-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Υπάρχει εμπειρία από Conti Sport Contact 2?Μαλακά πλαϊνά από εμπειρία σε colt czt 205/45/16. Και αν είναι μαλακά για το czt. σκέψου σε μχ.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Υπάρχει εμπειρία από Conti Sport Contact 2?
Μαλακά πλαϊνά από εμπειρία σε colt czt 205/45/16. Και αν είναι μαλακά για το czt. σκέψου σε μχ.
δε θα συμφωνήσω, εμένα μου φάνηκαν μια χαρά και μάλιστα πολύ κοντά στο πόσο σκληρά είναι τα πλαϊνά των P Zero Rosso... βέβαια εγώ φορώ άλλη διάσταση, 225 40 18 με 91Υ
-
Tα Sport Contact 2 σε Golf ταιριάζουν πολύ καλά όσον αφορά τα οδικά τους χαρακτηριστικά αλλά
θόρυβος θόρυβος θόρυβος
Στο ταξίδι το βουητό τους μας πήρε τα αυτιάΓια Miata δεν γνωρίζω, αλλά εικάζω ότι είναι μια χαρά.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Tα Sport Contact 2 σε Golf ταιριάζουν πολύ καλά όσον αφορά τα οδικά τους χαρακτηριστικά αλλάθόρυβος θόρυβος θόρυβος
Στο ταξίδι το βουητό τους μας πήρε τα αυτιάΓια Miata δεν γνωρίζω, αλλά εικάζω ότι είναι μια χαρά.
Θόρυβος + μιάτα =
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Υπάρχει εμπειρία από Conti Sport Contact 2?
Μαλακά πλαϊνά από εμπειρία σε colt czt 205/45/16. Και αν είναι μαλακά για το czt. σκέψου σε μχ.
Κυριάκο όλα μαλακά μου τα έχεις βγάλει!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Υπάρχει εμπειρία από Conti Sport Contact 2?
Μαλακά πλαϊνά από εμπειρία σε colt czt 205/45/16. Και αν είναι μαλακά για το czt. σκέψου σε μχ.
Κυριάκο όλα μαλακά μου τα έχεις βγάλει!
Τα potenza 050 είναι σκληρά(μια χαρά είναι δηλαδή)...
Αλλά αργούσαν να ζεσταθούνε.
by the way, την 4τράδα από τα stock 18άρια nc που σου πρότειναν από το mx5club, τα τσίμπησα για εγώ για χρήση στην πίστα.... -
Οι μπανανόφλουδες που φορούσα για λάστιχα έπρεπε να πάρουν το δρόμο για τα αποδυτήρια!
Υπερευχαριστημένος από τα RE070 απλά σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι άλλο. Έτσι, η γερμανίδα φόρεσε τις νέες γιαπωνέζικες μπαλαρίνες της :
Tα R1R υποτίθεται ότι είναι λίγο πιο 'δρομίσια' απ' ότι τα γνωστά ημισλίκ 888. Έχοντας κάνει μόνο 100 χλμ και με τα περισσότερα σε βρεγμένο δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη. Μου φαίνονται αρκετά μαλακά και με νορμάλ θόρυβο μέχρι τα 120-140 στην Α.Ο.
Γενικότερα μου άρεσαν ως χάραξη και ως χαρακτηριστικά και είπα να τα δοκιμάσω. Δεν έχω βάλει και ποτέ Τόγιο (αν και για τα Τ1R δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα... ) Αν ενδιαφέρει κάποιον μπορώ να επανέλθω με εντυπώσεις μετά από κάποια χλμ.
Έχει και ένα καγκουροβίντεο ψιλοαμερικανιά. Απλά δείτε το για να δείτε πιο καλά τη χάραξη από ότι στις φωτό μου. http://toyotires.com/tire/pattern/proxes-r1r
-
Καλησπέρα!
