-
Διατηρώ μια μικρή επιφύλαξη για το σχεδιασμό του C4, γιατί πιστεύω ότι για ακόμη μια φορά το design υποσκελίζει την πρακτικότητα... Ο,τι έγινε με το Megane II...
-
Άσχετα με την εμφάνιση του C4 θα ήθελα να κάνει την υπέρβαση, δηλαδή να μην είναι άλλο ένα 'θέλω να γίνω γκόλφ στην θέση του γκόλφ'.
Να είναι Σιτροέν, όπως κατά την γνώμη μου ήταν το ΖΧ(μην γελάτε) το οποίο είχε την μόνη παθητική τετραδιεύθυνση η οποία δούλευε στον δρόμο και την γενικότερα καλή συμπεριφορά, με 75 μόνο άλογα χάρη στον ελαστικό κινητήρα τις σωστά διαλεγμένες σχέσεις και το λογικό βάρος έδειχνε τον δρόμο στην κατηγορία του! -
Θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση, μιας και διαπιστώνω ότι είσται αρκετά ενημερωμένη γύρω απ' την αγαπημένη μας μάρκα. Το C2 1,4 16v πότε βγαίνει?
-
Ο χρήστης citroenakias έγραψε:
Θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση, μιας και διαπιστώνω ότι είσται αρκετά ενημερωμένη γύρω απ' την αγαπημένη μας μάρκα. Το C2 1,4 16v πότε βγαίνει?Λοιπόν αυτο το C2 τελικά έχει κάνει την Citroen να είναι Peugeot στην θέση της. Απο δικιά μου μικρή δημσκόπηση σε φίλους και γνωστούς δεν βρήκα έναν που να μην πιστεύει ότι είναι το απόλυτο μικρό sport αυτοκίνητο. Όλοι (όσοι ήξεραν 5 πράγματα απο αυτοκίνητα) περιμένουν πως και πως το 1600 με χειροκίνητο και 120+ άλογα. Φανταστήτε μέχρι και ευτυχής κάτοχος Audi A3 (του νέου) μου είπε ότι άντε να το δούμε. Θα με πέρνει σαν σταματημένο και το πάω πολύ (το Α3 του διαθέτει τον 1600 FSI με τα 115 άλογα).
Τώρα όσον αφορά το πότε έρχετε κάτι άκουσα (ίσως ράδιο-αρβίλα) για τέλος καλοκαιριού αλλά ίσως και νωρίτερα.
Όσον αφορά για το 'σβούρισμα' του Xantia η πίκρα είναι ότι έχει το χειρόφρενο να εμπλέκετε στους εμπρός τροχούς. Αλλά η εμπειρία με το δικό μου Xantia λέει ότι σε δρόμο που γλιστράει ελαφρά (ή αν δεν έχεις και τόσο καλά λάστιχα) τσιμπάς ελαφρά (είπαμε ελαφρά όχι να μπει το ABS) το φρένο και τσούπ η γαλλίδα γυρνάει. Διόρθωση πανέυκολη κυριολεκτικά. Αν δεν διορθώσει μόνη της αφήνεις λίγο το γκάζι ή αλλιώς γυρνάς πολύ λίγο ανάποδα το τιμόνι και είσαι πάλι στα ίσια σου.
Εχει πλάκα να το κάνεις -
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ FORUM ΤΗΣ CITROEN. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ FORUM ΤΩΝ 4Τ KAI ME ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ FORUM ΤΗΣ CITROEN. ΕΧΩ ΕΝΑ SAXO 1.1 ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ 98 ΜΕ 75.000 ΧΛΜ. ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΓΙΑ C2. ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ SAXO ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕΣΑ. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ CITROEN ΣΑΝ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΦΡΕΝΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ. ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΕ CITROEN. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ GS TOY 74, BX ATOUT, BX 1.4i kat.. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
-
Φίλε μου νομίζω ότι το εσωτερικό του C2 ίσα ίσα που είναι πολύ πιο προσεγμένο και βεβαίως σύγχρονο..
