-
Γρηγορη εχεις ΠΜ...Κιουση το GT24 ειχε βαλει τα γυαλια σε πολλα ''εργαλεια'' παντως
-
Για να προετοιμαζομαστε κιολας...
http://www.youtube.com/watch?v=TMVEBZz3kSo
(ο τυπος σε 2-3 σημεια εχει πολυ γελιο. Κριμα που δεν εχει υποτιτλους να
καταλαβαιναμε και τι λεει για τον έργαλο... ) -
ωραιος ο τυπος.. ich kommeee
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Γρηγορη εχεις ΠΜ...Κιουση το GT24 ειχε βαλει τα γυαλια σε πολλα ''εργαλεια'' παντωςναι το ξερω
ειναι που ειναι golf
επισης ειναι που η vw δεν ασχολειται με αγωνες (μην ξεχναμε και τη seat στο wtcc και το tuareg στο ντακαρ )αλλα αμα δεν τρεχεις F1 της οποιας η τεχνολογια ειναι παντελως αχρηστη για τα αυτοκινητα δρομου , τοτε ειναι σαν να μη τρεχεις πουθενα
-
μην λες τετοια...
θα γινει πανικος σ λιγο...
ενα απο τα gadgetakia του R.... εγκέφαλος και ένα ηχείο για οσους θελουν να την ακουν στερεοφωνικα μεσα στο πυραυλακι
-
αναρωτιεμαι αν θα κανει τον ιδιο θορυβο με tts το οποιο κανει χαμους (εχει και 4 εξατμισεις )
το s3 παντως δεν κανει ωραιο ηχο
-
δν θελεις κατι σε αφτερμαρκετ ? μια μιλτεκ πχ μπορει ν σ δωσει αυτο π θες.. σε ηχο εννοω..χαμηλα ησυχη...ψηλα αρχιζει νταβαντουρι κ ωραιο ηχο..
http://www.youtube.com/watch?v=nsFDukt6 ... re=related ενα βιδεο.. αλλα αμα δν ακουσεις απο κοντα δεεν...
-
εχω ακουσει milltek απο κοντα (σε s3) και μπορω να πω οτι ειναι απο τις πιο ησυχες για αυτο και θα την προτιμουσα
και με ενα προγραμματακι -
ερχεσαι στα λογια μου... επομενο μου βημα..
μολις βρω το μαρουλακι βεβαια... -
Ρε Λευτερη τι στο καλο ειναι η φωτο?Παλευω να καταλαβω ο αμπαλος
-
να διαβαζες το φορουμ να μαθαινες
δειχνει μεσα το εγκεφαλακι..πως λεμε εγκεφαλος ανεσης απλα θα αυξανει στην καμπινα μεσω ηχειου μαλλον την ενταση της σκαστρας κ γενικα ισως τ κινητηρα... αλλα κολπα...
-
Λοιπόν...
υποθέτω ότι σας αρέσει αυτό έτσι?
scirocco R: http://www.youtube.com/watch?v=8G9ITWmS0swΕ, λοιπόν γίνεται και στο 'απλό' sciricco, αρκεί να είναι παραγωγής 45η εβδομάδα του 2009 και μετά (μάλλον γίνεται μόνο αν έχει το νέο καντράν )
Youtube VideoΓια...'ψαχτείτε'
ΥΓ:γίνεται μέσω vag com μέσα από το block για το instruments στο adaption, αλλά δεν ξέρω άλλες λεπτομέρειες.Όποιος έχει vag-com, ας...ρίξει τη ματιά του
-
@Καβουρας
Mιας και ανεφερες το vagcom, εξεφρασα μια απορια, συζητωντας με τα παιδια την Κυριακη
που μαζευτηκαμε στο track day, σχετικα με το αν γινεται μεσω αυτου (vagcom) να
παιξεις με την ρυθμιση στην αισθηση βαρους του τιμονιου στο rocco, εκτος απο τα προσφατα Audi.
Aκουσα οτι υπαρχει διαβαθμιση απο το 1-9 και οτι συνηθως το default ειναι στο 3...
