-
Ο χρήστης nmix έγραψε:
Πιστεύω ότι τα manual περπατάνε καλύτερα στο χιόνι ...???Μάλλον όχι! Ειδικά στο ξεκίνημα ο μειωτήρας του αυτόματου βοηθάει ( το ίδιο συμβαίνει και στην έλξη ρυμουλκούμενου). Επίσης οι αλλαγές ταχυτήτων είναι πιο άμεσες και ομαλές.
Απλά στις κατηφόρες είναι προτιμότερη η σειριακή λειτουργία για τον έλεγχο της σχέσης στο κιβώτιο. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Χωρίς Χιονολάστιχα:
Youtube Video!!!!
Δεν νομιζω οταν μιλανε για χιονι οι προλαλησαντες να εννοουν κατι τετοιο....το δρομο του βιντεο τον περπατας και με ημισλικ και πισωκινηση (που λεει ο λογος).
Συμφωνώ 100%
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Πιστεύω ότι τα manual περπατάνε καλύτερα στο χιόνι ...???
ke isos na exoun ke pio liga problimata
Εγω παλι νομιζω οτι τα diesel 2.0 και manual ταυτοχρονα , εχουν τα περισσοτερα προβληματα απ ολα !!!!
Ειδικα στο χρονο παραδοσης !
- Πιο συγκεκριμένα αυτά που έχουν το τιμόνι στην λάθος πλευρά!!! Το ναπας το τιμόνι από αριστερά δεξιά καθυστερεί οπως και να το κάνουμε...Κόψε- ράψε..
-
Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:
Πιστεύω ότι τα manual περπατάνε καλύτερα στο χιόνι ...???
ke isos na exoun ke pio liga problimata
Εγω παλι νομιζω οτι τα diesel 2.0 και manual ταυτοχρονα , εχουν τα περισσοτερα προβληματα απ ολα !!!!
Ειδικα στο χρονο παραδοσης !
- Πιο συγκεκριμένα αυτά που έχουν το τιμόνι στην λάθος πλευρά!!! Το ναπας το τιμόνι από αριστερά δεξιά καθυστερεί οπως και να το κάνουμε...Κόψε- ράψε..
Και εαν δεν απατωμαι , νομιζω οτι τα δεξιοτιμονα ΜΥΡΙΖΟΥΝ κι όλας.......
-
Ο χρήστης Tasos510 έγραψε:
Πιστεύω ότι τα manual περπατάνε καλύτερα στο χιόνι ...???
Μάλλον όχι! Ειδικά στο ξεκίνημα ο μειωτήρας του αυτόματου βοηθάει ( το ίδιο συμβαίνει και στην έλξη ρυμουλκούμενου). Επίσης οι αλλαγές ταχυτήτων είναι πιο άμεσες και ομαλές.
Απλά στις κατηφόρες είναι προτιμότερη η σειριακή λειτουργία για τον έλεγχο της σχέσης στο κιβώτιο.Τεχνικά δεν γνωρίζω το πως και το διότι ,αλλά πρίν παραγγείλω το αυτοκίνητο μιλούσα με τον ιδιοκτήτη (και έμπειρο πάνω στα αυτοκίνητα) γνωστής αντιπροσωπίας Audi (Αθήνα) και μου έλεγε ότι άν ήθελα κάτι γιά τα χιόνια θά έπρεπε να επιλέξω manual.
-
Αλλο το μηχανικο μπλοκε,αλλο το ηλεκτρονικο τυπου μπλοκε...
Το quattro βεβαια κανει πολυ καλα τη δουλεια που εχει φτιαχτει να κανει,
και δε μιλαμε για etxreme off road καταστασεις,αλλα με τα καταλληλα λαστιχα τα καταφερνει πολυ καλα.
Οπως διαβασα και σε καταλληλο topic,τα ελαστικα ειναι το 90% σε χιονι/λασπη κλπ. -
Ο χρήστης takisot έγραψε:
Thanks again! Αυτα τα Castrol edge 5w-30 που τα προμηθευομαστε? Σκοπος ειναι να γεμισει η ενδειξη στο φουλ?
Επανερχομαι στο θεμα Λαδι. Τελικα αφου δεν το βρηκα στο Praktiker, παραγγειλα το Castrol edge 5w-30 αντι 12,5 ευρω το λιτρο απο το g-market.gr την Τεταρτη μεσω ιντερνετ και παρελαβα την επομενη μερα, παροτι το μαγαζι ειναι επαρχια!
Τι να πω μπραβο σε καποιους επιχειρηματιες που ξερουν να δουλευουν σωστα μεσω ιντερνετ στην Ελλαδα..+1
Τα καλά να λέγονται -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Thanks again! Αυτα τα Castrol edge 5w-30 που τα προμηθευομαστε? Σκοπος ειναι να γεμισει η ενδειξη στο φουλ?
Επανερχομαι στο θεμα Λαδι. Τελικα αφου δεν το βρηκα στο Praktiker, παραγγειλα το Castrol edge 5w-30 αντι 12,5 ευρω το λιτρο απο το g-market.gr την Τεταρτη μεσω ιντερνετ και παρελαβα την επομενη μερα, παροτι το μαγαζι ειναι επαρχια!
Τι να πω μπραβο σε καποιους επιχειρηματιες που ξερουν να δουλευουν σωστα μεσω ιντερνετ στην Ελλαδα..+1
Τα καλά να λέγονταιΤο αγόρασα και εγώ αυτό το λάδι και οι τύποι πραγματικά φαίνονται άριστοι επαγγελματίες. Παράδοση πολύ γρήγορη, εξαιρετική συσκευασία κλπ.
