-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Για τη λέξη 'μισος',που απ'ότι βλέπω πολύ ευκολα τη χρησιμοποιεις (διοτι ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι ολοι μισουνε οτιδηποτε δεν ασπάζονται) θα σου πώ το εξης:
ΟΔΕΠΟΤΕ αθεος δεν σκοτωσε καποιον πιστο.Ενω οι πιστοι διαφορετικών δογματων,εχουνε εκφρασει το μισος τους σε πάμπολλους πολέμους και το εχουνε μετατρεψει σε ποταμους αιματος (άλλων πιστων,τους οποιους πάντα χαρακτηριζανε ώς...απίστους-ΕΝΤΕΛΩΣ κουκουρούκου φαση)Tα συνόψισες όλα σε μία παράγραφο
μίσος όχι, χαβαλέ κάνουμε
Αν θες μίσος, να ακούσεις τον δεσπότη σας στο κυριακάτικο κύρηγμααυτό που λέει ο κουτσαν είναι απόλυτα σωστό, αλλά νομίζω τα παιδιά εννοούν την μή ισσοροπημένη στάση του κράτους, που ευνοεί την διδασκαλία του χριστιανισμού στα σχολεία.
κι εγώ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί να απαγορεύεται να διαδίδεις τις ιδέες σου, όποιες κι αν είναι αυτές
εδιτ:το σάββατο έχω να πάω σε ένα γάμο, μιας φίλης απ την παλαιστίνη.
Στο δημαρχείοΟι Παλαιστινιες δεν εναι φιλες ,ειναι αδελφες μας
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Πήγε επειδή τον έσυραν έτσι μας λέειΒλέπω μίσος. Ενώ θα μου άρεζε σαν εικόνα να έβλεπα σεβασμό και αδιαφορία απέναντι σε όσους πιστεύουν σε οποιαδήποτε θρησκεία. Όπως κάνω ο ίδιος που πιστεύω μεν αλλά όποιος μου λέει ότι είναι άθεος τον σέβομαι απόλυτα, χωρίς να του επιτίθομαι και χωρίς να του ζητώ να μου δικαιολογήσει την στάση του. Απλά πράγματα, σεβασμός.
Tι λε ρε αδερφε; Σοβαρα; Θα σεβομαστε οποιον νάναι ότι πουτσα και να λεει; Εσυ γιατι δε σεβεσαι (οχι εσυ συγκεκριμενα γενικα μιλαω) τον ναζιστη, τον κανιβαλο, τον Πατρινο;
Οσον αφορα τις αλλες 2 που πεταξες:
- Ναι με συρανε. Και μαλιστα ουτε καν η γυναικα μου, αλλα τα σόγια μας. Ταλαιπωρεισαι για ενα απογευμα, ντυνεσαι καρναβαλι καλοκαιριατικα, πληρωνουν αλλοι (δεν υπηρχε ουτε μια στο εκατομμυριο να πληρωσω δεκαρα για να παντρευτω) και γλιτωνεις το πρηξιμο, κρατας καλες σχεσεις με γονεις και πεθερικα, ενω τσεπωνεις και 20 χιλιαρικα σε μετρητο + τα δωρα. Με συνεφερε και το εκανα. Απλα πραματα
- Μπορεις να μου δωσεις ΕΝΑ quote που να χαρακτηριζεται απο μισος;
ΥΓ Τρολλαρεις τρελά και κακως απανταω, αλλα τεσπα
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Η πεποίθηση - πίστη ότι υπάρχει θεός από ένα 'μορφωμένο' άτομο είναι εκπληκτικά χειρότερο από την 'αμορφωσιά' αυτών που δεν ξέρουν τι έγινε την 28η Οκτωβρίου 1940 ή τι ήταν ο Κανάρης ή που πέφτει η Μογγολία. Οι συνέπειες του να πιστεύεις σε θεό είναι τραγικές, συνολικά για τον πολιτισμό, όχι για τον κάθε άνθρωπο ατομικά.
Και μόνο η γνώση του γεγονότος ότι η πιθανότητα να υπάρχει θεός είναι ίδια με αυτή του να υπάρχουν καλικάντζαροι και νεράιδες ή με την πιθανότητα μια γιγάντια π@τσα να μας κυβερνά από το υπερπέραν, θα έδινε άλλη ώθηση στον ανθρώπινο πολιτισμό...αν νομιζεις οτι ο μορφωμενος ειναι αυτος που ξερει ιστορια εισαι μαλλον εντελως αμορφωτος .
