-
Ο χρήστης ilias1968 έγραψε:
Χαιρετε κυριοι,εχοντας διαβασει πολυ προσεκτικα οσα εχετε γραψει,σας λεω πως το κακο με τα ROVER (45) ειναι πως δεν τα παιρνει καμμια αντιπροσωπεια,για ανταλλαγη,ουτε καν για ενα κομματι ψωμι....προσπαθησα γυρνωντας ως υποψηφιος ενδιφερομενος να το σπρωξω εστω κ 5.500 ευρω (μοδελο 8/2006)αλλα παντου κλειστες πορτες....αποφασισα λοιπον να αγορασω ενα ολοιδιο για να εχω οσα ανταλλακτικα χρειαστω κ να γερασω μαζι του......ουτε καν στο κιλκις δεν καταφερα να δελεασω καποιον....μα ουτε κ στο παζαρι στον περειφερειακο θεσσαλονικης......Πόσο θέλεις να το αγοράσεις???
-
καλημερα,αφου δαν θελεις να επικοινωνησεις μαζι μου τηλεφωνικως,δημοσιευσε μια φωτογραφια του αυτοκινητου σου τουλαχιστον,για να μπορω να αξιολογησω....ευχαριστω
-
Καλημέρα παιδιά!
Ξέρω ότι γράφω λίγο καθυστερημένα αλλά αντιμετωπίζω το εξής θέμα.
Έχω ένα Rover 25 του 1991 σε αρκετά καλή κατάσταση με 78.000 χλμ. Το θέμα είναι ότι εδώ και λίγο καιρό μου 'τρώει' το παραφλού. Με έστειλε γνωστός σε δικό του συνεργείο αλλά μάλλον θεώρησε ο κύριος ότι θα του έβγαινε πολύ δουλειά και μου είπε ότι το αυτοκίνητο είναι μια χαρά και να το πάρω. Το παραφλού εξακολουθεί να το χάνει και το ανανεώνω συνεχώς, και επειδή υποψιάζομαι μην τυχόν και είναι φλάτζα θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου συστήσει κάποιο συνεργείο (οικονομικό) για να το φτιάξω. Δεν θέλω να του 'χώσω' πολλά μια και έχω ήδη πάρει καινούριο αυτοκίνητο πριν 15 μέρες. Το λυπάμαι όμως το roveraki μου γιατί αν φτιαχτεί αυτό το πρόβλημα θα είναι μια χαρά και θα κρατήσει για πολύ καιρό ακόμα. Από την άλλη δεν είναι και για παλιοσίδερα γιατί το αυτοκίνητο κυκλοφορεί μια χαρά. Και βέβαια θέλω να το πουλήσω 'αξιόπλοο' και να μη με κυνηγάει μετά αυτός που θα το πάρει (αν το πάρει κάποιος τελικά). Κάποιος λοιπόν που έχει πείρα από το συγκεκριμένο θέμα, αν μπορεί ας με βοηθήσει. Αυτός ο Μαυρόπουλος που αναφέρει κάποιος στο Κολωνό τι λέει; Έχουμε κάποιο τηλέφωνο, διεύθυνση;
Παιδιά ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω μια απάντηση. -
Ουδείς λόγος ανησυχίας. Τα προβλήματα των Ρόβερ με το σύστημα ψύξης και δη τις φλάντζες είναι γνωστά σε όλα τα συνεργεία και ξέρουν να το αντιμετωπίζουν (πρόσκαιρα*), αφού τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και οι καλύτεροι πελάτες τους.
*Σόρυ, αλλά οριστική λύση στο πρόβλημα 'καμμένη φλάντζα σε Ρόβερ με κινητήρα Κ (και όχι Χόντα)' δεν υπάρχει. Περιοδικά θα περνάς από το ταμείο. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ουδείς λόγος ανησυχίας. Τα προβλήματα των Ρόβερ με το σύστημα ψύξης και δη τις φλάντζες είναι γνωστά σε όλα τα συνεργεία και ξέρουν να το αντιμετωπίζουν (πρόσκαιρα*), αφού τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι και οι καλύτεροι πελάτες τους.
*Σόρυ, αλλά οριστική λύση στο πρόβλημα 'καμμένη φλάντζα σε Ρόβερ με κινητήρα Κ (και όχι Χόντα)' δεν υπάρχει. Περιοδικά θα περνάς από το ταμείο.Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση αλλά έχω μια απορία: αν κατάλαβα καλά μου προτείνεις να μην ασχοληθώ καθόλου και να γεμίζω συνέχεια το ψυγείο; Δεν μπορώ να κάνω για να επισκευαστεί προσωρινά το πρόβλημα; Ο τύπος στο συνεργείο δεν θέλει να ασχοληθεί από ότι κατάλαβα οπότε πρέπει να βρω άλλο μάστορα. Καμία ιδέα πόσο θα κοστίσει μια προσωρινή επισκευή ; Ξέχασα να πω ότι στο δοχείο του νερού πρέπει να έχει μπει λάδι γιατί έχει κολλήσει στα τοιχώματα κάτι σαν μούργα μαύρη που δεν υπήρχε πριν.
