αλλα και την φιλικοτερη συμπεριφορα- σαν αγορα, εσυ κολλας στα 3δεκατα?
Για την 'μετρια εκκινηση του Haldex' εγω πιστευω οτι την αναφερουν σε σχεση με αυτα που εχουν 3 διαφορικα...Ααα. Και την επόμενη φορά να σας πω μια ιστοριούλα για την πρώτη μου φορά στο Porsche World Tour που είχε λάβει χώρα στα Μέγαρα, όπου για έναν καθόλα καταξιωμένο οδηγό ενός πρωτοκλασάτου περιοδικού που για να πάρει το 'μετάλλιο' του γρηγορότερου σε σλαλόμ γύρο πίστας, έβγαλαν έξω, όχι έναν, όχι δύο, αλλά τρείς γρηγορότερους οδηγούς (εγώ ήμουν ο τρίτος - είδαμε τα billboard των χρονομετρήσεων με τα μάτια μας από μια κοπέλα που βοηθούσε τον χρονομέτρη) και έδωσαν το βραβείο στον ΤΕΤΑΡΤΟ οδηγό σε χρόνο της ημέρας επειδή έφερε όνομα βαρύ ο τύπος(κι από περιοδικο επισκέπτης! να μην το/ τον τιμήσουμε βρε?)... εγω έκτοτε έχασα πάσα ιδέα για πολλά ακόμη στα των ελληνικών πραγμάτων...
M@λ@κια σας. Επρεπε να τα κανετε ολα π@υτανα!
Εγω θα τον ειχα κανει ρομπα οποιος και αν ηταν.
Οταν ειχα παει στο πρωτο roadshow της Porsche το 2000, συμμετειχε ο Ιαβερης με τον γιο
του, και φυσικα τα πηγαν τεζα, και εκαναν τους καλυτερους χρονους, αλλα ηταν απο την αρχη εκτος συναγωνισμου.
Κοφτα και ξαστερα, οχι ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν σας πιστευω...
ντροπη σου
Γρηγορη ακομα δε μπορω να καταλαβω που την ειδες τη συγκριση με τα 3 διαφορικα , τεσπα
μπορει να εκανε θεικη εκκινηση και να μην πηγαινει παρακατω το αμαξι, μπορει να γ@μουσε και ολα τα γκομενακια ταυτοχρονως, αλλα την κοτσανα την πεταξε
ειπε οτι πνιγει την εκκινηση και οταν το χαλντεξ διασταυρωμενα σε ολα τα μηκη και τα πλατη του κοσμου κανει καλυτερη εκκινηση απο καθε 2κινητο αντιστοιχης ή πολλες φορες και περισσοτερης ιπποδυναμης, δε μπορεις να μιλας για πνιξιματα (η συγκριση ηταν με το 370 για να θυμηθουμε εε?)
ακομα και να κανει χειροτερη εκκινηση απο αλλα 4κινητα (που πιστεψε με δεν κανει εκτος αν ειμαι ΤΟΣΟ χερας πια ) δεν ειχε λογο να πεταξει αυτη τη κοτσαναηταν ασχετη με το θεμα και στο κατω κατω ειναι ασχετη και με τους καλους χρονους που ετσι κι αλλιως γραφουν
αν ποτε οδηγησεις για λιγη ωρα χαλντεξ θα δεις οτι ισχυουν αυτα του περι πνιξιματος ακομα και σε απλη εκκινηση (οχι κοντρα) και αν το ξεκινησεις κι εσυ λιγες φορες (ασχετως στροφων) θα δεις οτι οι στροφες πεφτουν κατακορυφα με το που αφησεις το συμπλεκτη , πολυ περισσοτερο απο οτι σε ενα δικινητο
αρα η εμπλοκη του οντως προκαλει πνιξιμο, αλλα αμα ξεκινησεις σωστα και με τις απαραιτητες στροφες δεν υπαρχει ουτε πνιξιμο ουτε τιποταφευγεις απλα σφεντονα και βρωμοκοπαει ο δισκος
δεν τον αδικω να λεει τετοια βλακεια, οι 9/10 κατοχους που εχω πετυχει στο δρομο δε ξερουν να το ξεκινανε και εχω πετυχει και στοκους που επιμενουν οτι εχω προγραμμα
-
Velle εγω δεν ηξερα τιποτα και μαλλον κανενας δεν ηξερε κατι τετοιο...Κανενας δεν σε ξεχασε να εισαι σιγουρος γι'αυτο αφου ολοι αναρωτιομασταν γιατι δεν ηρθες....ειχες πει αυτο
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
:lol:πολύ καλό...
