-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Σε τιμάει που λές ότι είναι πειραγμένο. Ένας λόγος παραπάνω να επιμένω στην άποψή μου.
Συνέχεια στο θέμα μας.Με τιμαει το οτι λεω την αληθεια??? Ευχαριστω!!!
-
Ο χρήστης petroskforester έγραψε:
Σε τιμάει που λές ότι είναι πειραγμένο. Ένας λόγος παραπάνω να επιμένω στην άποψή μου.
Συνέχεια στο θέμα μας.Με τιμαει το οτι λεω την αληθεια??? Ευχαριστω!!!
Παρακαλώ, να σαι καλά!!!
-
Παιδιά, δεν χρειάζεται φαγωμάρα για ακόμη μια φορά για τα 4κίνητα.
Το βίντεο ανέβηκε για να φανεί, ότι ειδικά στο χιόνι, δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο.
Σε λιγότερο χιόνι ας πούμε, που το αυτοκίνητο δεν ακινητοποιείται μόλις αφήσεις το γκάζι, αλλά είναι τόσο ώστε να παίζει ρόλο το στήσιμο, το βάρος και η 4κίνηση, ένα suv και ειδικά με 3 διαφορικά και lsd, είναι σαφώς ανώτερο από ένα καθαρόαιμο, όπως και σε ένα χωματόδρομο, χωρίς κοτρώνες και τεράστια νεροφαγώματα.
Στο συγκεκριμένο βίντεο, μέχρι εκεί που γράφω οτι ξεκινάει το απάτητο χιόνι, το L200 πήγαινε στις ροδιές που είχαμε κάνει εμείς πιο πριν και πάλι φαίνεται οτι δυσκολεύεται και εκεί, ειδικά στο 0:40 φαίνεται πως περνάει το L200 και πως το φόρεστερ.
Εκεί που λέει ο φίλος ότι έκανα λίγα μέτρα και σταμάτησα, μην ξεχνάμε, ότι το L200, δεν μπορούσε καν να κινηθεί λίγο πριν. Το χιόνι ήταν πολύ σφιχτό για να πάει εύκολα οποιοδήποτε 4κίνητο, χωρίς mud και μεγάλο ύψος.
Αλλά και με ένα daihatsu παλιό με πλύμνες και mud ενός κυνηγού που είχαμε πάει πριν, ενώ δεν κοίλιαζε, πήγαινε με πάρα πολύ μεγάλη δυσκολία.
Δεν λέει κανείς ότι σε off-road κανονικό, μπορεί ένα suv να ακολουθήσει, αλλά υπάρχουν συνθήκες που μπορεί αν έχει ικανή 4κίνηση να πάει και καλύτερα. -
Ποιο SUV εχει τρια διαφορικα και lsd? Δεν ρωταω ειρωνικα αλλα στ' αληθεια
Δεν νομιζω φιλε οτι ενα LC η ενα defender θα κολοσει καπου που παει ενα suv?
Στο χιονι και στον παγο βαζεις αλισηδες και ξεμπερδεψες
Σε ενα καθαροαιμο το στησιμο το παρεχει ο οδηγος...
Εξαλλου οτι τεχνολογια εχουν τα σημερινα SUV υπαρχει και στα 'καθαροαιμα' πλην του defender νομιζω -
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
Ποιο SUV εχει τρια διαφορικα και lsd? Δεν ρωταω ειρωνικα αλλα στ' αληθεια
Δεν νομιζω φιλε οτι ενα LC η ενα defender θα κολοσει καπου που παει ενα suv?
Στο χιονι και στον παγο βαζεις αλισηδες και ξεμπερδεψες
Σε ενα καθαροαιμο το στησιμο το παρεχει ο οδηγος...Το φόρεστερ sti έχει 3 lsd.
Το δικό μου, ακόμη καλύτερα από του sti forester.
Δεν θα ''κολώσει'' όπως το θέτεις, αλλά σε ένα δρόμο χιονισμένο με 5-10 πόντους χιόνι, ποιο defender θα κινηθεί όπως ένα ''ικανό'' suv με μόνιμη 4κίνηση και lsd, ή και ηλεκτρονικά lsd;
Το LC, είναι κορυφή για άλλα πράγματα, αλλά το τεράστιο βάρος και το ψηλό κέντρο βάρους, δεν του επιτρέπουν να κινηθεί το ίδιο άνετα με ένα suv.
