Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 6 1.8 Vs Skoda Scout 1.8T Vs Qashqai 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 6 1.8 Vs Skoda Scout 1.8T Vs Qashqai 1.6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 5 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    154
    270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arkady last edited by

      Skoda Scout χωρίς δεύτερη κουβέντα.
      Το αμάξι συνδυάζει τα πάντα: Χώρους, ποιότητα κατασκευής,αξιοπιστία, επιδόσεις, ευχρηστία,καλή τιμή,καλό χρηματοδοτικό πρόγραμμα,value for money.

      Πριν λίγους μήνες ήμουν ακριβώς, στο ίδιο δίλημμα με εσένα -έχοντας κατά σύμπτωση- και τις ίδιες ανάγκες με σένα και πολύ κοντινή ηλικία.Είχα καταλήξει στο Scout και στο Insignia αλλά τελικά κατέληξα στο Insignia λόγω πλούσιου εσωτερικού και μεταπώλησης.

      Το Scout το οδήγησα σε test drive απο τα κεντρικά της Skoda στην Ιερά Οδό και αποκόμισα εξαιρετική εντύπωση. Πάντα θα έχω second thoughts για το αν έκανα την πιο σοφή επιλογή, καθώς το Scout είναι ένα πολυχρηστικό αμάξι, ενώ το Insignia όχι και το ίδιο ισχύει και για το Mazda. Το Qashqai είναι λίγο αδύναμο και το εσωτερικό όχι και φοβερής ποιότητας.

      Το Scout θεωρώ ότι θα το χαρείς πολύ περισσότερο και δεν θα το μετανιώσεις ποτέ...
      Το μόνο του μείον του κατ'εμέ? Δύσκολο αμάξι για μελλοντική μεταπώληση, λόγω μάρκας και station αμαξώματος.
      Π

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        agis last edited by

        Λοιπόν, θα έλεγα scout αλλά επειδή η αξιοπιστία ειναι ο Νο1 παράγοντας σου θα πρότεινα ένα από τα 2 ιαπωνικά. Το scout υπερέχει σε όλους τους τομείς από τα άλλα 2 αμάξια αλλά χάνει στην αξιοπιστία

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannik1977 last edited by

          Μήπως όμως για όλους μας δεν είναι 1ος παράγοντας επιλογής η αξιοπιστία?
          Όσο και να μας αρέσει ένα αυτ/το , η αξιοπιστία του δεν μας προβληματίζει πριν κάνουμε το βήμα να το αγοράσουμε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ανάλογα πως ερμηνευει ο καθένας την 'αξιοπιστία'!
            Με τόση φορτωμένη τεχνολογία στα αυτοκίνητα πλέον η λέξη 'αναξιοπιστία' είναι -για εμένα- ίση μόνο με την 'ακινητοποιήση'.
            Για να κρίνουμε δε την τωρινή Turbo-τεχνολογία μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε καμιά 10ετία να δούμε αν τότε θα υπάρχουν σε κυκλοφορία τωρινά Auris 1,33 ή Octavia5 1,4 TSi!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannik1977 last edited by

              σωστός..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Θα σου έλεγα πάντως να περιμένεις λίγο ως τον Μάρτιο που θα εμφανιστούν (στην Γενευη) οι f/l εκδόσεις και του Mazda 6 και του QQ (το οποίο γίνεται πανέμορφο εξωτερικά) να δεις τι αλλαγές και αν θα έχουν.
                (Στο νετ στα άρθρα για το 6 f/l είδα ότι πέρα απο τις αισθητικές αλλαγές (που δεν με αντυπωσίασαν πάντως) ο 1,8 πιθανό να έχει κάποιες μικροβελτιώσεις ... μπορεί και όχι, το ίδιο συζητιέται -πιθανό και χωρίς να ισχύει βέβαια- και για το Nissan)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannik1977 last edited by

