-
Μακάρι η αισιοδοξία σου για τη μη συμμετοχή των κυβικών στον υπολογισμό τελών να βγει αληθινή!
-
-
Πάντως με την σημερινή κατάσταση, πιστεύω ότι αγοράζουν πλέον BMW οι πιστοί και γνήσιοι BMWίστι. Όποιος θέλει απλά ακριβό και μουράτο χωρίς ιδιαίτερες ανησυχίες είναι λογικό να προτιμήσει μερκέντι για να πληρώνει λιγότερο από τα μισά τέλη.
Η Ζ4 δεν πρέπει να πουλάει ιδιαίτερα ή κάνω λάθος; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πάντως με την σημερινή κατάσταση, πιστεύω ότι αγοράζουν πλέον BMW οι πιστοί και γνήσιοι BMWίστι. Όποιος θέλει απλά ακριβό και μουράτο χωρίς ιδιαίτερες ανησυχίες είναι λογικό να προτιμήσει μερκέντι για να πληρώνει λιγότερο από τα μισά τέλη.
Η Ζ4 δεν πρέπει να πουλάει ιδιαίτερα ή κάνω λάθος;Το θέμα ειναι να μην στρεβλώνει την αγορά το κράτος χωρίς λόγο. Θα βρουμε ένα τρόπο να το πούμε στον Παπακωνσταντίνου
Αλλα οι τύποι στην BMW AE επρεπε να του το εχουν πει ήδη... αλλά τσάμπα τα λεφτά που λαμβάνουν. Θέλει και πολιτικαλ...
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
BMW X5 M and X6 M Winter Driver Training - Extreme DriftingΥ.Γ
Βγαλτε το Μ απο τα SUV...
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!! ΕΛΕΟΣ με το Μ γραμματάκι...φαίνεται εντελώς καγκούρικο.
Πάντως με την σημερινή κατάσταση, πιστεύω ότι αγοράζουν πλέον BMW οι πιστοί και γνήσιοι BMWίστι. Όποιος θέλει απλά ακριβό και μουράτο χωρίς ιδιαίτερες ανησυχίες είναι λογικό να προτιμήσει μερκέντι για να πληρώνει λιγότερο από τα μισά τέλη.
Η Ζ4 δεν πρέπει να πουλάει ιδιαίτερα ή κάνω λάθος;Δεν νομίζω...σφαίρα πάνε οι 316i και οι 116i.
Άλλωστε στο εξωτερικό το diesel πουλάει αρκετά.
Και η Ζ4 πουλάει...αλλά όχι όσο το ΤΤ.
=======================================
Τελικά τα πράγματα έχουν ως εξής...μόλις γύρισα από το service.
Υπήρχε όντως πρόβλημα στα ΠΡΩΤΑ si τα οποία είχαν λάθος ρυθμίσεις διάκενου βαλβίδων και μαζί με έναν προβληματικό τεντωντήρα καδένας…έσπαγαν.
Η εταιρία το βρήκε...και από μια παρτίδα και μετά λοιπόν δε χρειάζεται να ελέγχεις το διάκενο ούτε κάθε αλλαγή λαδιών, ούτε κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών…αλλά στα 100.000κμ. Τα Μ3 τα ελέγχουν μου έλεγε κάθε 150.000κμ. Νομίζω δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω...σωστά?
Για αυτά τα si, τα πρώτα...ήρθε όντως ενημέρωση για ΝΕΟ διάκενο βαλβίδων. Ένας Θεός ξέρει αν τις άλλαξε κανείς.
Το δικό μου είναι στη τελευταία παρτίδα που ήταν όλα ΟΚ, τους έστειλαν και ενημέρωση με φαξ από τη BMW με το πλαίσιό μου (φοβεροί...μπήκαν στη διαδικασία να το ψάξουν τόσο...μπράβο τους!)…και πέρσι αλλάχτηκε μου είπε με ανάκληση ο τεντωτήρας…οπότε είμαι εντάξει και από αυτή την άποψη.
Άλλαξα λοιπόν λαδάκια, φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων και έκανε και προγραμματισμό γιατί είχε βγει νέο firmware.
Σύνολο με εργασία (δε πήγα τα δικά μου λάδια…δε πρόλαβα) 215 ευρώ. Αναλυτικά τα κόστη (για όποιον ενδιαφέρεται) εδώ.