Θέλω να πω με όλη αυτή τη συζήτηση, ότι ναι μεν τα καθαρόαιμα και ψηλά 4κίνητα με πλαίσιο τύπου σκάλας κλπ, είναι πολύ πιο ικανά στα δύσκολα εκτός δρόμου, αλλά υπάρχουν συνθήκες, που ένα suv υπερτερεί κατά πολύ.
Παράδειγμα τα 2 παρακάτω βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=sPJbpXLZuXA
http://www.youtube.com/watch?v=5rcYoDPT7ok
Θα μου πεις, πρέπει να πας έτσι; Με την ίδια λογική όμως, θα σου πει και ο κάτοχος suv, πρέπει να πας από τα κατσάβραχα;
Οπότε, καταλήγουμε ότι το κάθε ένα στο στοιχείο του. -
Ο χρήστης stolis έγραψε:
Ποιο SUV εχει τρια διαφορικα και lsd? Δεν ρωταω ειρωνικα αλλα στ' αληθεια
Δεν νομιζω φιλε οτι ενα LC η ενα defender θα κολοσει καπου που παει ενα suv?
Στο χιονι και στον παγο βαζεις αλισηδες και ξεμπερδεψες
Σε ενα καθαροαιμο το στησιμο το παρεχει ο οδηγος...Το φόρεστερ sti έχει 3 lsd.
Το δικό μου, ακόμη καλύτερα από του sti forester.
Δεν θα ''κολώσει'' όπως το θέτεις, αλλά σε ένα δρόμο χιονισμένο με 5-10 πόντους χιόνι, ποιο defender θα κινηθεί όπως ένα ''ικανό'' suv με μόνιμη 4κίνηση και lsd, ή και ηλεκτρονικά lsd;
Το LC, είναι κορυφή για άλλα πράγματα, αλλά το τεράστιο βάρος και το ψηλό κέντρο βάρους, δεν του επιτρέπουν να κινηθεί το ίδιο άνετα με ένα suv.
Θέλω να πω με όλη αυτή τη συζήτηση, ότι ναι μεν τα καθαρόαιμα και ψηλά 4κίνητα με πλαίσιο τύπου σκάλας κλπ, είναι πολύ πιο ικανά στα δύσκολα εκτός δρόμου, αλλά υπάρχουν συνθήκες, που ένα suv υπερτερεί κατά πολύ.
Παράδειγμα τα 2 παρακάτω βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=sPJbpXLZuXA
http://www.youtube.com/watch?v=5rcYoDPT7ok
Θα μου πεις, πρέπει να πας έτσι; Με την ίδια λογική όμως, θα σου πει και ο κάτοχος suv, πρέπει να πας από τα κατσάβραχα;
Οπότε, καταλήγουμε ότι το κάθε ένα στο στοιχείο του.δυστυχως φιλε ειμαι στη δουλεια κ ειναι κομμενο to youtube και ισως δεν μπορω τα αντιληφθω τι λες...παντως φιλε με το jimny μου πηγα και σε 20 ποντους χιονι και σε δρομο και εκτος και δεν του εχω πειραψει τιποτα...
οπως και ναχει σιγουρα ειναι ο καθενας με το στοιχειο του -
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
δυστυχως φιλε ειμαι στη δουλεια κ ειναι κομμενο to youtube και ισως δεν μπορω τα αντιληφθω τι λες...παντως φιλε με το jimny μου πηγα και σε 20 ποντους χιονι και σε δρομο και εκτος και δεν του εχω πειραψει τιποτα...
Δεν αμφιβάλω, το έχει κολλητός μου το Jimny, το οποίο μπορεί να ανέβει σε ταράτσα και μπορεί να μείνει με διαγώνιους σε αστείο πέρασμα (έχω 2-3 βίντεο με του φίλου μου). Όλα έχουν τις αδυναμίες τους.
Στο χιόνι που αναφέρεσαι, τεράστιο ρόλο, παίζει η κατάστασή του.
Μπορεί να πας σε 50 πόντους φρέσκο, μπορεί να μην κάνεις βήμα σε 15 παγωμένου.
Ειδικά με το χιόνι, παίζουν πάρα πολλά ρόλο. Αλλιώς περνάς σήμερα, αλλιώς αύριο, από το ίδιο σημείο.
Και εγώ έχω βίντεο να κάνω σβούρες σε 40 πόντους φρέσκου και να σκάβω για να περάσω σε 10 πόντους παγωμένου.
