-
χαχα εγω αυτο που εχω ακουσει ειναι οτι τα nissan πλεον ειναι αναξιοπιστα λογω αυτου του γαμου. Απο ανθρωπο που εχει nissan και ειχε και παλιοτερα...Βεβαια αυτος εχει εμπαθεια με τα γαλλικα γενικα χωρις καποιο λογο απλα επειδη ακουγεται οτι ειναι αναξιοπιστα...
-
Ξέρουμε μήπως τύπο τουρμπίνας;
-
Δε βλέπουν το γάμο Ford Mazda η πρώτη απέκτησε αξιοπιστία δες fiesta και η δευτερη κράτημα δες Mazda 2, αυτοί το έκαναν ανάποδα βλέπω τα Clio να έχουν εμφάνιση και ποιότητα Micra kai τα Micra αξιοπιστία Clio εκτός αν....
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Δε βλέπουν το γάμο Ford Mazda η πρώτη απέκτησε αξιοπιστία δες fiesta και η δευτερη κράτημα δες Mazda 2, αυτοί το έκαναν ανάποδα βλέπω τα Clio να έχουν εμφάνιση και ποιότητα Micra kai τα Micra αξιοπιστία Clio εκτός αν....Σημειωτέον ότι το Clio III είναι από τα πιο αξιόπιστα στην κατηγορία του, όπως και η Laguna III... ενώ και τα πρώτα δείγματα αξιοπιστίας και ποιότητας για το Megane III ανά την Ευρώπη είναι θετικά!
Επί του θέματος ένα νέο συγκριτικό του Megane III με το Seat Leon σε 1.4 Τ:
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Ρε παιδιά γιατί αυτός ο γάμος ΝISSAN RENAULT δεν έκανε ακόμα τη RENAULT αξιόπιστη??? Ας ελπίσουμε απο το επόμενο CLIO=Micra
Πολύ σωστό αυτό για την ιστοσελίδα +1000εσενα ποιος σου ειπε οτι τα καινουρια renault ειναι αναξιοπιστα..?
εχεις εσυ μηπως ενα τετοιο και χαλαει..?ψαξε λιγο καλυτερα στο internet τις ερευνες αξιοπιστιας για νεα μοντελα και θα δεις οτι η renault πλεον πιανει κορυφη
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Ρε παιδιά γιατί αυτός ο γάμος ΝISSAN RENAULT δεν έκανε ακόμα τη RENAULT αξιόπιστη??? Ας ελπίσουμε απο το επόμενο CLIO=Micra
Πολύ σωστό αυτό για την ιστοσελίδα +1000Μια χαρά αξιόπιστα είναι πλέον τα Renault. Η Renault όντως ωφελήθηκε από το γάμο με τη Nissan (όπως και η Nissan σε άλλους τομείς π.χ. πεντάστερο Qashqai ). Αν δείτε τις έρευνες μέχρι το 2005 όλα τα μοντέλα της ήταν στο κόκκινο σε θέμα βλαβών. Τώρα έχουν γυρίσει στο πράσινο.
Και η απόδειξη
http://www.renault.com/en/pages/Communique.aspx?idC=1000Το Clio ΙΙΙ βγήκε πρώτο στη κατηγορία του στην έρευνα αξιοπιστίας του γερμανικού οργανισμού DEKRA, και όντως στην πράξη δεν παρουσιάζει προβλήματα
http://www.samar.pl/__/__la/en/__ac/sec,4/new/17838/pag1/0/__1.html -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Δε βλέπουν το γάμο Ford Mazda η πρώτη απέκτησε αξιοπιστία δες fiesta και η δευτερη κράτημα δες Mazda 2, αυτοί το έκαναν ανάποδα βλέπω τα Clio να έχουν εμφάνιση και ποιότητα Micra kai τα Micra αξιοπιστία Clio εκτός αν....
Σημειωτέον ότι το Clio III είναι από τα πιο αξιόπιστα στην κατηγορία του, όπως και η Laguna III... ενώ και τα πρώτα δείγματα αξιοπιστίας και ποιότητας για το Megane III ανά την Ευρώπη είναι θετικά!
Επί του θέματος ένα νέο συγκριτικό του Megane III με το Seat Leon σε 1.4 Τ:
και το kangooII.. στη Γερμανια το 2008 ηταν στο top3 των πιο αξιοπιστων μοντελων
-
Για το Clio όντως αλλά για τα άλλα? Το Megane II φίλου τον άφησε τα πρώτα 2 χρόνια 4 φορές...Τα Laguna σε όλα τα κτέο στη Γερμανία είναι τελευταία σε αξιοπιστία...Αυτά μποτεί κανείς να τα βρει εύκολα στο διαδίκτυο...Μακάρι να φτιάξει η μια εταιτία την άλλη αλλά η αξιοπστία ενός μοντέλου δε κρίνεται στον πρώτο χρόνο. Πάντως θεωρώ ότι σύντομα η μια εταιρία θα φτιάξει την άλλη...(βλέπε Koleos και Modus-Note)
-
Kαι το Golf GT φιλου τον αφησε 3 φορες σε 6 μηνες και το Corolla κολλητου τον αφησε 2 φορες στα 4 χρονια....
Ατρανταχτα επιχειρηματα..Αλλα ειπαμε...