-
Κλασσικη περιπτωση καμμενης φλατζας .Κλασσικη βλαβη σε ροβερ που πλησιαζει τα 80000χλμ.
-
Kάτσε, διαρροή από το ψυγείο είναι άλλη βλάβη από αστοχία της φλάντζας κυλινδροκεφαλής. Αμφότερες έχουν το ίδιο σύμπτωμα, απώλεια ψυκτικού υγρο, αλλά αν υπάρχει και λάδι τότε πας γραμμή για φλάντζα.
Το αμάξι το θέλεις?, τότε πρέπει να το επισκευάσεις.
Αλλά να ξέρεις ότι αν το πρόβλημα είναι στη φλάντζα (πολύ συνηθισμένο), θα στο ξανακάνει μετά από μερικές χιλιάδες χλμ. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες έχουν ένα ιδιαίτερο πρόβλημα από το οποίο δεν απαλλάσεσαι ποτέ , γι΄αυτό είναι και οι 'καλύτεροι' πελάτες των συνεργείων. -
Κι ομως εχω διαβασει οτι εχει βγει αλλο σετ φλατζας στο οποιο το προβλημα εχει λυθει (ειχε να κανει με τα 'στηριγματα' της φλατζας πανω στη κεφαλη ,τα οποια δεν αντεχαν τις θερμοκρασιες). Κατι τετοιο σε μεσες ακρες θυμαμαι να συζητιεται στα τεχνικα του φορουμ μας.
-
Εγώ το έγραψα. Το συγκεκριμένο σετ, το οποίο υπάρχει πλέον στην Ελλάδα και ουσιαστικά είναι μια παχύτερη φλάντζα και καινούργιο σετ μεταλλικών οδηγών, βοηθάει τον κινητήρα ιδιαιτέρως αν έχει γίνει πλάνισμα στο καπάκι και μάλλον είναι καλύτερο από το εργοστασιακό, αλλά δεν λύνει 100% το πρόβλημα.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν το θέλω για προσωπική χρήση αλλά είχα σκοπό να το πουλήσω. Μάλλον όμως τώρα είναι κάπως δύσκολο. Θα δω τι θα κάνω, θα πάρω σβάρνα τα συνεργεία και θα ρωτάω για τη φτηνότερη τιμή μπας και βρω κάποιον να μου το φτιάξει οικονομικά έστω και προσωρινά ώστε να είναι σε κατάσταση να το δώσω.
Ούτως η άλλως το αυτοκίνητο θα το δώσω για ένα κομμάτι ψωμί και με γνωστοποίηση του προβλήματος, οπότε όποιος το πάρει (αν το πάρει κανείς ) θα το πάρει εν γνώσει του. Στο κάτω κάτω 9 ετών αυτοκίνητο δίνω, όχι καινούριο.
Καλό ΣΚ σε όλους! -
Λοιπόν φίλε επιδή ήμουν κατοχος rover 214si του 93 με μηχανη ROVER και 115.000 χλμ, με αυτο το αμαξι εγινα μηχανικος,απο τις πολλες ζμιες. Δυστυχως το προβλημα σου ειναι φλαντζα....Αν το αφησεις χωρις νερο μπορει να σου καψει και κινητηρα...οποτε λιγη προσοχη. Η ζημια για να επισκευαστει απο εσενα θα εχει καποιο κοστος € 250 ++ αλλα αν το παρει κανενας μηχανικος θα του κοστισει μονο τα ανταλλακτικα.
Τωρα για τις τιμες και τα κομματια ψωμι που λετε, εγω το πουλησα πριν 2 χρονια το δικο μου 1500 euro, με εχτρα ενα radio cd και γενικο σερβις 100 χλμ πριν το δωσω.
Σιγουρα δεν εχει μεγαλη μεταπωλητικη αξια, αλλα το καλυτερο για μενα ειναι αγγελια στο ιντερνετ και υπαρχουν πολλοι στην επαρχια που θελουν μεγαλα αμαξια για πολλους λογους. Πωληση μονο σε ιδιωτη γτ μαντρας θα στο παρει σε εξευτελιστικη τιμη.
Sos!!!Rover 45 2005 με 20000 xlm.