-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Χμμμ... θα διαφωνήσω μαζί σου.
Αν για παράδειγμα πάρεις και οδηγήσεις αυτή τη στιγμή κάποιο μοντέλο της Mercedes και κάποιο αντίστοιχο της Audi, πιστεύω, όπως διαπίστωσα κι εγώ, πως στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς τα μοντέλα της Αudi υπερτερούν συγκριτικά με αντίστοιχα της Mercedes, και υστερούν σε αίσθηση με αυτά των BMW.Όσον αφορά το Α8, πιστεύω, είναι το μοντέλο της Audi που ξεχωρίζει περισσότερο σε σχέση με τις προτάσεις των BMW, Mercedes, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία.
Θεωρώ το Α8, ως ένα από τα πιο σπόρ-πολυτελή αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή.Τώρα, σχετικά με το Α6, δεν ξέρω ακόμα, πρέπει να το πιάσω πρώτα στα χέρια μου και μετά να δώ πιο μου αρέσει πιο πολύ, πιο προτιμάω, ποιό είναι το καλύτερο(?)
Για μένα προσωπικά, η νέα σειρά 5 της BMW, ίσως να έθετε υποψηφιότητα για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου, χωρίς υπερβολή.
Λατρεύω το design της (ίσως είμαι από τους λίγους),
υποκλίνομαι στα συστήματα που χρησιμοποιεί για την οδική συμπεριφορά
και τέλος με σαγηνεύει η απλότητά της.Από την άλλη, έχοντας δεί και μόνο το νέο Α6, πιστεύω ότι εμφανισιακά με έχει εντυπωσιάσει (εξωτερικά, αλλά και στο εσωτερικό).
Βέβαια, η φιλοσοφία του νέου Α6 (όπως και όλων των νέων μοντέλων της Audi), πιστεύω ότι βρίσκεται κάπου ανάμεσα από BMW και Mercedes, με κλίση προς τη BMW.
Oυσιαστικά, προσπαθεί να τα προσφέρει όλα, να δώσει την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία, και όχι τόσο στο να σε συναρπάσει μόνο με την οδική συμπεριφορά (βλέπε BMW), ή μόνο με την πολυτέλεια (βλέπε Mercedes), αλλά με το συνδυασμό και των δύο παραπάνω.Τέλος, πιστεύω ότι η πρόταση της Mercedes, η E Class, έχει μείνει πλέον, πίσω από τις αντίστοιχες προτάσεις που ακούν στο όνομα Α6 και σειρά 5.
Δεν μπορω να διαφωνίσω σε αυτο που γράφεις γιατι ακόμα και στο θέμα της οδηγικής συμπεριφοράς/design/πολυτέλειας τα πάντα είναι σαφώς υποκειμενικά. Θα σου παραθέσω όμως την άποψη μου.
Δεν γνορίζω ποιά AUDI, Mercedes και BMW oδήγησες γιατί αυτό είναι πολύ σημαντικό για να κρίνουμε ένα αυτοκίνητο. Πχ μία S600 του 1999 δεν θα συγκριθεί με ένα Α8 του 2004 etc.
Είναι όλα υποκειμενικά πάντα και σημασία έχει να χαιρόμαστε εμείς το αυτοκίνητο μας μέσα στα δεδομένα της ασφάλειας. Πάντως επειδή με ενδιαφέρει στατιστικά απο ποιά οχήματα έβγαλές τα συμπεράσματα σου, άν φυσικά θέλεις γράψε αυτοκίνητο και χρόνια και κυβισμό (γιατι απο κυβισμό σε κυβισμό πολλές φορές έχει διαφορετικό στήσιμο )Στο link αυτό θα δείς συγκριτικό ανάμεσα σε BMW 530, Mercedes E320, Audi 2.6T και αρκετά άλλα αυτοκίνητα.
http://www.caranddriver.com/article.asp ... le_id=4225
Βέβαια και το συγκριτικό αυτό πολλές φορές βασίζεται σε υποκειμενικές απόψεις και δεν σημαίνει πολλά. Πχ ενώ η S ήταν σε συγκριτικά Νο1 μπορεί να είναι στο τέλος της λίστας τον επόμενο χρόνο λόγο παλαιότητας. Το σημαντικό είναι όμως οτι σε όλα σχεδόν τα tests για AUDI, όπως νομίζω και σε αυτό όλοι παραπονιούνται (όπως και εγώ) για το τιμόνι του (αρκετά νεκρό) και την συμπεριφορά του.
