-
κανείς δε μίλησε για μεγάλο κατασκευαστικό σφάλμα.η δικιά μου ένσταση αφορούσε στο γεγονός πως αντί να σχολιαστεί η αστοχία ενός τμήματος του κινητήρα σχολιάζεται συνεχώς η άμεση ανταπόκριση της nissan.Σαφώς και είναι πολύ σωστή η κίνηση αυτή της Nissan,ο κάθε κατασκευαστής σε περίπτωση αστοχίας κάποιου τμήματος του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ανταποκρίνεται άμεσα.αλλά και άλλες εταιρείες έχουν προβεί σε ανακλήσεις και δωρεάν επιδιορθώσεις.επίσης δεν ξέρω για ποιο λόγο αντικαθιστά τον κινητήρα,δεν είναι κάτι το τόσο φθηνό ή απλό άρα κάτι συμβαίνει.μην τα ωραιοποιούμε όλα.
-
εγω πιστευω οτι το εχουν παρει πολυ σοβαρα το θεμα με το gtr οι ιαπωνες και μαλλον μερικοι μηχανικοι θα απειλουσαν να αυτοκτονησουν
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
κανείς δε μίλησε για μεγάλο κατασκευαστικό σφάλμα.η δικιά μου ένσταση αφορούσε στο γεγονός πως αντί να σχολιαστεί η αστοχία ενός τμήματος του κινητήρα σχολιάζεται συνεχώς η άμεση ανταπόκριση της nissan.Σαφώς και είναι πολύ σωστή η κίνηση αυτή της Nissan,ο κάθε κατασκευαστής σε περίπτωση αστοχίας κάποιου τμήματος του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ανταποκρίνεται άμεσα.αλλά και άλλες εταιρείες έχουν προβεί σε ανακλήσεις και δωρεάν επιδιορθώσεις.επίσης δεν ξέρω για ποιο λόγο αντικαθιστά τον κινητήρα,δεν είναι κάτι το τόσο φθηνό ή απλό άρα κάτι συμβαίνει.μην τα ωραιοποιούμε όλα.Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, εγω ομως θα πω οτι ειναι πολυ σοβαρο το θεμα οτι θα προβει σε αντικατασταση του κινητηρα μην ξεχναμε οτι αυτο ειναι το 2ο περιστατικο μετα τα κιβωτια και το launch control που αμαυρωνει την αξιοπιστια του κατ'αλλα υπεροχου GTR στα μολις 2 χρονια που κυκλοφορει.
Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για αντικατασταση κινητηρα και οχι καποιο αιθητηρα η καποια βαλβιδα, ειναι υποχρεωση της Nissan και της καθε εταιρειας να διορθωσει το ελαττωματικο προιον της,οποτε οπως ειπα και πριν δεν βλεπω τον λογο γιατι καποιος να δωσει συγχαρητηρια για κατι που ο κατασκευαστης ειναι υποχρεωμενος να κανει. -
Ο κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να αποκαταστήσει το μίνιμουμ που απαιτείται για να διορθωθεί η βλάβη, όχι να σου αλλάξει το μισό αμάξι!
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
κανείς δε μίλησε για μεγάλο κατασκευαστικό σφάλμα.η δικιά μου ένσταση αφορούσε στο γεγονός πως αντί να σχολιαστεί η αστοχία ενός τμήματος του κινητήρα σχολιάζεται συνεχώς η άμεση ανταπόκριση της nissan.Σαφώς και είναι πολύ σωστή η κίνηση αυτή της Nissan,ο κάθε κατασκευαστής σε περίπτωση αστοχίας κάποιου τμήματος του αυτοκινήτου θα έπρεπε να ανταποκρίνεται άμεσα.αλλά και άλλες εταιρείες έχουν προβεί σε ανακλήσεις και δωρεάν επιδιορθώσεις.επίσης δεν ξέρω για ποιο λόγο αντικαθιστά τον κινητήρα,δεν είναι κάτι το τόσο φθηνό ή απλό άρα κάτι συμβαίνει.μην τα ωραιοποιούμε όλα.
Θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου, εγω ομως θα πω οτι ειναι πολυ σοβαρο το θεμα οτι θα προβει σε αντικατασταση του κινητηρα μην ξεχναμε οτι αυτο ειναι το 2ο περιστατικο μετα τα κιβωτια και το launch control που αμαυρωνει την αξιοπιστια του κατ'αλλα υπεροχου GTR στα μολις 2 χρονια που κυκλοφορει.
Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για αντικατασταση κινητηρα και οχι καποιο αιθητηρα η καποια βαλβιδα, ειναι υποχρεωση της Nissan και της καθε εταιρειας να διορθωσει το ελαττωματικο προιον της,οποτε οπως ειπα και πριν δεν βλεπω τον λογο γιατι καποιος να δωσει συγχαρητηρια για κατι που ο κατασκευαστης ειναι υποχρεωμενος να κανει.Τι δεν εχετε καταλαβει και οι δυο σας απο αυτα που ειπωθηκαν ξεκαθαρα απο τον ανθρωπο πριν?
Η ανάκληση έχει να κάνει με τη χρήση κουζινέτων στροφάλου χωρίς μόλυβδο (ελέω Ευρωπαϊκής Οδηγίας η οποία προσωρινά ανακλήθηκε - δεν υπάρχουν πουθενά στο στρόφαλο ή τους εκκεντροφόρους ρουλεμάν στο GTR). Γι' αυτό και η ανάκληση επηρεάζει μόνον ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.
Ο 'μηχανισμός' της βλάβης έχει να κάνει με 'μαλάκωμα' των κουζινέτων λόγω ανυπαρξίας μολύβδου, με αποτέλεσμα τζόγο που αρχικά προκαλεί θόρυβο, που αν δεν το ακούσει εγκαίρως ο οδηγός οδηγεί σε απώλεια πίεσης λαδιού και ίσως σε κόλλημα του κινητήρα (τραβηγμένη και θεωρητική περίπτωση μέχρι στιγμής).
Οι 20 ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων Ελληνικών αυτοκινήτων έχουν ήδη ειδοποιηθεί τηλεφωνικά πριν ανακοινωθεί οτιδήποτε στον Τύπο, και έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των κινητήρων τους. Όσοι δεν ειδοποιήθηκαν, απλά δεν επηρεάζονται και δε χρειάζεται να ψαχτούν περισσότερο.
Eβαλε πριν ο bill33 ενα Link που μεταξυ αλλων, εμπεριεχει και την επισημη ανακοινωση της Nissan, αλλα σιγα που την διαβασε κανεις...
ΕΙΜΑΣΤΕ ολοι πρωτοι στο να μειωσουμε μια ΣΩΣΤΗ κινηση, και να εχουμε να λεμε...
Δηλαδη ποτε θα επρεπε να δωσουμε ευσημα, οταν θα εκαναν αντικατασταση ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ?Το ειπα και πριν, αλλα μαλλον πρεπει να το ξαναπω ωστε να εμπεδωθει καλυτερα. Μπορουσαν να προβουν ΜΟΝΟ σε αντικατασταση
κοουζινετων και ισως σε στροφαλοφορο, εφοσον η φθορα καποιων κινητηρων ηταν σε πρωιμο σταδιο, και μονο σε κινητηρες που ειχαν εκτεταμενες φθορες να εγκρινοταν μια αλλαγη κινητηρα + περιφερειακων μερων + εμπροσθιου διαφορικου οπως γινεται τωρα.
Ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα. Αν καποιοι δεν καταλαβαινουν το μεγεθος του ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ (ωστε με αυτου του επιπεδου την αντικατασταση, να υπερκαλυψει
και την παραμικρη πιθανοτητα οποιωνδηποτε υπολοιπων μηχανικων μερων να εχουν υποστει μεγαλυτερη φθορα-καταπονηση απο την αναμενομενη που θα ειχε ετσι κι αλλιως , ανεξαρτητα απο την ΌΠΟΙΑ χρηση εκανε ο εκαστοτε κατοχος) απο την συγκεκριμενη αποφαση των υπευθυνων της εταιριας, ειναι δικο τους προβλημα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το ειπα και πριν, αλλα μαλλον πρεπει να το ξαναπω ωστε να εμπεδωθει καλυτερα. Μπορουσαν να προβουν ΜΟΝΟ σε αντικατασταση
κοουζινετων και ισως σε στροφαλοφορο, εφοσον η φθορα καποιων κινητηρων ηταν σε πρωιμο σταδιο, και μονο σε κινητηρες που ειχαν εκτεταμενες φθορες να εγκρινοταν μια αλλαγη κινητηρα + περιφερειακων μερων + εμπροσθιου διαφορικου οπως γινεται τωρα.
Ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα. Αν καποιοι δεν καταλαβαινουν το μεγεθος του ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΥ (ωστε με αυτου του επιπεδου την αντικατασταση, να υπερκαλυψει
και την παραμικρη πιθανοτητα οποιωνδηποτε υπολοιπων μηχανικων μερων να εχουν υποστει μεγαλυτερη φθορα-καταπονηση απο την αναμενομενη που θα ειχε ετσι κι αλλιως , ανεξαρτητα απο την ΌΠΟΙΑ χρηση εκανε ο εκαστοτε κατοχος) απο την συγκεκριμενη αποφαση των υπευθυνων της εταιριας, ειναι δικο τους προβλημα.Θα συμφωνήσω και εγω με τον Γρηγόρη στο σημείο αυτό.
Δεν είναι εύκολο να πάρεις μια τέτοια απόφαση, οταν θα μπορούσες με πολύ λιγότερα να τη βγάλεις καθαρή.
Αλλωστε δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός, οτι ακόμα κανένα δεν έσοασε από αυτό το πρόβλημα (άρα θα μπορούσαν να το κουκουλώσουν και να αλλάξουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα) και οτι τα περισσότερα GTR έχουν κάνει λίγα χιλιόμετρα.Μην ξεχνάμε οτι στις αρχες αυτης της δεκαετίας ( πίσω στο 2001) ένας μεγάλος και με κύρος κατασκευαστής BMW, έκανε ανάκληση για τα μέταλα των μπιελών (αντίσοιχης σοβαρότητας πρόβλημα) στις M3 και άλλαζε μόνο το προβληματικό κομμάτι, εφόσον δεν ειχε προλάβει να σκάσει όλος ο κινητήρας.
Το πρόβλημα αυτό ταλαίπώρησε αρκετό κοσμο τότε, αλλα ακόμα και αργότερα γιατί υπήρχει πολυ αβεβαιότητα για το τι έγινε τελικά με το θεμα των ανακλήσεων.Τα παραπάνω δεν τα λέω για να ανοίξω πόλεμο BMW - NISSAN, αλλα για να καταλάβετε όλοι πως η κίνηση της NISSAN δεν ειναι η στάνταρ (και ελάχιστα απαιτούμενη απο το νόμο) κάλυψη.
-
Προσωπικά συμπεραίνω ότι σαν λαός είμαστε πια τελείως στερημένοι σε πράξεις ευθύτητας και τιμιότητας και όταν βρεθούμε αντιμέτωποι με τέτοιες καταστάσεις θολώνει η κρίση μας.
Η NISSAN -όπως και κάθε αντίστοιχη εταιρεία- δεν έχει στο διοικητικό της συμβούλιο κρεμασμένα πορτρέτα της Μητέρας Τερέζας και του Γκάντι, οι διορθωτικές κινήσεις έχουν πάντα πρώτιστο στόχο το κόστος, φυσικά το 'κόστος' δεν μεταφράζεται πάντοτε σε χρήμα.
Η αλλαγή κινητήρα ήταν επιβεβλημένη και να είστε σίγουροι ότι δεν υπήρχε άλλη εναλλακτική, δι'οτι αν υπήρχε αυτή θα είχαν υοθετήσει.
Αυτό που μου μένει σε εμένα (θα γίνω τώρα δυσάρεστος) από όλη την ιστορία δεν είναι η 'ευθύτητα' και η 'τιμιότητα' της εταιρείας αφού αυτές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, αλλά τελικά ισχύει πάλι : **ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. ** -
καποτε ειχε παρει κλιση ενα πλοιο με 600 μαζντα. Εμειναν για μερικες μερες εκει αγρατζουνιστα.Η εταιρεια αποφασισε να μην τα λανσαρει στην αγορα γιατι φοβηθηκε μην δημιουργηθει προβλημα με τα ηλεκτρικα τους λογω υγρασιας.Μαλιστα σκεφτηκαν να τα χαρισουν αλλα και παλι φοβηθηκαν μην τεθει σε αμφισβητηση η αξιοπιστια της εταιρειας. κι ετσι τα κατεστρεψαν...