καλή διασκέδαση παιδιά!
και ολοι συμπεραναν οτι δεν θα ερθεις...
Εγω μενω Ασπροπυργο αλλα αν μου ελεγες να πηγαιναμε παρεα θα ερχομουν πετωντας -
και μιας και τεθηκε θεμα εκκινησης να μερικες εκκινησεις:
κοντρα σε dsg (χειροκινητο-ανθρωπος, κοντρα σε υπολογιστη ετσι?? για να δουμε αν πνιγει ή οχι)
http://www.youtube.com/watch?v=oQLU_jWExs8
κοντρα σε 3ο διαφορικο
http://www.youtube.com/watch?v=rBTHaSGp ... re=related
και σε μια 911
http://www.youtube.com/watch?v=dCOKcHuS ... re=relatedπερα απο το αποτελεσμα θελω να παρατηρησετε αν 'πνιγεται' ή οχι στην εκκινηση
και δες εδω Γρηγορη πώς κανουν οι πραγματικοι καφροι χαλντεξατες εκκινησεις
Youtube Videoαπο τον **κοφτη **
(αυτο δε το εχω τολμησει )και επισης το αγαπημενο μου βιντεο που εχει πολυ πνιξιμο
Youtube Video -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ποιο κακο 0-100? To συγκεκριμενο περιοδικο εδω και χρονια ειναι μακραν το πιο εγκυρο
και μαλιστα πετυχαινει τους πιο κοντινους χρονους με τους εργοστασιακους. Ολα τα υπολοιπα μια ζωη προσπαθουσαν αλλα δεν τα καταφερναν.
Το προσθιοκινητο TT το 200αρι κανει 0-100Km/h σε 6,9 συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου.
Αυτο ειναι αργος-κακος χρονος δηλαδη? Ποσο καλυτερο κανουν τα ξενα περιοδικα πχ?
Ξεκολληστε παιδια, λετε πραγματα που δεν ευσταθουν.μάλλον εσύ κόλησες φίλε... κάνουν κακή εκκίνηση με τα Haldex, και δεν σβήνουν το ESP το οποίο με το που 'δει' τρελό γκάζι σου κάνει ένα hic-up στο αυτοκίνητο και ο 'διπλα' , αν κάναις κόντρα, και με πιο αργό αυτοκίνητο, έχει φύγει μπροστά σπινάροντας...
Στους 4τροχους κανουν κακη εκκινηση και δεν βγαζουν ESP? Ποιος το κανει αυτο?
το είπα αρκετά λαϊκά ή πρέπει να γονατίσω μπροστά στα ελληνικά περιοδικά που έχουν κάτι νεαρούδια εκεί μέσα που έχουν οδηγήσει 400 αυοτκίνητα από 5' λεπτά το καθένα κι έχουν γνώμη?????? Που ήταν τα long term test παλιότερα? Που έιναι η αξιοπιστία στις μετρήσεις όταν με το ίδιο ακριβώς τεχνολογικό εξοπλισμο και αρκετά καλή άσφαλτο βγάζουν άλλα αντί άλλων μετρήσεων???? σε παρακαλώ, ήπαμε, κι εμείς εδώ ζούμε και το στηρίζουμε το 'άθλημα', όπως βλέπεις, δεν έχουμε διαλέξει τυχαία το forum αυτο αλλά όχι κι ότι είναι αλάνθαστοι...
Στο συγκεκριμενο περιοδικο αναφερεσαι? 6-7 συντακτες ειναι ολοι και ολοι και οι μισοι
ειναι τουλαχιστον τα τελευταια 8 χρονια που ασχολουνται με τα γρηγορα και οι χρονοι τους ειναι πιο κοντινοι σε σχεση με τους εργοστασιακους, απ' οτι στα αλλα περιοδικα.