το ποιες ειναι οι συνεπειες της πιστης στον θεο, μαλιστα ειπες τραγικες, δεν θα το κρινεις εσυ γιατι δεν βλεπεις ,εισαι αοματος.
Όταν ρωτήσανε τον Σωκράτη να τους δώσει τον ορισμό του μορφωμένου ανθρώπου,
Δεν ανέφερε τίποτε για την συσσώρευση γνώσεων. «Η μόρφωση είπε, είναι θέμα συμπεριφοράς…
Ποιους ανθρώπους λοιπόν θεωρώ μορφωμένους;
-
Πρώτα απ’όλους αυτούς που ελέγχουν δυσάρεστες καταστάσεις , αντί να ελέγχονται από αυτές…
-
Αυτούς που αντιμετωπίζουν όλα τα γεγονότα με γενναιότητα & λογική..
-
Αυτούς που είναι έντιμοι σε όλες τους τις συνδιαλλαγές..
-
Αυτούς που αντιμετωπίζουν γεγονότα δυσάρεστα και ανθρώπους αντιπαθείς καλοπροαίρετα..
-
Αυτούς που ελέγχουν τις απολαύσεις τους..
-
Αυτούς που δεν νικήθηκαν από τις ατυχίες & τις αποτυχίες τους..
-
Τελικά αυτούς που δεν έχουν φθαρεί από τις επιτυχίες και την δόξα τους…»
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
ειδες τελικα αυτοι που πιστευουν σε εναν θεο ειναι και οι μορφωμενοι
-
-
Ξεκίνα από τη χρήση των σημείων στίξης και δη των εισαγωγικών (' ') και άσε τα υπόλοιπα για αργότερα, σου πέφτουν κάπως βαριά...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Η πεποίθηση - πίστη ότι υπάρχει θεός από ένα 'μορφωμένο' άτομο είναι εκπληκτικά χειρότερο από την 'αμορφωσιά' αυτών που δεν ξέρουν τι έγινε την 28η Οκτωβρίου 1940 ή τι ήταν ο Κανάρης ή που πέφτει η Μογγολία. Οι συνέπειες του να πιστεύεις σε θεό είναι τραγικές, συνολικά για τον πολιτισμό, όχι για τον κάθε άνθρωπο ατομικά.
Και μόνο η γνώση του γεγονότος ότι η πιθανότητα να υπάρχει θεός είναι ίδια με αυτή του να υπάρχουν καλικάντζαροι και νεράιδες ή με την πιθανότητα μια γιγάντια π@τσα να μας κυβερνά από το υπερπέραν, θα έδινε άλλη ώθηση στον ανθρώπινο πολιτισμό...αν νομιζεις οτι ο μορφωμενος ειναι αυτος που ξερει ιστορια εισαι μαλλον εντελως αμορφωτος .
το ποιες ειναι οι συνεπειες της πιστης στον θεο, μαλιστα ειπες τραγικες, δεν θα το κρινεις εσυ γιατι δεν βλεπεις ,εισαι αοματος.
Όταν ρωτήσανε τον Σωκράτη να τους δώσει τον ορισμό του μορφωμένου ανθρώπου,
Δεν ανέφερε τίποτε για την συσσώρευση γνώσεων. «Η μόρφωση είπε, είναι θέμα συμπεριφοράς…
Ποιους ανθρώπους λοιπόν θεωρώ μορφωμένους;
-
Πρώτα απ’όλους αυτούς που ελέγχουν δυσάρεστες καταστάσεις , αντί να ελέγχονται από αυτές…
-
Αυτούς που αντιμετωπίζουν όλα τα γεγονότα με γενναιότητα & λογική..
-
Αυτούς που είναι έντιμοι σε όλες τους τις συνδιαλλαγές..
-
Αυτούς που αντιμετωπίζουν γεγονότα δυσάρεστα και ανθρώπους αντιπαθείς καλοπροαίρετα..
-
Αυτούς που ελέγχουν τις απολαύσεις τους..
-
Αυτούς που δεν νικήθηκαν από τις ατυχίες & τις αποτυχίες τους..