Smells like teen troll... -
well-intentioned
http://www.vdtuev.de/presse/tuevnachric ... n-strassen -
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Για το Clio όντως αλλά για τα άλλα? Το Megane II φίλου τον άφησε τα πρώτα 2 χρόνια 4 φορές...Τα Laguna σε όλα τα κτέο στη Γερμανία είναι τελευταία σε αξιοπιστία...Αυτά μποτεί κανείς να τα βρει εύκολα στο διαδίκτυο...Μακάρι να φτιάξει η μια εταιτία την άλλη αλλά η αξιοπστία ενός μοντέλου δε κρίνεται στον πρώτο χρόνο. Πάντως θεωρώ ότι σύντομα η μια εταιρία θα φτιάξει την άλλη...(βλέπε Koleos και Modus-Note)Το Κoleo είναι Samsung τα Note/Modus δεν εχουν καμιά σχέση μεταξύ τους. Επίσης τα προβληματα της Λαγκούνας ΙΙ εξαλείφθηκαν σε τεράστιο βαθμό στο φέισλιφτ του ενω το υπάρχον ΙΙΙ θεωρείται υπεραξιόπιστο όπως και αντίστοιχα Κλιο ΙΙΙ και Μεγκάν ΙΙΙ θεωρούνται και είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα.
-
Καλά τα λέει ο ανθρακορύχος.
-
το megane III πως παει στην Ευρωπη απο πωλησεις? γιατι ανέκαθεν τα megane ηταν στις πρωτες θεσεις...
-
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Για το Clio όντως αλλά για τα άλλα? Το Megane II φίλου τον άφησε τα πρώτα 2 χρόνια 4 φορές...Τα Laguna σε όλα τα κτέο στη Γερμανία είναι τελευταία σε αξιοπιστία...Αυτά μποτεί κανείς να τα βρει εύκολα στο διαδίκτυο...Μακάρι να φτιάξει η μια εταιτία την άλλη αλλά η αξιοπστία ενός μοντέλου δε κρίνεται στον πρώτο χρόνο. Πάντως θεωρώ ότι σύντομα η μια εταιρία θα φτιάξει την άλλη...(βλέπε Koleos και Modus-Note)οπως τα λες ειναι (εν μερει), αλλα εσυ μιλας για μοντελα του 2002 και του 2004
μετα τα fl η αξιοπιστια βελτιωθηκε σημαντικα, και στα νεα μοντελα αγγιζει σχεδον κορυφη
εσυ μιλας για 6 με 8 χρονια πριν και τωρα εχουμε 2010.. να ξεκολλαμε σιγα σιγα
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
το megane III πως παει στην Ευρωπη απο πωλησεις? γιατι ανέκαθεν τα megane ηταν στις πρωτες θεσεις...απο τον Ιουνιο και μετα παει παρα πολύ καλα..
οπως και η renault γενικότερα..στην Ευρωπη πρεπει να πουλησε γυρω στις 380.000 μοναδες
δες εδω
http://www.renault.com/en/finance/chiff ... elles.aspx
-
Από τα μέσα του έτους κ μετά ήταν μέσα στα top 10 σε πωλήσεις μαζί με το Clio. To Clio ήταν σίγουρα μέσα στο top 10 του έτους, το Megane δεν θυμάμαι, αλλά αν δεν ήταν δεν ήταν οριακά λόγω των πρώτων μηνών.
-
Το ρωτησα αυτο γιατι η renault πριν καποια χρονια ηταν πρωτη σε πωλησεις στην Ευρωπη και δεν ξερω αν αυτο το κλιμα απαξιωσης που υπαρχει στην Ελλαδα (το οποιο σιγα σιγα φθεινει) ηταν αποκλειστηκα λογω αντιπροσωπου η συνδυασμος αντιπροσωπου και προιντων και αν υπηρχε και στην υπολοιπη Ευρωπη, που αφου μου λετε οτι Clio και Megane ειναι στο top10 δεν ισχυει...
-
Η Renault είχε σχεδόν μια δεκαετία 1η σε πωλήσεις στην Ευρώπη! Τα τελευταία 3-4 χρόνια έχει πέσει στην 3η θέση αν δεν κάνω λάθος! Επίσης έχει πάνω από 1 δεκαετία 1η στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών! Ενώ και η Dacia ανεβάζει σαν τρελή τα ποσοστά της σε πωλήσεις ακόμη και στις προηγμένες χώρες όπως η Γαλλία και η Γερμανία!
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει η ίδια εκτίμηση για την εταιρεία! Στο εξωτερικό ας πούμε το Megane II ήταν πρώτο σε πωλήσεις για 2 χρονιές, ενώ εδώ μας έφταιγε ο περίεργος ο κ@#$% του! Χαχα! Είναι μια κατάσταση που δημιουργήθηκε χρόνια και γι'αυτό και η νέα αντιπροσωπεία θέλει καιρό και σωστές κινήσεις για να ανεβάσει την εικόνα της! Πάντως θεωρώ πως τόσες οι εκπτώσεις που τρέχουν είναι σωστή κίνηση γιατί ο Ελληνας τα θεωρεί υπερτιμημένα ενώ στην υπόλοιπή Ευρώπη που ανταγωνίζεται σε κύρος την VW πχ οι τιμές φαίνονται λογικές! Οπως ακόμη πιο σωστή κίνηση είναι η εγγύηση και οδική βοήθεια για 5 χρόνια! Αντε να δούμε...Κάτι δείχνει να τσουλάει σιγά σιγά!
-
xaxa...λες και παιρνουμε ποσοστα κανουμε...!
-
Δεν χρειάζεται να παίρνουμε ποσοστά για να υποστηρίζουμε κάτι που μας αρέσει...Αυτά τα αφήνουμε σε άλλους: 'ειδικός τύπος'!!! Πόσο μάλλον για πράγματα που είναι άδικα τόσο υποτιμημένα...!!!
Renault Megane III