Βέβαια αυτό το λάδι δεν είναι της μάνας του, κάτι που μου είπανε στην επίσημη αντιπροσωπία . Το Q5 μας είχε από τη μάνα του το Castrol SLX Professional; Powerflow, LongLife III, 5w-30 . Ο τεχνικός μου είπε όμως ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και έβαλα το λάδι που αγόρασα κανονικά. -
Πολύ χρήσιμη πληροφορία
Θα το ρωτήσω και εγω όταν παω για αλλαγή -
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
Youtube VideoΠρέπει να φοράει χιονολάστιχα ( αν προσέξετε τις τακουνάρες στα λάστιχα)
Και παρεμπιπτόντως αλυσίδες 1,6 cm μπαίνουν στο αυτοκίνητο (17αρες ζάντες) ή πρέπει να πάμε σε TRAK,spikes spider,κάλτσες ??? -
Άσχετο με τις αλυσίδες. Όποιος ενδιαφέρεται για body kit ας ρίξει μια ματιά εδω...
-
Παιδιά το προβλημα είναι οτι γλυστραει και όχι οτι κολλάει. Θέλει προσοχή στα κατηφορικά κομμάτια με πατημέμο παγωμένο χιόνι. Στο βίντεο πως να γλυστρήσει?
Ο κατασκευαστής μιλάει για αλυσίδα μέχρι 13 ή 13,5 χιλιοστά, αν δεν κάνω λάθος. -
Αν χρησιμοποιήσεις κάλτσες και τις βάλεις στους μπροστινούς τροχούς,όπως λέει η autosock για τα τετρακίνητα,σε συνδυασμό με το hill-descent control δεν νομίζω οτι θα υπάρξει πρόβλημα
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Αν χρησιμοποιήσεις κάλτσες και τις βάλεις στους μπροστινούς τροχούς,όπως λέει η autosock για τα τετρακίνητα,σε συνδυασμό με το hill-descent control δεν νομίζω οτι θα υπάρξει πρόβλημαΑπο που μπορουμε να τις προμηθευτουμε αυτες τις καλτσες?
-
Απο το σαιτ της autosock αλλά θα σου κοστίσουν 115 ευρωπουλάκια...πολλά!
Ψάξε σε βενζινάδικα ή σε καταστήματα,σίγουρα θα σου κοστίσουν φθηνότερα.Αν μένεις Β.Ελλάδα πες μου να σου στείλω p.m.H χαμηλότερη τιμή που άκουσα πάντως είναι 75 ευρώ -
takisot ριξε και εδω μια ματια http://www.autoplus.gr/index.php?option ... 2&Itemid=3
εχει μεγαλη ποικιλια αλλα θα πρεπει να παρεις τηλεφωνο για τιμες... -
Thanks guys!
-
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Αν χρησιμοποιήσεις κάλτσες και τις βάλεις στους μπροστινούς τροχούς,όπως λέει η autosock για τα τετρακίνητα,σε συνδυασμό με το hill-descent control δεν νομίζω οτι θα υπάρξει πρόβλημαΗ μόνη μου ένστανση με τις κάλτσες-απο ότι έχω διαβάσει, γιατί δεν είχα ποτέ- είναι η ευαισθησία τους στην άσφαλτο. Για εντελώς περιστασιακή χρήση ίσως να είναι ιδανική επιλογή, αλλά για έναν τακτικο επισκεπτη του βουνού που πρέπει να κατέβει μαζί με άλλα 100 αυτοκίνητα σε κομβοι, με συνεχώς εναλλασσόμενα κομάτια καθαρής και χιονισμένης ασφάλτου, μάλλον θα βρεθεί πολύ σύντομα με τρύπιες κάλτσες.....
Το βάλε βγάλε μπορεί να είναι εύκολο αλλά πόσες φορές να το κάνει κανείς, ειδικότερα όταν υπάρχει κίνηση, είσαι σε στενό ορεινό δρόμο με στροφές , χωρίς ορατότητα, με ομίχλη και έχει -10?
Για μένα η σωστή λύση είναι το χιονολάστιχο μαζί με ένα τουλάχιστον ζευγάρι καλές αλυσίδες... -
Καλημερα, καλη εβδομαδα και καλο μηνα σε ολους τους συναδελφους.....
Επειδη ηδη περασαν επτα μηνες και 17.000 χλμ συμβιωσης με το αυτοκινητο, αρχισαν να εμφανιζονται τα πρωτα 'αναγκαστικα' προβληματακια....σημερα το πρωι ανακαλυψα ενα μικρο ανοιγμα στο πλαινο του μπροστα αριστερου ελαστικου.....μαλλον απο απροσεξια σε πεζοδρομιο η σε καμμια πετρα σε καποια απο τις χωματινες που πηγα τον τελευταιο καιρο.....καταρχην αυτο θα παει πισω γι αμεγαλυτερη ασφαλεια....
επειση ομως ειμαι πρωταρης σε αυτη την κατηγορια αυτοκινητου, περα απο τα Bridgestone της μαμας (235/55/19) εχει καποιος να μου προτεινει κατι αλλο για την προσεχη αλλαγη???? Απο αυτα τα λαστιχα εχω μεινει γενικα ικανοποιημενος τοσο σε στεγνο οσο και σε βρεγμενο.....αλλα συνηθως τα εργοστασια παντα στην παραγωγη δεν βαζουν και ο,τι καλυτερο κυκλοφορει για να μειωσουν το κοστος, θα ηθελα και μια αλλη αποψη.....ευχαριστω πολυ εκ των προτερω οποιον απαντησει....και παλι καλα χιλιομετρα.....
AUDI Q5