                  Μου κάνει εντύπωση η Mazda που δεν δυναμώνει λίγο τον κινητήρα της... Είναι πολύ λίγος ο 1.8 έτσι όπως είναι για τις αρετές αυτού του αυτ/του..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Το 6 το έχω κάνει test drive (αρχές του 08') και μου φάνηκε επαρκής και ικανοποιητικός για οικογενειακές απαιτήσεις. Εκείνο που μου άρεσε είναι η αίσθηση του κιβωτίου. Γενικά δεν θα το θεωρούσα ως απαράδεκτο αλλά σίγουρα κάτι πιο δυνατό θα του έδινε άλλο αέρα.
                    Σε εμφάνιση πάντως μέσα έξω το 4θυρο (και το SW) είναι πανέμορφο!

                    (Προσωπικά πάντως το απέρριψα λόγω ... κάκιστης πωλήτριας (έχω κάτι κολλήματα και εγώ!!!) και μονοπωλίου στο aftersales του εδω πάνω ενώ και ο τιμοκαταλογος τους είναι ... απο τα ακριβά ιαπωνικά).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bujinkan last edited by

                      Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
                      Καλησπέρα σε όλους , κατόπιν ωρίμου σκέψεως και με τα κάτωθι δεδομένα(φρεσκοπαντρεμένος , 32 ετών , έτοιμος για απόκτηση παιδιού) , έχω καταλήξει στα εν λόγω τρία αυτοκίνητα.
                      Θα ήθελα την γνώμη σας , πιο πολύ όχι για να με πείσετε , αλλά για να μου ενισχύσετε την γνώμη μου. Test drive έχω κάνει σε όλα (εκτός από το Scout).Είμαι κάτοχος Nissan Almera 1.5 ενώ το προηγούμενο αυτ/το μου ήταν Toyota Starlet. Σκοπός μου είναι ένα αυτ/το , για συνήθη οικογενειακή χρήση. Δεν έχω κάψα για 4 κίνηση αλλά δεν θα με χάλαγε καθόλου.Χώρο πάρκινκ έχω σπίτι μου.Θα σας παρακαλούσα να επικεντρωθείτε σε αυτές τις μάρκες , χωρίς να μου προτείνετε άλλες.
                      Ως βασικά κριτήρια επιλογής βάζω τα εξής κριτήρια , με σειρά προτεραιότητας :

                      1. Αξιοπιστία ( είναι για μένα ο νουμερο 1 παράγοντας )

                      2. ποιότητα κατασκευής

                      3. ιπποδύναμη

                      4. σχετικά φθηνή συντήρηση

                      Εγω θα απαντησω με στοιχεια προσωπικα
                      octavia station 4X4 ABT 200hp
                      Aγορα 09/2002
                      χιλιομετρα στο κοντερ 180.000
                      Βλαβες: 1) 4 πολλαπλασιαστες ολοι περσυ (ο ενας μετα τον αλλο κατι σαν επιδημια ) συνολο 4Χ50 ευρω
                      2) 3 γρυλοι παραθυρων(γνωστο προβλημα σε ολα τα vag,σπαει το πλαστικο που κραταει το τζαμι)3Χ100 ευρω
                      3).....αυτααα

                      Και δεν ειμαι ο οδηγος που σεβεται το αμαξι(του πινω το αιμααααα )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                        Για να κρίνουμε δε την τωρινή Turbo-τεχνολογία μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε καμιά 10ετία να δούμε αν τότε θα υπάρχουν σε κυκλοφορία τωρινά Auris 1,33 ή Octavia5 1,4 TSi!