Προσωπικά η επαφή μου με AUDI ήταν για χρόνια με A4 2.8 και λόγο δουλειάς πολλές φορές το Α6 4.2, Α8, Και απο περιέργεια έχω οδηγήσει το RS6. H επαφή μου με BMW kai Mercedes είναι πολύ μεγαλύτερη εδώ και πολλά χρόνια, απο μικρές κατηγορίες μέχρι S600, CL55 AMG, 760 που είναι αρκετά ακριβά οχήματα και πάντα εδώ και 10 χρόνια σχεδόν ισχύει το ίδιο κατα τη γνώμη μου. Δηλαδή BMW, καταπληκτική sport συμπεριφορά, Mercedes πολυτελής, συνολικά μάλλον πιο γρήγορη σε μεγάλα αυτοκίνητα της και τρομερά ασφαλής αλλα κόβοντας απο οδηγική απόλαυση. Πάντα το Audi ήταν πιο πίσω. Ακόμα και σε θέματα ποιότητας τα υλικά που είχε το AUDI δεν τα βρήκα τόσο καλά. Θα μπορούσα να επεκταθώ σε προβλήματα που μας δημιούργησε το αυτοκίνητο σε λίγα χρόνια μάλιστα, αλλα και αυτό μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε.
Δες και τα links αυτά αν θέλεις, θα τα βρείς ενδιαφέροντα πιστεύω:
http://www.caranddriver.com/article.asp ... e_number=1
http://www.caranddriver.com/article.asp ... le_id=6741
http://www.caranddriver.com/article.asp ... le_id=1983\Με ειλικρινή εκτίμηση,
Δημήτρης. -
Aπ' ότι βλέπω, τα τέστ έχουν τα προηγούμενα μοντέλα.
Από Α8, εμπειρία έχω από ένα 4,2 quattro (τελευταίο μοντέλο), το οποίο μου έδωσε πολή καλή αίσθηση, μακράν με πιο σπόρ προσανατολισμούς από τη σειρά 7 και περισσότερο από την S Class, η οποία βέβαια, στη χλιδή δεν συγκρίνεται.
Το Α8, ήταν εφοδιασμένο με τις αναρτήσεις που έχουν τις επιλογές comfort, sport κτλ...Επίσης, όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, να πώ ότι τουλάχιστον στη νές σειρά 5, κάτι δεν μου πήγαινε καλά...
Επίσης, συχνά διαβάζω και από τον τύπο για την αναβάθμιση της ποιότητας των νέων Audi, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, ώστε σε απτή ποιότητα και συναρμογή να βρίσκεται ίσως και ένα κλίκ πάνω από BMW, Mercedes...Άλλο παράδειγμα όσον αφορά την οδική συμπεριφορά ;
Α4 1.8Τ quattro (190 PS) , Μercedes C 200 kompressor.
Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, το αίσθημα της ασφάλειας ήταν πολύ καλό, σε σχέση με την C 200K η οποία, δε βοηθούσε και πολύ για γρήγορη οδήγηση, μιας και έπαιρνε πιο έντονες κλίσεις στις στροφές.
Σε πολυτέλεια......Mercedes.
Σε ποιότητα κατασκευής (αν και ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα), θα έβαζα...Χ ( !)Βέβαια, από εκεί και πέρα, είναι και τί ζητά κάποιος από ένα αυτοκίνητο των κατηγοριών αυτών. Πιο απλά, για μένα ;
-Θέλεις άνεση, πολυτέλεια, ποιότητα για τέλεια ταξίδια ; Πάρε Ε 200Κ
-Θέλεις σπορτίφ οδική συμπεριφορά, ποιότητα και κινητήρες-διαμάντια ; Πάρε BMW σειρά 5.
