-
Ναι σε αυτο δεν εχεις αδικο , τωρα μου ηρθε στο μυαλο αυτος ο πινακας που λες και οντως ηταν οτι πολυ περιεργα τα πραγματα.Παντως το Ayris με τα 132 αλογα παει πολυ καλα στο δρομο.Μεχρι τα 100 παει περιπου τα ιδια με εμενα μετα τα 100 ομως δεν εχει καμια πιθανοτητα.Λες τελικα να ειναι τοσο στημενα?
Παντως με το DSG χωρις Launch Control ειναι πολυ περιεργα τα πραγματα.Δεν μπορει η Seat να ανακοινωνει 7.7 για το FR και να βγαζουν 8.8.Κατι δεν κανουν καλα προφανως.Ισως στο Drive να βρηκαν το κλειδι στο να ξεκινας καλα με DSG χωρις Launch Control και γι'αυτο να εβγαλαν τοσο καλους χρονους.Φυσικα δεν θεωρω απιθανο να ειναι και στημενα...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Ναι σε αυτο δεν εχεις αδικο , τωρα μου ηρθε στο μυαλο αυτος ο πινακας που λες και οντως ηταν οτι πολυ περιεργα τα πραγματα.Και είναι άλλο το θέμα. Πες ότι συγκρίνεις auris 1.6 με golf 122. Στον πίνακα αυτόν τα έχει 30+ δευτερόλεπτα για το 0-160, και το auris πιο γρήγορο. Άμα δεις βιντεάκια στο youtube με νορμάλ αμάξια, και τα 2 κάνουν χαλαρά κάτω από 30', έστω και αν μετρήσεις μέχρι τα 170+ στο κοντέρ για να λάβεις υπόψιν σου και το σφάλμα. Φυσικά το 122 το κάνει 2-3' νωρίτερα . Για αυτό λέω ότι είναι λίγο κουκουρούκου στις μετρήσεις το drive....
-
Ναι ρε γαμωτο οντως κανει μπαμ... 30 sec ειναι υπερβολικα πολλα για TSI 122 εκτος αν το μετρησαν σε ανηφορα
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Για αυτό λέω ότι είναι λίγο κουκουρούκου στις μετρήσεις το drive....λίγο???
οι τύποι είναι τραγικοί...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Συγκεκριμενα οταν αλλαζα στις 5500 rpm απο 2ερα σε 3η το Polo πεταγονταν 3 αυτοκινητα τουλαχιστον μεχρι τα 100.Αντιθετα οταν αλλαζα στον κοφτη (6500 rpm) μεχρι τελος 2ερας ηταν μισο αμαξι μπροστα και μεχρι τα 100 1 ή 2(πολυ σπανια) αμαξια αναλογα τις συνθηκες.Ποτε ομως παραπανω.Νταξει μετα τα 100 ειναι τσοντα...Και να πεις οτι εχουμε ανοιξει μια και μονο φορα.Εχουμε χαλασει πανω απο 60 ευρω σε βενζινες σε μεταξυ μας ''κοντρες''.δεν σου είπα να αλλάζεις στο ρελαντί...
κοίτα την δυν/ση της μίτο (πιστεύω οτι και του δικού σου πάνω κάτω το ίδιο θα είναι)
(αν και έχει ξανασυζητηθεί...)
αυτό που σε ενδιαφέρει κατά την γρήγορη αλλαγή είναι πέρα από το να μην κρεμάσει πριν αλλάξεις, και το εύρος των στροφών που θα πέσεις αφου αλλάξεις...οι 2 πρώτες σχέσεις λειτουργούν πολ/κά...άρα αλλαγές 6200+
3τη 5900-6000
4τη 5700-5900 κλπ -
Eτσι ειναι και στο δικο μου πανω κατω...
-
Τι αναρτήσεις και διάσταση ελαστικών θα προτείναται για το νέο polo tsi ; για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Τι αναρτήσεις και διάσταση ελαστικών θα προτείναται για το νέο polo tsi ; για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς;215 40 R17 με ζάντα αλουμινίου Boavista.
-
aftermartet ανάρτηση εννοώ , kw variant ii ας πούμε ή θα είναι υπερβολική για το polo;
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
215 40 R17 με ζάντα αλουμινίου Boavista.Δεν ειναι υπερβολή αυτή η διάσταση για το polo ?
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
[quote='PiCo'215 40 R17 με ζάντα αλουμινίου Boavista.Δεν ειναι υπερβολή αυτή η διάσταση για το polo ? [/quote]Μπα, την έχει σαν option το γερμανικό site της vw για την έκδοση highline του polo.
Δεν την μάντεψα μόνος μου
-
Ναι, την εχει και στην Ελλάδα σαν προαιρετικη αυτη τη διασταση με κοστος 600 κατι ευρω αν θυμαμαι καλα.. Αλλα υποθέτω οτι μετα θα κοπαναει αρκετα.. Επισης υπάρχει ως εξτρα η διασταση 215/45 R16 αν θυμαμαι καλα, αλλά ρωτώντας σε λαστιχά μου είπε οτι εναι πολύ δυσευρετη διασταση και γι αυτο τα λαστιχα της ειναι ακριβα σε σχεση με αλλες διαστασεις σε 16αρες ζαντες.
Υστερα απ ολα αυτα προτίμησαμε στην παραγγελια τις νορμαλ 185/60 R15 (κυριως λογω κοστους ελαστικων αλλα και ανεσης) και για να μην τις κοπαναμε στα πεζοδρομια (αυτοκινητο πολης γαρ).