Δε ρισκαρουν τη φημη τους οι εταιρειες για λιγα εκατομμυρια ευρω. -
θες να μιλησουμε ομως για το τι ειχε γινει οταν ενα πλοιο με bmw ειχε στουκαρει σε ενα λιμανι των ΗΠΑ?
οσα αυτοκινητα επισκευαζονταν, μεταξυ των οποιων και Μ3 παραδοθηκαν κανονικα στους πελατες τους και τη γλιτωσαν μονο μερικοι των οποιων τα αυτοκινητα ειχαν καταστραφει τελειως..
ας μη μιλησουμε για τον αν τα φτιαχνουν ή οχι οι εδω αντιπροσωπειες σε περιπτωση μικροστουκας ή χαλαζοπτωσης και αν στο αναφερουν καν μετα
(ακομα και για πολυ ακριβα αυτοκινητα)αρα ο,τι πληρωσεις παιρνεις?? δε νομιζω
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αρα ο,τι πληρωσεις παιρνεις?? δε νομιζω
Αγορίνα δεν έχω πρόθεση αντιπαράθεσης, το ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ αφορούσε αποκλειστικά το ίδιο προιόν και όχι την πολιτική της NISSAN.
Φαντάσου τι θα γινόταν αν η νέα 911 Τurbo με τo PDK έβγαζε ανακοίνωση ότι το κιβώτιο σπάει κατά την εκκίνηση και μάλιστα θα σε πετάει και εκτός εγγύησης αν βγάλεις έξω όλα τα ηλεκτρονικά, και φαντάσου στο καπάκι να έκανε ανάκληση για αλλαγή του κινητήρα λόγω αστοχίας.
Ξέρω το σενάριο αυτό είναι επιστημονικής φαντασίας, όπως όμως επιστημονικής φαντασίας αποδεικνύεται ότι είναι και η υπεροχή της NISSAN έναντι της PORSCHE.
Πρόσεξε δεν λέω ότι οι Ιάπωνες στερούνται τεχνογνωσίας η εφευρετικότητας αλλά η υλοποίηση τελικά θέλει χρήματα για να έχει αντοχή στόν χρόνο, αυτό τουλάχιστον φαίνεται από την μέχρι τώρα πορεία του GTR στην αγορά. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω πιστευω οτι το εχουν παρει πολυ σοβαρα το θεμα με το gtr οι ιαπωνες και μαλλον μερικοι μηχανικοι θα απειλουσαν να αυτοκτονησουνχαρακίρι!
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Αυτό που μου μένει σε εμένα (θα γίνω τώρα δυσάρεστος) από όλη την ιστορία δεν είναι η 'ευθύτητα' και η 'τιμιότητα' της εταιρείας αφού αυτές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, αλλά τελικά ισχύει πάλι : **ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. **Σωστός!
Ας πάρουμε για παράδειγμα τη Ferrari που μπορεί να κοστίζουν αλλα τα αυτοκίνητά της είναι εντελώς ελέυθερα απο κατασκευαστικά προβλήματα
http://www.gtr.co.uk/forum/130909-gtr-e ... ost1236628My brother's Ferrari 430 needed a 3rd clutch after 9000 miles and he got rid of it in disgust when he was told that this was normal wear and tear for a 'car doing high mileage'.
Άσχετα εκεί αν τα προβλήματα τα λέμε features
Φυσικά το ίδιο συμβαίνει και με του υπόλοιπους Ευρωπαίους κατασκευαστές supercars των οποίων οι κατασκευές πουλιούνται σε τριπλάσιες και τετραπλάσιες τιμές απο τα GT-R. Το πληρώνεις αλλά θα σου κρατήσει
309 κάτοχοί GT-R πήγαν και αγόρασαν το φτηνιάρικο της Nissan και τώρα κάθονται και πληρώνουν απο την τσέπη τους καινούρια μοτέρ. Ας πρόσεχαν
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
My brother's Ferrari 430 needed a 3rd clutch after 9000 miles and he got rid of it in disust when he was told that this was normal wear and tear for a 'car doing high mileage'.