Εγώ θα σου το πρότεινα..
Καλώς ήλθες στο Citroen Forum..
-
Ρε παιδιά τι άκουσα?
ότι έχουν κάνει τρομερή οικονομία στο C2 με αποτέλεσμα ακόμα και το καπώ να μην είναι βαμμένο από μέσα?? -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Ρε παιδιά τι άκουσα?
ότι έχουν κάνει τρομερή οικονομία στο C2 με αποτέλεσμα ακόμα και το καπώ να μην είναι βαμμένο από μέσα??Noμίζω ότι δεν ισχύει...γιατί πήγα και το είδα με την αδερφή μου που ενδιαφέρεται να το πάρει και στην έκδοση VTR 1,6 Sensodrive που θέλουμε δεν παρατήρησα τόσο χτυπητό ολίσθημα αλλά ας μας το επιβεβαιώσει ένας που έχει C2..
-
Δεν είναι βαμμένο είναι λάθος έκφραση. Βαμμένο είναι απλά δεν έχει περαστεί βερνίκι από όσο ξέρω. Τα ίδια ισχύουν και για το C3. αυτό δεν νομίζω πάντως οτι παίζει ρόλο.
-
Δεν έχει το ίδιο χρώμα με το εξωτερικό αυτοκινήτου και σίγουρα είναι ζήτημα συμπίεσης του κόστους. Πάντως καλούτσικο είναι το C2 αλλά Σάξο δεν είναι κατά την ταπεινή μου άποψη.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Δεν έχει το ίδιο χρώμα με το εξωτερικό αυτοκινήτου και σίγουρα είναι ζήτημα συμπίεσης του κόστους. Πάντως καλούτσικο είναι το C2 αλλά Σάξο δεν είναι κατά την ταπεινή μου άποψη.Πέστα πέστα...
-
Τελικά σε καλό μου βγήκε το τρακάρισμα!! Ο νέος προφυλακτήρας αν και μεταχειρισμένος είναι πάρα πολύ καλύτερος από αυτόν που είχα πριν το τρακάρισμα !
Άντε να μας τρακάρουν συχνά να επισκευάζουμε ότι πρέπει!
Θα ψάξω για κάποιο λαστιχένιο ασημί κομμάτι να βάλω οριζόντια (όπως αυτά που βάζουν στα καινούργια στις γωνίες) γιατί με ένα χτυπηματάκι από τον πίσω που θα παρκάρει λόγω ότι είναι μεταλλικός θα γίνει πάλι χάλια…
Ένας φίλος μου κάποτε τράκαρε μία κοπέλα στην Πάτρα ...και έτσι μετά τα δικαστήρια και τα σχετικά....διαπιστώσανε ότι έχουν και άλλα κοινά εκτός από το τρακάρισμα........
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Δεν έχει το ίδιο χρώμα με το εξωτερικό αυτοκινήτου και σίγουρα είναι ζήτημα συμπίεσης του κόστους. Πάντως καλούτσικο είναι το C2 αλλά Σάξο δεν είναι κατά την ταπεινή μου άποψη.Xρήστο έγραψες το 1000στο post στο φόρουμ μας..
Αντε να 100στήσουμε και τις σελίδες ..(είμαστε στην 67η)..
-
ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SAXO ΜΟΥ ΑΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΦΑΣΜΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ, ΑΦΟΥ ΒΓΑΛΩ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ, ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΠΡΕΥ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ? ( ΤΟ SAXO ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ 1.1 ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ)
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ SAXO ΜΟΥ ΑΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ ΤΡΙΞΙΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΦΑΣΜΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ, ΑΦΟΥ ΒΓΑΛΩ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ, ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΠΡΕΥ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ? ( ΤΟ SAXO ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ 1.1 ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ)Καλοσώρισες καταρχήν Κώστα.
Δεν ξέρω αν σε παρηγορεί αλλά αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις το έχω συναντήσει σε πολλά Μερτσέντες!!