Δεν ειπαμε οτι ειναι αλανθαστοι, αλλα οτι ειναι οι ΛΙΓΟΤΕΡΟ αλανθαστοι σε σχεση με τα υπολοιπα περιοδικα. Δεν καταλαβαινω τον εκνευρισμο σου...τα Autocar, Auto Motor und Sport, AM, κάνουν εγκυρότερους χρόνους εδώ και χρόνια... (κι άλλα που έχω αγοράσει κατά καιρούς, αμερικάνικα και ιταλικά περιοδικά)
αλλά ρε Κίκιζα, δεν έχεις βαρεθεί να γράφεις, που συνεχώς θέλεις να έχεις τον τελευταίο λόγο, στις περισσότερες παρατηρήσεις σου επί των δικών μου ούτε καν απαντάς...
σε παρακαλώ, δεν έχουμε όλοι την όρεξή σου και σίγουρα, είτε γεννήθηκες χθες ή προχθές την δανεισμένη εμπειρία δεν την εκτιμάω(με το συμπάθιο φίλε!)... έχεις ή είχες σε κατοχή σου κανένα από όλα αυτά τα αναρίθμητα αυτοκίνητα για τα οποία παραθέτεις συνεχώς γνώμες και παρατηρήσεις λες κι ήταν δικά σου χρόνια? Ή νομίζεις ότι όλοι έχουν όσα γράφουν εδώ μέσα ή ότι με την βόλτα τα πιάνεις όλα? ΉΜΑΡΤΟΝ...
Γιατί μερικές φορές λένε μερικοί εδώ ότι συν/ οδήγησαν με αυτοκίνητα που ο 'φίλος' τους ούτε καν έχει ή που δεν έχουν δει ποτέ τον 'φιλο' αυτό ζωντανό...
.... σου το έχουν πει και σε άλλα θέματα του forum... γίνεσαι κουραστικός και επίμονος. Αυτό εννοούσα όταν σου είπα ότι είσαι κακό παιδί, χαριτολογώντας.
NAI το S3 οι 4τροχοί δεν το ξεκινάνε σωστά... φαίνεται από την μέτρηση που κάνουν. Απλά και ξάστερα! πιο απλά δεν γίνεται...
ΝΑΙ δεν γνωρίζουν όλοι, τα πάντα, ακόμη κι οι δικοί σου θεοί συντάκτες... πρέπει να μαθαίνεις πρώτα το καθετί και μετά να εκφράζεις απόλυτη θέση, **πράγμα το οποίο ούτε οι ίδιοι το κάνουν **αλλά μόνο εσύ βασιζόμενος στην δική τους(πάλι αλλουνού) εμπειρία...
Δεν είδα ΠΟΤΕ τους 4τροχούς να ισχυρίζονται ότι κάνουν τους καλύτερους χρόνους και μετρήσεις απλά παραθέτουν αυτά που κατάφεραν, για αυτό τον λόγο και τους παραδέχομαι και γράφω σε αυτό το forum! Όχι επειδή δεν τους σέβομαι και θέλω να λέω τα δικά μου. Έχω όμως το δικαίωμα να διαφωνώ χωρίς να με καπελώνουν κάθε δεύτερη λέξη... οπότε σταμάτα εδώ φίλε.
μπορούσαμε κάλλιστα να συζητήσουμε μακράν σε κάποιο καφέ καλύτερα...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τα Autocar, Auto Motor und Sport, AM, κάνουν εγκυρότερους χρόνους εδώ και χρόνια... (κι άλλα που έχω αγοράσει κατά καιρούς, αμερικάνικα και ιταλικά περιοδικά)
Κωνσταντινε, μιλαω σε συγκριση με τα υπολοιπα ΕΛΛΗΝΙΚΑ περιοδικα, οχι για τα ξενα...
αλλά ρε Κίκιζα, δεν έχεις βαρεθεί να γράφεις, που συνεχώς θέλεις να έχεις τον τελευταίο λόγο, στις περισσότερες παρατηρήσεις σου επί των δικών μου ούτε καν απαντάς...
Ολες οι προηγουμενες απαντησεις σε τι ηταν?
σε παρακαλώ, δεν έχουμε όλοι την όρεξή σου και σίγουρα, είτε γεννήθηκες χθες ή προχθές την δανεισμένη εμπειρία δεν την εκτιμάω(με το συμπάθιο φίλε!)... έχεις ή είχες σε κατοχή σου κανένα από όλα αυτά τα αναρίθμητα αυτοκίνητα για τα οποία παραθέτεις συνεχώς γνώμες και παρατηρήσεις λες κι ήταν δικά σου χρόνια? Ή νομίζεις ότι όλοι έχουν όσα γράφουν εδώ μέσα ή ότι με την βόλτα τα πιάνεις όλα? ΉΜΑΡΤΟΝ...