Άσχετα εκεί αν τα προβλήματα τα λέμε features
Ατυχέστατο το παράδειγμα, ενημερώσου πρώτα για τον κωδικό αγωνιστικού συμπλέκτη της 430 και κοίταξε τα specs για την διάρκεια ζωής που δίνει το εργοστάσιο και υπό ποιές συνθήκες, είναι πασίγνωστο ότι τα αμιγώς αγωνιστικά υλικά έχουν πάρα πολύ μικρή ζωή, αυτό όμως είναι κάτι που όλοι οι μυημένοι το γνωρίζουν, (βάλε τα αγωνιστικά σλίκ της Michelin και μετά βγές στα φόρουμ και κατηγόρησε την εταιρεία για ελλατωματικά ελαστικά αφού χρειάζονται αλλαγή κάθε 1000 χιλιόμετρα, ενώ τα Hankook αλλάζουν κάθε 30000 και είναι και στο ένα εικοστό της τιμής) το παράλογο θα ήταν να έσπαζαν τα κιβώτια της 430.
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Αυτό που μου μένει σε εμένα (θα γίνω τώρα δυσάρεστος) από όλη την ιστορία δεν είναι η 'ευθύτητα' και η 'τιμιότητα' της εταιρείας αφού αυτές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, αλλά τελικά ισχύει πάλι : **ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. **
Σωστός!
Ας πάρουμε για παράδειγμα τη Ferrari που μπορεί να κοστίζουν αλλα τα αυτοκίνητά της είναι εντελώς ελέυθερα απο κατασκευαστικά προβλήματα
http://www.gtr.co.uk/forum/130909-gtr-e ... ost1236628My brother's Ferrari 430 needed a 3rd clutch after 9000 miles and he got rid of it in disgust when he was told that this was normal wear and tear for a 'car doing high mileage'.
Άσχετα εκεί αν τα προβλήματα τα λέμε features
Φυσικά το ίδιο συμβαίνει και με του υπόλοιπους Ευρωπαίους κατασκευαστές supercars των οποίων οι κατασκευές πουλιούνται σε τριπλάσιες και τετραπλάσιες τιμές απο τα GT-R. Το πληρώνεις αλλά θα σου κρατήσει
309 κάτοχοί GT-R πήγαν και αγόρασαν το φτηνιάρικο της Nissan και τώρα κάθονται και πληρώνουν απο την τσέπη τους καινούρια μοτέρ. Ας πρόσεχαν
Ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο και ο χρόνος ζωής του είναι μεταβλητός. Καλό καγκούρι πρέπει να είναι το αδερφάκι του τύπου.
-
Καλημέρα σε όλους καταρχήν!Ίσως να μην έγινε κατανοητό αυτό που είπα οπότε το ξαναλέω.100000000 μπράβο στη Nissan για την κίνησή της να αντικαταστήσει τους κινητήρες στα 309 αυτοκίνητα για τα οποία έγινε η ανάκληση,πολύ σπουδαία ενέργεια που την τιμάει αφάνταστα.το σημείο όμως που εγώ διαφώνησα μαζί σας είναι το ότι μόνο επικεντρωθήκατε στην αντικατάσταση του κινητήρα και όχι στην πηγή του προβλήματος,την αστοχία του εξαρτήματος αυτού κεαθεαυτού-εκεί είναι για εμένα το σημείο όπου θα έπρεπε να σχολιαστεί.Σε ότι αφορά την αντιμετώπιση των πελατών από τη Μαμά nissan και τον τρόπο με τον οποίο γίνεται με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνο,της αξίζουν άπειρα συγχαρητήρια.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Αυτό που μου μένει σε εμένα (θα γίνω τώρα δυσάρεστος) από όλη την ιστορία δεν είναι η 'ευθύτητα' και η 'τιμιότητα' της εταιρείας αφού αυτές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, αλλά τελικά ισχύει πάλι : **ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. **
Σωστός!
Ας πάρουμε για παράδειγμα τη Ferrari που μπορεί να κοστίζουν αλλα τα αυτοκίνητά της είναι εντελώς ελέυθερα απο κατασκευαστικά προβλήματα
http://www.gtr.co.uk/forum/130909-gtr-e ... ost1236628My brother's Ferrari 430 needed a 3rd clutch after 9000 miles and he got rid of it in disgust when he was told that this was normal wear and tear for a 'car doing high mileage'.