Μπορει να γινει κατι τετοιο? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Καβουρας
Mιας και ανεφερες το vagcom, εξεφρασα μια απορια, συζητωντας με τα παιδια την Κυριακη
που μαζευτηκαμε στο track day, σχετικα με το αν γινεται μεσω αυτου (vagcom) να
παιξεις με την ρυθμιση στην αισθηση βαρους του τιμονιου στο rocco, εκτος απο τα προσφατα Audi.
Aκουσα οτι υπαρχει διαβαθμιση απο το 1-9 και οτι συνηθως το default ειναι στο 3...
Μπορει να γινει κατι τετοιο?δεν ξέρω αν υπάρχει στο sciroccο αυτή η δυνατότητα ρύθμισης.
Και πάλι πάντως μιλάμε για ρύθμιση σκληρότητας του τιμονιού σε αρκετά χαμηλές ταχύτητες.Δηλαδή έχει να κάνει περιεσσότερο με την ευκολία στο παρκάρισμα και ανάλογα με το πόσο μεγάλο πλάτος ελαστικών έχεις, βάζουν και την ανάλογη υποβοήθηση.Πρέπει να 'συνδεθώ' με ένα scirocco για να σου πω αν υπάρχει και τι διαβάθμιση υπάρχει.
-
για πες μου π να μπω να το τεσταρω επδ εχω βαγκ....
οντως σε ακινησια ειναι παναλαφρο για τ παρκαρισμα..μετα βαραινει ... δν εινα το δυνατο σημειο..αλλα γενικα ειναι καλο το τιμονι... αυτο και το κιβωτιο να ταν καπως καλυτερα..... και τπτ αλλο
-
δεν εχουν ολα τα vag ρυθμιση για το τιμονι, πχ τα golf 6 122 ξερω οτι δεν εχουν
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν εχουν ολα τα vag ρυθμιση για το τιμονι, πχ τα golf 6 122 ξερω οτι δεν εχουντο έχει τεστάρει με έκδοση 904 (vag com) και πάνω?
γιατί η 805.4 που είναι η προηγούμενη από την 904, δεν μπορείς να δεις πολύ μεγάλο ποσοστό ρυθμίσεων του Golf 6.δεν ξέρω τι έχουν αλλάξει...μάλλον έχουν τελείως διαφορετική χαρτογράφηση από τα άλλα 'παλιά' vag-group οχήματα*.Για το θέμα με τις βελόνες, δεν ξέρω λεπτομέρειες.Σε ένα Ισπανικό site το πέτυχα τυχαία.(δε ξέρω καν τη διεύθυνση.Απλώς είχαν βιντεάκια από 'κοίτα τι μπορείς να κάνεις με το vag-com σου' και τυχαία το πέτυχα και είπα να ενημερώσω ότι αν το ψάξετε -σε κάποιους- γίνεται )
*όχι ότι το αποκλείω βέβαια
-
ο φιλος μου -κατοχος- εψαχνε τη πληροφορια σε φορουμ της vw και τελικα εμαθε οτι δε γινεται.. μπορει να εχει λαθος πληροφοριες, εγω εκει εχω μεινει
σε καινουριο vag com οχι δε το δοκιμασαμε, γιατι ακομα δεν πηραμε
-
Δυναμομετρησεις σε σιροκκο 160...το ενα εβγαλε 181 και 255ΝΜ ροπη (φιλου μου) και το αλλο 184
Τα αυτοκινητα ειναι εντελως ''μαμα''
http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewto ... =40#p32158
http://www.sciroccoclub.gr/forum/viewto ... =40#p32166 -
Δεν καταλαβαινω πως προκυπτει 113,17bhp στους τροχους...
Στο δυναμομετρο των 4τροχων μετρηθηκε στα 157αλογα στους τροχους, και μαζι με τις απωλειες ουσιαστικα αυτο μεταφραζεται στα 170-175περιπου αλογα, κοντα δηλαδη στα
172 που βλεπουμε εδω...
VW Scirocco