-
Skoda Scout χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Το αμάξι συνδυάζει τα πάντα: Χώρους, ποιότητα κατασκευής,αξιοπιστία, επιδόσεις, ευχρηστία,καλή τιμή,καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα,value for money.Πριν λίγους μήνες ήμουν ακριβώς, στο ίδιο δίλημμα με εσένα -έχοντας κατά σύμπτωση- και τις ίδιες ανάγκες με σένα και πολύ κοντινή ηλικία.Είχα καταλήξει στο Scout και στο Insignia αλλά τελικά κατέληξα στο Insignia λόγω πλούσιου εσωτερικού και μεταπώλησης.
Το Scout το οδήγησα σε test drive απο τα κεντρικά της Skoda στην Ιερά Οδό και αποκόμισα εξαιρετική εντύπωση. Πάντα θα έχω second thoughts για το αν έκανα την πιο σοφή επιλογή, καθώς το Scout είναι ένα πολυχρηστικό αμάξι, ενώ το Insignia όχι και το ίδιο ισχύει και για το Mazda. Το Qashqai είναι λίγο αδύναμο και το εσωτερικό όχι και φοβερής ποιότητας.
Το Scout θεωρώ ότι θα το χαρείς πολύ περισσότερο και δεν θα το μετανιώσεις ποτέ...
Το μόνο του μείον του κατ'εμέ? Δύσκολο αμάξι για μελλοντική μεταπώληση, λόγω μάρκας και station αμαξώματος.
Π -
Λοιπόν, θα έλεγα scout αλλά επειδή η αξιοπιστία ειναι ο Νο1 παράγοντας σου θα πρότεινα ένα από τα 2 ιαπωνικά. Το scout υπερέχει σε όλους τους τομείς από τα άλλα 2 αμάξια αλλά χάνει στην αξιοπιστία
-
Μήπως όμως για όλους μας δεν είναι 1ος παράγοντας επιλογής η αξιοπιστία?
Όσο και να μας αρέσει ένα αυτ/το , η αξιοπιστία του δεν μας προβληματίζει πριν κάνουμε το βήμα να το αγοράσουμε? -
Ανάλογα πως ερμηνευει ο καθένας την 'αξιοπιστία'!
Με τόση φορτωμένη τεχνολογία στα αυτοκίνητα πλέον η λέξη 'αναξιοπιστία' είναι -για εμένα- ίση μόνο με την 'ακινητοποιήση'.
Για να κρίνουμε δε την τωρινή Turbo-τεχνολογία μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε καμιά 10ετία να δούμε αν τότε θα υπάρχουν σε κυκλοφορία τωρινά Auris 1,33 ή Octavia5 1,4 TSi! -
σωστός..
-
Θα σου έλεγα πάντως να περιμένεις λίγο ως τον Μάρτιο που θα εμφανιστούν (στην Γενευη) οι f/l εκδόσεις και του Mazda 6 και του QQ (το οποίο γίνεται πανέμορφο εξωτερικά) να δεις τι αλλαγές και αν θα έχουν.
(Στο νετ στα άρθρα για το 6 f/l είδα ότι πέρα απο τις αισθητικές αλλαγές (που δεν με αντυπωσίασαν πάντως) ο 1,8 πιθανό να έχει κάποιες μικροβελτιώσεις ... μπορεί και όχι, το ίδιο συζητιέται -πιθανό και χωρίς να ισχύει βέβαια- και για το Nissan) -
Μου κάνει εντύπωση η Mazda που δεν δυναμώνει λίγο τον κινητήρα της... Είναι πολύ λίγος ο 1.8 έτσι όπως είναι για τις αρετές αυτού του αυτ/του..
-
Το 6 το έχω κάνει test drive (αρχές του 08') και μου φάνηκε επαρκής και ικανοποιητικός για οικογενειακές απαιτήσεις. Εκείνο που μου άρεσε είναι η αίσθηση του κιβωτίου. Γενικά δεν θα το θεωρούσα ως απαράδεκτο αλλά σίγουρα κάτι πιο δυνατό θα του έδινε άλλο αέρα.
Σε εμφάνιση πάντως μέσα έξω το 4θυρο (και το SW) είναι πανέμορφο!(Προσωπικά πάντως το απέρριψα λόγω ... κάκιστης πωλήτριας (έχω κάτι κολλήματα και εγώ!!!) και μονοπωλίου στο aftersales του εδω πάνω ενώ και ο τιμοκαταλογος τους είναι ... απο τα ακριβά ιαπωνικά).
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους , κατόπιν ωρίμου σκέψεως και με τα κάτωθι δεδομένα(φρεσκοπαντρεμένος , 32 ετών , έτοιμος για απόκτηση παιδιού) , έχω καταλήξει στα εν λόγω τρία αυτοκίνητα.