Άσχετα εκεί αν τα προβλήματα τα λέμε features
Φυσικά το ίδιο συμβαίνει και με του υπόλοιπους Ευρωπαίους κατασκευαστές supercars των οποίων οι κατασκευές πουλιούνται σε τριπλάσιες και τετραπλάσιες τιμές απο τα GT-R. Το πληρώνεις αλλά θα σου κρατήσει
309 κάτοχοί GT-R πήγαν και αγόρασαν το φτηνιάρικο της Nissan και τώρα κάθονται και πληρώνουν απο την τσέπη τους καινούρια μοτέρ. Ας πρόσεχαν
Ο συμπλέκτης είναι αναλώσιμο και ο χρόνος ζωής του είναι μεταβλητός. Καλό καγκούρι πρέπει να είναι το αδερφάκι του τύπου.
+1000 Σε τέτοιες ιπποδυνάμεις (και τιμές κτήσης του αυτοκινήτου) ο συμπλέκτης είναι αμιγώς αναλώσιμο προϊόν!
-
Άσχετα αμα εκεί τα προβλήματα τα λέμε features
Αγωνιστικός my ass. Να έβαζαν μη αγωνιστικό αφου δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Το GT-R έχει δύο δίσκους και έχουν να διαχειριστούν ο καθένας πολλαπλάσια ροπή, πόσο μάλλον με το αρχικό LC και σε συνδιασμό με βάρος αυτοκινήτου και τετρακίνηση
Και φυσικά αυτός που έλιωνε το δίσκο της Ferrari ήταν κάγκουρας, αυτοί που έσπασαν κιβώτια GT-R ήταν παναγίες... Και το LC δεν το έδινε στα χαρακτηριστικά ο κατασκευαστής
Και φυσικά απο GT-R (που τυγχάχνει και πολύ πιο πολύπλοκο) απαιτούμε αξιοπιστία Sunny
Ο χρήστης JDL έγραψε:
βάλε τα αγωνιστικά σλίκ της Michelin και μετά βγές στα φόρουμ και κατηγόρησε την εταιρεία για ελλατωματικά ελαστικά αφού χρειάζονται αλλαγή κάθε 1000 χιλιόμετρα, ενώ τα Hankook αλλάζουν κάθε 30000 και είναι και στο ένα εικοστό της τιμήςΑτυχές παράδειγμα. Τα αγωνιστικά της Michelin προσφέρουν και την ανάλογη πρόσφυση σε αντίθεση με το δίσκο που απο ότι φαίνεται δεν προσφέρει τις ανάλογες αντοχές...
Και συγνώμη που δεν είμαι ψαγμένος πάνω στις προδιαγραφές των ανταλλακτικών της Ferrari. Ας τις ξέρουν αυτοί που τα πληρώνουν...
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Άσχετα αμα εκεί τα προβλήματα τα λέμε featuresΑγωνιστικός my ass. Να έβαζαν μη αγωνιστικό αφου δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό.
Καλά εντάξει, δεν υπάρχεις. Μυρωδιάς τελείως...
-
Προτιμώ το πρακτικός
Εσύ κυνήγα την αίσθηση
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
βάλε τα αγωνιστικά σλίκ της Michelin και μετά βγές στα φόρουμ και κατηγόρησε την εταιρεία για ελλατωματικά ελαστικά αφού χρειάζονται αλλαγή κάθε 1000 χιλιόμετρα, ενώ τα Hankook αλλάζουν κάθε 30000 και είναι και στο ένα εικοστό της τιμής
Ατυχές παράδειγμα. Τα αγωνιστικά της Michelin προσφέρουν και την ανάλογη πρόσφυση σε αντίθεση με το δίσκο που απο ότι φαίνεται δεν προσφέρει τις ανάλογες αντοχές...
Και συγνώμη που δεν είμαι ψαγμένος πάνω στις προδιαγραφές των ανταλλακτικών της Ferrari. Ας τις ξέρουν αυτοί που τα πληρώνουν...
Ότι δεν είσαι ψαγμένος.........γενικά, φαίνεται.
Nissan GT-R