Έχω ένα VW Fox 1.4 (75 άλογα) του 2005 με 130.000 χλμ. Σκέφτομαι να αλλάξω ελαστικά (έχουν πλέον 65.000χλμ) στη μαμά διάσταση 165/70/14. Είμαι μάλλον μεταξύ Michelin Energy Saver και Continental EcoContact 3. Κάνω αρκετά χλμ. σε εθνικό δίκτυο κυρίως Πάτρα-Αθήνα χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις από το αυτοκίνητο (ταχύτητες 120-130). Πριν είχα Bridgestone (B250 νομίζω) όπου ήμουν γενικά ευχαριστημένος αν και μου φαίνονταν σχετικά σκληρά. Τα αμορτισέρ είναι εργοστασιακά (μέτριας σκληρότητας). Τι μου προτείνετε?
Ευχαριστώ! -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Οι μπανανόφλουδες που φορούσα για λάστιχα έπρεπε να πάρουν το δρόμο για τα αποδυτήρια!Υπερευχαριστημένος από τα RE070 απλά σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι άλλο. Έτσι, η γερμανίδα φόρεσε τις νέες γιαπωνέζικες μπαλαρίνες της :
Tα R1R υποτίθεται ότι είναι λίγο πιο 'δρομίσια' απ' ότι τα γνωστά ημισλίκ 888. Έχοντας κάνει μόνο 100 χλμ και με τα περισσότερα σε βρεγμένο δεν μπορώ να έχω σαφή άποψη. Μου φαίνονται αρκετά μαλακά και με νορμάλ θόρυβο μέχρι τα 120-140 στην Α.Ο.
Γενικότερα μου άρεσαν ως χάραξη και ως χαρακτηριστικά και είπα να τα δοκιμάσω. Δεν έχω βάλει και ποτέ Τόγιο (αν και για τα Τ1R δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα... ) Αν ενδιαφέρει κάποιον μπορώ να επανέλθω με εντυπώσεις μετά από κάποια χλμ.
Έχει και ένα καγκουροβίντεο ψιλοαμερικανιά. Απλά δείτε το για να δείτε πιο καλά τη χάραξη από ότι στις φωτό μου. http://toyotires.com/tire/pattern/proxes-r1r
-
Γιατι σφουράς κ.κ. Ποπολάρε ?!
Ο χρήστης vlg έγραψε:
Καλησπέρα!
Έχω ένα VW Fox 1.4 (75 άλογα) του 2005 με 130.000 χλμ. Σκέφτομαι να αλλάξω ελαστικά (έχουν πλέον 65.000χλμ) στη μαμά διάσταση 165/70/14. Είμαι μάλλον μεταξύ Michelin Energy Saver και Continental EcoContact 3. Κάνω αρκετά χλμ. σε εθνικό δίκτυο κυρίως Πάτρα-Αθήνα χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις από το αυτοκίνητο (ταχύτητες 120-130). Πριν είχα Bridgestone (B250 νομίζω) όπου ήμουν γενικά ευχαριστημένος αν και μου φαίνονταν σχετικά σκληρά. Τα αμορτισέρ είναι εργοστασιακά (μέτριας σκληρότητας). Τι μου προτείνετε?
Ευχαριστώ!Θα σου πρότεινα τα Michelin. Όχι ότι τα Κοντι είναι χειρότερα (μέσες άκρες μιλάμε για 2 πολύ καλά λάστιχα για εκεί που απευθύνονται) αλλά από ιδία χρήση των Μισελιν σε ανάλογο αυτοκίνητο είχα μείνει γενικά πολύ ευχαριστημένος. Οι τιμές είναι κοντά σε αυτά που αναφέρεις? Έχεις κοιτάξει από κοντά?