-Θέλεις ένα αυτοκίνητο με ''διττό' χαρακτήρα, άνεση, ποιότητα με σπορτίφ προσανατολισμούς ; Πάρε Α6Κάπως έτσι το βλέπω....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aπ' ότι βλέπω, τα τέστ έχουν τα προηγούμενα μοντέλα.Από Α8, εμπειρία έχω από ένα 4,2 quattro (τελευταίο μοντέλο), το οποίο μου έδωσε πολή καλή αίσθηση, μακράν με πιο σπόρ προσανατολισμούς από τη σειρά 7 και περισσότερο από την S Class, η οποία βέβαια, στη χλιδή δεν συγκρίνεται.
Το Α8, ήταν εφοδιασμένο με τις αναρτήσεις που έχουν τις επιλογές comfort, sport κτλ...Επίσης, όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, να πώ ότι τουλάχιστον στη νές σειρά 5, κάτι δεν μου πήγαινε καλά...
Επίσης, συχνά διαβάζω και από τον τύπο για την αναβάθμιση της ποιότητας των νέων Audi, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, ώστε σε απτή ποιότητα και συναρμογή να βρίσκεται ίσως και ένα κλίκ πάνω από BMW, Mercedes...Άλλο παράδειγμα όσον αφορά την οδική συμπεριφορά ;
Α4 1.8Τ quattro (190 PS) , Μercedes C 200 kompressor.
Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, το αίσθημα της ασφάλειας ήταν πολύ καλό, σε σχέση με την C 200K η οποία, δε βοηθούσε και πολύ για γρήγορη οδήγηση, μιας και έπαιρνε πιο έντονες κλίσεις στις στροφές.
Σε πολυτέλεια......Mercedes.
Σε ποιότητα κατασκευής (αν και ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα), θα έβαζα...Χ ( !)Βέβαια, από εκεί και πέρα, είναι και τί ζητά κάποιος από ένα αυτοκίνητο των κατηγοριών αυτών. Πιο απλά, για μένα ;
-Θέλεις άνεση, πολυτέλεια, ποιότητα για τέλεια ταξίδια ; Πάρε Ε 200Κ
-Θέλεις σπορτίφ οδική συμπεριφορά, ποιότητα και κινητήρες-διαμάντια ; Πάρε BMW σειρά 5.
-Θέλεις ένα αυτοκίνητο με ''διττό' χαρακτήρα, άνεση, ποιότητα με σπορτίφ προσανατολισμούς ; Πάρε Α6Κάπως έτσι το βλέπω....
Καταλαβαίνω τη λογική σου και απο την οπτική γωνία που το βλέπεις δεν θα διαφονήσω. Πάντως sport oδική συμπεριφορά δεν νομίζω οτι απασχολεί τους αγοραστές σειράς S, 7 και Α8.
Πράγματι τα tests στα links είναι μέχρι 2003, αλλά αυτά βρήκα εν συντομία. Πάντως σχεδόν κάθε χρόνο είναι τα ίδια αποτελέσματα. Δεν άλλαξαν όμως τρομερά τα πράγματα σε ένα χρόνο
Αυτοκίνητα όπως 1.8Τ , 200Κ , den έχω οδηγήσει ποτε δυστηχώς. Και κατα τη γνώμη μου τέτοιοι κυβισμοί δεν θα έπρεπε να υπάρχουν σε αυτά τα αυτοκίνητα.
Βρήκα και το video απο το Topger που συγκρίνουν τα A8, S600. Μπορώ να σου το στείλω αν φυσικά το θέλεις.Φιλικά ,
Δημήτρης -
ΟΚ! Στείλε αν μπορείς
(παλιά S 600
-
Να προσθέσω γιατι το ξέχασα πριν οτι στην ποιότητα διαφωνω. Προσωπικά δεν μπορώ να δεχτω τα υλικά της AUDI καλύτερα απο Mercedes, BMW. Κάποιος που ασχολείται με ποιότητα υλικών θα στο επιβεβαιώσει αυτό. Φαίνεται όμως και στο πέρασμα του χρόνου. Επίσης ένας λόγος που η AUDI προσπάθησε να βελτιώσει τα υλικά της τα τελευταία χρόνια ήταν για να χτηπήσει περισσότερο την αγορά εδώ USA μετα απο άσχημες κριτικές που δέχτηκε. Ειδικά για θέματα ποιότητας.
Ποιά S oδήγησες; S600 ή μικρότερα μοντέλα, γιατι σαν αυτοκίνητα με την 320, 430 είναι αρκετά διαφορετικά.Με εκτίμηση,
Δημήτρης -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
.Κάποιος που ασχολείται με ποιότητα υλικών θα στο επιβεβαιώσει αυτό.Xμμμ.....
Αν υπάρχει κάποιο site ή κάτι σχετικό, καλοδεχούμενο !
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
New Acura TL. Owns all.
Αλιμονο....
Για καθε AUDI-BMW-MERCEDES υπαρχει και ενα ACURA-HONDA που ειναι καλυτερο!!!!!!!!!Γεγονος ειναι οτι οι πωλησεις της BMW οχι μονο δεν μειωνονται αλλα αυξανονται (συνολικα). Οπως επισης οτι ολο και ποιο πολυ κοσμος συνηθιζει αυτο το design. Εχω πολλους γνωστους που με την αφιξη της 7αρας,5αρας,Ζ4 ειπαν για εκτρωματα κλπ. Τωρα πια τις εχουν συνηθησει και πχ η Ζ4 και η 5αρα τους αρεσει πολυ.
Mα γιατι αναρωτιεσαι ρε συ αφου ειναι αληθεια. 270 αλογα απο 3,5 λιτρα κια σχεδον 15 χιλ δολ φτηνοτερα απο το 530. Και το ΤL ειναι φουλ εχτρα. Τι δηλαδη το 530 ειναι τοσο καλυτερο που αξιζει 15 χιλ πιο πολυ; η πληρωνουμε 5 χιλ το καθε γραμμα (B, M,W)
Νικος
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Το 300C το πηρα μια βολτα για καμμια 45αρια λεπτα το περασμενο Σαββατο. Καλα μιλαμε ειναι 10-ετιες μπροστα απο τα προηγουμενα της Chrysler. Η επιταχυνση ειναι χωρις προβλημα, το στερεο ειναι πολυ καλο, εχει navigation για να μην χανομαστε κιολας. Ειναι γεγονος οτι δεν υπαρχει replacement for displacement οτι και να κανει κανεις. Καλα ακουσα οτι ηδη υπαρχει υπερσυμπιεστης για την μηχανη hemi Αντε αν δεν μας φτανουν 340 αλογα βαλε 500 να εχουμε κοπαδι.
Για 36-37 χιλ δολ ειναι φοβερη αγορα. Τα πολλα κυβικα προκαλουν αλεργια στην Ελλαδα Και για να μην παραπονιουνται πολλοι για την καταναλωση ειναι πολυ καλυτερη. 24- 29 μιλια στο γαλλονι ειναι φοβερα. Βεβαι αμα αρχισει κανει τα γκαζια και τα kickdown θα καιει μπολικα. Αλλα αυτο το περιμενει κανεις. Αντε και στο τελος του ετους ερχεται και το 4τρακινητοΝικος
ΥΓ: Δημητρη καλως ηρθες στο φορουμ. Βλεπω εισαι πολυγραφοτατος σε 3 μερες σχεδον 30 ποστ. Κατα που μενεις εν Αμερικα αν επιτρεπεται;
Πραγματικά το 300C είναι πολύ καλό αυτοκίνητο για τα χρήματα του. Πάντως και τα προηγούμενα μοντέλα της Chrysler (300M, Concorde) για τα χρήματα τους πάντα στην Αμερική δεν ήταν άσχημες επιλογές (αν και προσωπικά μάλλον δεν θα τα αγόραζα) Το design του 300C προσωπικα το ερωτεύτηκα. Μου θυμίζει αυτοκίνητα των $150,000 και πάνω!
Αν σου δωθεί η ευκαιρία οδήγησε και την Cadillac CTS-V. Για $50,000 το αμάξι είναι απλα τρομερό (προσωπικά τα αυτοκίνητα τα κρινω ως κατηγορία και τιμή την ίδια στιγμη )Αυτές τις ημέρες Νίκο μόλις γύρισα απο δουλείες που είχα εξωτερικό και χαλάρωνα λίγο τους ρυθμούς μου και αφού ανακάλυψα το forum αυτό σκέφτηκα είναι καλό να συμμετάσχω. Προσωπικά μένω Νew York and San Francisco. SF είμαι κάθε μήνα λόγω δουλειάς. Εσυ πού είσαι CA?
Σε κατηγορίες άνω των 2500cc υπάρχουν πραγματικά πολλές επιλογές που στην Ελλάδα δεν είναι γνωστές. Απο την ψηφοφορία αυτή φαίνεται , (χωρίς προς Θεου να το κατηγορώ! ) οτι ακόμα και σε κατηγορίες μεγάλων κυβικών οι περισσότεροι στην Ελλάδα θα σκεφτούν αυτοκίνητα που έχουν συνηθίσει με μικρούς κυβισμούς. Βέβαια απο την αλλή και εγω ομολογώ οτι δεν γνορίζω κατα πόσο έρχονται αυτα τα αυτοκίνητα που έχω στο μυαλό μου στην Ελλάδα.
Συμφωνω οτι στις ΗΠΑ το οτι δεν κυνηγανε τα κυβικα αλλαζει πολυ τον τροπο που αγοραζει ο κοσμος αυτοκινητα. Μεταξυ 2,5 και 3,5 λιτρα υπαρχουν της Παναγιας τα ματια. Επισης ειναι και σχετικα λογικες τιμες.
Και δεν πιστευω οτι ειναι στην Ελλαδα μονο. Και σε αλλες χωρες παιρνουν μικρα αυτοκινητα μια οι χωροι και οι τιμες των καυσιμων ειναι πολυ υψηλοι. Τουλαχιστο ετσι λενε πολλοι γνωστοι μου που ειναι απο αλλες χωρες.
Ειμαι στην βορεια Καλιφορνια και εγω αλλα περιπου 45 λεπτα ανατολικα απο το Σαν Φρανσισκο. (East Bay). Ποιος ξερει ισω καμμια φορα να τα πουμε απο κοντα.
Χαιρετισμους
Νικος
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
.....Παιδες δεν ξερω τι γινεται στην αθηνα αλλα εδω στη πατρα ειναι ζητημα αν κυκλοφορουν 2 με 3ις 5αρες.....Εδώ τα ίδια και χειρότερα! Ζήτημα είναι αν έχω δει 7-8 απο τότε που βγήκε
Στο Putney μεχρι στιγμής έχω δει μόνο 1!!! -
Ο χρήστης sado έγραψε:
.....Παιδες δεν ξερω τι γινεται στην αθηνα αλλα εδω στη πατρα ειναι ζητημα αν κυκλοφορουν 2 με 3ις 5αρες.....
Εδώ τα ίδια και χειρότερα! Ζήτημα είναι αν έχω δει 7-8 απο τότε που βγήκε
Στο Putney μεχρι στιγμής έχω δει μόνο 1!!!Κρίμα, θα έλεγα, πολύ κρίμα γιατί είναι εκπληκτικό αυτοκίνητο.
Αυτά έχουν τα σχεδιαστικά πειράματα...
-
Αν μπορούσαμε να του αλλάξουμε το κέλυφος όπως τα τελεκατ/να και να του βάζαμε ένα πιο όμορφο θα το έπερνε πολύς κόσμος!
-
Τεστ στο Α6:
http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm?id=128Πάντως,δε θα περίμενε κανείς από εταιρία του επιπέδου
της BMW να πειραματίζεται με τα σχέδια των μοντέλων της..
Δείχνει να αδιαφορεί για το αίσθημα του κόσμου
και προκαλεί τις μειωμένες πωλήσεις της..
Συνήθως το marketing βοηθάει σε τέτοια θέματα,
εδώ τι έγινε; -
Προσωπικά είμαι στην κατηγορία αυτών που θεωρούν τόσο την Ζ4 πανέμορφη (πολύ πιο σπορ και πολύ πιο δυναμική από στην SLK που δείχνει πάλι να προορίζεται να μεταλύτερες ηλικίες) όσο και την νέα 5άρα πανέμορφο αμάξι.
Ο σχεδιαστικός 'πειραματισμός' της BMW δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πετύχει και σε μικρό βάθος χρόνου όλοι οι φαν (και αρκετοί μη) της εταιρίας θα την αγαπήσουν.
Πάντως, επειδή αναφέρθηκε για τις πωλήσεις της BMW μή ξεχνάμε ότι έχουν γίνει πολύ της μόδας τα SUV, πότε είναι πολλοί εκείνοι που αντί να πάρουν την 5άρα, προτιμούν ένα X5, λόγω μόδας.
-
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
Προσωπικά είμαι στην κατηγορία αυτών που θεωρούν τόσο την Ζ4 πανέμορφη (πολύ πιο σπορ και πολύ πιο δυναμική από στην SLK που δείχνει πάλι να προορίζεται να μεταλύτερες ηλικίες) όσο και την νέα 5άρα πανέμορφο αμάξι.Ο σχεδιαστικός 'πειραματισμός' της BMW δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα πετύχει και σε μικρό βάθος χρόνου όλοι οι φαν (και αρκετοί μη) της εταιρίας θα την αγαπήσουν.
Πάντως, επειδή αναφέρθηκε για τις πωλήσεις της BMW μή ξεχνάμε ότι έχουν γίνει πολύ της μόδας τα SUV, πότε είναι πολλοί εκείνοι που αντί να πάρουν την 5άρα, προτιμούν ένα X5, λόγω μόδας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων τους οι περισσότερες εταιρείες κατασκευής κυρίως πολυτελών οχημάτων το προορίζουν για την αγορά των HΠΑ και μετά για άλλες χώρες οικονομικά περισσότερο αναπτυγμένες σε σχέση με την Ελλάδα. Επομένος είναι λάθος πιστεύω να κρίνουμε την λογική μιας εταιρείας βάση του τι επικρατεί στη χώρα μας.
Η SLK είναι αυτοκίνητο καθαρά σχεδιασμένο για νέες ηλικίες. Στην Ελλάδα επειδή είναι ακριβό όχημα με συνέπεια μεγάλύτερης ηλικίας άτομα να μπορούν να το αποκτήσουν κυρίως, έχει επικρατήσει η λογική οτι Mercedes = αυτοκίνητο για μεγάλες ηλικίες. (Ακόμα και το Golf έχω ακούσει στην Ελλάδα οτι αποτελεί ένδειξη οικονομικής ευχαίριας!!!!) Στις HΠΑ είναι ελάχιστα άτομα μεγάλης ηλικίας που θα σκεφτόντουσαν ποτε να πάρουν μια SLK ή ακόμα περισσότερο μια C ώς οικογενιακό αυτοκίνητο, κατι εν αντιθέση που γίνεται αρκετά στην Ελλάδα. Απεναντιάς είναι πολλά άτομα νεαρής ηλικίας που αναζητούνε πολυτέλεια, ασφάλεια και μια sport συμπεριφορά και κατευθύνονται σε αυτές τις μάρκες. Δέν είναι τυχαίο οτι στους δρόμους εδώ πολλές Porsche Boxter , SLK, Z4 οδηγούνται και απο άτομα 20+ ετών.
Τα SUV δεν μπορώ να δεχτώ οτι είναι μόδα των τελευταίων ετών μόνο. Ανέκαθεν, ειδικά εδώ ο κόσμος προτιμούσε τα μεγάλα οχήματα με αποτέλεσμα τα SUV να είναι μια φυσική εξέλιξη. Το X5 δεν νομίζω να κλέψει κανέναν υποψήφιο αγοραστή της σειράς 5, αλλά ίσως κλέψει υποψήφιο αγοραστή που αναζητούσε SUV σε άλλες εταιρίες στην ίδια κατηγορία χρημάτων (Χ5, Porsche, Jeep, Ford etc ) etc.
O σχεδιαστικός πειραματισμός της BMW δεν μπορώ να γνορίζω αν θα πετύχει στο μέλλον , αλλά κανένας manager της εταιρείας αν τον ρωτούσαμε πριν 1 χρόνο αν θα του άρεσε ο αριθμός πωλήσεων της σειράς 5 σήμερα δεν θα έλεγε ναι. Η εταιρεία θέλει να έχει μόνιμο κέρδος και είμαι περίεργος να δώ τι θα γίνει με την 3 που εκεί στηρίζει πολλά απο τα έσοδα της η BMW. Πάντως προσωπικά και εμένα μου άρεσε η Ζ4, ενώ δεν θα μπορουσα να πω με τίποτα το ίδιο για την σειρά 5
Με ειλικρινή εκτίμηση,
Δημήτρης -
Το ζητουμενο για την αισθητικη ενος αυτοκινητου,ειναι να σου κοβει την ανασα και να σε κερδιζει απο την πρωτη στιγμη.Αναφερθηκε εδω οτι σιγα-σιγα θα αρχισει να αρεσει η νεα φιλοσοφια της BMW.Αυτο ειναι αποτελεσμα συνηθειας και οχι αρεσκειας.
Εδω συνηθισαμε και μπορουμε πλεον να ακουμε τραγουδια αισχιστου ειδους,μονο και μονο λογω των δεκαδων επαναληψεων,ενω στην αρχη δεν μπορουσαμε να τα ανεχτουμε ουτε 5 δευτερολεπτα. -
Καταλαβαίνω τη λογική σου και απο την οπτική γωνία που το βλέπεις δεν θα διαφονήσω. Πάντως sport oδική συμπεριφορά δεν νομίζω οτι απασχολεί τους αγοραστές σειράς S, 7 και Α8.
Σωστό αυτό, μην ξεχνάς όμως οτι για τα ελληνικά δεδομένα το ρόλο του 'μεγάλου οικογενειακού' τον καλύπτουν τουλάχιστον για την πλειοψηφία των αγοραστών αυτοκίνητα της κατηγορίας Ε-class , 5 και Α6. Κατ'επέκταση λοιπόν, ούτε κι εγώ πιστεύω οτι η σπορ οδική συμπεριφορά απασχολεί τους υποψήφιους αγοραστές σ'αυτήν την κατηγορία και αυτό άλλωστε αντικατοπτρίζεται κι από τις πωλήσεις (την τελευταία φορά που κοίταξα η E έσπαγε κυριολεκτικά ταμεία).
Δεδομένου λοιπόν οτι η άνεση, η ποιότητα και η πολυτέλεια είναι τα ζητούμενα σ'αυτήν την κατηγορία δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να κοιτάξω προς BMW μεριά (από μια σύντομη επαφή που είχα με την 5 δεν θα μπορούσα να πω οτι με έπεισε στους παραπάνω τομείς). Α6 ή Ε-class για μένα λοιπόν και για να ξεχωρίζουμε και λίγο από τη...μάζα θα ψήφιζα Α6.
Το ζητουμενο για την αισθητικη ενος αυτοκινητου,ειναι να σου κοβει την ανασα και να σε κερδιζει απο την πρωτη στιγμη.Αναφερθηκε εδω οτι σιγα-σιγα θα αρχισει να αρεσει η νεα φιλοσοφια της BMW.Αυτο ειναι αποτελεσμα συνηθειας και οχι αρεσκειας.
Έχεις δίκιο, υπάρχουν όμως δύο τρόποι να σε 'κερδίσει' ένα αυτοκίνητο από την πρώτη στιγμή. Π.χ. κάποιες αυθόρμητες σκέψεις μου από την τελευταία έκθεση του Ελληνικού.
Alfa GT: Χμμ...ωραίο αυτοκίνητο
BMW 645Ci: Ωχχχ...τι είναι αυτό...άσχημο...αλλά επιβλητικό.Και τα δύο μου 'έκοψαν την ανάσα' πίστεψέ με
Προσωπικά πιστεύω οτι αν έχουμε αρχίσει ν' αποδεχόμασε αισθητικές επιπέδου Bangle υπάρχει πρόβλημα (άντε να κάνω για την Z4 μια εξαίρεση).
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Σωστό αυτό, μην ξεχνάς όμως οτι για τα ελληνικά δεδομένα το ρόλο του 'μεγάλου οικογενειακού' τον καλύπτουν τουλάχιστον για την πλειοψηφία των αγοραστών αυτοκίνητα της κατηγορίας Ε-class , 5 και Α6. Κατ'επέκταση λοιπόν, ούτε κι εγώ πιστεύω οτι η σπορ οδική συμπεριφορά απασχολεί τους υποψήφιους αγοραστές σ'αυτήν την κατηγορία και αυτό άλλωστε αντικατοπτρίζεται κι από τις πωλήσεις (την τελευταία φορά που κοίταξα η E έσπαγε κυριολεκτικά ταμεία).Δεδομένου λοιπόν οτι η άνεση, η ποιότητα και η πολυτέλεια είναι τα ζητούμενα σ'αυτήν την κατηγορία δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να κοιτάξω προς BMW μεριά (από μια σύντομη επαφή που είχα με την 5 δεν θα μπορούσα να πω οτι με έπεισε στους παραπάνω τομείς). Α6 ή Ε-class για μένα λοιπόν και για να ξεχωρίζουμε και λίγο από τη...μάζα θα ψήφιζα Α6.
Αν πάρουμε ως βάση τις πωλήσεις της Ε Class και της 5αρας στην Ελλάδα, σίγουρα αυτό το συμπέρασμα θα βγάλουμε.
Ότι δηλαδή η πλειοψηφία των υποψήφιων αγοραστών, προτιμά την πολυτέλεια , την άνεση κτλ στην κατηγορία που ανήκουν τα Α6, σειρά 5, Ε Class.Πιστεύω πως ενώ η E Class απεικονίζει περισσότερο την πολυτέλεια,
η σειρά 5, απεναντίας, υστερεί σαφώς στον τομέα αυτό (φαίνεται και από το εσωτερικό της), δίνοντας έμφαση περισσότερο στην οδική συμπεριφορά.Το Α6 ακροβατεί, κατά τη γνώμη μου, ανάμεσα στις δύο αυτές επιλογές.
Δεν υστερεί σε πολυτέλεια από την Ε Class (στην άνεση πρέπει να είναι πιο πίσω), έχοντας συγχρόνως πολλά στοιχεία δυναμικής συμπεριφοράς.
Με ορθολογικά, λοιπόν, κριτήρια ίσως το Α6 να είναι πιο ολοκληρωμένο συγκριτικά.Προσωπικά πιστεύω οτι αν έχουμε αρχίσει ν' αποδεχόμασε αισθητικές επιπέδου Bangle υπάρχει πρόβλημα (άντε να κάνω για την Z4 μια εξαίρεση).
Προσωπικά το σχήμα της νέας 5αρας μου αρέσει.
Βλέπω όμως τα νέα μοντέλα που πρόκειται να βγούν σε 1-2 χρόνια, να υιοθετούν σχεδιαστικές λεπτομέρειες 'αλλά' Βangle.
Όπως η έντονες γραμμές στα πλαινά του αμαξώματος, καθώς και οι πολλές ακμές. -
Μια 530 για μενα παρακαλω. Με η χωρις i
-
Εγώ θα ήθελα μια 530 με άλλο 'καπάκι'!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εγώ θα ήθελα μια 530 με άλλο 'καπάκι'!Με άλλο εξωτερικό περίβλημα δηλαδή ;
Audi A6 3.2 quattro vs BMW 530i.....τελικός ;