Ανεφερες για 'δικο μου κοσμο' και οτι εσυ καταλαβαινεις διαφορα με +1 ατομο σε επιδοσεις, σου απαντησα οτι και εγω καταλαβαινω διαφορα με +20λιτρα βενζινη σε ρεζερβουαρ, ποια ειναι η δανεισμενη εμπειρια?, επειδη δεν οδηγω καθημερινα S3 ΜK II stage 1, εχω δανεισμενη εμπειρια?
Γιατί μερικές φορές λένε μερικοί εδώ ότι συν/ οδήγησαν με αυτοκίνητα που ο 'φίλος' τους ούτε καν έχει ή που δεν έχουν δει ποτέ τον 'φιλο' αυτό ζωντανό...
Υπονοεις οτι λεω ψεμματα ή 'φουσκωνω' τα λεγομενα μου?
.... σου το έχουν πει και σε άλλα θέματα του forum... γίνεσαι κουραστικός και επίμονος. Αυτό εννοούσα όταν σου είπα ότι είσαι κακό παιδί, χαριτολογώντας.
Εχεις την αποψη σου, εχω την αποψη μου...
NAI το S3 οι 4τροχοί δεν το ξεκινάνε σωστά... φαίνεται από την μέτρηση που κάνουν. Απλά και ξάστερα! πιο απλά δεν γίνεται...
Ενταξει, μπορει και να εχεις δικιο, δεν μπορω ομως να το ξερω/διασταυρωσω στην πραξη, (εξαλου τι ειναι πιο αναμενομενο να στηριχθω περισσοτερο, σε μια μετρηση με επαγγελματικα οργανα, ή στα λεγομενα του κατοχου του συγκεκριμενου, ακομα και αν ειναι πολυ καλος οδηγος ?), και δεν σημαινει οτι το περιοδικο ειναι του κ@λου ή ειναι χειροτερο των αλλων ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ.
Το αντιθετο συμβαινει, και πιστευω οτι θα συμφωνουν με αυτη την αποψη αρκετοι
οσοι διαβαζουν ολο τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ τυπο αυτοκινητου τα τελευταια 20 χρονια.ΝΑΙ δεν γνωρίζουν όλοι, τα πάντα, ακόμη κι οι δικοί σου θεοί συντάκτες... πρέπει να μαθαίνεις πρώτα το καθετί και μετά να εκφράζεις απόλυτη θέση, **πράγμα το οποίο ούτε οι ίδιοι το κάνουν **αλλά μόνο εσύ βασιζόμενος στην δική τους(πάλι αλλουνού) εμπειρία...
Συμφωνω, μα δεν ημουν απολυτος, απλα θεωρω-εικαζω στην προκειμενη, οτι με αυτη την βαση (κακη εκκινηση-χασιμο χρονου haldex σε σχεση με 3α διαφορικα) εξεφρασε αποψη ο δοκιμαστης. Μπορει να κανω και λαθος. Αυτο ομως καταλαβα εγω.
Δεν είδα ΠΟΤΕ τους 4τροχούς να ισχυρίζονται ότι κάνουν τους καλύτερους χρόνους και μετρήσεις απλά παραθέτουν αυτά που κατάφεραν, για αυτό τον λόγο και τους παραδέχομαι και γράφω σε αυτό το forum! Όχι επειδή δεν τους σέβομαι και θέλω να λέω τα δικά μου. Έχω όμως το δικαίωμα να διαφωνώ χωρίς να με καπελώνουν κάθε δεύτερη λέξη... οπότε σταμάτα εδώ φίλε.
Οντως, μα αυτο αποτελει δικη μου αποψη μεσα απο μακροχρονη πληροφορηση των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ εντυπων αυτοκινητου.
Βεβαιως και εχεις το δικαιωμα να διαφωνεις, αλλα δεν γινεται να μην σου απαντησω σε
κατι που με αφορα και δεν με βρισκει συμφωνο. Σου απαντω επακριβως στο σημειο που διαφωνω και μου λες οτι σε 'καπελωνω', και στην αρχη λες οτι στις δικες σου παρατηρησεις δεν σου απαντω...μπορούσαμε κάλλιστα να συζητήσουμε μακράν σε κάποιο καφέ καλύτερα...
Oποτε θελεις, με χαρα.