Θα ήθελα την γνώμη σας , πιο πολύ όχι για να με πείσετε , αλλά για να μου ενισχύσετε την γνώμη μου. Test drive έχω κάνει σε όλα (εκτός από το Scout).Είμαι κάτοχος Nissan Almera 1.5 ενώ το προηγούμενο αυτ/το μου ήταν Toyota Starlet. Σκοπός μου είναι ένα αυτ/το , για συνήθη οικογενειακή χρήση. Δεν έχω κάψα για 4 κίνηση αλλά δεν θα με χάλαγε καθόλου.Χώρο πάρκινκ έχω σπίτι μου.Θα σας παρακαλούσα να επικεντρωθείτε σε αυτές τις μάρκες , χωρίς να μου προτείνετε άλλες.
Ως βασικά κριτήρια επιλογής βάζω τα εξής κριτήρια , με σειρά προτεραιότητας :-
Αξιοπιστία ( είναι για μένα ο νουμερο 1 παράγοντας )
-
ποιότητα κατασκευής
-
ιπποδύναμη
-
σχετικά φθηνή συντήρηση
Εγω θα απαντησω με στοιχεια προσωπικα
octavia station 4X4 ABT 200hp
Aγορα 09/2002
χιλιομετρα στο κοντερ 180.000
Βλαβες: 1) 4 πολλαπλασιαστες ολοι περσυ (ο ενας μετα τον αλλο κατι σαν επιδημια ) συνολο 4Χ50 ευρω
2) 3 γρυλοι παραθυρων(γνωστο προβλημα σε ολα τα vag,σπαει το πλαστικο που κραταει το τζαμι)3Χ100 ευρω
3).....αυταααΚαι δεν ειμαι ο οδηγος που σεβεται το αμαξι(του πινω το αιμααααα )
-
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Για να κρίνουμε δε την τωρινή Turbo-τεχνολογία μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε καμιά 10ετία να δούμε αν τότε θα υπάρχουν σε κυκλοφορία τωρινά Auris 1,33 ή Octavia5 1,4 TSi!
10+ χρόνια υπάρχει κ κυκλοφορεί από Ιbiza έως Α6 ο 1.8 20VT.
-
στο θέμα αξιοπιστίας κανένα από τα τρία δεν νομιζω ότι θα βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Μικροπροβλήματα βγάζουν όλα ίσως λίγο περισσότερο το skoda.
Aπο επιδόσεις είναι περιττό να πω ότι το skoda δεν συγκρίνεται.
Aπό οδική συμπεριφορά mazda πολύ καλύτερο.
Αντιπροσωπειές mazda και skoda για τα μπάζα( για nissan δεν γνωρίζω), πλεονέκτημα του skoda τα φθηνότερα ανταλακτικά.
Το mazda είναι το λιγότερο άνετο από τα τρία αν οι διαδρομές σου περιλαμβάνουν πολλές λακούβες.
Αν καποιος το θεωρεί ακόμα κριτήριο ( δυστηχώς όχι πολλοί από ότι βλέπω) τότε το μόνο αμάξι από τα τρία που χαίρεσαι να βλέπεις είναι το mazda σε σχέση με το αδιάφορο skoda και το άσχημο ( κατά την ταπεινή μου άποψη) nissan. -
Οι απόψεις όλων εδώ μέσα διίστανται..
Πάντως πιστεύω συμφωνείτε όλοι στα εξής συμπεράσματα από τις μέχρι τώρα απαν΄τησεις στα εξής :- Όσον αφορά αξιοπιστία , οι πιο πολλοί ψηφίζουν Mazda
- Όσον αφορά οδηγική απόλαυση , οι πιο πολλοί ψηφίζουν Scout.
- To q.q στους πιο πολλούς φαίνεται αδιάφορο μεν , αξιόπιστο δε..
-
το σκοντα προσφερει καλυτερη οδικη απολαυση απο το μαζντα?με ποια κριτηρια?εκτος κ αν εννοειτε την δυνατοτητα να πατησει λιγο χωμα η οτι φερει τετρακινηση..εχω οδηγησει μονο το μαζντα,το οκταβια οχι,αλλα το μαζντα μου φανηκε πολυ καλο..λετε να εχουν εξελιχθει τοσο πολυ οι γερμανοι?