Πάντως 20 πόντοι παλιού χιονιού, μπορεί να ακινητοποιήσουν οποιοδήποτε 4κίνητο που δεν έχει τρελές βελτιώσεις σε λάστιχα και ύψος. -
εγω παντως φιλε μου για να ειμαι μαντα μεσα οταν παω σε χιονισμενο μερος εχω μαζι μου τις αντιολισθητικες και αν χρειαστει ξεμπερδευω ειναι η καλυτερη λυση
-
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
εγω παντως φιλε μου για να ειμαι μαντα μεσα οταν παω σε χιονισμενο μερος εχω μαζι μου τις αντιολισθητικες και αν χρειαστει ξεμπερδευω ειναι η καλυτερη λυσηΕντάξει, αυτό είναι άλλο θέμα τώρα.
Και εγώ έχω μαζί, άσχετα αν δεν έχω βάλει ποτέ στα 100δες χλμ σε χιόνια. -
Και μην ξεχνάμε τα λάστιχα.... δικίνητο με άγρια λάστιχα μπορεί να ξεφτιλίσει 4χ4 με ψιλοασφάλτινα.... Πολύ δύσκολη η σύγκριση αυτοκινήτων με διαφορετικά λάστιχα...
-
Ο χρήστης stolis έγραψε:
Στο συγκεκριμένο βίντεο, μέχρι εκεί που γράφω οτι ξεκινάει το απάτητο χιόνι, το L200 πήγαινε στις ροδιές που είχαμε κάνει εμείς πιο πριν και πάλι φαίνεται οτι δυσκολεύεται και εκεί, ειδικά στο 0:40 φαίνεται πως περνάει το L200 και πως το φόρεστερ.αν το L200 ειχε βαρος πισω, πιστευω θα πηγαινε καλυτερα
μιλαμε για φορτηγακι με αναρτηση για να αντεχει φορτια, αδειο τα βρισκει σκουρα καμια φορα ακομα κ σε ασφαλτο με γλιτσα
τι φτιαξιμο εχει το forester; -
Ο χρήστης stolis έγραψε:
Δεν θα ''κολώσει'' όπως το θέτεις, αλλά σε ένα δρόμο χιονισμένο με 5-10 πόντους χιόνι, ποιο defender θα κινηθεί όπως ένα ''ικανό'' suv με μόνιμη 4κίνηση και lsd, ή και ηλεκτρονικά lsd;
.
Θέλω να πω με όλη αυτή τη συζήτηση, ότι ναι μεν τα καθαρόαιμα και ψηλά 4κίνητα με πλαίσιο τύπου σκάλας κλπ, είναι πολύ πιο ικανά στα δύσκολα εκτός δρόμου, αλλά υπάρχουν συνθήκες, που ένα suv υπερτερεί κατά πολύ.
Παράδειγμα τα 2 παρακάτω βίντεο:
http://www.youtube.com/watch?v=sPJbpXLZuXA
http://www.youtube.com/watch?v=5rcYoDPT7ok
Θα μου πεις, πρέπει να πας έτσι; Με την ίδια λογική όμως, θα σου πει και ο κάτοχος suv, πρέπει να πας από τα κατσάβραχα;
Οπότε, καταλήγουμε ότι το κάθε ένα στο στοιχείο του.απλη απορια.εχεις οδηγησει defender στο χιονι και απο την εμπειρια σου πιστευεις οτι τα suv συμπεριφερονται καλυτερα?
οσο για τα βιντεακια πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι αποδεικνυουν..
sorry και ολας αλλα δεν κανει τιποτα παραπανω απο το να τρεχει σε ενα στρωμενο χωματοδρομο.εκει πηγαινει οποιοδηποτε αμαξι χωρις κανενα προβλημα.δεν χρειαζεται να εχεις 4χ4 για να πας εκει.ουτε το οτι τρεχει με 100+ μου λεει κατι.τα 4χ4 μονο για ταχυτητα δεν ειναι.
φιλικα παντα! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και μην ξεχνάμε τα λάστιχα.... δικίνητο με άγρια λάστιχα μπορεί να ξεφτιλίσει 4χ4 με ψιλοασφάλτινα.... Πολύ δύσκολη η σύγκριση αυτοκινήτων με διαφορετικά λάστιχα...μην τρελαθουμε τελειως τωρα!ποιο δικινητο μπορει να ξεφτιλισει τετρακινητο?