-
παιδια μην τσακωνεστε χωρις λογο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κοντρα σε dsg (χειροκινητο-ανθρωπος, κοντρα σε υπολογιστη ετσι?? για να δουμε αν πνιγει ή οχι)
Youtube Videoγιώργο, το dsg σου δίνει την καλύτερη δυνατή εκκίνηση για το αμάξι σου.
Αν το αμάξι είναι δικίνητο, λογικό είναι να κάνει χειρότερη εκκίνηση από οποιοδήποτε τετρακίνηση (εκτός αν μιλάμε για τίποτα jimny )
εμένα λογικό μου φάνηκε το αποτέλεσμακαι δες εδω Γρηγορη πώς κανουν οι πραγματικοι καφροι χαλντεξατες εκκινησεις
Youtube Videoαπο τον **κοφτη **
(αυτο δε το εχω τολμησει )αυτό λέγεται 'βιάζω το αμάξι' όχι 'τέλεια εκκίνηση'
-
παψε εσυ τελεια εκκινηση ειναι
ειδες πώς φευγει? ποιο το νοημα να εχεις 4κινηση και να μην τη βιαζεις στις εκκινησεις αν θες να δεις καλους χρονους?
-
Πάντως μια και μοναδική φορά που ο τύπος της ΜΤΜ έκανε την 'ενδεδειγμένη' εκκίνηση για να γράψει το αυτοκίνητο 4.9', το λυπήθηκα τόσο πόλυ που για μια εβδόμαδα έπαιρνα της κοπέλας μου για να το αφήσω να αναρώσει.
-
η μυρωδια του δισκου πρεπει να ηταν μαχαιρι στη καρδια σου εε?
τι αυτοκινητο? και ποσα αλογατα??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:metalo:η μυρωδια του δισκου πρεπει να ηταν μαχαιρι στη καρδια σου εε?
τι αυτοκινητο? και ποσα αλογατα??
Να ήταν μόνο η μυρωδιά του δίσκου καλά θα ήταν , νόμιζα ότι θα ξεκολλήσει όλο το μπροστινό σύστημα, Golf GTi 345 άλογα αλλά με Drexler μπλοκέ διαφορικό.
Πρώτη με 5800, και καρφωτή δευτέρα.
Πόνεσα σου λέω πολύ. -
ναι αλλα με τετοιο 0-100 τουλαχιστον ειχε νοημα
φαντασου να εβγαινε μαπα η βελτιωση
(θυμηθηκα τωρα εναν πολυ απογοητευμενο τυπο με cooper s που ειχε δωσει τα κερατα του και ηταν ταφος ειχε ξενερωσει πααααρα πολυ..) -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τα Autocar, Auto Motor und Sport, AM, κάνουν εγκυρότερους χρόνους εδώ και χρόνια... (κι άλλα που έχω αγοράσει κατά καιρούς, αμερικάνικα και ιταλικά περιοδικά)
Κωνσταντινε, μιλαω σε συγκριση με τα υπολοιπα ΕΛΛΗΝΙΚΑ περιοδικα, οχι για τα ξενα...
τα υπόλοιπα ελληνικά περιοδικά ΔΕΝ είναι περιοδικά αλλά φυλλάδες... Για αυτό και σου ανέφερα στοιχεία εξ αρχής συγκρίνοντας ελληνικά με ξένα...
αλλά ρε Κίκιζα, δεν έχεις βαρεθεί να γράφεις, που συνεχώς θέλεις να έχεις τον τελευταίο λόγο, στις περισσότερες παρατηρήσεις σου επί των δικών μου ούτε καν απαντάς...
Ολες οι προηγουμενες απαντησεις σε τι ηταν?
στον εαυτό σου... ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ
σε παρακαλώ, δεν έχουμε όλοι την όρεξή σου και σίγουρα, είτε γεννήθηκες χθες ή προχθές την δανεισμένη εμπειρία δεν την εκτιμάω(με το συμπάθιο φίλε!)... έχεις ή είχες σε κατοχή σου κανένα από όλα αυτά τα αναρίθμητα αυτοκίνητα για τα οποία παραθέτεις συνεχώς γνώμες και παρατηρήσεις λες κι ήταν δικά σου χρόνια? Ή νομίζεις ότι όλοι έχουν όσα γράφουν εδώ μέσα ή ότι με την βόλτα τα πιάνεις όλα? ΉΜΑΡΤΟΝ...