-
Τελικά αυτούς που δεν έχουν φθαρεί από τις επιτυχίες και την δόξα τους…»
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
ειδες τελικα αυτοι που πιστευουν σε εναν θεο ειναι και οι μορφωμενοι
Ιταλακια ηρεμησε ,δινεις διαφορετικη ερμηνεια σε καποιες λεξεις που χρησιμοποιησε
-
-
στο περιπου το ιδιο λεει και το ιδιο νοημα βγαινει.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
στο περιπου το ιδιο λεει και το ιδιο νοημα βγαινει.Αλλο το περιπου κ αλλο το ιδιο , ο Σωκρατης οταν μιλουσε για θεο δεν εννουσε τον δικο σου
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
στο περιπου το ιδιο λεει και το ιδιο νοημα βγαινει.
Αλλο το περιπου κ αλλο το ιδιο , ο Σωκρατης οταν μιλουσε για θεο δεν εννουσε τον δικο σου
οταν μου γραφει < από την 'αμορφωσιά' αυτών που δεν ξέρουν τι έγινε την 28η Οκτωβρίου 1940 ή τι ήταν ο Κανάρης > τι θελει να πει ο ποιητης;
οτι αυτοι που δεν γνωριζουν ιστορια ειναι αμορφωτοι η αντε να το πω πιο απλα αυτοι δεν ειναι διαβασμενοι, δεν εχουν γνωσεις .
κανω καπου λαθος;που ξερεις οτι δεν εννοουσε τον δικο μου θεο, οπως λες;
-
Ρε ιταλάκια, τράβα άναψε κανα κερί να σου ρθει η φώτηση κι άσε τον πλάτωνα να αναπαυθεί εν ειρήνει...
όχι τπτ άλλο, θα αναγκαστεί κι ο μγακωβος να τον υπερασπιστεί
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Πήγε επειδή τον έσυραν έτσι μας λέει
Βλέπω μίσος. Ενώ θα μου άρεζε σαν εικόνα να έβλεπα σεβασμό και αδιαφορία απέναντι σε όσους πιστεύουν σε οποιαδήποτε θρησκεία. Όπως κάνω ο ίδιος που πιστεύω μεν αλλά όποιος μου λέει ότι είναι άθεος τον σέβομαι απόλυτα, χωρίς να του επιτίθομαι και χωρίς να του ζητώ να μου δικαιολογήσει την στάση του. Απλά πράγματα, σεβασμός.
Tι λε ρε αδερφε; Σοβαρα; Θα σεβομαστε οποιον νάναι ότι πουτσα και να λεει; Εσυ γιατι δε σεβεσαι (οχι εσυ συγκεκριμενα γενικα μιλαω) τον ναζιστη, τον κανιβαλο, τον Πατρινο;
Οσον αφορα τις αλλες 2 που πεταξες:
- Ναι με συρανε. Και μαλιστα ουτε καν η γυναικα μου, αλλα τα σόγια μας. Ταλαιπωρεισαι για ενα απογευμα, ντυνεσαι καρναβαλι καλοκαιριατικα, πληρωνουν αλλοι (δεν υπηρχε ουτε μια στο εκατομμυριο να πληρωσω δεκαρα για να παντρευτω) και γλιτωνεις το πρηξιμο, κρατας καλες σχεσεις με γονεις και πεθερικα, ενω τσεπωνεις και 20 χιλιαρικα σε μετρητο + τα δωρα. Με συνεφερε και το εκανα. Απλα πραματα
- Μπορεις να μου δωσεις ΕΝΑ quote που να χαρακτηριζεται απο μισος;
ΥΓ Τρολλαρεις τρελά και κακως απανταω, αλλα τεσπα
Είπες: ''Τί λες βρε αδελφέ, σοβαρά'', ''τα άλλα 2 που πέταξες'', ''τρολλάρεις τρελά'' αποτελούν αυτό που ανέφερα φίλε μου επιθετιτότητα που φαίνεται στο ύφος σου, γενική απέναντι σε κάποιον άνθρωπο που λέει κάτι διαφορετικό από αυτά που εσύ δέχεσαι, απαξιωτικά, μειωτικά σχόλια που δεν εντάσσονται σε διάλογο 2 ανθρώπων που πρέπει να διέπεται από σεβασμό. Ότι και να δηλώσεις όσο και να διαφωνώ σαν άνθρωπος δεν θα σε χαρακτησίσω και δεν θα σου μιλήσω όπως μου μίλησες. Με συγχωρείς αλλά σε ένα τέτοιο διάλογο δεν επιθυμώ εκ πεποιθήσεων να συμμετάσχω. Ίσως κακώς επέλεξα να συμμετάσχω λέγοντας αυτό που θεωρώ αυτονόητο δλδ να σέβομαι την επιλογή του κάθε ανθρώπου στο θέμα της θρησκείας ή αθεϊας.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Πήγε επειδή τον έσυραν έτσι μας λέειΔικηγόροι... Την επόμενη φορά που θα σου απαντήσω θα έχω και τον δικηγόρο μου παρόντα. Ή μάλλον ΤΗ δικηγόρο μου...