και σε τι εδαφος?με ενα ζευγαρι λαστιχα! -
Ο χρήστης alex-tj97 έγραψε:
απλη απορια.εχεις οδηγησει defender στο χιονι και απο την εμπειρια σου πιστευεις οτι τα suv συμπεριφερονται καλυτερα?οσο για τα βιντεακια πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι αποδεικνυουν..
sorry και ολας αλλα δεν κανει τιποτα παραπανω απο το να τρεχει σε ενα στρωμενο χωματοδρομο.εκει πηγαινει οποιοδηποτε αμαξι χωρις κανενα προβλημα.δεν χρειαζεται να εχεις 4χ4 για να πας εκει.ουτε το οτι τρεχει με 100+ μου λεει κατι.τα 4χ4 μονο για ταχυτητα δεν ειναι.
φιλικα παντα!Μπορείς να πάς με ένα ντιφέντερ έτσι;
Αν μπορείς να πας έτσι με το ντιφέντερ, θα πουλήσω το φόρεστερ και θα ψάξω για ένα παλιό ντιφέντερ που μου αρέσει κιόλας.
http://www.youtube.com/watch?v=Wc9ejjxqgjc
Youtube VideoΔεν λεώ, το ντιφέντερ θα σκαρφαλώσει μακρύτερα, αλλά δεν θα σε πάει έτσι σε ένα χιονισμένο δρόμο.
Όντως, το ντιφεντερ δεν ειναι για ταχυτηταΦιλικά,
ΑλέξανδροςΥΓ: Δεν υποβιβάζω το ντιφέντερ, είναι από τα αγαπημένα μου 'γαϊδούρια' άλλωστε, αλλά το σκαρφάλωμα είναι άλλο θέμα..
-
Να προσθέσω, ότι δεν πήγαινα στο όριο, παιχνίδι κάναμε. Προσπαθούσα δηλαδή να το γυρίζω στις στροφές ακόμα και εκεί που δεν χρειαζόταν, ενώ επικοινωνούσαμε με pmr για να ξέρουμε που έχει άλλα αυτοκίνητα για να μην φέρουμε σε δύσκολη θέση άλλους οδηγούς.
Μπορεί να πάει και πιο γρήγορα δηλαδή.
2-3 με άλλα 4κίνητα που τα προσπέρασα, μας ρωτούσαν στο χιονοδρομικό, πως είναι δυνατόν να πηγαίνει έτσι στο χιόνι και μας ζητούσαν διεύθυνση να δουν βίντεο.
Σκεφτείτε ένα defender στη θέση του......., ή ένα 2wd όπως είπε ο φίλος πριν, ότι και ένα 2wd μπορεί να πάει έτσι.
Παρ'όλα αυτά, σεβόμαστε όλα τα 4κίνητα, αλλά, μην τα μπερδεύουμε τα πράγματα. Το defender, Θεικό και από τα αγαπημένα μας όπως είπε και ο streamkid, αλλά, χωρίς lsd διαφορικά, χωρίς χαμηλό κέντρο βάρους και με άκαμπτους άξονες, όχι δεν θα πας έτσι στο χιόνι, θα αυτοκτονήσεις.Φιλικά πάντα έτσι;
Δεν αξίζει να έχουμε κόντρες για κανένα αυτοκίνητο. -
Και καπου εδω ξεκαθαριζουν ολα...εχω δει τα βιντεο με το φορεστερ, ρε παιδια οταν λεμε εκτος δρομου δεν εννοουμε ενα χωματοδρομο και ενα δρομο με χιονι...προσωπικα εχω παρει το jimny μου(μαμμα με λαστιχα BF all terrain) σε παρομοιες ακομα κ χειροτερες περιοχες... το jimny δεν θα πηγαινει σιγουρα με την ταχυτητα του φορεστερ αλλα δεν προκειται να μεινει καπου... οσο για το L200 και οπως ολα τα διπλοκαμπινα με την καροτσα πισω αδιανη δεν πας οσο καλα θα ηθελες...
οσο για τα βιντεο αν εξεραισεις αυτο με το L200 δεν εχω δει καπου πραγματικη εκτος δρομου οδηγηση αλλα ραλλυ σε χιονισμενο δρομοhttp://www.youtube.com/watch?v=E0g_QSfh-iU&feature=related
Youtube VideoP.S φυσικα και δεν υπαρχουν κοντρες φιλε μου, αλλα πως να το κανουμε ειναι εντελως διαφορετικα αυτοκινητα, δεν σημαινει οτι επειδη ειναι τετρακινητο ενα αυτοκινητο κανει για εκτος δρομου, οπως παει φιλε το φορεστερ παει και το Evo kai to impreza to sti...so what??