                        10+ χρόνια υπάρχει κ κυκλοφορεί από Ιbiza έως Α6 ο 1.8 20VT.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pap73 last edited by

                          στο θέμα αξιοπιστίας κανένα από τα τρία δεν νομιζω ότι θα βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Μικροπροβλήματα βγάζουν όλα ίσως λίγο περισσότερο το skoda.
                          Aπο επιδόσεις είναι περιττό να πω ότι το skoda δεν συγκρίνεται.
                          Aπό οδική συμπεριφορά mazda πολύ καλύτερο.
                          Αντιπροσωπειές mazda και skoda για τα μπάζα( για nissan δεν γνωρίζω), πλεονέκτημα του skoda τα φθηνότερα ανταλακτικά.
                          Το mazda είναι το λιγότερο άνετο από τα τρία αν οι διαδρομές σου περιλαμβάνουν πολλές λακούβες.
                          Αν καποιος το θεωρεί ακόμα κριτήριο ( δυστηχώς όχι πολλοί από ότι βλέπω) τότε το μόνο αμάξι από τα τρία που χαίρεσαι να βλέπεις είναι το mazda σε σχέση με το αδιάφορο skoda και το άσχημο ( κατά την ταπεινή μου άποψη) nissan.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannik1977 last edited by

                            Οι απόψεις όλων εδώ μέσα διίστανται..
                            Πάντως πιστεύω συμφωνείτε όλοι στα εξής συμπεράσματα από τις μέχρι τώρα απαν΄τησεις στα εξής :

                            1. Όσον αφορά αξιοπιστία , οι πιο πολλοί ψηφίζουν Mazda
                            2. Όσον αφορά οδηγική απόλαυση , οι πιο πολλοί ψηφίζουν Scout.
                            3. To q.q στους πιο πολλούς φαίνεται αδιάφορο μεν , αξιόπιστο δε..
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              το σκοντα προσφερει καλυτερη οδικη απολαυση απο το μαζντα?με ποια κριτηρια?εκτος κ αν εννοειτε την δυνατοτητα να πατησει λιγο χωμα η οτι φερει τετρακινηση..εχω οδηγησει μονο το μαζντα,το οκταβια οχι,αλλα το μαζντα μου φανηκε πολυ καλο..λετε να εχουν εξελιχθει τοσο πολυ οι γερμανοι?
                              οσον αφορα την αξιοπιστια πιστευω μαζντα κ κασκαη δεν διαφερουν ιαδιατερως,με την μαζντα να ειναι ισως ελαφρως πιο αξιοπιστη..για το σκοντα δεν εχω αρκετα δεδομενα για να κρινω..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bathan
                                bathan last edited by

                                Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
                                Επειδή αυτό το και καλά ανάλατο των Nissan δεν το συμερίζομαι , θεωρώ ότι το Q.Q έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα , τον οποίο μόνο ανάλατο δεν το λες. Βέβαια αυτά είναι γούστα.

                                Μετά από πολύύύύ καιρό το QQ είναι το πιό αποδεκτό οπτικά αυτοκίνητο της Nissan. Τώρα για την αξιοπιστία του Skoda σε σχέση με του Mazda έχω τις αμφιβολίες μου