Βλέπω μίσος. Ενώ θα μου άρεζε σαν εικόνα να έβλεπα σεβασμό και αδιαφορία απέναντι σε όσους πιστεύουν σε οποιαδήποτε θρησκεία. Όπως κάνω ο ίδιος που πιστεύω μεν αλλά όποιος μου λέει ότι είναι άθεος τον σέβομαι απόλυτα, χωρίς να του επιτίθομαι και χωρίς να του ζητώ να μου δικαιολογήσει την στάση του. Απλά πράγματα, σεβασμός.
Κάτσε ρε... εμένα με πείραξε που ο άλλος είπε ότι οι γονείς τον άθεων είναι ανεπαρκείς. Αυτό δεν είναι μίσος;;; Προσωπικά δεν πα να πιστεύει ότι θέλει;;;;
Έτσι είναι, κατά βάσιν, στην ... Ελλάδα. Δεν είναι τυχαίο, ξέρεις πόσοι περιμένουν να πάρουν την περιουσία της εκκλησίας, να την βγάλουν ζάχαρη για μερικά χρόνια;
Εννοείται ότι δεν μιλάω για κανέναν εδώ μέσα, εντάξει;
(Φυσάω το γιαούρτι, καλού - κακού).Έχουμε κανέναν νομικό να μας πει πως γίνεται αυτό;;;;
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Κάτσε ρε... εμένα με πείραξε που ο άλλος είπε ότι οι γονείς τον άθεων είναι ανεπαρκείς. Αυτό δεν είναι μίσος;;; Προσωπικά δεν πα να πιστεύει ότι θέλει;;;;
Όποιος το είπε αυτό έσφαλε. Οι επιλογές της θρησκείας ή αθεϊας είναι ένα λεπτό προσωπικό ζήτημα του καθενός και δεν πρέπει να χαρακτηρίζουμε επουδενί ούτε τον ίδιο τον επιλέξαντα ούτε γονείς, αδελφούς κλπ. Αν είναι δυνατόν να δίνουμε έτσι χαρακτηρισμούς γενικούς και αίολους.
-
Καταλαβαίνεις τί ακριβώς σημαίνει μίσος
Μίσος εκφράζει ο άνθιμος όταν καταριέται πχ
Αν σε πώ αφελή και ηλίθιο δεν εκφράζω μίσος, μπορεί να εκφράζω συμπόνια, μπορεί αντιπάθεια, αλλά το μίσος πού ακριβώς το βρήκες δεν κατάλαβα
-
Είναι ευκόλως ορατό στους χαρακτηρισμούς και στο ύφος με το οποίο αντιμετωπίζονται οι πιστοί. Ο δε Άνθιμος που ανέφερες και ο κάθε΄Άνθιμος ούτε που με ενδιαφέρει, πολλάκις έχω αναφερθεί αρνητικά κατά των παπάδων και της διοίκησης της εκκλησίας. Πιστεύω αυτό που πιστεύω, από το ναό περνάω μερικές φορές το χρόνο ανάβω το κεράκι μου και φεύγω.