Έτοιμο λοιπόν για τον χειμώνα…φρέσκο, φρέσκο και ανανεωμένο, ειδικά για ένα ταξιδάκι που θα κάνω τώρα στα Βαρδούσια. Οι 'κάλτσες' μου μένει να πάρω...και είμαι έτοιμος.
Αυτά!
Οπότε τέλος, καλό…όλα καλά…και έχω και το κεφάλι μου ήσυχο.
-
Στο 320i με τα 170 παραγωγή 10/09, πως βρήσκουμε τι updates εχουν γίνει?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Στο 320i με τα 170 παραγωγή 10/09, πως βρήσκουμε τι updates εχουν γίνει?Πρέπει να τους το πας να το βάλουν επάνω στον εγκέφαλο να το δούνε. Προσοχή όμως...οι περισσότεροι αντιπρόσωποι δε στοπερνάνε έτσι. Πρέπει να βγάλει σφάλμα για το δικαιολογήσουν στη BMW αν πάει κάτι στραβά κατά την αναβάθμιση (πχ να κάψει εγκέφαλο) γιατί μου είπαν ότι μπορεί να σκάσει...μερικά το έχουν βγάλει είπε.
Εμένα μου το πέρασε όμως...δε ξέρω.
Πάντως πρέπει να το πας...να το βάλουν επάνω.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μακάρι η αισιοδοξία σου για τη μη συμμετοχή των κυβικών στον υπολογισμό τελών να βγει αληθινή!Και ο άμεσος φόρος θα γίνει έμμεσος.....αφού το ποσό που θα εισέπρατταν από τα τέλη θα πάει στη βενζίνη...Θα σου βάλουν και λίγο χαμηλότερα τέλη με βάση τις εκπομπές ή την παλαιότητα για αυτοκίνητα που δεν υπάρχουν στοιχεία και μετά θα αναπωλούμε τα φετινά τέλη....
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Μακάρι η αισιοδοξία σου για τη μη συμμετοχή των κυβικών στον υπολογισμό τελών να βγει αληθινή!
Και ο άμεσος φόρος θα γίνει έμμεσος.....αφού το ποσό που θα εισέπρατταν από τα τέλη θα πάει στη βενζίνη...Θα σου βάλουν και λίγο χαμηλότερα τέλη με βάση τις εκπομπές ή την παλαιότητα για αυτοκίνητα που δεν υπάρχουν στοιχεία και μετά θα αναπωλούμε τα φετινά τέλη....
Aκριβώς αγαπητέ Γουότσον! Πολλοί βλέπουμε το τυράκι (μειωμένο κόστος απόκτησης) και δεν βλέπουμε τη μεγάλη φάκα που το έχει (γιγάντωση του κόστους χρήσης). Όπως το ειπες: θα αναπολούμε τα τωρινά τέλη ...
Μην ανησυχείς, δεν παίρνουν σκάλπ αλλά ένα μικρό πρόστιμο θα το πληρώσεις. Δεν θυμάμαι πόσα (το έχω φάει 2-3 φορές βέβαια και θα έπρεπε ) αλλά είναι κάπου στο 50αρι +- . Τίποτα άλλο.
Παλιότερα αυτό.
Με τα νέα πρόστιμα η παράβαση αντιστοιχεί σε κλήση 400€ (-50% αν πληρωθεί εντός 10ημερών)!
Την πάτησε φίλος μου πριν 2 εβδομάδες που ξεχάστηκε με το ΚΤΕΟ. Έδωσε 200€ υπερ ελληνικού δημοσίου λόγω της αφηρημάδας/αμέλειας του...
Δεν εννοούσα την κλήση από τροχαίο (όντως στα 400 είναι νομίζω όπως το είπες) αλλά ότι στο κτέο που θα παει (είτε ιδιωτικό είτε δημόσιο) θα πληρώσει κάποιο ποσό γιατί είναι εκτός ημερομηνιών.
...
Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα έλεγαν ότι' ισχύουν για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων'. Αντιθέτως λένε 'για ταξινομήσεις μέχρι 31/3/2010'....άρα δε νομίζω ότι μιλάμε για περσινό στοκ. Η BMW είδε τις πωλήσεις να μειώνονται τον Δεκέμβριο κατά 30% την ίδια ώρα που η Mercedes είχε άνοδο πωλήσεων 107%!!! Για το έτος 2009 η BMW έκλεισε με πτώση 20% όταν η Mercedes έκλεισε με σταθερές πωλήσεις στην 9η θέση έναντι της 14ης της BMW...
Έτσι ακριβώς είναι. Δεν πρόκειται για ξεστοκάρισμα αλλά για επίσημη μείωση τιμών εν είδει έκπτωσης σε όλες τις BMW.Στην σειρά 1 μιλάμε για 3400 ευρώ έκπτωση στην όποια τιμή. Στον έναν αντιπρόσωπο που ρώτησα αυτή είναι η έκπτωση και τέρμα. ΔΕΝ υπάρχει έκπτωση από αντιπρόσωπο εξτρά παρά μόνο κανά δώρο. Τουλάχιστον προς το παρόν.
-
επρεπε να γινει αυτη η μειωση τιμων πιστευω, ειδικα για τα μικρα κυβικα που ηταν αδικαιολογητα ακριβα
-
Δεν πιάσαν τους στόχους πέρσι και παρα πολλα αμαξια είναι στο τελωνεία (οποιος μπορει μια βολτα φαίνονται από μακρια) ,και άλλα όπως έχω μάθει ερχονται μεσα φλεβαρη μάλλον απο περσινές παραγγελίες της αντιπροσωπείας .Απλά βάζουν μια ημερομηνία λήξης δεν μπορεί να είναι κατι εφ'αόριστο.
Μιλαμε για πακέτα εξοπλισμού κλπ ποιότητες στυλ του περσινού -20% .Επίσης η 3αρα και η σειρά 1 έρχεται με το νέο κλιματισμό που έχει ελλείψεις σε σχέση με το προηγούμενο (μειωση του κοστους)
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Δεν πιάσαν τους στόχους πέρσι και τα αμαξια είναι στο τελωνείο .Απλά βάζουν μια ημερομηνία λήξης δεν μπορεί να είναι αόριστα.Μιλαμε για πακέτα εξοπλισμού κλπ ποιότητες στυλ του περσινού -20% .
Επίσης η 3αρα και η σειρά 1 έρχεται με το νέο κλιματισμό που έχει ελλείψεις σε σχέση με το προηγούμενο(μειωση του κοστους)Τι εννοείς ελλείψεις? Απ'ότι είδα έβαλαν κι ένα κουμπάκι που με το ένα χειριστήριο, ρυθμίζεις και το δεξί. Αυτό βολικό μου φαίνεται.
-
Μειώθηκε η ενταση (φαινεται αλλαξε το μοτερ),καταργήθηκε το rest στα Ελληνικά μοντέλα (είναι μαζι με το All με διπλό πατημα σε άλλα) και ο αισθητήρας ελέγχου εσωτ. θερμοκρασίας .
Oδηγησα ενα 116ι τις γιορτες,απογοήτευση.... χωρια ολα τα υλικα μεσα δειχνουν καπου ψευτικα πλεον.Τετοια αμαξια μαλλον εχουν για σπρωξιμο.
-
Γμτ...πάνω που θα την αγόραζα
'Sorry everyone in Europe and the UK, looks like the GTS is completly sold out. Despite the very high price tag and talk that the price did not represent a good value, it seems that BMW had it right the whole time. They were able to move everyone of these cars very quickly. The actual production volume for this car has not been revealed but production will begin in May 2010.'
Source: http://www.topspeed.com/cars/car-news/b ... 84193.html
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Δεν πιάσαν τους στόχους πέρσι και παρα πολλα αμαξια είναι στο τελωνεία (οποιος μπορει μια βολτα φαίνονται από μακρια) ,και άλλα όπως έχω μάθει ερχονται μεσα φλεβαρη μάλλον απο περσινές παραγγελίες της αντιπροσωπείας .Απλά βάζουν μια ημερομηνία λήξης δεν μπορεί να είναι κατι εφ'αόριστο.Μιλαμε για πακέτα εξοπλισμού κλπ ποιότητες στυλ του περσινού -20% .Επίσης η 3αρα και η σειρά 1 έρχεται με το νέο κλιματισμό που έχει ελλείψεις σε σχέση με το προηγούμενο (μειωση του κοστους)
Παλι ακομα δεν μπηκες και αρχισες τις μ@λ@κοθεωριες σου εσυ ?