-
Και τα δύο είναι γύρω στα 300 ευρώ τοποθετημένα εδώ στο Παρίσι αλλά νομίζω ότι και Ελλάδα εκεί παίζουν.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Έτσι, η γερμανίδα φόρεσε τις νέες γιαπωνέζικες μπαλαρίνες της :Σε τι δείκτη? Τα έχει φίλος σε V και είναι πάρα πολύ μαλακά.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Έτσι, η γερμανίδα φόρεσε τις νέες γιαπωνέζικες μπαλαρίνες της :
Σε τι δείκτη? Τα έχει φίλος σε V και είναι πάρα πολύ μαλακά.
δείκτης φθοράς ? κάτω από 150 ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Έτσι, η γερμανίδα φόρεσε τις νέες γιαπωνέζικες μπαλαρίνες της :
Σε τι δείκτη? Τα έχει φίλος σε V και είναι πάρα πολύ μαλακά.
δείκτης φθοράς ? κάτω από 150 ?
140
-
Ο χρήστης vlg έγραψε:
Και τα δύο είναι γύρω στα 300 ευρώ τοποθετημένα εδώ στο Παρίσι αλλά νομίζω ότι και Ελλάδα εκεί παίζουν.Εδώ τα 165/70R14 ξεκινούν από λίγο κάτω από 200 ευρώ και οι πιο premium μάρκες σαν αυτές που αναφέρεις πλησιάζουν τα 250.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Και τα δύο είναι γύρω στα 300 ευρώ τοποθετημένα εδώ στο Παρίσι αλλά νομίζω ότι και Ελλάδα εκεί παίζουν.
Εδώ τα 165/70R14 ξεκινούν από λίγο κάτω από 200 ευρώ και οι πιο premium μάρκες σαν αυτές που αναφέρεις πλησιάζουν τα 250.
Τελικά έβαλα τα Michelin Energy Saver. Τα λάστιχα είχαν 250 αλλά θέλουν και άλλα 50 για τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση. Γενικά στη Γαλλία η εργασία σε συνεργείο είναι αρκετά ακριβή. Για αλλαγή ενός ρουλεμάν στο Fox η αντιπροσωπεία εδώ ήθελε 250 ευρώ!
-
Ο χρήστης vlg έγραψε:
Τελικά έβαλα τα Michelin Energy Saver. Τα λάστιχα είχαν 250 αλλά θέλουν και άλλα 50 για τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση. Γενικά στη Γαλλία η εργασία σε συνεργείο είναι αρκετά ακριβή. Για αλλαγή ενός ρουλεμάν στο Fox η αντιπροσωπεία εδώ ήθελε 250 ευρώ!Κάνε τον κόπο να μας παραθέσεις απόψεις για το πόσο καλά είναι τελικά και πόσο οφελούν την κατανάλωση όταν έχεις επαρκή δεδομένα!
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Τελικά έβαλα τα Michelin Energy Saver. Τα λάστιχα είχαν 250 αλλά θέλουν και άλλα 50 για τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση. Γενικά στη Γαλλία η εργασία σε συνεργείο είναι αρκετά ακριβή. Για αλλαγή ενός ρουλεμάν στο Fox η αντιπροσωπεία εδώ ήθελε 250 ευρώ!
Κάνε τον κόπο να μας παραθέσεις απόψεις για το πόσο καλά είναι τελικά και πόσο οφελούν την κατανάλωση όταν έχεις επαρκή δεδομένα!
πως θα το κάνει αυτό?
μήπως ένα μήνα θα έχει τα 'συμβατικά' και μετά τα οικονομίας?
-
Καλημέρα!
Μόλις έκανα την εγγραφή μου στο forum και πρώτη φορά κάνω post εδώ!