                                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ioannis-zois last edited by

                                  Λίγα σχόλια: Προσωπικά ως πρώτιστο κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου θεωρώ την ασφάλεια, ενεργητική και παθητική. Άς έχουμε υπόψη μας ότι η αξιοπιστία κρίνεται δύσκολα αντικειμενικά και μετά από πάροδο κάποιων χρόνων από την κυκλοφορία ενός μοντέλου, συνεπώς όσοι αναφέρονται στην αξιοπιστία εννοούν κυρίως την αξιοπιστία μιας μάρκας γενικά και για προηγούμενα μοντέλα. Δηλαδή ουσιαστικά αποφασίζεις για αγορά ενός αυτοκινήτου στηριζόμενος όχι στο ίδιο το μοντέλο αλλά σε δεδομένα που αφορούν προγενέστερα άλλα μοντέλα της μάρκας... Όμως η ιστορική αξιοπιστία μιας μάρκας δεν αποτελεί εγγύηση για την αξιοπιστία ενός νέου μοντέλου της (βλ. τι έγινε πρόσφατα με την toyota που επανελέγχει 1.8 εκατομμ. αυτοκίνητα διεθνώς...) Με λίγα λόγια, το κριτήριο 'αξιοπιστία' είναι επισφαλές ως κριτήριο (άσχετα με την όποια σημασία του).
                                  Παρά ταύτα, με βασικό κριτήριο την αξιοπιστία η επιλογή είναι μάλλον κασκάι (το οποίο έχει και εξαιρετική παθητική ασφάλεια, εκεί το σκόντα υστερεί). Σε οδική συμπεριφορά πρωτεύει μάλλον το μάζντα ενώ από κινητήρα το σκόντα. Οπωσδήποτε esp!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Ο χρήστης IOANNIS ZOIS έγραψε:
                                    Λίγα σχόλια: Προσωπικά ως πρώτιστο κριτήριο στην αγορά αυτοκινήτου θεωρώ την ασφάλεια, ενεργητική και παθητική. Άς έχουμε υπόψη μας ότι η αξιοπιστία κρίνεται δύσκολα αντικειμενικά και μετά από πάροδο κάποιων χρόνων από την κυκλοφορία ενός μοντέλου, συνεπώς όσοι αναφέρονται στην αξιοπιστία εννοούν κυρίως την αξιοπιστία μιας μάρκας γενικά και για προηγούμενα μοντέλα. Δηλαδή ουσιαστικά αποφασίζεις για αγορά ενός αυτοκινήτου στηριζόμενος όχι στο ίδιο το μοντέλο αλλά σε δεδομένα που αφορούν προγενέστερα άλλα μοντέλα της μάρκας... Όμως η ιστορική αξιοπιστία μιας μάρκας δεν αποτελεί εγγύηση για την αξιοπιστία ενός νέου μοντέλου της (βλ. τι έγινε πρόσφατα με την toyota που επανελέγχει 1.8 εκατομμ. αυτοκίνητα διεθνώς...) Με λίγα λόγια, το κριτήριο 'αξιοπιστία' είναι επισφαλές ως κριτήριο (άσχετα με την όποια σημασία του).
                                    Παρά ταύτα, με βασικό κριτήριο την αξιοπιστία η επιλογή είναι μάλλον κασκάι (το οποίο έχει και εξαιρετική παθητική ασφάλεια, εκεί το σκόντα υστερεί). Σε οδική συμπεριφορά πρωτεύει μάλλον το μάζντα ενώ από κινητήρα το σκόντα. Οπωσδήποτε esp!

                                    Επιτελους καποιος που εχει πιασει το νοημα...
                                    και γενικοτερα για ολο το ποστ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      MAZDA 6 για να χαιρεσαι μεχρι και τη βολτα στο super market.Δεν φανταζεσαι πως παταει και στριβει στο δρομο αν και ειναι φτιαγμενο για ταξιδια,,,,απολαυση!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 8
                                        888888 last edited by

                                        Bρε σεις αφηστε τα κλισε.
                                        Ιαπωνικη αξιοπιστια, Γερμανικη ποιοτητα, Ιταλικη σκουρια και λοιπα τετοια ειναι απλα χαζομαρες.
                                        Εφτα εκατομμυρια αυτοκινητα ανακαλεσε η Τογιοτα παγκοσμιως, την ακολουθησε η Χοντα, και πριν λιγα χρονια η Μιτσουμπισι για να αποφυγει το κοστος ανακλησης αφησε κοσμο να σκοτωνεται.Απο την αλλη σε οτι ανηκει στον ομιλο Φολκς βαγκεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες και πεφτουν τα παραθυρα και σε πολλα Ιταλικα παρουσιαζονται προβληματα στα made by Bosch ηλεκτρικα τους.

                                        Ξεκολληστε με τα κλισε.Σημερα ειναι το ιδιο πιθανον να παρεις ζημιαρικο Ζημιαρικο Γιαπωνεζικο (κατασκευασμενο απο Τουρκια μεχρι Ταϋλανδη) οσο με το να παρεις Ζημιαρικο Αυτοκινητο οποιασδηποτε αλλης μαρκας.

                                        Προσωπικα θα σταθμιζα τις αναγκες μου, θα οδηγουσα τα τρια υποψηφια αυτοκινητα, θα κοιταζα πιο καλυπτει τις περισσοτερες απο αυτες, θα εριχνα και μια ματια στη τσεπη μου και θα αποφασιζα.