Ανεφερες για 'δικο μου κοσμο' και οτι εσυ καταλαβαινεις διαφορα με +1 ατομο σε επιδοσεις, σου απαντησα οτι και εγω καταλαβαινω διαφορα με +20λιτρα βενζινη σε ρεζερβουαρ, ποια ειναι η δανεισμενη εμπειρια?, επειδη δεν οδηγω καθημερινα S3 ΜK II stage 1, εχω δανεισμενη εμπειρια?
πάλι στο προσωπικό το πας, μα έχεις άποψη, εκτός του δικού μου και άλλων αυτοκινήτων που ΔΕΝ είχες.... ακούς, διαβάσεις και μετά ενστερνίζεσαι αυτή ή την άλλη άποψη και την φέρνεις ως αντεπιχείρημα δικό σου σε συζητήσεις. ΔΕΝ στέκει αυτό που κάνεις... απέκτησε πρώτα την εμπειρία και μετά έχε προσωπική άποψη, ειδάλλως συνεχώς θα μιλάς εκ μέρους άλλων χωρίς την παρουσία τους! ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙς ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ! Με έχεις εκνευρίσει αφάνταστα!
Γιατί μερικές φορές λένε μερικοί εδώ ότι συν/ οδήγησαν με αυτοκίνητα που ο 'φίλος' τους ούτε καν έχει ή που δεν έχουν δει ποτέ τον 'φιλο' αυτό ζωντανό...
Υπονοεις οτι λεω ψεμματα ή 'φουσκωνω' τα λεγομενα μου?
ΝΑΙ! όπως πολλοί εδώ μέσα.... όταν με μια βόλτα που σε πήγε ο ένας ή ο άλλος πιστεύεις ότι ΚΑΤΕΧΕΙς ενώ απλά πήρες μια σύντομη γεύση!!!
.... σου το έχουν πει και σε άλλα θέματα του forum... γίνεσαι κουραστικός και επίμονος. Αυτό εννοούσα όταν σου είπα ότι είσαι κακό παιδί, χαριτολογώντας.
Εχεις την αποψη σου, εχω την αποψη μου...
πάλι τα ίδια, ΜΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ!!!!!! ΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ, ΤΗΝ ΜΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ??? ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΜΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ΚΙΟΛΑς ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ Γ@ΜΗΜΕΝΟ 0-100!!!!!! ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΜΑΡΤΟΝ
NAI το S3 οι 4τροχοί δεν το ξεκινάνε σωστά... φαίνεται από την μέτρηση που κάνουν. Απλά και ξάστερα! πιο απλά δεν γίνεται...
Ενταξει, μπορει και να εχεις δικιο, δεν μπορω ομως να το ξερω/διασταυρωσω στην πραξη, (εξαλου τι ειναι πιο αναμενομενο να στηριχθω περισσοτερο, σε μια μετρηση με επαγγελματικα οργανα, ή στα λεγομενα του κατοχου του συγκεκριμενου, ακομα και αν ειναι πολυ καλος οδηγος ?), και δεν σημαινει οτι το περιοδικο ειναι του κ@λου ή ειναι χειροτερο των αλλων ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ.
Το αντιθετο συμβαινει, και πιστευω οτι θα συμφωνουν με αυτη την αποψη αρκετοι
οσοι διαβαζουν ολο τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ τυπο αυτοκινητου τα τελευταια 20 χρονια.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ, ΑΝΤΕ ΚΑΝΕΤΟ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ... ΠΟΠΟΟΟΟΟ! ΚΑΙ με το συμπάθιο, ποιος πιστεύει ότι τα ελληνικά περιοδικά είναι αντικειμενικά????? ιδιαίτερα αυτό που στην δεκαετία του 80 ότι Fiat/ Alfa Romeo ήταν καταπληκτικό!?
ΝΑΙ δεν γνωρίζουν όλοι, τα πάντα, ακόμη κι οι δικοί σου θεοί συντάκτες... πρέπει να μαθαίνεις πρώτα το καθετί και μετά να εκφράζεις απόλυτη θέση, **πράγμα το οποίο ούτε οι ίδιοι το κάνουν **αλλά μόνο εσύ βασιζόμενος στην δική τους(πάλι αλλουνού) εμπειρία...