Η αφορμή είναι ότι ψάχνω:
Ελαστικά παντός καιρού για το Citroen C4, διαστάσεις 205/55/R16.Το έχω σχεδόν 5 χρόνια. Τα μαμίσια του ήταν Michellin και μπορώ να πω ότι έμεινα σχετικά ευχαριστημένος, αν και σε λίγο χιονάκι ψιλο-γλιστρούσαν. Τελοσπάντων, όταν πριν από περίπου 2 χρόνια τα άλλαξα τελικά, πήγα και πήρα πάλι Michellin, άσχετος γαρ με το θέμα και αφού ήμουν σχετικά ευχαριστημένος με τα μαμίσια της ίδιας μάρκας. Αποδείχτηκε μεγάλο λάθος, γιατί δεν ήταν ακριβώς ο ίδιος τύπος με τα μαμίσια και δυστυχώς βγήκαν χειρότερα. Εκτός του ότι γλιστρούσαν απίστευτα ακόμη και σε ένα πόντο χιονάκι (Πήγα ταξίδι Καστοριά τα περασμένα Χριστούγεννα, 2008, και δεν παλευόταν με τίποτα! Συνέχεια έπρεπε να βάζω τις αλυσίδες έστω και για λίγο χιονάκι! Ήταν απίστευτο! Κάτι μικρά αυτοκινητάκια πέρναγαν με 60-70 χωρίς καθόλου αλυσίδες και εγώ δεν μπορούσα να το πάω ούτε σιγά σιγά χωρίς να βάλω τις αλυσίδες μου! Μεγάλη πίκρα!...), φθαρήκαν εντέλει φοβερά σε σύντομο χρονικό διάστημα και τώρα πρέπει να τα αλλάξω επειγόντως!
Προχθές σε ένα δρομάκι που πήγα να στρίψω αριστερά, μετά από στάση σε STOP, ο δρόμος ήταν βρεγμένος από τη βροχή και μάλλον είχε και κάτι άλλο (ίσως λίγη λάσπη, ή ελάχιστο λάδι από διαρροή άλλου αυτοκινήτου) και τα λάστιχα γλίστρησαν και κόντεψε το αυτοκίνητο να κολλήσει απέναντι αν δεν έπιανε και το ESP!
Όπως καταλαβαίνετε θέλω να τα αλλάξω άμεσα και ψάχνω για ότι καλύτερο ώστε:- Να αντέχουν σχετικά καλά σε χιόνι όταν πάω ταξίδια βόρεια Ελλάδα, ή αν πάω π.χ. πάνω στη Πεντέλη ή στη Πάρνηθα να δω λίγο χιονάκι.
- Όμως να αντέχουν και το καλοκαίρι στη ζέστη και να μην φθείρονται απίστευτα, οπότε να χρειάζεται να τα βγάλω και να βάλω άλλα. Δεν θέλω να τα αλλάζω και για αυτό δεν θέλω καθαρά χειμερινά λάστιχα αλλά παντός καιρού.
- Να αντέχουν σε ταχύτητες λίγο παραπάνω, να μην τα φοβάμαι δηλαδή για φθορά ή 'κακή συμπεριφορά' όταν τρέχω λίγο περισσότερο. Οπότε μάλλον απ'ότι διάβασα σε διάφορες συζητήσεις εδώ και αλλού, πρέπει να προτιμήσω τύπου Η ή V.
- Δεν με ενδιαφέρει η τιμή, εκτός και αν ανεβαίνουμε σε 'τρελά' ποσά! Αλλά δεν με νοιάζει να έχουν διαφορά της τάξης των 100-200 ευρώ αν τα ακριβότερα είναι κλάσεις ανώτερα.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και ελπίζω να μην σας ζάλισα για πρώτο post εδώ!
-
Ξέχασα παραπάνω να σας πω ότι μου έχουν προτείνει (συγγενείς, φίλοι και γνωστοί) τα ακόλουθα, παντός καιρού πάντα: Nokian, Continental, Avon, Bridgestone.
Ποιά η γνώμη σας για αυτά; Τα προτείνετε ή να κοιτάξω κάτι άλλο;
Μη με ρωτήσετε ποιά ακριβώς μου πρότειναν γιατί είμαι άσχετος, δεν μου είπαν, δεν είδα, ούτε ξέρω. Αλλά αν μου πείτε να ψάξω για συγκεκριμένα θα τα ρωτήσω.Ευχαριστώ πολύ!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]