οσον αφορα την αξιοπιστια πιστευω μαζντα κ κασκαη δεν διαφερουν ιαδιατερως,με την μαζντα να ειναι ισως ελαφρως πιο αξιοπιστη..για το σκοντα δεν εχω αρκετα δεδομενα για να κρινω.. -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Επειδή αυτό το και καλά ανάλατο των Nissan δεν το συμερίζομαι , θεωρώ ότι το Q.Q έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα , τον οποίο μόνο ανάλατο δεν το λες. Βέβαια αυτά είναι γούστα.Μετά από πολύύύύ καιρό το QQ είναι το πιό αποδεκτό οπτικά αυτοκίνητο της Nissan. Τώρα για την αξιοπιστία του Skoda σε σχέση με του Mazda έχω τις αμφιβολίες μου
-
Λίγα σχόλια: Προσωπικά ως πρώτιστο κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου θεωρώ την ασφάλεια, ενεργητική και παθητική. Άς έχουμε υπόψη μας ότι η αξιοπιστία κρίνεται δύσκολα αντικειμενικά και μετά από πάροδο κάποιων χρόνων από την κυκλοφορία ενός μοντέλου, συνεπώς όσοι αναφέρονται στην αξιοπιστία εννοούν κυρίως την αξιοπιστία μιας μάρκας γενικά και για προηγούμενα μοντέλα. Δηλαδή ουσιαστικά αποφασίζεις για αγορά ενός αυτοκινήτου στηριζόμενος όχι στο ίδιο το μοντέλο αλλά σε δεδομένα που αφορούν προγενέστερα άλλα μοντέλα της μάρκας... Όμως η ιστορική αξιοπιστία μιας μάρκας δεν αποτελεί εγγύηση για την αξιοπιστία ενός νέου μοντέλου της (βλ. τι έγινε πρόσφατα με την toyota που επανελέγχει 1.8 εκατομμ. αυτοκίνητα διεθνώς...) Με λίγα λόγια, το κριτήριο 'αξιοπιστία' είναι επισφαλές ως κριτήριο (άσχετα με την όποια σημασία του).
Παρά ταύτα, με βασικό κριτήριο την αξιοπιστία η επιλογή είναι μάλλον κασκάι (το οποίο έχει και εξαιρετική παθητική ασφάλεια, εκεί το σκόντα υστερεί). Σε οδική συμπεριφορά πρωτεύει μάλλον το μάζντα ενώ από κινητήρα το σκόντα. Οπωσδήποτε esp! -
Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
Λίγα σχόλια: Προσωπικά ως πρώτιστο κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου θεωρώ την ασφάλεια, ενεργητική και παθητική. Άς έχουμε υπόψη μας ότι η αξιοπιστία κρίνεται δύσκολα αντικειμενικά και μετά από πάροδο κάποιων χρόνων από την κυκλοφορία ενός μοντέλου, συνεπώς όσοι αναφέρονται στην αξιοπιστία εννοούν κυρίως την αξιοπιστία μιας μάρκας γενικά και για προηγούμενα μοντέλα. Δηλαδή ουσιαστικά αποφασίζεις για αγορά ενός αυτοκινήτου στηριζόμενος όχι στο ίδιο το μοντέλο αλλά σε δεδομένα που αφορούν προγενέστερα άλλα μοντέλα της μάρκας... Όμως η ιστορική αξιοπιστία μιας μάρκας δεν αποτελεί εγγύηση για την αξιοπιστία ενός νέου μοντέλου της (βλ. τι έγινε πρόσφατα με την toyota που επανελέγχει 1.8 εκατομμ. αυτοκίνητα διεθνώς...) Με λίγα λόγια, το κριτήριο 'αξιοπιστία' είναι επισφαλές ως κριτήριο (άσχετα με την όποια σημασία του).
Παρά ταύτα, με βασικό κριτήριο την αξιοπιστία η επιλογή είναι μάλλον κασκάι (το οποίο έχει και εξαιρετική παθητική ασφάλεια, εκεί το σκόντα υστερεί). Σε οδική συμπεριφορά πρωτεύει μάλλον το μάζντα ενώ από κινητήρα το σκόντα. Οπωσδήποτε esp!Επιτελους καποιος που εχει πιασει το νοημα...
και γενικοτερα για ολο το ποστ.. -
MAZDA 6 για να χαιρεσαι μεχρι και τη βολτα στο super market.Δεν φανταζεσαι πως παταει και στριβει στο δρομο αν και ειναι φτιαγμενο για ταξιδια,,,,απολαυση!
-
Bρε σεις αφηστε τα κλισε.
Ιαπωνικη αξιοπιστια, Γερμανικη ποιοτητα, Ιταλικη σκουρια και λοιπα τετοια ειναι απλα χαζομαρες.