Συμφωνω, μα δεν ημουν απολυτος, απλα θεωρω-εικαζω στην προκειμενη, οτι με αυτη την βαση (κακη εκκινηση-χασιμο χρονου haldex σε σχεση με 3α διαφορικα) εξεφρασε αποψη ο δοκιμαστης. Μπορει να κανω και λαθος. Αυτο ομως καταλαβα εγω.
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙς ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΙΚΑΖΕΙΣ, ΝΑ ΜΑΘΕΙς ΠΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΦΙΛΕ!!!! Η ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙς ΤΟΝ ΙΔΙΟ Η ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙς ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΜΗΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊς Ως ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ
Δεν είδα ΠΟΤΕ τους 4τροχούς να ισχυρίζονται ότι κάνουν τους καλύτερους χρόνους και μετρήσεις απλά παραθέτουν αυτά που κατάφεραν, για αυτό τον λόγο και τους παραδέχομαι και γράφω σε αυτό το forum! Όχι επειδή δεν τους σέβομαι και θέλω να λέω τα δικά μου. Έχω όμως το δικαίωμα να διαφωνώ χωρίς να με καπελώνουν κάθε δεύτερη λέξη... οπότε σταμάτα εδώ φίλε.
Οντως, μα αυτο αποτελει δικη μου αποψη μεσα απο μακροχρονη πληροφορηση των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ εντυπων αυτοκινητου.
Βεβαιως και εχεις το δικαιωμα να διαφωνεις, αλλα δεν γινεται να μην σου απαντησω σε
κατι που με αφορα και δεν με βρισκει συμφωνο. Σου απαντω επακριβως στο σημειο που διαφωνω και μου λες οτι σε 'καπελωνω', και στην αρχη λες οτι στις δικες σου παρατηρησεις δεν σου απαντω...ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΠΕΛΩΝΕΙς ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΛΛΆ ΜΕ ΤΙς ΑΤΕΛΕΙΩΤΕς ΑΠΑΝΤΗΣΕΙς ΣΟΥ.... ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙς ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ ΌΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙς ΑΠΟ ΕΜΑς ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΠΕΙ, ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΞΑΝΑΛΕΩ!
μπορούσαμε κάλλιστα να συζητήσουμε μακράν σε κάποιο καφέ καλύτερα...
Oποτε θελεις, με χαρα.
ΑΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΜΕΤΑ... ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ...
ΕΓΩ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ, ΑΝ ΤΥΧΟΝ ΤΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙς ΒΓΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΒΗΝΩ ΟΛΕς ΤΙς ΔΙΚΕς ΜΟΥ ΕΓΓΡΑΦΕς ΜΗΠΩς ΚΑΙ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΕΜΕΙς ΟΙ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ... ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΑς ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙς ΧΩΡΙς ΙΔΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
λυπάμαι... Ζητάω συγγνώμη από όλους (κι εσένα) γιατί απλά έπρεπε να κάνω τα στραβά μάτια και να μη πω τίποτα. Ούτως ή άλλως δεν το εκτίμησες...
ΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΡΡΡΡΡΡΡΡΜΜΜΜΜΜΜΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-
πίσω στο θέμα μου, το αγαπημένο μου αυτοκινητάκι σήμερα δούλεψε μόνο για πέντε λεπτα, να με πάει από το σπίτι σε κεντρικό δρόμο για αν πάω στην δουλειά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! Λέτε να έχει κάποιο πρόβλημα αυτή η ΥΠΕΡσύντομη χρήση κάθε πρωί?
Παρακαλώ τις απόψεις σας αλλά και τις εμπειρίες σας?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πίσω στο θέμα μου, το αγαπημένο μου αυτοκινητάκι σήμερα δούλεψε μόνο για πέντε λεπτα, να με πάει από το σπίτι σε κεντρικό δρόμο για αν πάω στην δουλειά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! Λέτε να έχει κάποιο πρόβλημα αυτή η ΥΠΕΡσύντομη χρήση κάθε πρωί?Παρακαλώ τις απόψεις σας αλλά και τις εμπειρίες σας?
Δεν είναι και ότι καλύτερο, τεχνικοί λένε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται από τους υδρατμούς που σχηματίζει το λάδι λόγω της θερμοκράσιας που ανεβοκατεβαίνει απότομα.