Βεβαια σιγουρα με μεγαλυτερη θα παταει καλυτερα αλλα ολα αυτα κατω απο απαιτητικες συνθηκες, κατι που πιστευω οι περισσοτεροι που παιρνουν polo δε θα τις ψαξουν..
Παρολα αυτα, νομιζω τα 16αρια ειναι αρκετα αν χρειάζεται βελτιωση στο κρατημα.
(Επισης με 17αρια δεν αυξανεται κ η καταναλωση? )
-
Μπορούσες να βάλεις τις 16άρες και όταν ερχόταν η ώρα αλλαγής ελαστικών να έβαζες 205/50-16.
-
Μπαινει αυτη η διασταση φιλε kotetsi ? Το 50αρι προφιλ χωράει ?
Λέτε το 185/50R 15 να είναι 'λίγο' ?
Εσεις θα προτίνατε 16αρες δηλαδη?
Το σκεφτηκα μονο απο την πρακτικη πλευρα το θεμα (ανεση, κοστος ελαστικων κλπ) και ομολογω δε το σκεφτηκα περαιτερω.. -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Ναι, την εχει και στην Ελλάδα σαν προαιρετικη αυτη τη διασταση με κοστος 600 κατι ευρω αν θυμαμαι καλα.. Αλλα υποθέτω οτι μετα θα κοπαναει αρκετα.. Επισης υπάρχει ως εξτρα η διασταση 215/45 R16 αν θυμαμαι καλα, αλλά ρωτώντας σε λαστιχά μου είπε οτι εναι πολύ δυσευρετη διασταση και γι αυτο τα λαστιχα της ειναι ακριβα σε σχεση με αλλες διαστασεις σε 16αρες ζαντες.Υστερα απ ολα αυτα προτίμησαμε στην παραγγελια τις νορμαλ 185/60 R15 (κυριως λογω κοστους ελαστικων αλλα και ανεσης) και για να μην τις κοπαναμε στα πεζοδρομια (αυτοκινητο πολης γαρ).
Βεβαια σιγουρα με μεγαλυτερη θα παταει καλυτερα αλλα ολα αυτα κατω απο απαιτητικες συνθηκες, κατι που πιστευω οι περισσοτεροι που παιρνουν polo δε θα τις ψαξουν..
Παρολα αυτα, νομιζω τα 16αρια ειναι αρκετα αν χρειάζεται βελτιωση στο κρατημα.
(Επισης με 17αρια δεν αυξανεται κ η καταναλωση? )
Ναι καλά τα λες, αντιστοίχως θα μπορούσες να κάνεις αυτό που λέει και το kotetsi.
Η διάσταση 205/50/R16 μου φαίνεται πολύ καλός συμβιμβασμός!Με 17άρες ένα απλό polo θα ήταν λίγο χώμα. Στο tsi θα ταιριάζουν σχετικά καλά, αλλά ένα θεματάκι κατανάλωσης θα το έχεις σε κάθε περίπτωση.
-
Όντως αυτο που λεει ο Kotetsi γινεται..απλα δεν ειχα σκεφτει να ¨παιξω' με τις διαστασεις μηπως χαλασει το βημα στο αυτοκινητο. Όταν ηθελα να βαλω παλαιοτερα στις νορμαλ ζαντες ενος ignis (165/65 R14) εστω και λιγο φαρδυτερο λαστιχο, ο λαστιχας μου ελεγε οτι δεν γινεται, δεν υπαρχει περιπτωση κλπ. Ετσι και γω στραφηκα σε αλλη ζαντα (195/50 R15).
Παρολα αυτα ομως εχω δει στο δρομο διαφορα ignis με τις νορμαλ ζαντες με λαστιχα 165/70R14 με 175/65 R14 ακομα και με 185/60R14. Τώρα ή με δουλεψε ο μάστορας ή ολοι οι αλλοι κανανε 'πειραματα'
Παντως στο ignis με τη συμπεριφορα του εχω απογοητευτει ,με τις 15αρες γλιστραει πολυ,δε ξερω τι θα γινει, ισως το γυρισω στις παρθενικες με 175 λαστιχο, μου φαινεται η πιο σοφρων λυση..
Σορρυ για το offtopic
-
Το βήμα από τη stock 215/45-16 σε 205/50-16 μεταβάλλεται κατά 1.9%, συνεπώς η απόκλιση ταχυμέτρου και οδομέτρου είναι αποδεκτή. Στα συν της 205/50-16 είναι η πληθώρα επιλογών σε ελαστικά, η φτηνότερη τιμή αυτών και η λίγο καλύτερη άνεση λόγω αυξημένου προφίλ.
Η 16άρα (Cartagena) στο Polo ίσως είναι η χρυσή τομή άνεσης, κόστους και εμφάνισης του αυτοκινήτου. Με τις 17άρες (Boavista) σίγουρα δείχνει πολύ όμορφο αλλά δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος για την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου στους καρόδρομους της Ελλάδας, ενώ και το κόστος αλλαγής ελαστικών ανεβαίνει κατακόρυφα. Βέβαια πιστεύω πως η 15άρα συμφέρει, και πολύ μάλιστα, σε θέματα κόστους αλλά προσωπικά το συγκεκριμένο σχέδιο δε μου αρέσει καθόλου.
-
Ναι σε ομορφιά η 16αρα ειναι πολύ όμορφη,καμια σχεση με την 15αρα.
-
Ερώτηση
Τη θερμοκρασία του νερού πως τη βλέπουμε? Δείκτη δεν έχει, μήπως έχει κανένα λαμπάκι?
Βαριέμαι να πάρω το manual.... -
ξερει κανεις που αναφερεται ο ορος kickdown και τι ειναι?
VW Polo 2009