Γενικά παρατηρείται στο φόρουμ πολύ επιθετιτότητα για την διαφορετική άποψη και ελιτίστικη νοοτροπία. Εμείς οι έξυπνοι και όσοι πιστεύουν το αντίθετο όχι μόνο σε θέματα θρησκείας αλλά και σε πολιτικές απόψεις κλπ είναι αμόρφωτοι, ευήθεις, παρακατιανοί και απευθυνόμαστε σε αυτούς με απαξιωτικό στυλ. Αυτό δεν μου αρέσει με στεναχωρεί.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Κάτσε ρε... εμένα με πείραξε που ο άλλος είπε ότι οι γονείς τον άθεων είναι ανεπαρκείς. Αυτό δεν είναι μίσος;;; Προσωπικά δεν πα να πιστεύει ότι θέλει;;;;
Όποιος το είπε αυτό έσφαλε. Οι επιλογές της θρησκείας ή αθεϊας είναι ένα λεπτό προσωπικό ζήτημα του καθενός και δεν πρέπει να χαρακτηρίζουμε επουδενί ούτε τον ίδιο τον επιλέξαντα ούτε γονείς, αδελφούς κλπ. Αν είναι δυνατόν να δίνουμε έτσι χαρακτηρισμούς γενικούς και αίολους.
Exactly...
Εκεί απάντησα. Βέβαια, ο eleos (που το έγραψε) δεν απάντησε σε μερικά πραγματάκια που τον ρώτησα... τεσπα
Όσο δεν θίγει κάποιον άλλον, ο καθένας ας πιστεύει ότι θέλει. Τα ίδια θα έλεγα αν αναφερόταν σε μουσουλμάνους, εβραίους, κτλ...
Αν και γενικά έχω μία αρνητική εικόνα για τις περισσότερες θρησκείες, κυρίως λόγω της συμπεριφοράς των ιδίων .... Βλέπε για παράδειγμα σχόλιο τρίφτη.
-
@ κων
Αυτό προσπαθώ να σου πω, άλλο αυτό που αναφέρεις κι άλλο το μίσος.
Σου ξαναείπα πού μπορείς να βρεις μίσος, αυθεντικό μάλιστα
-
Φίλε δυστυχώς το βλέπω διάχυτο στο φόρουμ όπως είπα πριν και με στενοχωρεί πολύ σαν άνθρωπο.
-
Χαλλλαρά ρε παιδιά, όποιος θέλει να πιστέψει ας πιστέψει και όποιος όχι, ας μην πιστέψει. Παλιά παίρνανε τα κεφάλια των μη πιστών οι χριστιανοί, μη φτάσουμε στο άλλο άκρο -με τον σύγχρονο τρόπο- να λοιδορούμε όποιον πιστεύει.
Όπως έχω αναφέρει σε παλιότερο ποστ, η πίστη δεν έχει λογική, είναι εσωτερική ανάγκη του ανθρώπου να πιστεύει σε μια δύναμη που θα τον σώσει από όποια δύσκολη κατάσταση καθώς και θα του αποσβέσει τον φόβο για τον θάνατο. Το Τάδε Έφη Ζαρατούστρα του Νίτσε περιγράφει - με κάπως γλαφυρό τρόπο βέβαια - τα παραπάνω και με βρίσκει σύμφωνο. Διαβάστε το, τα σπάει και δεν είναι και τεράστιο το βιβλίο -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Είναι ευκόλως ορατό στους χαρακτηρισμούς και στο ύφος με το οποίο αντιμετωπίζονται οι πιστοί. Ο δε Άνθιμος που ανέφερες και ο κάθε΄Άνθιμος ούτε που με ενδιαφέρει, πολλάκις έχω αναφερθεί αρνητικά κατά των παπάδων και της διοίκησης της εκκλησίας. Πιστεύω αυτό που πιστεύω, από το ναό περνάω μερικές φορές το χρόνο ανάβω το κεράκι μου και φεύγω.Γενικά παρατηρείται στο φόρουμ πολύ επιθετιτότητα για την διαφορετική άποψη και ελιτίστικη νοοτροπία. Εμείς οι έξυπνοι και όσοι πιστεύουν το αντίθετο όχι μόνο σε θέματα θρησκείας αλλά και σε πολιτικές απόψεις κλπ είναι αμόρφωτοι, ευήθεις, παρακατιανοί και απευθυνόμαστε σε αυτούς με απαξιωτικό στυλ. Αυτό δεν μου αρέσει με στεναχωρεί.
δεν θα μπορουσα να διαφωνισω.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Φίλε δυστυχώς το βλέπω διάχυτο στο φόρουμ όπως είπα πριν και με στενοχωρεί πολύ σαν άνθρωπο.δεν υπαρχει μισος με την πραγματικη εννοια στο φορουμ,κομπλεξ ναι ,υπαρχει.
Περί εκκλησίας [#2]