Περπάτα ρε και λίγο νέο παιδί είσαι. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι αλλα με τετοιο 0-100 τουλαχιστον ειχε νοημα
φαντασου να εβγαινε μαπα η βελτιωση
(θυμηθηκα τωρα εναν πολυ απογοητευμενο τυπο με cooper s που ειχε δωσει τα κερατα του και ηταν ταφος ειχε ξενερωσει πααααρα πολυ..)Δεν έχω παράπονο καλό είναι αλλά δεν σου πάει η καρδιά να το κάνεις συχνά.
Πάντως καλή η ξιφομαχία με τον λεβιέ αλλά κουράστηκα, το επόμενο θα είναι DSG. -
Ο χρήστης JDL έγραψε:
πίσω στο θέμα μου, το αγαπημένο μου αυτοκινητάκι σήμερα δούλεψε μόνο για πέντε λεπτα, να με πάει από το σπίτι σε κεντρικό δρόμο για αν πάω στην δουλειά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς! Λέτε να έχει κάποιο πρόβλημα αυτή η ΥΠΕΡσύντομη χρήση κάθε πρωί?
Παρακαλώ τις απόψεις σας αλλά και τις εμπειρίες σας?
Δεν είναι και ότι καλύτερο, τεχνικοί λένε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δημιουργείται από τους υδρατμούς που σχηματίζει το λάδι λόγω της θερμοκράσιας που ανεβοκατεβαίνει απότομα.
Περπάτα ρε και λίγο νέο παιδί είσαι.απο αυτο το μονο προβλημα που ειχαμε σε παλιο οπελ ειναι οτι εμεναν νερα και τρυπουσε η εξατμιση καθε 7-8 μηνες
σε αλλα αυτοκινητα το κανω συνεχεια και γω και η μητερα μου, δεν εχω δει τιποτα περιεργο, παρολα αυτα στο s3 δεν το χω κανει σχεδον ποτε , αμα το βαλω μπροστα θα κανει σιγουρα καποια χλμ βολτα
δεν παιρνεις κανα μικρο να κανεις τη δουλεια σου??
δε νομιζω να παθει και τιποτα σοβαρο στο αμεσο μελλον (μακροπροθεσμα σιγουρα δεν ειναι και πολυ καλο) , αλλα ειναι βαβουρα να εχεις καλο αυτοκινητο για τετοιες δουλειες..
κι εγω παω πειραια με αυτο βεβαια γιατι δεν εχω αλλο αλλα ειναι μια σεβαστη αποσταση
σε κοντινες αποστασεις δεν το παιρνω για κανενα λογο, αρα και να θελω δε μπορω να σου πω τι παθαινειπαντως ενας ταριφας μου ελεγε οτι για αυτο δεν παθαινουν τιποτα τα ταξι (περα του ντιζελ) , γιατι δε σβηνουν ποτε μπορει και να ειχε δικιο
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
ναι αλλα με τετοιο 0-100 τουλαχιστον ειχε νοημα
φαντασου να εβγαινε μαπα η βελτιωση
(θυμηθηκα τωρα εναν πολυ απογοητευμενο τυπο με cooper s που ειχε δωσει τα κερατα του και ηταν ταφος ειχε ξενερωσει πααααρα πολυ..)Δεν έχω παράπονο καλό είναι αλλά δεν σου πάει η καρδιά να το κάνεις συχνά.
Πάντως καλή η ξιφομαχία με τον λεβιέ αλλά κουράστηκα, το επόμενο θα είναι DSG.ασε με πηγαν βολτα χθες με tts dsg και επαθα παλι ερωτα μαζι του
αλλα δε σηκωνει μεγαλη ροπη αυτο που εχουν τα γκολφοειδη (38 κιλα περιπου) , αρα τα 340 αλογα μαλλον θα τα ξεχνουσεςβεβαια στο μελλον αυτο μπορει να αλλαξει
(στο Α4 σηκωνει 50+ κιλα )τωρα θυμηθηκα οτι ειχες αναφερει φιλους σου που το ειχαν ανεβασει πολυ, παρα το dsg , αλλα δε ξερω ρε φιλε..
δυσκολα θα το ρισκαρα (βεβαια εγω ειμαι ακομα μαμα )
αλλα και τα χειροκινητα s3 θελουν αλλο δισκο ο εργοστασιακος ειδικα στα πρωτα σαν το δικο μου ειναι οριακος ακομα και με τα εργοστασιακα αλογα
(στα facelift εβαλαν πιο ανθεκτικο)
AUDI S3