Πάντως άν είσαι σίγουρος ότι το τρίξιμο είναι ανάμεσα στο πλαστικό και στο ύφασμα βγάλε το πλαστικό και στα σημεία που ακουμπάει στο ύφασμα κόλλα λίγη τσόχα!!
Καλύ επιτυχία.υγ Καλύτερα για τεχνικά θέματα να ανοίγεις κάποιο θέμα στα τεχνικά.
Σήμερα μου ήρθε η οριστική ασφάλεια τις ΒΧ. Είναι ποιο ακριβή(λογικό λόγω παραπάνω κυβισμού σε σχέση με το ΑΧ) αλλά δεν περιλαμβάνει οδική βοήθεια γιατί είναι λέει παλιό μοντέλο
Τι λες ρε παληκάρι δεν το ήξερα να πάρω καινούριο αυτοκίνητο για να μην κουράζεται η οδική σας -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σήμερα μου ήρθε η οριστική ασφάλεια τις ΒΧ. Είναι ποιο ακριβή(λογικό λόγω παραπάνω κυβισμού σε σχέση με το ΑΧ) αλλά δεν περιλαμβάνει οδική βοήθεια γιατί είναι λέει παλιό μοντέλο
Τι λες ρε παληκάρι δεν το ήξερα να πάρω καινούριο αυτοκίνητο για να μην κουράζεται η οδική σαςΤι λες ρε... Μα τα παλιά αυτοκίνητα είναι που χρειάζονται περισσότερο την οδική βοήθεια... Α, ξέχασα, είναι ασφάλεια, πληρώνεις για οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι...
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σήμερα μου ήρθε η οριστική ασφάλεια τις ΒΧ. Είναι ποιο ακριβή(λογικό λόγω παραπάνω κυβισμού σε σχέση με το ΑΧ) αλλά δεν περιλαμβάνει οδική βοήθεια γιατί είναι λέει παλιό μοντέλο
Τι λες ρε παληκάρι δεν το ήξερα να πάρω καινούριο αυτοκίνητο για να μην κουράζεται η οδική σαςΣτα αυτά σου..Χρήστο!
Κάνε μια ξεχωριστή...κάνουν πολλές προσφορές και είναι πολύ καλύτερες οι 'ανεξάρτητες'..
Κάνε όμως οπωσδήποτε...για να μην πληρώνεις 80-100 ευρώ για να σε μεταφέρει 15 χλμ ..Eγώ στην θέση σου θα τον διαολόστελνα..for sure!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σήμερα μου ήρθε η οριστική ασφάλεια τις ΒΧ. Είναι ποιο ακριβή(λογικό λόγω παραπάνω κυβισμού σε σχέση με το ΑΧ) αλλά δεν περιλαμβάνει οδική βοήθεια γιατί είναι λέει παλιό μοντέλο
Τι λες ρε παληκάρι δεν το ήξερα να πάρω καινούριο αυτοκίνητο για να μην κουράζεται η οδική σαςΣτα αυτά σου..Χρήστο!
Κάνε μια ξεχωριστή...κάνουν πολλές προσφορές και είναι πολύ καλύτερες οι 'ανεξάρτητες'..
Κάνε όμως οπωσδήποτε...για να μην πληρώνεις 80-100 ευρώ για να σε μεταφέρει 15 χλμ ..Eγώ στην θέση σου θα τον διαολόστελνα..for sure!
Αφού είναι άσχετοι οι άνθρωποι!
Εμένα δεν με δεχόντουσαν σε καμία οδική, όταν πήγαινα ανεξάρτητα ασφαλιστικής!
Άντε να εξηγώ ότι σε 152.000 km το αμάξι έχει ανέβει σε γερανό 1 φορά, από λάθος μηχανικού... -
Μονο 152,000 εχεις?? περιμενα πολλά περισσότερα χιλιομετρα!!!!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Μονο 152,000 εχεις?? περιμενα πολλά περισσότερα χιλιομετρα!!!!...τι να πει κανείς???
CITROËN FORUM