οπως και να χει αλλο το ενα αυτοκινητο και αλλο το αλλο, διαφορετικη φιλοσοφια -
Εκτός δρόμου για να είναι πρέπει να έχει συχνές στάσεις για μελέτη τρόπου διάσχισης ή παράκαμψης εμποδίου (με αποβίβαση από το αυτοκίνητο και επιτόπου εξέταση με συχνά χειρωνακτική εργασία όπως απομάκρυνση πετρών, σκάψιμο, επιχωμάτωση, κόψιμο πεσμένων κορμών κλπ), πρέπει να έχει όπισθεν (δηλαδή να μην περνάς παντού με την πρώτη προσπάθεια) και γενικά πρέπει να έχει σημεία με ταχύτητες μονοψήφιες και βέβαια να είναι εκτός δρόμου, δηλαδή όχι σε χωματόδρομο πετρόδρομο κλπ αλλά στο νεροφάγωμα, στο πετροχώραφο, στο βουνό,στο δάσος κλπ. Δεν μπορείς εύκολα να βάλεις ορισμό γιατί υπάρχουν '-δρόμοι' που είναι εκτός αλλά καταλαβαίνετε που το πάω.
-
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
Και καπου εδω ξεκαθαριζουν ολα...εχω δει τα βιντεο με το φορεστερ, ρε παιδια οταν λεμε εκτος δρομου δεν εννοουμε ενα χωματοδρομο και ενα δρομο με χιονι...προσωπικα εχω παρει το jimny μου(μαμμα με λαστιχα BF all terrain) σε παρομοιες ακομα κ χειροτερες περιοχες... το jimny δεν θα πηγαινει σιγουρα με την ταχυτητα του φορεστερ αλλα δεν προκειται να μεινει καπου... οσο για το L200 και οπως ολα τα διπλοκαμπινα με την καροτσα πισω αδιανη δεν πας οσο καλα θα ηθελες...
οσο για τα βιντεο αν εξεραισεις αυτο με το L200 δεν εχω δει καπου πραγματικη εκτος δρομου οδηγηση αλλα ραλλυ σε χιονισμενο δρομοhttp://www.youtube.com/watch?v=E0g_QSfh-iU&feature=related
Youtube VideoP.S φυσικα και δεν υπαρχουν κοντρες φιλε μου, αλλα πως να το κανουμε ειναι εντελως διαφορετικα αυτοκινητα, δεν σημαινει οτι επειδη ειναι τετρακινητο ενα αυτοκινητο κανει για εκτος δρομου, οπως παει φιλε το φορεστερ παει και το Evo kai to impreza to sti...so what??
οπως και να χει αλλο το ενα αυτοκινητο και αλλο το αλλο, διαφορετικη φιλοσοφιαΜην μπερδεύεσαι. Ποτέ δεν είπαμε ότι κάνουμε off-road με τα Φόρεστερ, ούτε τα βίντεο αναφέρονται σε off-road. Το όλο θέμα για εμάς, ξεκίνησε, επειδή είχαμε το βίντεο με το L200 και ήταν επίκαιρο.
Η όλη ιστορία με το Φόρεστερ, είναι αυτό που έγραψες μόνος σου. Ότι δηλαδή, είναι ένα suv, το οποίο μπορεί να κινηθεί όπως ένα sti, κάτι το οποίο κανένα άλλο suv δεν καταφέρνει, λόγω στησίματος, χαμηλού κέντρου βάρους του boxer, συμμετρικής 4κίνησης κλπ, αλλά μπορεί να πάει πολύ πιο μακριά από ένα sti. Για off-road, υπάρχουν άλλα οχήματα...... -
Ε τοτε συμφωνουμε λεμε το ιδιο πραγμα φιλε μου αλλο το defender αλλο το φορεστερ
-
Το defender μπορεί να πάει χαλαρά εκεί όπου το φόρεστερ θα κολλήσει και αυτό γιατί είναι γνήσιο τζιπ και ένα από τα καλύτερα.Σε ρυθμούς ράλυ φυσικά και δεν μπορεί να πάει γιατί δεν είναι κατασκευασμένο για αυτό τον λόγο.Σύγκριση δεν μπορεί να υπάρξει γιατί και τα 2 αυτοκίνητα προορίζονται για διαφορετικό σκοπό.όσον αφορά το βίντεο l200vs forester βάλε και λίγο βάρος στην καρότσα του l200 να σου πω που θα πάει..τα pick-up συμπεριφέρονται καλύτερα με βάρος στην καρότσα.
Τι λογαριαζουμε εκτος δρομου?