                                        Τοσο απλα.Χωρις κλισε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bathan
                                          bathan last edited by

                                          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                          MAZDA 6 για να χαιρεσαι μεχρι και τη βολτα στο super market.Δεν φανταζεσαι πως παταει και στριβει στο δρομο αν και ειναι φτιαγμενο για ταξιδια,,,,απολαυση!

                                          Ετσι είναι

                                          Bρε σεις αφηστε τα κλισε.
                                          Ιαπωνικη αξιοπιστια, Γερμανικη ποιοτητα, Ιταλικη σκουρια και λοιπα τετοια ειναι απλα χαζομαρες.
                                          Εφτα εκατομμυρια αυτοκινητα ανακαλεσε η Τογιοτα παγκοσμιως, την ακολουθησε η Χοντα, και πριν λιγα χρονια η Μιτσουμπισι για να αποφυγει το κοστος ανακλησης αφησε κοσμο να σκοτωνεται.Απο την αλλη σε οτι ανηκει στον ομιλο Φολκς βαγκεν καιγονται οι πολλαπλασιαστες και πεφτουν τα παραθυρα και σε πολλα Ιταλικα παρουσιαζονται προβληματα στα made by Bosch ηλεκτρικα τους.

                                          Ξεκολληστε με τα κλισε.Σημερα ειναι το ιδιο πιθανον να παρεις ζημιαρικο Ζημιαρικο Γιαπωνεζικο (κατασκευασμενο απο Τουρκια μεχρι Ταϋλανδη) οσο με το να παρεις Ζημιαρικο Αυτοκινητο οποιασδηποτε αλλης μαρκας.

                                          Προσωπικα θα σταθμιζα τις αναγκες μου, θα οδηγουσα τα τρια υποψηφια αυτοκινητα, θα κοιταζα πιο καλυπτει τις περισσοτερες απο αυτες, θα εριχνα και μια ματια στη τσεπη μου και θα αποφασιζα.

                                          Τοσο απλα.Χωρις κλισε.

                                          Σωστά τα λες όμως ανακλήσεις έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές. Επίσης η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου (που λέμε λίγο στο χαλαρό) κερδίζετε με πολύ κόπο, χωρίς λόγια του αέρα και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά :
                                          πχ θέλω μοτέρ με πολλά άλογα αλλά τί να το κάνω αν τα 'βλέπω' δύσκολα ;
                                          Ξέρεις πόσο σε αποζημιώνει ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο, που δεν ξέρει τί θα πει συνεργείο ;

                                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 8
                                            888888 last edited by

                                            Ο χρήστης bathan έγραψε:
                                            Σωστά τα λες όμως ανακλήσεις έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές. Επίσης η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου (που λέμε λίγο στο χαλαρό) κερδίζετε με πολύ κόπο, χωρίς λόγια του αέρα και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά :
                                            πχ θέλω μοτέρ με πολλά άλογα αλλά τί να το κάνω αν τα 'βλέπω' δύσκολα ;
                                            Ξέρεις πόσο σε αποζημιώνει ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο, που δεν ξέρει τί θα πει συνεργείο ;

                                            Aντε παλι με την 'αξιοπιστια'...
                                            Σαφεστατα ολες οι εταιρειες κανουν ανακλησεις.Απλα επιβεβαιωνει το αυτο γεγονος αυτο που γραφω πιο πανω.

                                            Ξέρεις πόσο σε αποζημιώνει ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο, που δεν ξέρει τί θα πει συνεργείο ;

                                            Tι λες τωρα??
                                            Οπως το θετεις το ζητημα μαλλον το Skoda ειναι πιο 'αξιοπιστο' απο τα τρια του διληματος μιας και ειναι η Νο1 επιλογη των ανθρωπων που δε θελουν να περνανε ουτε απ'εξω απο το συνεργειο:Των Ταξιτζηδων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 5 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr