-
Ο χρήστης stavroula έγραψε:
stavroula
Το αυτοκίνητο κλειδώνει με το μπουτον και ταυτόχρονα μπαίνει και ο συναργεμος η εχει άλλο μπουτον για το συναργεμο ?
Με το κλειδι του αυτοκινητου ανοιγει και κλεινει και εχει και δυο εξτρα κλειδακια για την σειρηνα αν κολησει
εμενα δεν μου δωσανε κλειδακια,λες να τα ξεχασε ο πωλητης .δωρο μου τον βαλανε με τα ρανταρ πανω στις δυο κολωνες.
την δευτερα θα τους παρω τηλ να τους ρωτησω -
Μπορει να τα ξεχασε. Αν κολησει η σειρηνα τι θα κανεις? Και σε παλιοτερο αμαξι ειχα ειδικο κλειδακι για τη σειρηνα.
-
Ο χρήστης almeida έγραψε:
stavroula
Το αυτοκίνητο κλειδώνει με το μπουτον και ταυτόχρονα μπαίνει και ο συναργεμος η εχει άλλο μπουτον για το συναργεμο ?
Με το κλειδι του αυτοκινητου ανοιγει και κλεινει και εχει και δυο εξτρα κλειδακια για την σειρηνα αν κολησει
εμενα δεν μου δωσανε κλειδακια,λες να τα ξεχασε ο πωλητης .δωρο μου τον βαλανε με τα ρανταρ πανω στις δυο κολωνες.
την δευτερα θα τους παρω τηλ να τους ρωτησωκαποιοι συναγερμοι δεν κλεινουν με κλειδακια, αλλα εχουν κουμπι και πατας κωδικο σε φαση μορς
(ετσι ειναι ενας ΜΕΤΑ που εχω στο citroen μου, δες αν σου εδωσαν καρτα με κωδικο ή δες αν εχεις το σχετικο κουμπακι στο ταμπλω κοντα στο παρπριζ)επισης στο audi ο εργοστασιακος εχει απλα ενα κουμπι στη πορτα για το off , αλλα για να πατηθει πρεπει να ανοιξει η πορτα, πραγμα που δε γινεται και να σπασουν το παραθυρο
αν ο συναγερμος μπηκε σε αντιπροσωπεια εχει να κανει με το καθε μαγαζι, δε βαζουν ολοι τον ιδιο
επισης καποιος που ξερει μπορει να τους βραχυκυκλωσει
-
το μονο που μου δειξανε ειναι οτι εχει ενα κουμπι αριστερα του τιμονιου στο ταμπλω και απο εκει απενεργοποιειται...
οταν τον ρωτησα να μου δειξει που βρισκεται μεσα στην μηχανη , με απεφυγε....να μου απαντησει!! -
Ο χρήστης almeida έγραψε:
το μονο που μου δειξανε ειναι οτι εχει ενα κουμπι αριστερα του τιμονιου στο ταμπλω και απο εκει απενεργοποιειται...
οταν τον ρωτησα να μου δειξει που βρισκεται μεσα στην μηχανη , με απεφυγε....να μου απαντησει!!ωραια ιδιο εχουμε, δεν κλεινει απο κουτι στη μηχανη, αλλα απο αυτο του κουμπι
πρεπει να εχεις μια καρτα με κωδικο (εμενα ειναι κοκκινη) , κοιτα μην τη χασεις
-
Το λιπών έχουμε και λεμέ
Απαιτώ ο συναργεμος να συνεργάζεται με το μπουτον (κλειδί αυτοκινήτου) και το λαμπάκι να τοποθετηθεί δίπλα στο κουμπί (πάνω από την ασφαλειοθήκη), και να είναι παρόμοιο με το κουμπί που απενεργοποιεί τον ήχο της υποβοήθησης παρκαρίσματος.Διαφορετικά
Σας ευχαριστω
Σταυρούλα από την Osk@r Peugeot το πήρατε ? -
Απο την αντιπροσωπεια της περιοχης μου (τρικαλα).
-
Ο χρήστης miatasgk έγραψε:
Απαιτώ ο συναργεμος να συνεργάζεται με το μπουτον (κλειδί αυτοκινήτου) και το λαμπάκι να τοποθετηθεί δίπλα στο κουμπί (πάνω από την ασφαλειοθήκη), και να είναι παρόμοιο με το κουμπί που απενεργοποιεί τον ήχο της υποβοήθησης παρκαρίσματος.Μπορείς να απαιτήσεις ότι θέλεις, αλλά για να μη γίνει καμιά παρεξήγηση, εγώ σου περιέγραψα την λειτουργία και τοποθέτηση του εργοστασιακού συναγερμού. Το 'λαμπάκι' που περιέγραψα προηγουμένως είναι ταυτόχρονα και μπουτόν και χρησιμοποιείται όταν θέλουμε να απενεργοποιήσουμε την ογκομετρική προστασία ενώ η περιμετρική και αντιδιαρρηκτική προστασία παραμένει ενεργοποιημένη. Η λειτουργία του δικού μου συναγερμού περιγράφεται αναλυτικά και επακριβώς στις σελίδες 76-77 του Οδηγού Χρήσης.
Σου τα λέω αυτά γιατί δεν ξέρω αν έχει νόημα να απαιτήσεις το 'λαμπάκι' να είναι παρόμοιο με το κουμπί που απενεργοποιεί τον ήχο της υποβοήθησης παρκαρίσματος κλπ, εφόσον αυτός θα είναι κάποιος after-market συναγερμός. Επίσης ο εργοστασιακός συναγερμός δεν συνοδεύεται από τα 'κλειδάκια' που προαναφέρθηκαν.
-
Στο 307 μου έχω τοποθετημένο εδώ συναγερμό. Έξτρα κλειδάκια δεν υπάρχουν, συνδέεται απευθείας στην εργοστασιακη πλεξούδα, φυσικά υπάρχει και το μπουτόν στο ταμπλό για την ογκομετρική προστασία.
Εξαρτάται προφανώς από τον συναγερμό που θα σου βάλουν. -
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Απαιτώ ο συναργεμος να συνεργάζεται με το μπουτον (κλειδί αυτοκινήτου) και το λαμπάκι να τοποθετηθεί δίπλα στο κουμπί (πάνω από την ασφαλειοθήκη), και να είναι παρόμοιο με το κουμπί που απενεργοποιεί τον ήχο της υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Μπορείς να απαιτήσεις ότι θέλεις, αλλά για να μη γίνει καμιά παρεξήγηση, εγώ σου περιέγραψα την λειτουργία και τοποθέτηση του εργοστασιακού συναγερμού. Το 'λαμπάκι' που περιέγραψα προηγουμένως είναι ταυτόχρονα και μπουτόν και χρησιμοποιείται όταν θέλουμε να απενεργοποιήσουμε την ογκομετρική προστασία ενώ η περιμετρική και αντιδιαρρηκτική προστασία παραμένει ενεργοποιημένη. Η λειτουργία του δικού μου συναγερμού περιγράφεται αναλυτικά και επακριβώς στις σελίδες 76-77 του Οδηγού Χρήσης.
Σου τα λέω αυτά γιατί δεν ξέρω αν έχει νόημα να απαιτήσεις το 'λαμπάκι' να είναι παρόμοιο με το κουμπί που απενεργοποιεί τον ήχο της υποβοήθησης παρκαρίσματος κλπ, εφόσον αυτός θα είναι κάποιος after-market συναγερμός. Επίσης ο εργοστασιακός συναγερμός δεν συνοδεύεται από τα 'κλειδάκια' που προαναφέρθηκαν.
Τα ξερω αυτά που λες
και έχεις δίκιο ,
Άλλα και αυτή μου είπαν δυο θέσεις τοποθετήσεις για το λαμπάκι μια στο μπαμπριζ και μια διπλα στο μπουτόν υποβοήθησης παρκαρίσματος.
Απλά ο δεύτερος τρόπος έχει λίγο περισσότερο δουλεία -
μας είπαν σε δύο εβδομάδες να πάμε να μας περάσουν μια τεχνική οδηγία μήπως ξέρετε τι ακριβώς είναι;
Το είπαμε πολλές φορές ότι αφορά το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων.
Ο χρήστης almeida έγραψε:
Θα θέλαμε να ρωτήσουμε αν ξέρετε αν γίνετε να κατεβάσουμε την ευαισθησία του υαλοκαθαριστήρα,Απ΄όσο ξέρω δεν γίνεται. Μια και θα πας στο service, ρώτησέ τους για επιβεβαίωση.
πόσα χιλιόμετρα βγάζει με γεμάτο ρεζερβουάρ,
Ανάλογα με το πόδι σου και το που οδηγάς. Σε ταξίδι με ομαλή οδήγηση βγάζει πάνω από 600km.
Να σας ενημερώσω ότι διαπίστωσα απόκλιση των ενδείξεων του trip computer όσον αφορά την πραγματική κατανάλωση. Η πραγματική κατανάλωση είναι μεγαλύτερη και η απόκλιση κυμαίνεται από +5% έως +31%
Ορίστε και οι μετρήσεις μου:
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
υπάρχει και το μπουτόν στο ταμπλό για την ογκομετρική προστασία.
.τι ειναι τουτο?
-
Τα ρανταρ του εσωτερικου. Ουσιαστικά μετράνε μια φορά τον όγκο του εσωτερικου στο οπλισμα και μετα ανιχνευουν οποιαδηποτε μεταβολη αυτου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα ρανταρ του εσωτερικου. Ουσιαστικά μετράνε μια φορά τον όγκο του εσωτερικου στο οπλισμα και μετα ανιχνευουν οποιαδηποτε μεταβολη αυτου.ααα εγω νομιζα οτι ειναι για να κλεινει το συναγερμο με κωδικο τοσο γιδι ?
-
Τον κλεινεις αν χρειαστει με το κλειδι στην μιζα, αν ειναι ο εργοστασιακος.
-
μιλαω για αφτερ, μια καρτα με κωδικο εχω , την οποια φανταζομαι οτι θα εισαγω με τη βοηθεια του κομβιου στο ταμπλω
-
για το ψ2 λες; νομιζω πως τον κωδικο τον βαζεις με το κλειδι στη μιζα... αν πχ θες να περασεις το 4, γυρνας το κλειδι 4 φορες κλπ. Λεπτομερειες δεν θυμαμαι, ετσι ειναι στο 406 μας..
-
ναι για το ψ2 που του εβαλαν ενα ΜΕΤΑ στην αντιπροσωπεια , το αλλο (audi) εχει εργοστασιακο και εχει κουμπακι στη πορτα για ενεργοποιηση/απενεργοποιηση ή για οταν το σηκωνεις σε γερανο (ή εισαι σε πλοιο) και πρεπει να ανοιξεις τη πορτα για να εχεις προσβαση σε αυτο (που δεν ανοιγει ακομα και να σπασεις το τζαμι, μπορω δλδ να σε κλειδωσω μεσα)
-
πόσα χιλιόμετρα βγάζει με γεμάτο ρεζερβουάρ
Ανάλογα με το πόδι σου και το που οδηγάς. Σε ταξίδι με ομαλή οδήγηση βγάζει πάνω από 600km.Να σας ενημερώσω ότι διαπίστωσα απόκλιση των ενδείξεων του trip computer όσον αφορά την πραγματική κατανάλωση. Η πραγματική κατανάλωση είναι μεγαλύτερη και η απόκλιση κυμαίνεται από +5% έως +31%
Ορίστε και οι μετρήσεις μου:
Pitt, θα ήθελα να σε συγχαρώ για τις ακριβείς και εμπεριστατωμένες απαντήσεις σου . Έχεις πολύ δίκιο για το trip computer. Και σε εμένα κάτι δεν μου πήγαινε καλά με αυτά που έγραφε ο υπολογιστής ταξιδίου και τα λίτρα βενζίνης που έβαζα στο γέμισμα. Σε ένα ταξίδι 160 km είχα μέση κατανάλωση 9,4L/100 (ανηφόρες, στροφές, χιόνι) θεωρητικός χρειάστηκα 15,04L. Γέμισμα χρειάστηκα περίπου 20L.
Ένα ακόμα θέμα που το βάζω στις χαζές ελλείψεις του αυτοκίνητου είναι ότι δεν έχει ηχητική προειδοποίηση (Bippp 2 δευτερολέπτων) όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από 3 βαθμούς που συνήθως έχει πάγο (και η Opel και η Seat το είχε). -
beep δεν εχει, εχει ομως οπτικη ειδοποιηση
Peugeot 3008 '08