Εφτα εκατομμυρια αυτοκινητα ανακαλεσε η Τογιοτα παγκοσμιως, την ακολουθησε η Χοντα, και πριν λιγα χρονια η Μιτσουμπισι για να αποφυγει το κοστος ανακλησης αφησε κοσμο να σκοτωνεται.Απο την αλλη σε οτι ανηκει στον ομιλο Φολκς βαγκεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες και πεφτουν τα παραθυρα και σε πολλα Ιταλικα παρουσιαζονται προβληματα στα made by Bosch ηλεκτρικα τους.Ξεκολληστε με τα κλισε.Σημερα ειναι το ιδιο πιθανον να παρεις ζημιαρικο Ζημιαρικο Γιαπωνεζικο (κατασκευασμενο απο Τουρκια μεχρι Ταϋλανδη) οσο με το να παρεις Ζημιαρικο Αυτοκινητο οποιασδηποτε αλλης μαρκας.
Προσωπικα θα σταθμιζα τις αναγκες μου, θα οδηγουσα τα τρια υποψηφια αυτοκινητα, θα κοιταζα πιο καλυπτει τις περισσοτερες απο αυτες, θα εριχνα και μια ματια στη τσεπη μου και θα αποφασιζα.
Τοσο απλα.Χωρις κλισε.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
MAZDA 6 για να χαιρεσαι μεχρι και τη βολτα στο super market.Δεν φανταζεσαι πως παταει και στριβει στο δρομο αν και ειναι φτιαγμενο για ταξιδια,,,,απολαυση!Ετσι είναι
Bρε σεις αφηστε τα κλισε.
Ιαπωνικη αξιοπιστια, Γερμανικη ποιοτητα, Ιταλικη σκουρια και λοιπα τετοια ειναι απλα χαζομαρες.
Εφτα εκατομμυρια αυτοκινητα ανακαλεσε η Τογιοτα παγκοσμιως, την ακολουθησε η Χοντα, και πριν λιγα χρονια η Μιτσουμπισι για να αποφυγει το κοστος ανακλησης αφησε κοσμο να σκοτωνεται.Απο την αλλη σε οτι ανηκει στον ομιλο Φολκς βαγκεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες και πεφτουν τα παραθυρα και σε πολλα Ιταλικα παρουσιαζονται προβληματα στα made by Bosch ηλεκτρικα τους.Ξεκολληστε με τα κλισε.Σημερα ειναι το ιδιο πιθανον να παρεις ζημιαρικο Ζημιαρικο Γιαπωνεζικο (κατασκευασμενο απο Τουρκια μεχρι Ταϋλανδη) οσο με το να παρεις Ζημιαρικο Αυτοκινητο οποιασδηποτε αλλης μαρκας.
Προσωπικα θα σταθμιζα τις αναγκες μου, θα οδηγουσα τα τρια υποψηφια αυτοκινητα, θα κοιταζα πιο καλυπτει τις περισσοτερες απο αυτες, θα εριχνα και μια ματια στη τσεπη μου και θα αποφασιζα.
Τοσο απλα.Χωρις κλισε.
Σωστά τα λες όμως ανακλήσεις έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές. Επίσης η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου (που λέμε λίγο στο χαλαρό) κερδίζετε με πολύ κόπο, χωρίς λόγια του αέρα και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά :
πχ θέλω μοτέρ με πολλά άλογα αλλά τί να το κάνω αν τα 'βλέπω' δύσκολα ;
Ξέρεις πόσο σε αποζημιώνει ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο, που δεν ξέρει τί θα πει συνεργείο ; -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Σωστά τα λες όμως ανακλήσεις έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές. Επίσης η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου (που λέμε λίγο στο χαλαρό) κερδίζετε με πολύ κόπο, χωρίς λόγια του αέρα και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά :
πχ θέλω μοτέρ με πολλά άλογα αλλά τί να το κάνω αν τα 'βλέπω' δύσκολα ;
Ξέρεις πόσο σε αποζημιώνει ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο, που δεν ξέρει τί θα πει συνεργείο ;Aντε παλι με την 'αξιοπιστια'...
Σαφεστατα ολες οι εταιρειες κανουν ανακλησεις.Απλα επιβεβαιωνει το αυτο γεγονος αυτο που γραφω πιο πανω.Ξέρεις πόσο σε αποζημιώνει ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο, που δεν ξέρει τί θα πει συνεργείο ;
Tι λες τωρα??
Οπως το θετεις το ζητημα μαλλον το Skoda ειναι πιο 'αξιοπιστο' απο τα τρια του διληματος μιας και ειναι η Νο1 επιλογη των ανθρωπων που δε θελουν να περνανε ουτε απ'εξω απο το συνεργειο:Των Ταξιτζηδων.
Mazda 6 1.8 Vs Skoda Scout 1.8T Vs Qashqai 1.6