Τι λεει το αργος φετος ? εχει κινηση ?
Ο νεος κλιματισμος της 3αρας τι ειδους ελλειψη εχει ? να σου πω μηπως αντι για ελλειψη εχει εκλιψη ?
Total eclipse of brain..... -
Χαίρομαι που θίγονται τα συμφέροντά σου,αλλά εδώ θα είμαι να υπενθυμίζω τι γίνεται στην αγορά για όσους ενδιαφέρονται
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Χαίρομαι που θίγονται τα συμφέροντά σου,αλλά εδώ θα είμαι να υπενθυμίζω τι γίνεται στην αγορά για όσους ενδιαφέρονταιΠες μας κάτι τώρα.
Τι έγινε τελικά με αυτό το turbo σε 1600άρι Άσσο που δοκίμαζες? Πέτυχε?
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Χαίρομαι που θίγονται τα συμφέροντά σου,αλλά εδώ θα είμαι να υπενθυμίζω τι γίνεται στην αγορά για όσους ενδιαφέρονταιΑναμένουμε με αγωνία πόστ στο φόρουμ των αστεράτων
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Χαίρομαι που θίγονται τα συμφέροντά σου,αλλά εδώ θα είμαι να υπενθυμίζω τι γίνεται στην αγορά για όσους ενδιαφέρονταιΛεγε τι θες για να μην ξαναασχοληθεις.
Δεν γινετε εμεις οι εμπορει να μεινουμε με τα αυτοκινητα στο χερι και απουλητα επειδη ο καθενας καθετε και το παραψαχνει και αποκαλυπτει στοιχεια τα οποια θα επραιπε να παραμενουν εκι στη θεση τους.Αν συνεχισεις ο συνδεσμος εμπορων ανω αττικης 'η Σοφια Ορθη' θα κινηθει νομικα εναντιον σου.ξερουμε ποιος εισαι και ΔΕΝ θα σε αφησουμε να λασπολογεις για να προωθεις τα προσωπικα σου συμφεροντα.
Ηδη μας ακυρονουν παραγγελιες και το πελατες ερχοντε και ρωτουν αν τα αυτοκινητα μας ειναι κατασκευασμενα σε αλλες γραμμες παραγωγης σε αλλα εργοστασια στην Κινα και δεν ειναι γνυσια
-
H ανατίναξη της γέφυρας Γοργοποτάμου στάθηκε μοιραία για τον ελληνισμό: Οι τραμπούκοι των οργανώσεων ΕΔΕΣ/ΕΟΕΑ και ΕΑΜ/ΕΛΑΣ, συνεπικουρούμενοι από τους άχρηστους κατασκευαστές κρετίνικων Ρολλς (δεν ειν' και ψέμματα ), Άστον και Τζαγκ, προέβησαν σε εγκληματική ενέργεια κατά των ευεργετών της παγκόσμιας αυτοκίνησης.
Κατά συνέπεια, επειδή οι Γερμανοί είναι καλοί, αρκεί να μη τους πειράξεις, εξαιρούν τώρα στις γραμμές παραγωγής τους τα κομμάτια που απευθύνονται στην αγορά της Ελλάδος (αγορά εθνικιστών και κομμουνιστών δολιοφθορέων) ώστε αυτά να είναι κατώτερα από τη λοιπή, προοριζόμενη για τον υπόλοιπο κόσμο, παραγωγή.
Τους δε παραγωγούς των Άστον και λοιπών αηδιών τους έχουν σκίσει: Τίτλος σε ένα από τα πρώτα τεύχη (νομίζω) του βρετανικού Έβο, σε συγκριτικό Μπεμβέ με Τζαγκ: 'Oh dear, a Fritz on my tail'.Σύμφωνα με προσωπικό διάταγμα του Ηγέτη (Fuehrerbefehl), κατά τις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις στα Βαλκάνια κατά εθνικιστών ή κομμουνιστών ανταρτών (αδιάφορο), 'ουδείς οίκτος πρέπει να επιδεικνύεται προς τις γυναίκες και τα παιδιά'.
BMW FORUM